Modelism - RHC Forum: Multiplex PICO-CUB - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Multiplex PICO-CUB Un trainer in 3 canale.

#1 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 05 November 2011 - 10:53 PM

Salutare, am gasit de curand acest model care desi are cativa ani de cand a fost produs s-a dovedit a fi o achizitie buna.
A fost in kit doar cu un brushed 400 si o elice 125x110mm. Motorul l-am inlocuit cu un BL 3015/21, elicea cu una 8x4, baterie 3s 1800mAh, regulator 30A.
Unghiul diedru e de 12 grade ceea ce ii confera o stabilitate foarte buna, si are doar 3ch.

Evolutia e surprinzatoare.
E un trainer deosebit.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de alex g: 05 November 2011 - 10:55 PM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#2 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 07 November 2011 - 03:49 PM

Am reusit sa fac si eleroane:

Fisiere atasate


Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#3 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 07 November 2011 - 03:54 PM

Primul zbor, fara eleroane:)

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#4 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 07 November 2011 - 03:57 PM

Alta fotoFisier atasat  IMG_382301.jpg (345.44K)
Number of downloads: 92

Aceasta postare a fost editata de alex g: 07 November 2011 - 04:00 PM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#5 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 07 November 2011 - 04:06 PM

O ultima pozaFisier atasat  IMG_382601.jpg (439.94K)
Number of downloads: 81
Astept vreme buna pentru zbor sa vad cum se comporta.
Bafta tuturor
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#6 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 07 November 2011 - 04:07 PM

Eleroanele pentru acel unghi diedru sunt extrem de mici si vor avea o influenta foarte mica.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#7 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 07 November 2011 - 07:48 PM

Vezi postareaprotheus, la 07 November 2011 - 04:07 PM, a spus:

Eleroanele pentru acel unghi diedru sunt extrem de mici si vor avea o influenta foarte mica.

Din cate imi aduc aminte, cele da la wing tiger, erau aproape cat aripa in lungime.
In functie de reactiile de la urmatorul zbor, am sa vad ce-i de facut....
Multumesc.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#8 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 07 November 2011 - 08:01 PM

Vezi postareaprotheus, la 07 November 2011 - 04:07 PM, a spus:

Eleroanele pentru acel unghi diedru sunt extrem de mici si vor avea o influenta foarte mica.

Si eu sunt de aceeasi parere,ori le faci mai lungi ori umbli la unghiul diedru al aripi sa fie cat mai mic sau chiar deloc.Am facut asta la un Eazycub.
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#9 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 07 November 2011 - 10:34 PM

Eu zic ca eleroanele sunt taiate prea central. Ar trebui sa fie cat mai spre capatul aripii.
Dar mai bine le scoti de tot. Daca avionul zboara bine fara ele, inseamna ca nu trebuie. E ca si cand ai monta aer conditionat pe o masina RC.
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 November 2011 - 02:13 PM

Este evident ca nu are nevoie de eleroane. Nu faci, decat, sa adaugi greutate suplimentara.
As umbla, daca totusi insisti, in afara de reducerea diedrului si de apropierea de capetele aripilor, si la distanta dintre eleron si aripa. Este mult prea mare. In plus, eleronul depaseste bordul de fuga.
Daca imi permiti, iti sugerez sa arunci o privire aici:
http://www.rhcforum....__fromsearch__1
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 November 2011 - 02:14 PM

0

#11 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 November 2011 - 03:25 PM

Vezi postareadan_mitea, la 08 November 2011 - 02:13 PM, a spus:

Este evident ca nu are nevoie de eleroane. Nu faci, decat, sa adaugi greutate suplimentara.
As umbla, daca totusi insisti, in afara de reducerea diedrului si de apropierea de capetele aripilor, si la distanta dintre eleron si aripa. Este mult prea mare. In plus, eleronul depaseste bordul de fuga.
Daca imi permiti, iti sugerez sa arunci o privire aici:
http://www.rhcforum....__fromsearch__1
Multa, multa bafta.

Multumesc de sfaturi si legat de ele as mai avea nevoie de cateva lamuriri:
- pentru reducerea diedrului cum pot scoate lonjeronul din aripa?(lipit cu aracet)
- ce inseamna apropierea capetelor aripilor?
Legat de greutate, in varianta de motorizare brushless are cam 100g mai putin decat cea originala si am reusit putin hover.
Apoi wing tiger are aproape dublul in greutate si e mult mai stabil mai ales cand e vant.
Distanta dintre eleron si aripa am s-o reduc la minim dar trebuie sa rotunjesc marginile.
Alta intrebare: Aripile de la cessna si wing tiger au profilul biconvex privite de la varf spre fuselaj, la pico profilul e convex in pertea superioara si concav dedesupt. Cum afecteaza acest profil eleroanele?
Multumesc din suflet.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#12 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 November 2011 - 07:50 PM

Pentru a mari eficacitatea eleroanelor, in afara de micsorarea diedrului, ai, inca, doua posibilitati:
-sa le maresti suprafata
-sa le apropii de capetele aripilor
La dimensiunile astea mici, datorita Numarului lui Reynolds, profilul nu prea conteaza.
Multa, multa bafta.
0

#13 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 08 November 2011 - 08:39 PM

Acest exemplar zboara excelent asa cum vine (exceptie motorizarea 400 brushed dd). Am avut si aripa fara diedru si cu eleroane, nu se justifica. Tot trainer park-fly ramine.
0

#14 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 08 November 2011 - 08:53 PM

Da' el nu a venit cu eleroanele taiate asa, din fabrica?
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#15 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 November 2011 - 10:58 PM

Vezi postareaPaunFD, la 08 November 2011 - 08:53 PM, a spus:

Da' el nu a venit cu eleroanele taiate asa, din fabrica?

Nu, le-am taiat eu, in tentativa de al face cu 4 ch.
Ramane de vazut cum se comporta in aer.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#16 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 09 November 2011 - 04:28 PM

Multumesc! Sper si iti urez sa se comporte asa cum iti doresti!
Aterizari line!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#17 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 13 November 2011 - 06:11 PM

Salutare, am revenit de la zbor, in noua configuratie, cu eleroanele lungite pana aproape de varful aripilor.... rezultaul...o usoara inclinare a modelului pe stanga sau dreapta si apoi un frumos derapaj de parca ar fi la drifturi. Cu putin ajutor din directie am facut si un cerc complet. In rest sunt cam degeaba si am sa refac aripa in mod provizoriu, pana ori gasesc un acrobat( model vechi cu brushed pe care ii pun brushless) ori gasesc o metoda de a scoate lonjeronul din aripa fara sa o stric si sa reduc mult unghiul diedru.
As prefera prima varianta, pentru ca imi place enorm cum zboara asa linistit, parca ar fi un vultur. In configuratia asta am reusit azi sa-l tin in hover cateva secunde bune, pana l-am scapat pe spate si abia aici eleroanele au facut ceva util pentru prima data, l-am intors cu rotile-n jos.
Timpul de zbor cred ca poate depasi o ora fara probleme, cel mai mult am stat cam 45 de minute si curentul in baterie e putin sub jumate din capacitate.
Stima si zboruri line.
Ati reusit sa filmati singuri evolutia modelului? Daca da, as fi interesat de metodele folosite.
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de alex g: 13 November 2011 - 06:12 PM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#18 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 18 November 2011 - 11:32 PM

Salutare, azi am testat noul tren de aterizare, pe care l-am modificat 90%. Era facut din 3 tije indoite ce se prindeau in centrul rotilor si de fuselaj. Acestea la prima aterizare s-au indoit si asa au ramas.
Am gasit un suport din plastic pe care l-am transformat putin, am pus rotile pe o tija din Al, am lasat tija posterioara la locul ei, si tot ansamblul l-am prins pe o placuta din plastic. Tot ansamblul se fixeaza prin inele de cauciuc si astfel se realizeaza amotrizarea si la aterizari mai dure, evitand distrugerea fuselajului.
Singura problema este lipsa unei piste adecvate pentru aterizari. Decolarea este destul de scurta(2-3m), dar la aterizare, are nevoie de mai mult, cel putin pana voi mai acumula ceva experienta, sa aterizez cu viteza mai mica.
Asadar, ma multumesc cu lansare din mana si aterizare pe burta in iarba.
Stima si aterizari line.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#19 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 19 November 2011 - 05:55 PM

,
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#20 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 19 November 2011 - 06:15 PM

Vezi postareaalex g, la 19 November 2011 - 05:55 PM, a spus:

,

Este primul clip filmat in timp ce pilotam, ...sper ca urmatoarele sa fie mai "vizibile".
Daca urmatoarele clipuri vor fi ok, pun si foto cu camera si sistemul de fixare.
Stima si numai bine.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#21 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 20 November 2011 - 07:06 PM

Al doilea clip, filmat azi, cu rezultate mult mai bune, zic eu....Mai am de exersat, dar pentru moment..

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#22 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 20 November 2011 - 08:01 PM

Salutare, exista vreun topic dedicat tehnicilior prin care o persoana poate pilota si inregistra video simultan?
Eu am gasit o medoda, dar mai are nevoie de imbunatatiri si ceva sfaturi mi-ar prinde bine, dar nu as vrea sa fie off-topic.
Multumesc anticipat.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#23 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 23 November 2011 - 11:23 PM

Metoda folosita de mine:
Fisier atasat  IMG_3969.JPG (75.61K)
Number of downloads: 74
Fisier atasat  IMG_3970.JPG (81.7K)
Number of downloads: 67
Fisier atasat  IMG_3971.JPG (79.16K)
Number of downloads: 75
Trebuie sa gasesc o metoda mai buna de a avea modelul pe linia camerei si alta problema ar fi fundalul; am filmat in sus spre patura de nori si n-a mai focalizat avionul.
Mai am de lucrat si de facut experimente.
Daca cineva are o metoda mai buna, poate imi dati ceva idei.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#24 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 25 November 2011 - 12:05 AM

Salutare, in urma rezultatelor foarte slabe ale eleroanelor, le-am transformat in flapsuri comandate de unul din potentiometrele statiei.
Cand vremea va permite, voi face cateva teste, poate si filmate si revin cu rezultatele.
Cu trenul de aterizare vine cam repede si cred ca flapsurile ar fi utile. Ramane de vazut ce se intampla in realitate
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#25 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 26 November 2011 - 11:31 PM

Am facut azi primele teste la flapsuri si rezultatele au fost pe masura asteptarilor. Le-am setat pe un potentiometru si le pot cobora lent pana spre 45-50 de grade. Pe langa viteza mai mica si pozitia avionului este alta, parca cu botul mai in jos decat inainte. Le pot ridica tot cam la 45-50 grede, pozitie la care modelul da sa urce.
In acest fel am reusit si primele aterizari pe roti, pe un drum de pamant, avand viteza mai mica nu s-a mai dus la arat pe langa drum.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#26 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 26 November 2011 - 11:42 PM

Am reusit si vreo 3 decolari tot de pe roti, dar am riscat ca in stanga este vita de vie iar in dreapta sunt copaci. Dar asa macar de testat modificarile aduse, am cam avut ceva emotii. In iarba e una, pe drum e alta. Trenul de aterizare l-am fixat de fuselaj cu elastic astfel ca la socuri mai dure se rupe guma si nu modelul.
Am sa incerc sa fac un clip, si eventual cateva foto cu modificarile facute. Legat de pilotare si filmare simultan, nu are nimeni o idee mai buna ca a mea?
Stima.

Aceasta postare a fost editata de alex g: 26 November 2011 - 11:47 PM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#27 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 27 November 2011 - 06:24 PM

Trenu de aterizare, vedere din fata:
Fisier atasat  IMG_4014.JPG (151.27K)
Number of downloads: 40
vedere laterala,
Fisier atasat  IMG_4016.JPG (143.62K)
Number of downloads: 40
montat pe model cu elastic
Fisier atasat  IMG_4017.JPG (129.57K)
Number of downloads: 40
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#28 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 27 November 2011 - 06:38 PM

Vedere laterala a trenului montat:
Fisier atasat  IMG_4018.JPG (130.5K)
Number of downloads: 39
Aici, modificarea facuta pentru a avea flapsuri:
Fisier atasat  IMG_4019.JPG (118.63K)
Number of downloads: 36
aici aceeasi modificare vazuta mai de aproape.
In curand si un clip filmat azi unde se vad modificarile in zbor la coborarea flapsurilor.
Stima.

Fisiere atasate


Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#29 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 27 November 2011 - 10:50 PM

Clipul promis:

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#30 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 11 December 2011 - 02:11 PM

Bun gasit, as avea nevoie de sfaturi pentru eleroane la noua aripa fara diedru. Ce dimensiuni ar trebui sa aiba ca sa isi faca treaba fara sa rupa aripa in zbor?
Initial lonjeronul din lemn avea cam 30cm, imbinat la mijloc, acum l-am facut dintr-o singura bucata de 60cm lungime pentru a intari aripa. Cum as putea micsora distanta dintre eleron si aripa, avand in vedere ca taietura se face aproxinativ perpendiculara peplanul aripii si daca le apropii prea mult, limitez micarea.
Multumesc anticipat.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro