Modelism - RHC Forum: TZ Frenzy V2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

TZ Frenzy V2

#1 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 07 November 2011 - 05:02 PM

In sfarsit sunt posesorul pasaroiului comandat de la HK, venit cu air parcel in 10 zile

Poze:


e un kit foarte reusit, capul suruburilor e foarte rezistent , singura problema care o am e ca tija carburatorului e mai in interior decat tija servo si cer parerea voastra ce solutii as putea aplica in acest caz

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 005.jpg
  • Imagine atasata: Picture 009.jpg
  • Imagine atasata: Picture 016.jpg
  • Imagine atasata: Picture 017.jpg

0

#2 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 07 November 2011 - 05:53 PM

 emilemir, la 07 November 2011 - 05:02 PM, a spus:

In sfarsit sunt posesorul pasaroiului comandat de la HK, venit cu air parcel in 10 zile

Poze:


e un kit foarte reusit, capul suruburilor e foarte rezistent , singura problema care o am e ca tija carburatorului e mai in interior decat tija servo si cer parerea voastra ce solutii as putea aplica in acest caz


iei o bila metalica de la T-rex 450 care are gaura in interior (cu diametru de 4), un surub de 2 mm cu lungimea care ti-ar trebui si diferenta golului umpli cu piulite de 2,5(1,2,3 ...buc)
spor la finisare! :yahoo:

Aceasta postare a fost editata de radulp: 07 November 2011 - 05:54 PM

0

#3 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 07 November 2011 - 06:33 PM

multumesc mult de ajutor, sper sa reusesc
0

#4 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 13 November 2011 - 09:46 PM

in acest sfarsit de saptamana am mai mesterit cate ceva pe la heli si anume am montat motorul si am setat servo de acceleratie. Nu stiu daca am procedat bine asa ca o sa descriu si sa vedem daca am facut bine
1. setat statie pe un heli nou cu toate curbele liniare si sticurile la mijloc
2. am stabilit cursa totala a tijei de la carburator dupa care am fixat tija la mijlocul cursei
3. pe servo de trottle am pus echia si un ballink pe ea dupa care am montat tija de comanda pe echia de la servo
4. cu statia pornita am pus stick-ul de trottle la minim, am inchis carburatorul si am verificat daca tija de comanda de la servo da cu ball link-ul pus pe tija de la carburator.Totul a fost ok.
5. am pus stick-ul de trottle la maxim, am deschis carburatorul la maxim si am verificat daca tija de comanda de la servo da cu ball link-ul pus pe tija de la carburator.Si in aceasta faza totul a fost ok.
subliniez faptul ca carburatorul e setat astfel: tija de comanda data pe inchis - butucul inchide complet priza de aer iar cu tija deschisa la maxim butucul e deschis complet

ce nu mai inteleg e cum se opreste motorul la sfarsit de zbor si cum fac ca stick-ul de trottle de pe statie cand e pe minim sa stea motorul la relanti?

multumesc anticipat!!
0

#5 Useril este offline   Neekos 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 10-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru

Postat 13 November 2011 - 10:08 PM

Pai ca sa stea la ralanti nu trebuie sa fie complet inchis.Asa ca atunci cand stick-ul de throttle este jos butucul din carburator trebuie sa nu fie complet inchis.Inchiderea lui completa este acelasi lucru cu oprirea motorului,care se face actionand tot din statie functia throttle-cut.Practic,abia atunci carburatorul este complet inchis si se opreste motorul.Deschiderea corecta a carburatorului pentru iddle(ralanti)si cursa servoului necesara pentru oprirea motorului se seteaza din statie.

Aceasta postare a fost editata de Neekos: 13 November 2011 - 10:13 PM

RAPTOR 50,HK 450,EXTRA 300 SHP GRAUPNER,EXTRA 300 HP GRAUPNER,YAK 54 GRAUPNER,P51 MUSTANG,MX-2,LUCKY STAR
0

#6 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 13 November 2011 - 10:35 PM

aha, sa zicem ca ma joc putin la EPA ca butucul sa nu se inchida de tot si sa stea la relanti, dar ce nu prea inteleg eu ce setare trebuie sa fac ca atunci cand vreau sa opresc motorul din statie sa nu mai tina cont de EPA?
0

#7 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 14 November 2011 - 08:20 AM

Ralanti-ul nu se regleaza din EPA.
Din Epa se regleaza limitele mecanice de cursa, in cazul carburatorului punctul maxim deschis si minim inchis la care nu intrii in limita mecanica (nu se tensioneaza tija de comanda).
Daca ne scrii de EPA, presupun ca ai Hitec (la Futaba ii zice ATE si ATV parca), atunci ai explicat in manual pas cu pas ce si cum se regleaza, trebuie sa urmezi toti pasii in ordine.
0

#8 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 14 November 2011 - 01:22 PM

statia e Turnigy 9x
0

#9 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 14 November 2011 - 01:43 PM

 emilemir, la 13 November 2011 - 10:35 PM, a spus:

aha, sa zicem ca ma joc putin la EPA ca butucul sa nu se inchida de tot si sa stea la relanti, dar ce nu prea inteleg eu ce setare trebuie sa fac ca atunci cand vreau sa opresc motorul din statie sa nu mai tina cont de EPA?

Throtle cut se numeste...de obicei se pune pe un switch cu revenire. Relanti-ul nu se face din EPA (poate doar putin trim daca trebuie), ci din reglajele motorului. Incearca sa faci tot, cat de "mecanic" se poate. O sa ai ocazia sa te joci si cu statia la curbe de throtle si governor...:)
0

#10 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 14 November 2011 - 03:08 PM

cu trottle cut m-am jucat si o stiu de pe heli electric dar ce vreau eu e alceva si anume: cu stick-ul de trottle la minim motorul sa mearga la relanti iar daca actionez comutatorul de trottle cut sa se opreasca de tot (asta in caz de forta majora ca sa nu trebuiasca sa astup iesirea de la toba sau sa obturez furtunul de alimentare).
daca reglez mecanic butucul de la carburator sa ramaa deschis cat sa intre un ac de cusut normal atunci nu o sa il mai pot inchide total din statie
0

#11 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 14 November 2011 - 04:18 PM

doame.....u mai zic nimic , cred ca am capiat. Doar trebuie sa ma joc cu curbele de la trottle s fac motorul sa stea la relanti :)
0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 November 2011 - 09:57 PM

 emilemir, la 14 November 2011 - 03:08 PM, a spus:

cu trottle cut m-am jucat si o stiu de pe heli electric dar ce vreau eu e alceva si anume: cu stick-ul de trottle la minim motorul sa mearga la relanti iar daca actionez comutatorul de trottle cut sa se opreasca de tot (asta in caz de forta majora ca sa nu trebuiasca sa astup iesirea de la toba sau sa obturez furtunul de alimentare).
daca reglez mecanic butucul de la carburator sa ramaa deschis cat sa intre un ac de cusut normal atunci nu o sa il mai pot inchide total din statie


La termice thr-cut nu este la fel ca la electrice.
In primul rand se pune comanda pe switch cu revenire ( la electric era pe switch fara revenire ca sa ramana oprit motorul chiar daca dau accidental de stick-ul de thr - acum la termic daca l-am oprit , oprit ramane chiar daca dau accidental de stick dupa aceea ) si se umbla la procentul de actionare din statie ( nu stiu exact la statia ta - la Futaba este pana la 40 %).

Ideea este ca reglezi mecanic deschiderea carburatorului necesara pentru ralanti ( acel varf de ac de care spui ) iar cand actionezi switch-ul de thr-cut o sa vezi ca servoul de acceleratie va mai actiona inca cativa milimetri parghia asa incat sa dispara ( sa inchida ) acel varf de ac.
Fiind switch cu revenire cand il actionezi servoul va inchide complet carburatorul , motorul se opreste dupa care eliberezi switch-ul iar servoul de acceleratie revine pe pozitia de ralanti dupa ce motorul evident deja s-a oprit.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 15 November 2011 - 10:47 PM

Real Design: cred ca am inteles acum, ce nu intelegeam eu era cum dupa ce reglam mecanic butucul sa stea deschis 1 mm servoul sa mai poata sa il inchida definitiv. Multumesc mult la toti pentru sfaturi si ajutor si sper sa aveti rabdare cu mine si nervi.La heli electrice am invatat principiul dar la termice sunt la inceput
0

#14 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 16 November 2011 - 08:57 AM

Sincer nu prea am rabdare sa iti explic,hai sa incer c totusi.Reglezi mecanic asa incat cursa servoului cu stickul de TR/CUT tras sa iti inchida compolet carburatorul.teoretic in momentul cand eliberezi stickul motorul va sta la relantiu sau pe aproape,daca nu e la relantiul pe care il vrei poti trima sau subtrima.Vezi ca e posibil ca in momentul cand actionezi stickul de TR/CUT acesta in loc sa inchida clapeta,o va deschide,trebuie dat pe revers functia.Intri in meniul de TR/CUT si vei avea o valoare acolo....de principiu trebuie sa fie intre 60-100,daca trebuie dat revers valoarea va deveni (-60)sa zicem,adica negativa.

Ps.....cred ca vrei sa reglezi si motorul tot cu ajutorul colegilor.Am sa te descurajez din start.....nup,nu merge.Asta nu se face pe genunchi si nici dupa ureche....asa ca nu vad de ce te chinui sa ii faci setari daca tot o sa il duci undeva la reglat,rodat.....etc.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#15 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 16 November 2011 - 12:07 PM

ms, dar chiar daca gasesc pe cineva sa ma ajute tot trebuie ca setarile de baza sa fie facute de mine (pe camp nu ma vad desfacand elicopterul). La Turnigy 9x din pacate stikul de trrotle cut e fara revenire din pacate si m-am tot uitat eu sa il mut pe cel de timer dar nu am reusit
0

#16 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 16 November 2011 - 02:45 PM

ms mult pentru ajutor ri rabdare, in sfarsit am prins ideea si chiar a mers!! La mine valoarea trootle cut e intre - 30 -0 -50. A mers cu -30 dar parca era perfect daca plaja negativa era mai mare putin (macar - 50)
0

#17 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 16 November 2011 - 06:43 PM

Daca vrei ca valoarea sa fie mai mare...trebuie sa muti un dinte de la servo mai inapoi sau sa mai trimezi putin....si ajungi sigur la peste 50 sau -50
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#18 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 November 2011 - 08:12 PM

 furios, la 16 November 2011 - 06:43 PM, a spus:

Daca vrei ca valoarea sa fie mai mare...trebuie sa muti un dinte de la servo mai inapoi sau sa mai trimezi putin....si ajungi sigur la peste 50 sau -50



Eu nu prea inteleg cum se face asta , la fel nu am inteles nici cum reglezi cursa acceleratiei cu thr-cut activat asa incat sa inchida carburatorul si sperand dupa aia sa ai ralanti corect .

Eu reglez ( si nu numai la heli ) cursa minim / maxim pt. thr asa incat sa am carburator deschis cu stick pe minim cam 1 mm si sa imi deschida cu stick thr la maxim carburatorul complet fara a avea solicitari mecanice suplimentare in tija de comanda ( adica sa nu impinga sau sa nu traga servoul de tija ca nebunul si dupa ce a deschis/inchis carburatorul ).

De asemenea functie de unde pui pe echia de la servo tija de comanda poti avea surpriza ca mergand incet cu stick-ul de thr de la minim catre maxim sa constati ca pe la jumatatea cursei stick-ului carburatorul este deja deschis aproape complet cursa stick-ului de la jumatate catre maxim nemaiavand nici un efect - practic cu stick de thr la jumatate motorul s-a accelerat aproape complet .

De aceea mai verific si acest aspect asa incat cu stick la jumatate sa am carburator deschis cam tot jumatate - merge cu tija de comanda pusa pe echia de servo mai aproape de axul servoului - deci parghie mai scurta - se coreleaza si cu pozitia aceleasi tije pe echia de la acceleratie care poate avea doua gauri.

Daca nu iese si nu iese , fac o curba de thr .

Toate astea sunt valabile in zbor normal nu 3D sau Sport unde motorul merge blana indiferent de poozitia stick-ului.

Abia dupa ce am setat toate astea si am ralanti corect verific si functia de thr si o ajustez din valoarea ei maxim admisa de statie.

Pana acum nu am intalnit situatia in care thr - cut sa nu poata inchide carburatorul suficient pentru a opri motorul.

Poate exista si alta metoda care imi scapa mie acum din ce ai spus in posturile de mai sus.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#19 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 16 November 2011 - 08:27 PM

 emilemir, la 16 November 2011 - 12:07 PM, a spus:

ms, dar chiar daca gasesc pe cineva sa ma ajute tot trebuie ca setarile de baza sa fie facute de mine (pe camp nu ma vad desfacand elicopterul). La Turnigy 9x din pacate stikul de trrotle cut e fara revenire din pacate si m-am tot uitat eu sa il mut pe cel de timer dar nu am reusit


Asta-i avantajul la o statie super (T9x) - totul e intuitiv, documentat si la indemana.
0

#20 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 16 November 2011 - 10:01 PM

carburatorul a venit reglat din fabrica la minim sa inchida complet aerul iar la maxim e deschis tot complet aerul, am incercat sa las o fanta de 1 mm deschis cu parghia de acceleratie la minim dar asa nu se mai inchide carburatorul complet. Asa ca urmand sfatrurile de mai sus am refacut setarea din fabrica si m-am jucat cu valorile din trottle cut. La valoarea 0 apasand trottle cut se inchide complet butucul, la + 50 si cu stickul de trootle la minim ramane putin deschis butucul pana dau trottle cut cand in loc sa se inchida butucul se deschide (ar fi ideala cursa dar ca e gresit sensul) iar cu -30 butucul ramane deschis dar foarte foarte putin iar cand dau trottle cut inchide de tot butucul . o sa incerc si sper sa mearga sa mai lungesc putin parghia de comanda asa incat sa se mai deschida putin butucul sau sa intorc servoul
0

#21 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 17 November 2011 - 04:24 AM

In varianta a doua aia cu -30 mai trimeaza putin sau muta parghia de la servo cu un dinte asa incat sa iti ramana 1mm la relantiu si cand actionezi TR/cut sa inchida complet....daca nu inchide complet mai umbli la valoarea aia de -30

Nea' REALDESIGN sa sti ca merge si cu varianta care am ziso mai sus aia cu TR/cut tras...in felul ala sti sigur ca servoul nu trage mai mult decat trebuie si aici nu ma refer la setari cu stati gen....T8,FF10,T12,fx30...aurora,ci la statia cu pricina a omului.Sigur ca fara reglajul mecanic(dupa cum am zis si eu mai sus)nu se poate face nimic indiferent de statie.

Aceasta postare a fost editata de furios: 17 November 2011 - 04:26 AM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#22 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 04 December 2011 - 09:57 PM

astazi a venit si ziua comenzilor , pentru platoul ciclic am laes turnigy 620DMG+HS (pareri bune despre) iar pentru coada in 7 zile a sosit HIPERION 20 GMD PE CARE O SA IL FOLOSESC CU GA250
0

#23 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 03 January 2012 - 08:22 PM

cateva poze cu stadiul actual al zburatoarei:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 008.jpg
  • Imagine atasata: Picture 011.jpg
  • Imagine atasata: Picture 015.jpg

0

#24 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 10 February 2012 - 10:38 PM

ieri au venit si palele de la Hk, palele ieftine din fibra care a fost neaparat nevoie de ajustare mecanica ca sa intre in suportii de pale. pun si o poza cu hely gata, sincer ma sperie la dimensiunea lui

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 015.jpg

0

#25 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 10 February 2012 - 10:41 PM

imi cer scuze de repetir dar vreau sa zic ca in concluzie e un kit foarte reusit asa cum mi-a zis si Stefan, nota zece pentru acest hely ieftin si foarte bine construit
0

#26 Useril este offline   luci25gold 

  • T-REX Helii
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2124
  • Inregistrat: 05-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci-Galati
  • Interests:DOAR Elicoptere

Postat 10 February 2012 - 11:05 PM

i-ai facut proba?
sint curios cum merge gyro a-si vrea si eu unul pentru un scale .
Ne traim viata in mare viteza, incercam sa rascumparam timpul,
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
0

#27 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 10 February 2012 - 11:07 PM

inca nu a a avut parte nici de rodajul motorului, e complet dar asteapta starterul si conbustibilul
0

#28 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 10 February 2012 - 11:13 PM

sunt si eu curios de imperechierea hyperyon20gmd cu ga250
0

#29 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 10 February 2012 - 11:29 PM

Folosesc eu GA250 pe RAPTOR si tine coada foarte bine chiar si in zbor acrobatic.Singura chestie care trebuie sa o faci e sa ii pui banda dubluadeziva subtire si direct giro fara placuta metalica cu care vine.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#30 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 10 February 2012 - 11:33 PM

exact ce am facut eu. am pus placuta metalica. ms mult de sfaturi
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro