Modelism - RHC Forum: Quadcopter pe benzina - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Quadcopter pe benzina Quadcopter variabile pitch

#1 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 30 August 2011 - 06:19 PM

Salut,

A construit cineva un quadcopter (penta sau hexa) cu un motor central pe benzina sau nitro? Chiar si cu un motor central electric? Cu rotoare cu pas variabil?

Multumesc!
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#2 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 31 August 2011 - 09:56 AM

Cel mai probabil nu, pentru ca multirotoarele sunt ineficiente fata de un elicopter de aceleasi dimensiuni. Daca se doreste motor central atunci elicopterul este solutia, pentru ca aceasta complicatie nu isi are rostul pe un multirotor. Marele avantaj al multicopterelor este simplitatea mecanica(si reparatia simpla in urma unui crash).

Aceasta postare a fost editata de Zen: 31 August 2011 - 09:58 AM

It's difficult to make things simple!
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 31 August 2011 - 12:47 PM

Am vazut un proiect nerealizat inca ... tevi de carbon pe care se montau la capete ansambluri de coada de heli care asigurau pasul variabil iar transmiterea era pe torq tube sau curea la roata centrala ( main gear ) actionata de motor.

Este insa mult mai complicat decat varianta cu modificarea turatiei pe fiecare motor pentru manevre avand in vedere si multitudinea pieselor aflate in miscare - ca greutate nu stiu sa spun - dispar niste motoare dar apar ansamblurile de coada plus servo pt ..... fiecare ....


Cu motor pe benzina cred ca vor fi prea multe vibratii .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   Radu V 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 August 2011 - 03:30 PM

Eu mi-am gandit quadul initial pentru a functiona cu mot central, intai electric pentru teste si dupa ar fi urmat pe benzina. Am renuntat la idee din cauza unor probleme mecanice. Pe afara am vazut unul care functioneaza ok si e propulsat de 1 mot central pe benzina.
0

#5 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 04 September 2011 - 07:05 PM

Pana la urma un quad cu motor pe benzina este totusi mai simplu decat un elicopter si probabil mai stabil si mai usor de pilotat.

Vezi postareaZen, la 31 August 2011 - 09:56 AM, a spus:

Cel mai probabil nu, pentru ca multirotoarele sunt ineficiente fata de un elicopter de aceleasi dimensiuni. Daca se doreste motor central atunci elicopterul este solutia, pentru ca aceasta complicatie nu isi are rostul pe un multirotor. Marele avantaj al multicopterelor este simplitatea mecanica(si reparatia simpla in urma unui crash).

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#6 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 04 September 2011 - 07:09 PM

Exista pe afara ceva proiecte reusite cu motor central electric. N-am vazut si pe benzina sau nitro.
Este cu adevarat mai mare si mai complicat decat unul cu motoare electrice independente, dar are si el alte avantaje importante, cum ar fi: nu exsita limita la dimensiuni (poti sa-l faci cat de mare), cost redus de combustibil sau de zbor.
Si elicopterele pe benzina au vibratii (am eu unul) dar se poate face un "pact" cu aceste vibratii :pardon:.

Vezi postareaREAL DESIGN, la 31 August 2011 - 12:47 PM, a spus:

Am vazut un proiect nerealizat inca ... tevi de carbon pe care se montau la capete ansambluri de coada de heli care asigurau pasul variabil iar transmiterea era pe torq tube sau curea la roata centrala ( main gear ) actionata de motor.

Este insa mult mai complicat decat varianta cu modificarea turatiei pe fiecare motor pentru manevre avand in vedere si multitudinea pieselor aflate in miscare - ca greutate nu stiu sa spun - dispar niste motoare dar apar ansamblurile de coada plus servo pt ..... fiecare ....


Cu motor pe benzina cred ca vor fi prea multe vibratii .

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#7 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

Postat 04 September 2011 - 07:10 PM

Unde ai vazut? poti posta link-ul? Merci.

Vezi postareaRadu V, la 31 August 2011 - 03:30 PM, a spus:

Eu mi-am gandit quadul initial pentru a functiona cu mot central, intai electric pentru teste si dupa ar fi urmat pe benzina. Am renuntat la idee din cauza unor probleme mecanice. Pe afara am vazut unul care functioneaza ok si e propulsat de 1 mot central pe benzina.

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#8 Useril este offline   nicutzzu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 29-June 11
  • Gender:Male
  • Location:rm sarat

Postat 10 October 2011 - 06:25 PM

salutare lume. sunt incepator in aeromodelism dar m-ar interesa si pe mn sa stiu cum se poate vira cu un quacopter? multumesc frumos
0

#9 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 October 2011 - 06:31 PM

Prin varierea turatiei si implicit a cuplului de rotatie al celor doua perechi de elici.
Se scade la o pereche si se creste la cealalta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#10 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 11 October 2011 - 12:58 PM

De precizat ca perechile trebuie si sunt pozitionate diagonal altfel s-ar inclina nedorit. O pereche diagoanala are un sens de rotatie cealalta pereche alt sens.


Inclinarea e alta comanda si se executa prin varierea turatiei altui tip de perechi(de aceeasi latura) caz in care cuplul in planul orizontal nu se modifica insa se produce un dezechilibru de cupluri in plan vertical.
It's difficult to make things simple!
0

#11 Useril este offline   Radu V 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2011 - 08:46 AM

Am vazut niste italieni care au facut un quad (initial electric si apoi pe benzina)

http://www.virtualro...f-quad-variable

Am facut si eu unul, initial cu 1 motor pe centru si apoi cu 4 la capete si cu pas variabil. Elici am folosit de la un elicopter clasa 450

Acum e la vanzare. Am facut unul mai mic pentru concursul de drone organizat de DARPA si asta era prea mare.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro