Modelism - RHC Forum: Thunder Tiger F-130S Four Stroke - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Thunder Tiger F-130S Four Stroke

#1 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 October 2011 - 03:09 AM

Am cautat pareri despre impricinat:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXAHTV&P=0
Nu am gasit mare lucru. Ati avut de-a face cu el? Pretul pare imbatabil, parerile despre fratiorul Thunder Tiger F-91S, sunt favorabile.
Multa, multa bafta.
0

#2 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 October 2011 - 11:57 AM

il avem si pe asta la camp. merge brici. a fost mai greutz cu reglajul pana l-am nimerit.
zboara cu cool power pro patern (20% nitro si 18% ulei, sau 20 si 20, nu mai stiu exact).
deci its ok :p
achizitie placuta !
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#3 Useril este offline   adyc 

  • Fly-Free DreamTeam
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 764
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2011 - 06:47 AM

Confirm cele spuse de Hash, motorul este ok!
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 October 2011 - 08:42 AM

Si motoarele Mintor ( benzina ) au fost - repet AU FOST .. O.K. dar nu mai merge nici unul.

Un motor este O.K. dupa 2-3 sau mai multe sezoane - doar faptul ca porneste usor si se si regleaza nu e suficient.

Motorul din topic inclin sa cred ca si colegii mei ca este O.K. doar ca am vrut sa fac aceste mici precizari .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 09 October 2011 - 02:33 PM

Thunder Tiger sunt motoare de o calitate echivalenta cu OS,eu as zice chiar mai bune decit UNELE de la OS.Eu nu am avut probleme cu ele.TT 120 pro 2timpi spulbera orice OS in clasa sa.Cei ce zboara heli in clasa de 50-70 pe aici pe la noi au dat jos OS si au pus TT pro.Se va vedea daca acest motor va tine pasul cu frate-su mai mic in ceea ce priveste fiabilitatea.Daca reuseste sa invirta un G- sonic de 16x10 la 8500 rpm,vreau si eu unul...:D.Vom vedea cit de curind ce vor zice cei ce il folosesc,sau poate primim feed-back de la ai nostri care am inteles ca deja il au.Sunt curios daca reuseste sa traga un model de 4,5 kg vertical nelimitat,asta ar fi interesant pentru mine.ASP-ul meu de capacitate aproape similara,nu reuseste...:).
0

#6 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2011 - 04:19 PM

Vezi postareanitrometan, la 09 October 2011 - 02:33 PM, a spus:

Sunt curios daca reuseste sa traga un model de 4,5 kg vertical nelimitat,asta ar fi interesant pentru mine.

motorul nostru e pus pe un sukhoi de 1.8m. are cam in jur de 4.5kg daca nu mai bine. i-am dat eu personal, si l-am urcat la verticala pana m-am plictisit. practic nelimitat.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#7 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 09 October 2011 - 10:18 PM

As fi profund indatorat si recunoscator daca data viitoare cind mai zburati modelul sa va uitati ce marca de elice are,ce dimensiuni si cu ce turatie se invirte elicea .ASP ul meu face 8000 de rpm cu 16X8 Graupner G-sonic,10% nitro,15% ulei,bujie F,Saito si Os ce mai sint pe aici de 20cc 4 timpi nu fac nici ele mai mult de 8100-8200 rpm cu aceeasi zeama.(zeama clubului,ca de aia folosim toti).Desi de cintar ASP-ul trage 5,5 kg la sol,in aer pe verticala e alta gisca.Am incercat cu 15X8,15X10,16X6,17X6,cea mai buna s-a dovedit a fi 16X8(de altfel toti care au aici motoare de 20cc 4timpi zboara cu 16X8),Extra 300,4,6kg ud,se duce in sus 100-120 metri dupa care incet se vede cum intra in limita si cade pe o parte.Nimeni de aici care are modelul de peste 4 kg nu se lauda cu vertical nelimitat cu 20cc 4 timpi.Avem un coleg care are un Adrenaline F3A ca cel de la Lindinger si are OS 120 FS cu elice de 16X10.Are exact 4 kg ud si urca constant dar nu deosebit de repede.Dupa 150 de metri am senzatia ca si el da sa intre in limita,oricum se duce sus mai bine ca Extra mea.(16X10 din considerente de zgomot si viteza la turatie relativ mica)
De aceea sunt curios daca cei 2cc fac asa mare diferenta.
Multumesc anticipat.
0

#8 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2011 - 10:25 PM

Vezi postareanitrometan, la 09 October 2011 - 10:18 PM, a spus:

As fi profund indatorat si recunoscator daca data viitoare cind mai zburati modelul sa va uitati ce marca de elice are,ce dimensiuni si cu ce turatie se invirte elicea

apc 16x8, cool power 20%nitro.
parca are 8200 ture. nu mai tin minte, dar cu prima ocazie o sa verific si scriu :pardon:
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#9 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 09 October 2011 - 10:37 PM

Pai atunci ori e modelul vostru mai usor decit va inchipuiti,ori are APC ul un randament cu 30% mai mare ca G-sonic(ma indoiesc profund).Asta inseamna ca la putere sunt cam la fel.120 de metri in sus par...unlimited pentru 1,8 metri anvergura,si extra mea de 1,73 la 120 de metri e al dracului de sus,zici ca e la 400 nu la 120.Bun!Altfel:Puteti sa il tineti in hoover?Ca Extra mea sta chinuit cu motorul la blana,iar de iesit pe verticala cam...nu.
0

#10 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 09 October 2011 - 10:42 PM

Cred ca trebuie luata in calcul si altitudinea locatiilor voastre (unde zburati modelele) fata de nivelul marii.
Aerul are caracteristici foarte diferite la altitudini diferite si elicile alea se invart in acel aer. Deci aceiasi elice poate avea randament diferit in locatii diferite.
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#11 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 09 October 2011 - 10:54 PM

Salut Adi!
Problema nu e altitudinea ci zgomotul.Aici nimic din ce zboara nu are voie sa faca mai mult de 75 de dB la 6 metri.De aceea se zboara in general cu 4 timpi si elici cit mai mari la termice.Cei ce zboara modele mari au sisteme de evacuare performante,chiar daca au chinezarii in bot.Aici sunt 4 modele de 2,2 metri care zboara cu dl sau clonele de 55 cc si toti au evacuarea optimizata pentru 5800 rpm si elici de 24X8 sau 24X9 ca sa nu faca zgomot.
Rideam zilele trecute ca un FunJet de la multiplex care zbura cu 6 celule si facea zgomot a slabit la 4 celule si elice mai mare(zgomot cu mult mai mic) ca sa poata sa zboare in continuare.
Ca sa zbor intr-un loc unde sunt permisi 81 de dB,trebuie sa fac 80 de km si sa pierd 2 ore pe drum si nu am chef.
De aia prefer sa iau alt motor.Am si ASP de 30cc care trage lejer 5kg sus,dar tot asa lejer trage si din rezervor,asta daca nu vreau sa zbor decit citeva minute,asa ca TT 130 FS ar fi o varianta buna daca ar avea sensibil mai multa putere decit ASP ul de 120.
0

#12 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 09 October 2011 - 10:58 PM

Solutie:
electric; oricum asta e trendul!
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 October 2011 - 11:00 PM

Deci este bun pentru:
http://www.rhcforum....t-fun-scale-89/ ?
Oricum eu il voi folosi usurel, pac, pac, pac....
Multa bafta.
0

#14 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 09 October 2011 - 11:24 PM

@Adi
Am si electrice dar la mine daca nu iese si fum degeaba.Fiecare cu boala lui...De la o anume dimensiune (si chiar de asta vorbim,1,7-1,9metri si 4,5-5 kg greutate) electrificarea nu e o optiune.Cum ar fi sa zboare Luci katana de krill electric?Ca sa nu mai zic ca ar zbura maxim 5-7 minute cu ce e disponibil in ziua de azi si cu un grad de fiabilitate cel putin indoielnic.Am vazut aici mii de euro bagati in sisteme de propulsie electrice in stare sa tina 10 kile sus la 2,5m anvergura,dar crede-ma pe cuvint ca multi au renuntat.Prefer sa dau pe un chinez de 55cc cit pe un ESC mai bunicel pentru 12 celule(a nu se intelege Castle creations sau alte alea,ca de banii aia imi iau 3W 55! :))si mai dau cit pe o jumatate de pack de acumulatori de zbor si imi iau un sistem performant de evacuare si ies cu mult mai bine la ce zbor eu.
@DanMitea
Pai dar unde e DLE-UL??
Daca iesi la 8kg greutate de zbor,cu motorul asta ai zbura cam prea...scale.DLE ul e o alegere mult mai buna.
Dar daca vrei sound realist atunci ASP,Magnum,SY,PH sau cum s-or mai numi de 30cc 4 timpi e minimum.
TT 130 o fi el bun,nu zic,dar cam mic...mic mic...chiar si pentru haida -haida..
0

#15 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 October 2011 - 05:01 AM

Judecam asa:
-nu zbor de zece ori pe saptamana, deci, pretul carburantului este nesemnificativ.
-ar trebui sa gestionez doua gas stations, metanol si benzina.
-nu-i hobby-ul meu sa fac reglaje nesfarsite la carburatorul motorului.
-este un model, daca nu scale, macar semiscale.
-eu sunt un tip linistit si nici mare pilot, deci, oricum ma dau "haida-haida".
-in manual scrie: "1.08-1.8 (2-stroke) or 1.20-1.60 (4-stroke) Glow Engine or 1.5-2.1 ci (25cc-35cc) Gasoline Engine", deci 1,33 ar fi la mijlocul intervalului.

-greutatea este de 6,6Kg.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 10 October 2011 - 05:05 AM

0

#16 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2011 - 09:14 AM

Vezi postareanitrometan, la 09 October 2011 - 10:37 PM, a spus:

Pai atunci ori e modelul vostru mai usor decit va inchipuiti

se poate, nu l-am cantarit :)

Vezi postareanitrometan, la 09 October 2011 - 10:37 PM, a spus:

ori are APC ul un randament cu 30% mai mare ca G-sonic(ma indoiesc profund)

APC rulez :)

Vezi postareanitrometan, la 09 October 2011 - 10:37 PM, a spus:

120 de metri in sus par...unlimited pentru 1,8 metri anvergura

am zis eu ca s-a dus 120m? doar ca l-am dus sus de tot si tot vedeam ca inainteaza fara tendinte de incetinire.

uite o chestie mai concludenta, care te poate ajuta sper mai mult. tt 91fs cu elice 15x6 trage 4.7 kg. deci asta de 120 ar trebui sa traga mai tare nu ?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#17 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 10 October 2011 - 08:10 PM

@DanMitea
Eu intelesesem din ce ai scris in postul consacrat Rascalului ca va avea vreo 8kg,daca e mai usor si are 6,6 kg atunci motorul e super ok.iar sunetul cu siguranta va fi bestial.Oricum la voi motoarele sunt ieftine,in Germania parca sunt unse cu aur!
Nici eu nu sunt concurent la TOC,si ma dau si eu citeodata tot asa hai...hai...
@Hash84
Cit trage de cintar motorul nu e relevant.Orice DL,DLE sau clonele de 55cc trag cu 23X8 lejer 13 kg.Dar daca il pui pe un model care are mai mult de 9 kile,nu se duce in sus nelimitat,iar in hoover de abia sta.Aerodinamica...chestie grea,nu ca as fi eu expert,nici pe departe...
Americanii au o vorba:There is no replacement for displacement iar nemtii :so gross wie gehts.
Mie mi-ar fi placut sa am sensibil mai multa putere la acelasi consum si cel mai important poate si mai putin zgomot,fiindca daca motorul e mai tare ca ASP-ul,atunci va accepta o elice mai mare la turatie ceva mai mica echivalent zgomot mai mic.
Daca nu,ma enervez si ii pun 30cc 4timpi,dau o caruta de bani pe o elice tripala G-sonicde 16X10 si merg la 7500 de ture.Dar voi zbura in loc de 15 min cam 8,deoarece frate-su de 30 cc suuuuuuge corespunzator.
APC sunt elici bune fara doar si poate dar incerca si G-sonic.Nici eu nu aveam prea multa incredere la inceput.Ca exemplu APC 16X8 cu OS 120 AX toba standard 8800rpm,5,2kg tractiune statica.Acelasi motor G-sonic 16X8 9400 rpm,6kg tractiune statica.Relanti cu APC stabil 1600-1700,G-sonic 1900-2000.Spool up cu G-sonic instant,cu APC dupa 1 secunda.Fiecare cu avantajele si dezavantajele lor.
0

#18 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 10 October 2011 - 08:28 PM

Confirm cele spuse de Gabi (nitrometan)mai sus. Din propria experienta: G=Sonic sunt mai usoare, au inertie mai mica si merg mai bine pe termice. (in cazul meu, folosite pe OS-61FX de 10cmc) Se simtea clar inca de la decolare. Ca minus fata de APC e zgomotul usor mai mare.
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#19 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2011 - 09:38 PM

o sa incerc un g-sonic din asta.
i like noise :spiteful:
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro