Modelism - RHC Forum: Otto Hints - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Otto Hints Memorial F1D

#1 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 23 October 2011 - 01:16 PM

Intre 21-23 octombrie 2011 a avut loc la Salina Slanic Prahova, Mina Mihai, prima editie a "Memorialului Otto Hints clasa F1D", in amintirea unuia din corifeii aeromodelismului romanesc.
Au participat sportivi din SUA, Ungaria, Polonia, Romania, pe scurt, un "mini mondial" neoficial.

Acest concurs de suflet, organizat prin efortul exclusiv particular al lui Popa Aurel-Tg.Mures, sprijinit de cativa prieteni din Ungaria (il rog pe Dl. Ludovic Gaher, prezent la eveniment, sa aduca completarile de rigoare), s-a dovedit o manifestare reusita, menita sa comemoreze on OM cu contributii majore la activitatea de educatie si competitionala a sportivilor din Romania, si nu numai din Romania!!!

Au fost prezenti Bud Romak si Bill Vanderbilt-USA, Domnii Ree Andras (al 3-lea Vice Presedinte al FAI-CIAM), Sukosd, Botos (si altii pe care ii va completa Dl. Gaher) din Ungaria, Edward Ciapala din Polonia, Aurel Popa, Foamete Radu, Dan Amoraritei, Corneliu Mangalea, Moraru Aurel, Vasile Nicoara, Horatiu Somesan , Caltea Dorel, Vincze Sandor,Gaher Ludovic(sa ma scuzati daca nu mi-i amintesc pe toti), intr-un cuvant, "floarea" clasei F1D la nivel mondial.

Am participat alaturi de Razvan Bujor la arbitraj. Directorul competitiei a fost Dl. Mihail Zanciu.
Mare parte din competitie a fost urmarita de presedintele FR Modelism, Radu Berceanu.

Ii rog pe toti cei care au fost acolo si care nu si-au uitat camerele foto/video acasa (asa cum am facut eu!!! :-(...) sa posteze la acest subiect instantaneele luate, precum si impresiile personale!
A fost un concurs emotionant, la prima editie; sper sa urmeze editia a II-a in 2012 si editiile urmatoare in anii ce vin.
Astept postarile participantilor.

Aceasta postare a fost editata de pitts: 23 October 2011 - 01:18 PM

No brain, no headache.....
0

#2 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2011 - 01:52 PM

Era foarte complicat sa puneti un mic post aici despre acest eveniment INAINTE de a se desfasura ? Poate erau oameni interesati sa vina sa vada despre ce e vorba. Sau a fost o intalnire "in familie" unde sunt acceptate doar anumite persoane ?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#3 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2011 - 03:43 PM

+1

Vezi postareamisumat, la 23 October 2011 - 01:52 PM, a spus:

Era foarte complicat sa puneti un mic post aici despre acest eveniment INAINTE de a se desfasura ?

0

#4 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 23 October 2011 - 08:17 PM

+20
dar asta e practica...deh, nu te uita in temele mele...eu am invatat pentru lucrarea asta, nu trageti cu ochiul... :good:
0

#5 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 October 2011 - 08:45 AM

Probabil ca avem de a face cu 'o institutie'. Nu o persoana, nu o firma, o institutie. Acestea, nu anunta si nu dau link-uri. Institutiile COMUNICA, deci se exprima prin COMUNICATE. Comunicatele nu sunt publice, au de obicei forma scrisa si un numar restrins de adresanti. Ceva nou ? sau special ? mai bine sa nu analizam aici obiceiurile anumitor institutii ca dau moderatorii cu tamiie si dispare scriitura.
0

#6 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 October 2011 - 01:41 PM

As vrea sa adaug citeva detalii despre aceasta intilnire:
In memoria fostului profesor Otto Hints citiva aeromodelisti,doresc ca in fiecare an sa se organizeze acest concurs de F1D(aeromodele "indoor" sau pe romaneste micromodele).Aceasta doleanta provine in special de la fostii elevi azi sportivi renumiti pe plan mondial,clasindu-se primii la C.M si C.E. sau Cupe mondiale,din Tg.Mures.
Pe viitor va fi probabil si o Cupa Mondiala la aceasta catagorie.
Dar cine a fost Otto Hints?
S-a nascut la Tg.Mures la 5.dec.1929,dupa clasele primare si liceu s-a inscris la Fac.B.B.din Cluj specialitatea biologie.Dupa un scurt timp ce a ocupat postul de profesor la o scoala in apropierea Tg.Mures s-a intors in orasul natal si din anul 1953 pina la pensionare in 1989 a fost profesor la Casa Pionerilor din Tg.Mures sectia aeromodelism.
Este usor de inteles ca prin mina lui au trecut multi copii talentati pe care cu mare maiestrie a reusit sa selecteze facind din citiva dintre ei Campioni mondiali sau renumiti sportivi.Era mindru daca unii discipoli l-au depasit in performante.Pe linga activitatea de profesor a fost si "proiectantul" aeromodelelor teleghidate comandate de Armata Romana in scopuri militare!
A fost de 28 ori Camp.National,detinator a 10 recorduri la diferite categ de aeromodele.
A detinut titlul de Maestru si Maestru Emerit al Sportului deasemenea era si Antrenor Emerit.
Pentru activitatea sportiva,si devotament in educarea tineretului a primit de la F.A.I.-C.I.A.M.Diploma Frank Ehling.
A fost un om fericit deoarece cistiga piinea din hobby-ul iubit!
Dupa o lunga suferinta a decedat pe 2 februarie 2009!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Otto 001 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Otto 008.jpg
  • Imagine atasata: Otto 026 (Large).jpg

0

#7 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 October 2011 - 02:32 PM

Si acum citeva cuvinte despre Competitie!
Fiind prima editie acesta nu este introdus in Calendarul Comp.al FRM!
Postarea evenimentului cred ca trebuia sa puna o persoana dintre organizatori(sportivii,fostii elevi al lui O.Hints) deoarece ei au sponzorizat din buzunar cheltuielile care cred ca nu erau neglijabile.
Dar am impresia ei nu prea navigheaza pe RHC.
Tot organizatorul a trimis invitatie celor care au fost prezenti,calculind-probabil-numarul invitaiilor dupa suma disponibila!
Sa speram ca primei editii vor urma inca multe si pe cine intereseaza aceasta categorie de o finete extrem de delicata ,cu greutatea modelului de 1,2 grame si doua firisoare de cauciuc de 0,6 grame(zis motorul de cauciuc) si care zboara 35-38 minute va putea sa le admire inca de multe ori in Salina de la Slanic Prahova(o alta minune a lumii).
Eu am participat cu doua modele care nu mai sunt construite dupa regulamentul de azi la Categ.F1D,dar sunt "replica"modelului campion pe anul 1952 al lui Otto Hints,aducind prin acesta omagiu fostului profesor!
Acest Camp.National s-a tinut in sala Floreasca din Bucuresti intre 10-12 Aprilie 1952,modelul zburind 8 minute si 29 sec.realizind si record national.
Iata-l:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Z48 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z50 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z1 (Large).jpg

0

#8 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 October 2011 - 03:01 PM

Mai postez citeva imagini;
Salina
Pregatire ptr. lansare

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Z23 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z53 (Large) (2).jpg
  • Imagine atasata: Z6 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z50 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z48 (Large).jpg

0

#9 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 October 2011 - 03:10 PM

Un grup de concurenti;
-Al treilea din stg.in picioare Aurel Morar C.M.la individual
-Doi baeti "tineri" americani,in stg. Bud Romak(acum octogenar)tot C.M.
-Aurel Popa C.M.echipe
-Camp. primei editii"memorial Otto Hints",Zoltan Sukosd din Ungaria,originar si elev al lui Otto Hints.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Z30 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z54 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z55 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z16 (Large).jpg

Aceasta postare a fost editata de Lajos: 24 October 2011 - 03:15 PM

0

#10 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 October 2011 - 03:17 PM

Vezi postareaLajos, la 24 October 2011 - 03:10 PM, a spus:

Un grup de concurenti;
-Al treilea din stg.in picioare Aurel Morar C.M.la individual
-Doi baeti "tineri" americani,in stg. Bud Romak(acum octogenar)tot C.M.
-Aurel Popa C.M.echipe
-Camp. primei editii"memorial Otto Hints",Zoltan Sukosd din Ungaria,originar din Tg.Mures si elev al lui Otto Hints.

0

#11 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 October 2011 - 03:30 PM

Totdeauna in drum spre acasa venind din Slanic ma opresc la monumentul lui Aurel Vlaicu ptr.citeva momente.
Nici acum nu a fost altfel,dar marea mi-a fost mirarea cind inainte de a urca pe autostrada C.Turzii-Gilau uitati-va ce am gasit:
Daca treceti pe acolo opriti-va ptr.citeva minute!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Z40 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z38 (Large).jpg
  • Imagine atasata: Z36 (Large) (2).jpg
  • Imagine atasata: Z42 (Large).jpg

0

#12 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 24 October 2011 - 04:09 PM

Vezi postareamisumat, la 23 October 2011 - 01:52 PM, a spus:

Era foarte complicat sa puneti un mic post aici despre acest eveniment INAINTE de a se desfasura ? Poate erau oameni interesati sa vina sa vada despre ce e vorba. Sau a fost o intalnire "in familie" unde sunt acceptate doar anumite persoane ?



Vezi postareastiganas, la 23 October 2011 - 03:43 PM, a spus:

+1



Vezi postareaEZ*, la 23 October 2011 - 08:17 PM, a spus:

+20
dar asta e practica...deh, nu te uita in temele mele...eu am invatat pentru lucrarea asta, nu trageti cu ochiul... :clapping:



Vezi postareavlad1, la 24 October 2011 - 08:45 AM, a spus:

Probabil ca avem de a face cu 'o institutie'. Nu o persoana, nu o firma, o institutie. Acestea, nu anunta si nu dau link-uri. Institutiile COMUNICA, deci se exprima prin COMUNICATE. Comunicatele nu sunt publice, au de obicei forma scrisa si un numar restrins de adresanti. Ceva nou ? sau special ? mai bine sa nu analizam aici obiceiurile anumitor institutii ca dau moderatorii cu tamiie si dispare scriitura.



In principiu aveti dreptate....dar intotdeauna exista un DAR....
Dupa cum vedeti in pozele postate de Lajos, sala este destul de goala.
Si-a pus cineva intrebarea de ce se tin aceste concursuri in salina? Oare pentru ca bate vantul constant cu 2 m/s??
Un numar mare de spectatori(cu catel cu purcel,unu iese altul vine,etc) creeaza niste curenti de aer care numai bine nu fac zborului modelelor concurentilor.Daca stranuti,concurentul poate face contestatie!!!
In afara de asta,organizatorul nu a dorit sa popularizeze acest concurs PRIVAT,nici pe RHC sici aiurea;(Organizatorul nefiind FRMd dupa cum scrie mai sus).

Deci e cu plus unu, plus douazeci sau ne mai gandim?
flying is my life...
0

#13 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2011 - 08:20 PM

Nu l-am cunoscut, nu am fost in nici un fel implicat in acest hobby inainte de 2005 dar cand eram mic am cumparat din librarii cateva kituri de modele cu motor de cauciuc.

Si acum tin minte ca erau proiectate de Otto Hints. Unul dintre ele era un fel de heli coaxial cu motor de cauciuc care se inalta cativa metri, cred ca era cel mai complex si mai scump. Se numea cumva libelula ? Mi-au placut teribil.

Nu zic ca vin la fiecare intalnire modelistica din Romania dar anul acesta am fost la cateva ca spectator, inclusiv la Deva si la Brasov. Daca nu stim de ele e ca si cum nu ar exista.

Din pacate cei care sunt implicati in aceste intalniri (nu e vorba de federatie) nu au inteles ca spectatorii sunt o componenta vitala. La toate la care am fost pana acum eram eu si inca unul maxim doi ca spectatori.

Silviu are dreptate dar sigur salina nu a fost inchisa pentru eveniment. Erau turistii normali. Concursurile - oficiale sau private sunt evenimente care castiga daca sunt promovate.

Exemplu pozitiv - aeropower indoor de acum doua ierni - multi concurenti, multi spectatori - reusita totala.

Exemplu negativ - concursul F3A de anul acesta - concurs foarte misto - foarte putini spectatori.

Ideal pentru cel care concureaza e sa fie doar el si (cel mult) arbitrul - sa nu fie stresat, timorat, etc.

Daca vrei sa fie oameni pasionati si peste 20 de ani (F1, F3, FSR sau ce o mai fi) e bine sa promovezi cat de mult poti ce faci.

In clipa asta cel mai bun vehicul de promovare e forumul. Multumiri lui pitts si Lajos pentru postari si poze. Am vazut pe net niste clipuri de la competitii similare si sunt din alta lume. La ce lumina e in salina imi inchipui ca filmarile nu prea merg.
0

#14 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 24 October 2011 - 09:20 PM

Foarte frumos evenimetul, pacat ca nu am putut ajunge desi am fost invitat de domnul Popa si don' profesor Morar Aurel.
Am fost prins cu alte treburi si nu am putut ajunge, desi imi este dor de salina si de atmosfera de acolo, ultima data am fost la Nationalele din 2006.
Stima pentru D-ul Popa Aurel pentru ce a realizat si sper ca va realiza si de acum in colo.

Aceasta postare a fost editata de casper20: 24 October 2011 - 09:20 PM

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#15 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 24 October 2011 - 09:27 PM

Vezi postareastiganas, la 24 October 2011 - 08:20 PM, a spus:

Silviu are dreptate dar sigur salina nu a fost inchisa pentru eveniment. Erau turistii normali. Concursurile - oficiale sau private sunt evenimente care castiga daca sunt promovate.

Acum cativa ani am fost intr-o vizita la salina Slanic Prahova, si un angajat cu care am stat de vorba mi-a zis ca in sala in care se tin concursurile nu intra turisti, pentru ca sala 'turistica' este la -200 metri, iar cea care se foloseste la concursuri e cu vreo 80 de metri mai sus.
0

#16 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 October 2011 - 09:37 PM

Mai inainte am amintit ca salina este o alta minune a lumii!Nu degeaba.Desigur din p.d.v.modelistic.
Este cel mai ideal loc ptr.micromodele:temperatura constanta(10-12 grade),fara curenti de aer,sala enorm de mare atit in latime cit si in inaltime.
Sunt doua inconveniente: lumina,-doar esti sub pamint(scuze sub sare),dar acesta se rezolva in parte la competitii mondiale si europene.Concurentii nu prea fac probleme din acesta.Al doilea inconvenient este ca este singura sala din lume de aceste proportii si calitati astfel nu poti organiza C.M.sauC.E.totdeauna in acelas loc.
Cea ce ai vazut Stiganas pe net toate sunt in diferite sali expo,hangare de Zeppelinuri,sali sportive etc.
Filmare se poate face in salina doar in parte si din apropiere si cu sursa de curent f.puternic.
Dar sa filmez un model zburind 35 minute neintrerupt ar fi non sens si nu ar prezenta mare interes!
Eu am facut citeva poze fara blit,bunisoare.
Daca va intereseaza aceasta categorie-sau alta- de modelism o sa aveti ocazia inca mult timp sa vedeti si in realitate,urmariti de acum calendarul sprtiv al FRMD.

Aceasta postare a fost editata de Lajos: 24 October 2011 - 09:39 PM

0

#17 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2011 - 09:46 PM

Multam Lajos. Eu asta am vazut acum ceva timp pe youtube si am ramas cu gura cascata:



pana la urma o sa ajung si la un eveniment din tara sa vad live.
0

#18 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 25 October 2011 - 08:22 AM

Vezi postareaSILVIU66, la 24 October 2011 - 04:09 PM, a spus:

............... Oare pentru ca bate vantul constant cu 2 m/s??
Un numar mare de spectatori(cu catel cu purcel,unu iese altul vine,etc) creeaza niste curenti de aer care numai bine nu fac zborului modelelor concurentilor.Daca stranuti,concurentul poate face contestatie!!!................Deci e cu plus unu, plus douazeci sau ne mai gandim?


In plus, la cele scrise de Silviu: ca sa ajungi la sala inalta de 80 m, trebuie totusi sa cobori 140 m...In coborare, liftul "pompeaza" o cantitate de aer care poate naste adevarate "uragane" de 0,5 m/s in sala de concurs......de la usa liftului pana la locul de start, tot mai ajunge 0,1 m/s....catastrofal pentru modelele de 1 gram si 600 mm anvergura!....de aceea, de regula, se face un drum cu liftul la inceputul zilei, altul la sfarsitul zilei. Asta este un alt motiv pentru care, la competitiile de F1D, nu prea se face reclama "ante".
No brain, no headache.....
0

#19 Useril este offline   aeroclub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:ploiesti
  • Interests:aeromodele, navomodele, rachetomodele

Postat 20 December 2011 - 06:30 PM

Vezi postareapitts, la 25 October 2011 - 08:22 AM, a spus:

In plus, la cele scrise de Silviu: ca sa ajungi la sala inalta de 80 m, trebuie totusi sa cobori 140 m...In coborare, liftul "pompeaza" o cantitate de aer care poate naste adevarate "uragane" de 0,5 m/s in sala de concurs......de la usa liftului pana la locul de start, tot mai ajunge 0,1 m/s....catastrofal pentru modelele de 1 gram si 600 mm anvergura!....de aceea, de regula, se face un drum cu liftul la inceputul zilei, altul la sfarsitul zilei. Asta este un alt motiv pentru care, la competitiile de F1D, nu prea se face reclama "ante".

Vin sa corectez putin la cele spuse mai sus, modelul F1D are greutate minima de 1,2g , iar motorul din elastic special este de maxim 0,6g uns.La aceste competitii am facut si fac reclama acestui sport sub "pamant", unde particip mereu cu un echipaj la campionate nationale. Intodeauna am venit si cu suporteri , dar de fiecare data sunt instruiti pt a nu deranja concurentii si evolutia modelelor.
Pot da mai multe informati celor interesati.
0

#20 Useril este offline   modelism 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 13-February 17

Postat 14 February 2017 - 06:37 PM

Buna! Bine v-am gasit! Am citit ce ati scris si ma bucura faptul ca se vorbeste asa de frumos de un om deosebit pe care am avut marea onoare sa-l cunosc si sa-mi fie profesor indrumator in tainele modelismului in anii copilariei mele si chiar al adolescentei.Acest Hints Otto a fost si va ramane pentru mine in amintirea mea un om extraordinar,cu o blandete iesita din comun si un umor rar intalnit la cineva.In foarte multe din activitatile mele de zi cu zi imi amintesc de el si imi spun in gand ""asta de la Otto bacsi o stiu"" imi zambesc in suflet cu gandul la el si imi continui treaba.Detin si in ziua de azi micromodele facute impreuna cu el in anul 1986 acum fiind in 2017.Am valiza imensa cu micromodele cu care mergeam in salina din Slanic Prahova la concursuri.Deci eu unul l-am iubit enorm asa cum poate un copil sa iubeasca si sa tina la cineva,adica enorm!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro