Modelism - RHC Forum: EasyStar II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EasyStar II Continuare fireasca a EasyStar-ului...

#31 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 28 March 2012 - 07:54 AM

Vezi postareaadioperator, la 27 March 2012 - 10:43 PM, a spus:

Florinele, nu ai scos inca EZ2-ul la aer?

Nu inca si va mai dura sigur ceva timp pana o sa il scot http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif . Pana nu imi sosesc toate componentele ptr FPV nu ma apuc de lipit nimic. Sunt maniac ca totul sa fie bagat la interiorul avionului si abia cand o sa am totul le prind cu scoci temporar sa vad unde pica CG-ul. Principalul actor in determinarea CG-ului, bateriile, vor mai intarzia mult din pacate, am facut o comanda la Giantcod si nu stiu exact din a cui prostie (Giantcod sau posta) coletul a ajuns prin Bulgaria. Daca nu ajung in 3 saptamani imi vor trimite alt colet insa abia a trecut una jumate :yahoo: .
Si eu sunt curios cum va merge cu motorizarea noua, cu kv mic.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 28 March 2012 - 07:56 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#32 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 28 March 2012 - 12:03 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 28 March 2012 - 07:54 AM, a spus:

Nu inca si va mai dura sigur ceva timp pana o sa il scot http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif . Pana nu imi sosesc toate componentele ptr FPV nu ma apuc de lipit nimic. Sunt maniac ca totul sa fie bagat la interiorul avionului si abia cand o sa am totul le prind cu scoci temporar sa vad unde pica CG-ul. Principalul actor in determinarea CG-ului, bateriile, vor mai intarzia mult din pacate, am facut o comanda la Giantcod si nu stiu exact din a cui prostie (Giantcod sau posta) coletul a ajuns prin Bulgaria. Daca nu ajung in 3 saptamani imi vor trimite alt colet insa abia a trecut una jumate :) .
Si eu sunt curios cum va merge cu motorizarea noua, cu kv mic.


Eu am rezervat un motor in genul celui folosite pe Floater-Jet de la HK. Sper sa fie ok la sistemul de prindere, daca nu ma voi orienta catre unul compatibil.
0

#33 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 28 March 2012 - 01:20 PM

Adi, nu te-ai orientat bine, nu trebuie motor cu prindere pe spate ci revesrul acestuia, eu am luat doua (nu stiu care va fi mai va avea un raport randament / consum mai potrivit) si le voi testa:
http://www.hobbyking...idProduct=17345
si
http://www.hobbyking...idProduct=18152
Probabil observi modul de prindere al motoarelor, exact asta trebuie la EZ, nu mai este magaria cu cutia de medicamente de la EZ1 :rolleyes: .
Al doilea motor intra la fix in suport si firele sale subtiri sunt exact ce trebuie suportului de motor de la EZ2. Sa vad care dintre astea va fi bun ptr avionul echipat FPV

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 28 March 2012 - 01:23 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#34 Userul este online   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 March 2012 - 01:28 PM

Nici unul, daca nu ai loc de elice de 8".
De unde ai scos kv asta asa mic la elice de 7" ? Va fi economic dar lesinat.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#35 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 28 March 2012 - 01:34 PM

economic si lesinat... ca pentru PFV linistit :rolleyes: . O sa vad...daca niciunul nu e bun am ce sa le pun si pe astea. Le-am exemplu ca mod de prindere, nu neaparat ca o solutie ptr motorizare performanta.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 28 March 2012 - 01:35 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#36 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 28 March 2012 - 07:19 PM

Cea mai inteleapta alegere la capitolul motorizare: outrunner E-Motor PERMAX BL-O 2830-1100 practic motorul recomndat de MPX :)
0

#37 Useril este offline   pinti2d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 499
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 28 March 2012 - 08:02 PM

N-as vrea sa ma bag aiurea in seama, dar pentru un EZ, unde elicia te limiteaza mult, nu trebuie compensat printr-un motor cu kv mare? Eu spre exemplu acum merg pe un motor de 1800kv si o elicie de 8x4, consuma putin, in jur de 30a si are mai mult decat suficienta putere.
0

#38 Userul este online   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 March 2012 - 08:35 PM

Nu te bagi de loc in seama pinti, nu stiu de unde a scos adi ca acel motor ar fi recomandat pentru EZ*, este pentru elici de la 9 in sus tractor, eu vad acolo Minimag si Twinstar.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#39 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 28 March 2012 - 08:49 PM

Ba cam are dreptate Adi ptr ca am studiat si eu problema de ceva timp si stiu de motorul de care zic ei. Tocmai asta am avut in vedere
cand am luat motoare cu kv mic de la HK. Pinti2D, 30 A la un Easy Star consumati la un zbor de croaziera mi se pare o mare risipa de putere mai ales ca vorbim de un EZ.
http://www.multiplex...3db71f903a53fc8

Uitati-va un pic la specificatiile tehnice.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 28 March 2012 - 08:50 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#40 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1036
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 28 March 2012 - 08:50 PM

salutare referitor la EZ acum 3 zile lam facut praf vant tare iam refacut fuselajul din extrudat si lemn am fost foarte multumit de zbor de 2 zile de 5 6 ori pe zi pana se descarca acumulatorul azi dupa un mic incident cu solul a inceput sa se angajeze la viteze mici in special la aterizare
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#41 Userul este online   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 March 2012 - 10:35 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 28 March 2012 - 08:49 PM, a spus:

Ba cam are dreptate Adi ptr ca am studiat si eu problema de ceva timp si stiu de motorul de care zic ei. Tocmai asta am avut in vedere
cand am luat motoare cu kv mic de la HK. Pinti2D, 30 A la un Easy Star consumati la un zbor de croaziera mi se pare o mare risipa de putere mai ales ca vorbim de un EZ.
http://www.multiplex...3db71f903a53fc8

Uitati-va un pic la specificatiile tehnice.


Ok, si ce a iesit din studiul asta? Pentru ca ma uit si ma tot uit, si ce vad numai motorizare eficienta nu imi suna...
O elice de 7x6, aproape "patrata", potrivita mai mult la un EDF, care anuleaza tot avantajul kv-ului mic, ducand la Vpitch de 75-80km / ora, care nu prea e o viteza economica, si nici care sa caracterizeze un avion gen EZ*.
Daca nu era clar inca, nu kv-ul mic este o caracteristica a propulsiei eficiente, ci elicea mare, kv-ul mic e doar o cerinta, ca sa poti sa mergi cu o elice cat mai mare. Nu cred ca asta si-a propus MPX cu acest model.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#42 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 28 March 2012 - 10:36 PM

Salut Stelu,
Nu pui si tu ceva poze cu fuselajul refacut......poate ne dai ceva idei..........................
0

#43 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 29 March 2012 - 07:14 AM

Vezi postarearenatoa, la 28 March 2012 - 10:35 PM, a spus:

Ok, si ce a iesit din studiul asta?

A reiesit exact ce am vrut sa spun si nimic mai mult: ala este motorul recomandat si folosit de Multiplex pentru EZ2 :clapping:
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#44 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 March 2012 - 10:38 AM

Probabil urmatoarea intrebate poate fi incadrata in gupa celor tampite: motorul recomandat de Multiplex pentru EZ2 PERMAX BL-O 2830-1100 are 1100 kv?
0

#45 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 29 March 2012 - 10:43 AM

Da, 1100. Cauta oriunde pe net sa vezi specificatiile motorului.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#46 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2012 - 10:47 AM

da
asta e http://www.multiplex...a3f906&type=123
0

#47 Userul este online   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 March 2012 - 10:54 AM

Men, adica Andrei, care este parerea dv. despre aceasta motorizare, cum ati caracteriza-o ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#48 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2012 - 07:20 PM

Motorul de 1100 KV cu elice pliabila de 7x6 o sa traga undeva pe la 10-12A (e o banuiala) cu baterie 3s.

Asta inseamna vreo 100W (sau putin mai mult). Avand in vedere ca EZ original se descurca cu 50W cu motorul nou o sa fie cat se poate de vioi, se vede de altfel si in clipurile de pe youtube.



Nu are nici un haz sa il faci racheta, ideal e sa il faci usor, sa zboare mult, bland si placut, sa mai prinzi cate o termica.

RTF ar trebui sa aibe 700g si incarcare de 25g/dm2

Tot ce am vazut pana acum recomandat de Multipex ca motorizare a fost perfect (pentru modelul respectiv) - vorbim de cele brushless.

Ca Microjet-ul cu motorul Permax fara prastie nu prea pleca.

Vezi postareaadioperator, la 29 March 2012 - 10:38 AM, a spus:

Probabil urmatoarea intrebate poate fi incadrata in gupa celor tampite: motorul recomandat de Multiplex pentru EZ2 PERMAX BL-O 2830-1100 are 1100 kv?

0

#49 Userul este online   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 March 2012 - 08:36 PM

> Motorul de 1100 KV cu elice pliabila de 7x6 o sa traga undeva pe la 10-12A (e o banuiala) cu baterie 3s.

Corect, simularea pe calculator confirma estimarea ta, dar... elicea de aceea de 6" la un kv1100 si 3s are Vpitch de peste 90 km/ora ! Viteza la care platforma nici nu se preteaza, nici nu o suporta ! In consecinta elicea va fi in stall de la 2/3 mansa, se va merge cu mansa sub jumate ca sa atinga 50 la ora, care deja e racheta.

> Asta inseamna vreo 100W (sau putin mai mult).

Atunci de ce sa pui motor de 235W? Spre comparatie Graupner Junior la 190cm si peste un kg are motor de 250W, tragand de elice de 9*6, din 2s ! Toata lumea care a zburat Junior cu 3s stie ce urat face de la 3/4 mansa in sus.

> Avand in vedere ca EZ original se descurca cu 50W cu motorul nou o sa fie cat se poate de vioi, se vede de altfel si in clipurile de pe youtube.

Cam prea vioi ... parerea mea. Pentru o experienta mai placuta gen plimbare in parc (FPV), si fara urmari triste in mana unui incepator as trece pe pale de 7*4 sau baterie 2s cu elicea originala.

> Nu are nici un haz sa il faci racheta,

De acord, dar tocmai ca l-au facut ! Cum ziceam mai sus...

> Tot ce am vazut pana acum recomandat de Multipex ca motorizare a fost perfect (pentru modelul respectiv) - vorbim de cele brushless.

E un topic pe rcgroups despre greseli facute de fabricanti de marca in motorizarile stock sau recomandate.
Voi cerceta daca a aparut si EZ* II acolo, daca nu, il adaug sa vad ce zice lumea.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#50 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 30 March 2012 - 06:26 PM

Clona de la Pelikan
RTF a iesit la 1220 gr asteptam vreme buna pentru zbor

Fisiere atasate


Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#51 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 30 March 2012 - 06:28 PM

Ca si modificar am pus balamale la toate suprafetele de comanda si am marit deriva

Fisiere atasate


Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#52 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2012 - 07:03 PM

PERMAX BL-O 2830-1100 - 235W ? Cu 3s? nu prea cred. Tot ce e nevoie pentru spargerea misterului e ca unul din simpaticii posesori de EasyStar II varianta RR sa puna pe model un wattmetru si un turometru cand isi fac timp intre doua zboruri placute sau poate chiar si acasa.

Arata bine clona de EZ.
0

#53 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 30 March 2012 - 07:38 PM

Vezi postareaold-boy, la 30 March 2012 - 06:26 PM, a spus:

Clona de la Pelikan
RTF a iesit la 1220 gr asteptam vreme buna pentru zbor

Daca se poate,un sfat;pozitia si cum ai montat FY nu mi se pare prea inspirata,prea aproape de motor si cam inghesuit.FY are senzori(6) si e sensibil la vibratii,deci
foarte mare atentie.

spor
0

#54 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 30 March 2012 - 07:41 PM

Vezi postareatakeoff, la 30 March 2012 - 07:38 PM, a spus:

Daca se poate,un sfat;pozitia si cum ai montat FY nu mi se pare prea inspirata,prea aproape de motor si cam inghesuit.FY are senzori(6) si e sensibil la vibratii,deci
foarte mare atentie.

spor


si gps-ul pare cam aproape de tx-ul video si cand duduie 800mw in antena lui nu cred sa mai rationeze corect :( .
0

#55 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 31 March 2012 - 08:27 AM

Speranta mea EPP sa absoarba vibratiile, oricum nu aveam unde sa-l montez altfel specificatiile spun ca se monteaza in centrul de greutate al modelului. Nu voi zbura orcum prea departe cu acest model si FY l-am montat mai mult pentru OSD, pentru ca daca nu lucreaza impreuna OSD se reseteaza din 20 in 20 de secunde.Iar la osd ma intereseaza sa ma obisnuiesc cu orizontul artificial si inaltimea care este cu senzor barometric. Toate acestea pana va fi gata Drona FPV II, unde se vor schimba total datele problemei.De altfel acest model nici nu ar fi egzistat daca Drona FPV nu ar fi decedat.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#56 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 09 April 2012 - 08:41 AM

Stie cineva daca in kit-ul ARF se gasesc si cablurile cu suport pe care se monteza prelungitoarele de la servourile eleroanelor?
http://img594.imageshack.us/img594/1095/ez2c.jpg

Multumesc pentru raspunsuri.
0

#57 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 09 April 2012 - 08:54 AM

In kitul meu (spuma + accesorii) nu sunt, voi folosi unele luate de la HK.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#58 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 09 April 2012 - 09:46 AM

Presupun ca se poate folosi cu succes si un simplu prelungitor de servo sau chiar un cablu "Y", corect?
Cel putin la vechiul EZ* asa am facut.

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 09 April 2012 - 09:46 AM

0

#59 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 09 April 2012 - 10:03 AM

Da, exact. Ieri am lipit un pic la EZ2...foarte misto sunt facute toate piesele din plastic si totul vine la fix, exact cum trebuie. O placere sa il asamblez! Misto si sistemul demontabil al stabilizatorului orizontal, cred ca nu se va slabi spuma in timp de la montarile / demontarile repetate. Am ramas la lipirea jumatatilor de fuselaj pentru ca am de bagat o gramada de electronica ptr FPV in interior si trebuie sa gandesc foarte bine distribuirea inainte sa lipesc. De unde am luat EZ-ul am gasit si un kit de 3 tuburi CA (subtire, mediu si gros) + activator, totul la 37 lei (cred ca pe site nu este afisat produsul asta)....se lipeste excelent si ies lipituri perfecte pentru orice situatie.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 09 April 2012 - 10:04 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#60 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 09 April 2012 - 06:26 PM

Florin, poti sa-mi spui spui ce lungime trebuie sa aiba cablul de la servo aripii pana la zona se imbinare cu fuselajul? Vreau sa stiu cat de lungi sa cumpar prelungitoarele servo :)
Merci!
0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro