Modelism - RHC Forum: Twin Jet - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Twin Jet

#1 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2005 - 11:26 AM

Daca s-a deschis la Easy Star, nu vad de ce nu am deschide si pentru Twin Jet. Am si eu unul (deja la al doilea fuselaj, ca pe primul l-am bagat in copaci si la lenea mea si cele doua maini stangi am preferat sa-mi iau alt fuselaj decat sa repar) si ar fi frumos de vazut ce au mai facut altii.
Stiu ca exista cateva modele prin tara (cel mai tare ar fi al lui LUK, care deja e vechi in TJ) si am impresia ca numarul lor e in crestere.
Zilele astea pun ceva poze, dar nu am facut nici o imbunatatire substantiala pana acum, in afara de gaurile de racire pentru baterie si esc. si in loc de balsa de pe burta fuselajului am pus o teava de 6mm de carbon (ce am gasit si io prin casa)inglobata in spuma poliuretanica, peste care am tras PowerTape.

Pe langa asta, la cat ma duce pe mine capu', am avut mare grija la alinierea axelor motoarelor, data trecuta am lipit motoarele cu un poliuretan care expanda si cred ca axele erau vraiste, din cauza asta a trebuit sa trimez multicel modelul, care tindea sa o ia de nebun la dreapta. Acum m-am potolit si am lipit tot cu Epoxi 5 minute, de care ma indragostesc din ce in ce mai tare.

Urmatoarea chestie pe care stiu ca trebuie s-o fac (bine) e un suport pentru baterie, mai precis carligul pentru ancorarea bateriei in zbor cu un elastic zdravan si o rampa pentru baterie ca sa protejez receiverul la un eventual crash.
Am gasit in statie un mixaj super, reglarea procentului eleroanelor diferentiale printr-un potentiometru linear. A mai incercat cineva la TJ sa pune ail diff? Daca da, ati fost multumiti?
Spor la scris!

ps. am vazut siturile de la bungymania si http://www.plawner.n...na/twinjet.html , facem abstractie de ele, chiar daca sunt super din multe privinte.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 28 February 2005 - 11:27 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#2 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 28 February 2005 - 07:08 PM

Hai sa-ncep eu daca tot m-ai pomenit.

Multiplex TwinJet e un aeromodel excelent pentru un nivel mediu de experienta.
Sper ca alegeti varianta cu 480-uri la propulsie!

In legatura cu gurile de aerisire:
A - admisie, cit mai mica
B - evacuare, putin mai mare

O sa revin cu alte poze putin mai tirziu.

Fisiere atasate


Luci
0

#3 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 28 February 2005 - 09:25 PM

Motoarele:

A - Lipiti doar inelul de fuselaj cu cite doua picaturi de pliuretan monocomponent sau CA. Astfel Motoarele se pot schimba usor si in caz de cazaturi sar afara fara sa rupa modelul.

Agatatoarea:

B - Dintr-o agrafa de birou confectionati un ochi de fi 6mm pt agatarea modelului pe perete sau la "naftalina".

Sina:

C - Sina din balsa e buna dar ar trebui "vopsita" cu putin epoxi. Nu o ingropati de tot - lasati-o afara 1-2mm.
Luci
0

#4 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 28 February 2005 - 09:27 PM

Motoarele se aliniaza perfect daca lipiti inelul stator exact in locul lui.
Nu recomand folosirea ail-diff deoarece chiar daca ajuta putin la viraje, in cazul unui tonou rotirea nu se face in ax. Am incercat si nu merita.

am uitat poza...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de AB17LUK: 28 February 2005 - 09:33 PM

Luci
0

#5 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 28 February 2005 - 09:40 PM

Matele:

A - receptor
B - inele feria + cablu rasucit pt servouri
C - regulator
D - cirlig si guma elastica pt fixare acumulator
E - sprijin acumulator
F - fixare laterala acumulator

Fisiere atasate


Luci
0

#6 Useril este offline   Picatot 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 839
  • Inregistrat: 05-June 04

Postat 28 February 2005 - 09:57 PM

INELE FERITA.... ptr ce?
Sa nu existe confuzii!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
0

#7 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 28 February 2005 - 10:09 PM

Inelele de ferita si cablul rasucit pt servouri sint o NECESITATE daca lungimea firului dintre servou si receptor e mai mare de 50cm. Sint necesare 7-8 spire, iar amplasarea acestuia (inelului) se va face cit mai aproape de receptor, sub 10cm.
Luci
0

#8 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 28 February 2005 - 10:21 PM

AB17LUK, la 28 Feb 2005, 22:09, a spus:

Inelele de ferita si cablul rasucit pt servouri sint o NECESITATE daca lungimea firului dintre servou si receptor e mai mare de 50cm. Sint necesare 7-8 spire, iar amplasarea acestuia (inelului) se va face cit mai aproape de receptor, sub 10cm.

cablul rasucit ( torsadat ) si inelele de ferita atenueaza radiatiile si inductiile parazite care ar putea induce miscari aleatoare ale servomecanismului. la cum zboara TJ-tu o miscare aiurea a unui servo poate duce la pierderea modelului.
in plus la modele electrice cu anvergura mare (planoare) torurile de ferita se monteaza in mod OBLIGATORIU TOT DIN ACEASTA CAUZA!!

mai tii minte legea aia? :doua fire paralele si foarte lungi.......

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 28 February 2005 - 10:21 PM

flying is my life...
0

#9 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 28 February 2005 - 10:45 PM

O problema pe care producatorul nu a rezolvat-o este imobilizarea acumulatorului.

A - suport plastic
B - placa opritoare din plastic (forex)
C - distantier (dop pluta)
D - fixare laterala acumulator (balsa)
E - aerisire acumulator

B si C se monteaza dupa echilibrarea modelului. Primul este reglajul brut al CG iar al doilea este o rezerva in caz de...

D se confectioneaza din doua bucati de balsa 3-5mm, dupa caz. In partea superioara am lipit cite o bagheta din lemn de ~3x3mm - impiedica ridicarea acumulatorului.

Fisiere atasate


Luci
0

#10 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 28 February 2005 - 10:54 PM

Am gasit necesara montarea unui suport din plastic (forex) cu un tampon din cauciuc pentru pozitionarea acumulatorului intr-o pozitie usor ridicata de bot.

- In caz de aterizari cu opriri bruste (in pomi, pamint, ...) acumulatorul sare pe deasupra celorlalte componente electronice
- Tine "contra" la fixarea cu guma elastica

Fisiere atasate


Luci
0

#11 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 28 February 2005 - 11:31 PM

Pentru primul zbor:

Pozitia elevoanelor pt zbor orizontal (daca modelul e bine centrat - numai din acumulator) la mine e 2mm in jos fata de pozitia lor "normala".
La lansare recomand sa le ridicati cu ~5mm si sa aruncati modelul destul de puternic - nu in detrimentul orizontalitatii traiectoriei.

Trimati modelul (ca si in manual) sa zboare usor in ascensiune la viteza maxima.
Nu setati cursa suprafetelor de comanda mai mare decit in instructiunile producatorului, nu numai ca nu ajuta, chiar dauneaza zborului.
Nu va faceti probleme daca ramineti fara propulsie (acumulator) in aer, twinu' planeaza foarte bine si va veni la aterizare fara probleme.

La aterizare obligatoriu cu vintul din fata pentru ca vine in viteza destul de mare. Mai tirziu incercati aproprierile la unghi mare de atac (spectaculoase). Viteza scade atit de mult incit prinderea modelului in mina nu mai e o problema.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  TJ.jpg (77.19K)
    Number of downloads: 229

Luci
0

#12 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2005 - 09:06 AM

Super explicatiile lui AB17LUK! Se vede ca a frecat mult Twin Jetul asta...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#13 Useril este offline   Atty 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 12-January 04

Postat 01 March 2005 - 09:59 AM

Salutare
Am fost si eu posesorul fericit al unui Twin-Jet care de altfel mi-a lasat o impresie deosebit de placuta.Vad sa s-au cam spus toate dar am cateva recomandari :
montati receptorul infasurat in burete in spatele bateriei si nu in fata acestuia (la mine cel putin a incaput perfect cu acu de 8cel 2100mAh) .Evitati astfel sa zdrobiti receptorul cu acu ,care are in mod normal 400-450g.
Prindeti ESC pe peretele lateral cu "arici" adeziv si astfel in cazul unui crash aveti in fata acu un spatiu liber .Indiferent cat de bine este prinsa bateria in locas cu elastic ,la o lovitura mai puternica tot sare din locas.

In rest zboruri cat mai reusite.
0

#14 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 01 March 2005 - 10:20 AM

Citeaza

Indiferent cat de bine este prinsa bateria in locas cu elastic ,la o lovitura mai puternica tot sare din locas


Pai asta e si scopul montarii unui suport pentru acumulator.

Citeaza

In caz de aterizari cu opriri bruste (in pomi, pamint, ...) acumulatorul sare pe deasupra celorlalte componente electronice


Receptorul nu incape in spatele acumulatorului si pe linga asta s-ar situa chiar intre firele de alimentare a regulatorului si motoarelor. Nu cred ca i-ar face bine.

Rec si reg le-am prins cu velcro-ul autoadeziv care vine in kit. Acesta ofera suficienta protectie contra vibratiilor si socurilor.
Luci
0

#15 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2005 - 12:22 PM

Multumesc Luk pentru explicatii si idei, unele le-am pus si eu in practica, unele nu se mai pot modifica. Multumesc in special pentru sfatul cu ail diff; ma gandisem si eu, dar nu aveam argumentul. Pe de alta parte, daca avionul asta tot nu are nici anvergura mare, nici directie sa il faci sa se roteasca in axa verticala, chiar pica ratiunea pentru ail diff.
O sa pun poze dupa ce incarc bateriile de la magaoaia dijitala.
In principal nu am mai pus carligul interior pentru fixarea cabinei, am preferat sa economisesc ceva spatiu si o gaura in minus, pun un elastic exterior, chiar in dauna aspectului. De departe nu se vede (mentalitate tipica de romanash...).
Inca stau sa ma gandesc sa mai economisesc o gaura pentru carligul de fixare a bateriei, prinse intre 2 straturi de burete (destul de) tare. Foarte probabil optiunea mea nu e suficienta; maesteresc eu ceva, sa tina mai bine.
Nu m-am gandit la limitarea miscarii bateriei in spate in felul in care ai facut-o tu (mai ales la lansare, juma de tzanti la poztia bateriei face varza cg), dar o sa mai pun o bucata de burete in spate, care sa nu opreasca insa fluxul de aer de racire.
Categoric rec si esc in fata bateriei, protejate de un fel de rampa: c-o fi de burete (dur)sau de un placaj, om vedea...
Luk, modelul l-am mai zburat, acum am doar fuselajul schimbat si (se pare) lucrat mai ingrijit.
A facut cineva schimari de elice la motorul 480? Stiu ca Luk incercase la Cluj sa puna elici mai mari/pasoase, dar nu a fost multumit. Pe alte situri au pus un 5,5x4(4,3) si ei zic ca au fost multumiti. Comentarii?
V-a venit sa faceti un fel de catapulta, ca sa evitati aruncarile aiurea? (eu se pare ca ma pricep de minune la de-astea...)

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 01 March 2005 - 12:28 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#16 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 01 March 2005 - 12:56 PM

Elicile mai mari pe care le-am incercat la Cluj au marit foarte putin tractiunea (nesemnificativ), in schimb motoarele ardeau la aterizare ceea ce nu e normal deoarece inainte erau chiar reci.

Lasa catapulta!!!
Fa ce am zis eu cu setarea elevoanelor si o sa vezi ca decoleaza foarte bine chiar daca nu-l arunci prea tare.

Nu pune burete pe rec si mai ales pe esc. O sa fiarba ca o oala cu capac. Lasa-le aerisire. Nu-i nevoie de rampa.
Luci
0

#17 Useril este offline   Atty 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 12-January 04

Postat 01 March 2005 - 01:33 PM

AB17LUK, la 1 Mar 2005, 10:20, a spus:

Citeaza

Indiferent cat de bine este prinsa bateria in locas cu elastic ,la o lovitura mai puternica tot sare din locas


Pai asta e si scopul montarii unui suport pentru acumulator.

Citeaza

In caz de aterizari cu opriri bruste (in pomi, pamint, ...) acumulatorul sare pe deasupra celorlalte componente electronice


Receptorul nu incape in spatele acumulatorului si pe linga asta s-ar situa chiar intre firele de alimentare a regulatorului si motoarelor. Nu cred ca i-ar face bine.

Rec si reg le-am prins cu velcro-ul autoadeziv care vine in kit. Acesta ofera suficienta protectie contra vibratiilor si socurilor.

Eu am explicat o modalitate prin care lucrurile ar putea fi mai "safe" .
Daca la mine a incaput nu stiu de ce la altii nu ar functiona .Intradevar in conditiile in care aveti un receptor mai mare solutia cade.
Solutia asta de fapt nu am inventat-o eu ci am gasit-o pe Twin-Jet Arena.
Este o solutie care la unii poate functiona sau la altii nu .
0

#18 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2005 - 10:12 AM

am promis ca pun ceva poze; nu ca eu am facut cine stie ce...
asa arata pe burta; sper sa fie suficient de vizibil de departe.

Fisiere atasate


Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#19 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2005 - 10:17 AM

am vopsit ampenajele verticale numai spre exteriorul lor, tot in speranta vizibilitatii.
se vad gaurile de aerisire; nu am mai largit gaura de evacuare, ca in sfaturile lui Luk, sper sa fuctioneze bine si asa. se mai vede elasticul care tine cabina. Povestea cu gaura pentru popicul de lemn in care e infipt carligul care ar trebui sa tina din interior cabina e simpla: daca nu am mai pus balsa pe burta, ci o teava de carbon, ar fi oarecum sigur ca atunci cand o sa dau acea gaura o sa nimeresc teava si o sa se calamiteze ceva pe acolo, asa ca mi se pare mult mai simplu sa-i pun un zgarci.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 02 March 2005 - 10:17 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#20 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2005 - 10:20 AM

cam asa arata in interior (si inca nu e gata); buretele roz-fondanta e destul de strans ca sa tina bateria. in fata lui o sa pun unul din velcro-urile din kit, care velcro o sa prinda elasticul care tine bateria.
si prima data si acum am evitat sa pun receiverul langa baterie: am patit sa fie asa si consumul oarecum ridicat din baterie imi dadea niste paraziti de faceau eleroanele ca toate alea.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 02 March 2005 - 11:31 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#21 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2005 - 10:26 AM

la servouri am preferat sa schimb sarma din kit cu o bucata de bara de carbon de 2mm, care nu se mai arcuieste in toate felurile: am eliminat jocul, chiar daca risc sa se deterioreze eventual servoul la socuri (datorate transportului).
nu am lasat eleronul prins asa cum indica Multiplex in manual, am preferat sa-l tai de tot si sa-l prind cu scoci, asta pentru ca reduce efortul din servo (si am eu impresia si un consum ceva mai mic in ele, nu neaparat de dragul consumului, baterie am garla)

Fisiere atasate


Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#22 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2005 - 12:17 PM

...si totusi am gaurit (prin interior) fuselajul si am pus 2 popici cu carlig pentru prinderea bateriei cu elastic; sistemul cu velcro nu cred ca functioneaza bine, desi la un soc, desfacandu-se "treptat", absoarbe din soc.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 07 March 2005 - 12:22 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#23 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2005 - 12:18 PM

asta e poza

Fisiere atasate


Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#24 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2005 - 12:22 PM

in final, am renuntat si la prinderea cabinei cu elastic exterior, in favoarea unei solutii ceva mai elegante, asa cum era ea descrisa in manualul modelului -elastic interior.
asa arata interiorul in final.
receptorul e prins cu velcro, controllerul nu e prins cu nimic, tocmai pentru ca il scot si il pun la alt model.

Fisiere atasate


Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#25 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 March 2005 - 01:58 PM

si ca sa nu va las sa stati degeaba, uite ce pregatesc:

Fisiere atasate


Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#26 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 March 2005 - 02:40 PM

BogdanStancu, la 11 Mar 2005, 13:58, a spus:

si ca sa nu va las sa stati degeaba, uite ce pregatesc:

Ce?
Aaaaa! I-ai pus pe burta un scoci botzit si shifonat, de ala gri. Si La cupola ai pus un elastic mai nou. Nu? Sau ce?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#27 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 March 2005 - 03:01 PM

Probabil ca si-a luat catapulta .... cica nimeni nu poa sa ii arunce polistirenu .
DT
0

#28 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 11 March 2005 - 03:06 PM

ZOD, la 11 Mar 2005, 16:01, a spus:

Probabil ca si-a luat catapulta .... cica nimeni nu poa sa ii arunce polistirenu .

...il arunc eu...cand duc si gunoiul menajer!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#29 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2005 - 10:12 AM

Valteras, la 11 Mar 2005, 15:40, a spus:

BogdanStancu, la 11 Mar 2005, 13:58, a spus:

si ca sa nu va las sa stati degeaba, uite ce pregatesc:

Ce?
Aaaaa! I-ai pus pe burta un scoci botzit si shifonat, de ala gri. Si La cupola ai pus un elastic mai nou. Nu? Sau ce?

@ Falterash
pentru mine nu conteaza ca e botit, ca fata marinarului; important e sa zboare, nu ca marinaru;
nu ai vazut un carlig. despre elastic asa e, e mai sigur asa decat cu tot felul de chestii printre fire.

@zod
mai ales cand sunt singur, nu are cine sa-mi arunce Tjetu', mai ales daca nu e vant, ca in capu' marinarului. stii ca am probleme de batranete si nu vreau sa imi fortez mana, cum imi forteaza marinaru ala blestemat rabdarea...
nu mi-am luat, mi-am facut catapulta. o sa fie buna si pentru aruncat chiftele.

@marina-ru
tie ti-am raspuns deja, daca intelegi despre ce e vorba...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#30 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 14 March 2005 - 10:20 AM

Citeaza

mai ales cand sunt singur, nu are cine sa-mi arunce Tjetu', mai ales daca nu e vant


Ai incercat sa-l arunci cum ti-am zis eu cu 3-4mm elevoanele in sus?
Nici macar nu trebuie sa-l arunci tare, pleaca singur.
Luci
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro