Modelism - RHC Forum: Zlin Z-50 70" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Zlin Z-50 70" probabil benzinar...

#1 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 July 2011 - 07:12 PM

Mi-am comandat avionul din imagine(cu amabilitatea unui prieten :yahoo: ) si vreau sa cer parerea unor modelisti mai experimentati pentru echipare,tinand cond ca este primul avion de o dimensiune mai mare si in care voi baga ceva bani.Pe parcursul acestui an sper sa fac rost de toate piesele necesare.
Avionul va avea anvergura de 1780 mm si ma gandeam sa il fac benzinar (asta initial)cu motorul asta :motor,dar dupa ce probleme a avut Camil cu el ma mai gandesc.Am vazut acelasi avion motorizat cu acest motor si m-am gandit ca va fi bine.
Avionul va avea 8 servo standard,(are si flapsuri,si probabil 2 servo pe elevator).Acum m-am tot uitat zilele astea pe topicurile de la ARF,sa vad cum au facut altii si sunt multe "kestii" electronice pe care nu le-am inteles.Asadar va rog sa imi spuneti si mie in afara de motor si servo ce mi-ar mai trebui.
Daca ma hotarasc la motorul asta probabil ca voi avea nevoie de 2 packuri,unul pt receptie si unul pt aprindere,un BEC destul de mare,am vazut ca un servo standard consuma 2000 mA in blocaj deci ar trebui in jur de 15 A sigur,si am mai vazut niste accesorii electronice mai ales pe la Florin100%,Allen pe care nu le cunosc.Si vreau si instalatie de fum. :yahoo:
Asadar astept sugestiile voastre.
multumesc anticipat, :yahoo:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#2 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2854
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 23 July 2011 - 07:35 PM

..recomand ca si motorizare pe benzina MVVS de 26cc.. :yahoo:
0

#3 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 23 July 2011 - 08:56 PM

6 servouri sunt de ajuns,ai 2 eleroane,1 acceleratie,2 profundor si 1 deriva,la celelalte 2 poti sa nu te mai gandesti,1 ar fi socul ( se poate face manual)si al doilea ar trage imperecheat cu servoul de pe deriva dar se foloseste doar la modelele foarte mari.Peste 6Kg forta sa fie servourile si cel de acceleratie poate fi chiar de la 3Kg in sus.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#4 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 July 2011 - 09:18 PM

Vezi postareafurios, la 23 July 2011 - 08:56 PM, a spus:

6 servouri sunt de ajuns,ai 2 eleroane,1 acceleratie,2 profundor si 1 deriva,la celelalte 2 poti sa nu te mai gandesti,1 ar fi socul ( se poate face manual)si al doilea ar trage imperecheat cu servoul de pe deriva dar se foloseste doar la modelele foarte mari.Peste 6Kg forta sa fie servourile si cel de acceleratie poate fi chiar de la 3Kg in sus.

Asa arata avionul deci va trebui sa am 8 servo nu 6. :D :pardon:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#5 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 July 2011 - 09:35 PM

oachidori, ce anume ai vazut tu si nu ai inteles? ca nu e asa complicat...

hai sa imi dau si eu cu parerea, daca vrei sa ma asculti, bine, daca nu... faci cum crezi tu ca e cel mai bine, OK?

1. pentru inceput, uita de flapsuri. zboaral normal, si dupa ce te obisnuiesti cu modelul, vezi daca merita sau nu sa ii pui flapsuri.
2. daca vrei un motor bun, MVVS sau daca nu dispui de bani pt el, merge si GF-ul, dar sa il rodezi asa cum zice in manual, apoi reglaje pe banc si ultima data reglajele de finete dupa 2-3 zboruri.
3. Ubec eu iti recomand asa: receptie - HiModel 8A (vezi la pasarea renascuta) / aprindere - ubec 3A (tot la ei gasesti)
4. la servouri, nu stiu ce sa zic, dar sa iei in considerarae MG-uri. toate, inclusiv pt acceleratie.
5. pack receptie: 1 x 2200mA / aprindere 1 x 1300mA
6. intrerupatoare receptie si aprindere iti recomand cele Futaba, sunt destul de trainice si nu mi-au facut figuri niciodata.
7. prelungitoare servo diverde marimi, dar asta numai dupa ce ai modelul in brate si vezi atunci cate si ce lungimi iti tre.
8. futrun benzina, daca vrei ceva cat mai safe, furtun negru, dar este OK si cel galben transparent.
9. pt rezervor iti recomand butelcuta clasica de la Hornbach, majoritatea din astea folosim, numai ca tre sa iti iei si stutzuri (3 se pun pe rezervor, unul pe fuselaj - preaplinul sau aerisirea rezervorului)
10. daca ai de facut lipituri, ori epozi din ala de 30 min la seringa, dar cel mai bun este cel de la ZAP (Z-Poxy)
11. de fum uita din start, la motorele astea mici e mai mult chin, plus ca pui greutate inutile pe model (pompa de fum, rezervor lichid, spira de preincalzire lichid, fara de care nu o sa scoata nici un pic de fum, ba mai mult, risti sa strici motorul)

nu stiu ce sa iti mai zic, dar daca ai nelamuriri legate de ceva anume, scrie aici si iti voi raspunde.



succes in noul proiect si sa-l vedem cat mai repere pe cer!!!

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 23 July 2011 - 09:36 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 July 2011 - 09:51 PM

Grija mare la greutate daca se merge pe benzinar ( mergea si un OS 120 dar e carburantul mai scumput , dar nici nu vibreaza asa tare ).

Uita de instalatia de fum ... nu scoate fum cum trebuie nici la 50 cmc daramite la motor mai mic - se pune si are si efect la motoare de peste 100 cmc - da ma rog .... fiecare cu ... fumuriile lui ( pompa + pack , rezervor ... alte grame in plus - da nu conteaza ca are ... flapsuri ??!! )

Nu are nici o mare inginerie la electronica ci doar :

Ubec pentru receptie ( cu un pack sau dubla )
si
Ubec pentru aprindere

- asta doar daca se doreste a merge pe LiPo si nu pe alte inventii LiFe, caramizi de NiMh etc.

Ce ai vazut la alte modele si a parut mai sofisticat ca electronica , sunt sisteme Power Box folosite la modele mari ( peste 2,20 m - alea cu fum ) la care consumul servourilor este mare si nu ar putea fi suportat de circuitele firave de pe cablajele din receptor - plus ca acele powerbox-uri fac si alte chestii.


P.S.

Nu stiu cum va procopsiti numai cu modele d'astea care iti fixeaza bine morcovul la fiecare tentativa de aterizare - flaps ??! . totusi ... Bafta !

Am scris odata cu Allen si unele se repeta - da nu strica !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 23 July 2011 - 09:55 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 July 2011 - 10:18 PM

Gigi si Allen,
va multumesc pentru raspunsurile pertinente.Problema e ca flapsurile sunt deja pe avion.Faptul ca o sa le folosesc sau nu la aterizare si/sau decolare conteaza mai putin.Oricum atata vreme cat pe aripa eleronul este splitat in eleron si flaps practic voi avea 2 servo pe eleron si il pot folosi doar ca eleron,si pot sa uit de flaps.Dar cum eu sunt deja obisnuit cu Funcub-ul cu faze de zbor,flapsuri, luminite si alte briz brizuri de care sunt fan,cu siguranta ca le voi folosi.Poate nu de la inceput.Intr-adevar nu stiu daca voi avea bani chiar de MVVS,am vazut ca e vreo 300 euro,dar inca mai studiez problema motorului.Asa cum zicea si Gigi,ar merge si un OS 120.
Vis-a vis de ubec-uri pe cele 2 le alesesem si eu,dar vroiam sa fiu sigur.
Servo-uri cu siguranta ca vor fi toate metalice.Am vazut ca exista HXT la vreo 10 kg,ar trebui sa ajunga,poate pe directie sa iau unul de 13kg ca sa fiu sigur. :lol: :lol:
Intrerupatoarele alea tre sa vad de unde le iau ca nu am dat niciodata de ele pe site-uri,probabil si pt ca nu m-au interesat.
Prelungitoarele le voi face eu exact in functie de lungime deoarece am mufele si cablu torsadat deja cumparat mai demult.
Furtune,am inteles ,negru daca va fi benzina.Butelcutele deja le-am memorat ca am vazut ce misto arata pe modelele tale.
Banuiesc ca packurile de receptie daca vor fi lipo tre sa fie 2S?
In rest vom vedea,astept sa vina coletul de peste mari si tari si vom vedea pe parcurs.Unde am dubii voi intreba sau voi veni la Copaceni si vom discuta pe concret. :D :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#8 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 July 2011 - 11:01 PM

Asa ar trebui sa fie cu motorul GF:
si asa ar trebui sa zboare:
si aterizare cu flapsuri... :D :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#9 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 24 July 2011 - 11:03 AM

pt servouri, uite ce folosesc eu pe extra: http://shop.lindinge...oducts_id=68284

sunt bune si nu am avut probleme cu ele. dupa o zi de zbor, 6-7 zboruri, bag in pack cam 400mA. da, atat pe receptie cat si pe aprindere pack-uri 2S. recomand Turnigy nano.
acu, despre motor, fii atent aici. inainte eram fan elicii de lemn pt GF, mergea bine de tot. si totusi, am zis sa incerc si un APC. surpriza maxima, relantiul sta f bine, intra in reprize excelent. acum si parerile sunt impartite, eu iti spun doar concluziile si parerile mele.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#10 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 July 2011 - 04:23 PM

Allen,tu ai sau ai avut acest motor?Adica GF-ul?Deoarece Camil zice ca e o petarda de motor.Daca ma uit la putere mai bine iau un OS de 120 asa cum zice Gigi,dar problema consta in vreo 400 g in plus la greutate.Din ce am vazut eu lumea merge pe benzinar la acest model,probabil ca se centreaza cel mai bine cu el fara a suplimenta cu Pb.Tu spre ce ai merge ?benzinar sau alcoolic :rofl: ??Cu siguranta ca daca asa vea bani mi-as lua MVVS-ul de 26cc,care asa cum am zis e si de calitate dar se centreaza mai bine cu modelul,ca greutate.Pana la motor mai studiem. :) In plus daca e sa vorbim de putere OS-ul are aproape 4 CP iar GF-ul doar 2.4,deci iar un dezavantaj.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#11 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 24 July 2011 - 06:34 PM

am GF-ul pus pe extra. care acum merge bine. am preferat benzina din mai multe considerente, dar totul tine si de obiectivitate. de ex, Adyc si Hash merg pe motoare in 4 timpi metanol, care se potrivesc la mare fix pe suhoaiele de la sebart. totul tine si de ce anume vrei sa zbori, dar si de greutatea modelului, anvergura etc. sapa si vezi cei de pe afara ce motorizare au ales si atunci tragi o concluzie.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 July 2011 - 06:57 PM

http://www.nitroplan...zlzen12070.html

Vezi ce motoare recomanda ei !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 July 2011 - 06:58 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 July 2011 - 06:59 PM

Vezi postareaALLEN, la 24 July 2011 - 06:34 PM, a spus:

am GF-ul pus pe extra. care acum merge bine. am preferat benzina din mai multe considerente, dar totul tine si de obiectivitate. de ex, Adyc si Hash merg pe motoare in 4 timpi metanol, care se potrivesc la mare fix pe suhoaiele de la sebart. totul tine si de ce anume vrei sa zbori, dar si de greutatea modelului, anvergura etc. sapa si vezi cei de pe afara ce motorizare au ales si atunci tragi o concluzie.


Pai e o problema:am gasit un singur avion ca al meu pe youtube care e echipat tot cu acelasi GF de 26cc.Majoritatea au cumparat varianta mai mica de doar 1.4m nu de 1.8.Cel mai bine in momentul in care va veni dau o tura la voi la terenul de zbor si atunci vedem ce motorizare s-ar preta pt el.Cu ocazia asta poate vad si cum se comporta GF-ul la tine pe Extra.Oscilez intre Linkul meuasta si GF.Asta si din considerente economice.Am inteles ca cele pe metanol sunt mai simplu de reglat si au si putere mai mare,in contrapartida un carburant mai scump,dar la cum creste pretul benzinei..
O sa mai caut.Multumesc.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 July 2011 - 07:10 PM

Uite si cu ASP 1,60 4T




P.S.

Producatorul recomanda 120 2T sau 160 4T .

Acum ...... se poate si benzinar.

P.S. la P.S.

Benzinarele se regleaza mai greu , se umbla tot timpul la reglaje si daca nu e de firma NU TINE MULT - CLAR - cate odata nici 5 zboruri ( intreaba colegii de zbor de cate ori le au desfacut bucati si au schimbat ambielaj, piston si camasa, segmenti , aprinderi etc.


Eu am Saito 150 4T si la cate zboruri fac eu cu el intr-un an ( pentru ca scot si altele la zbor ) si folosesc CoolPower cu 30% nitro . cu 2 bidoane ma descurc lejer.
Daca as zbura in fiecare zi cate 10 zboruri ... atunci ar fi rau !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 July 2011 - 07:14 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 July 2011 - 08:24 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 24 July 2011 - 07:10 PM, a spus:

Uite si cu ASP 1,60 4T




P.S.

Producatorul recomanda 120 2T sau 160 4T .

Acum ...... se poate si benzinar.

P.S. la P.S.

Benzinarele se regleaza mai greu , se umbla tot timpul la reglaje si daca nu e de firma NU TINE MULT - CLAR - cate odata nici 5 zboruri ( intreaba colegii de zbor de cate ori le au desfacut bucati si au schimbat ambielaj, piston si camasa, segmenti , aprinderi etc.


Eu am Saito 150 4T si la cate zboruri fac eu cu el intr-un an ( pentru ca scot si altele la zbor ) si folosesc CoolPower cu 30% nitro . cu 2 bidoane ma descurc lejer.
Daca as zbura in fiecare zi cate 10 zboruri ... atunci ar fi rau !

Gigi,
asta e de 1.4 m.Uite cum arata in poza.La cel de 1.8 directia este cu patratele.Am inteles.Incep sa inlcin din ce in ce mai mult tot pe un alcoolic.Atunci sa o luam altfel:daca e sa fie in 4t de ce capacitate sa fie?si ce marca?Daca e sa fie 2t am inteles ca e ok un OS max de 20 cc,dar nu e pe stoc si va trebui comandat,sau sa iau de la "pasarea" ASP-ul tot de 20cc.Dc trebuie de 4 t atunci trebuie sa fie de cati cmc?Ca nu stiu,26-30??Nici din astea nu sunt pe stoc,deci si aici va trebui sa comand.Probabil ca acest avion va zbura la anul,dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele. :wacko:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#16 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 July 2011 - 08:35 PM

Vezi postareaoachidori, la 24 July 2011 - 08:24 PM, a spus:

Gigi,
asta e de 1.4 m.Uite cum arata in poza.La cel de 1.8 directia este cu patratele.Am inteles.Incep sa inlcin din ce in ce mai mult tot pe un alcoolic.Atunci sa o luam altfel:daca e sa fie in 4t de ce capacitate sa fie?si ce marca?Daca e sa fie 2t am inteles ca e ok un OS max de 20 cc,dar nu e pe stoc si va trebui comandat,sau sa iau de la "pasarea" ASP-ul tot de 20cc.Dc trebuie de 4 t atunci trebuie sa fie de cati cmc?Ca nu stiu,26-30??Nici din astea nu sunt pe stoc,deci si aici va trebui sa comand.Probabil ca acest avion va zbura la anul,dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele. :drinks:



Nu stiu eu ce patratele are dar uite in manual celor de aici : http://www.nitroplan...zlzen12070.html

L-am mai pus mai sus dar cred ca nu l-ai citit asa ca scot un extras :

Wing Span : 70 in / 1780mm
Wing Area : 850 sq in / 54.8 sq dm
Flying Weight : 9.25 lb / 4200g
Fuselage Length : 56 in / 1425 mm


Aici ai recomandarile de motoare 2 T si 4T

Engine Required :2c 1.20 ; 4c 1.60
Radio Required : 5channels 8 servos

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 July 2011 - 08:38 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#17 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2854
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 24 July 2011 - 08:38 PM

1.Deci eu am varianta 1,4m anvergura cu motorizarea recomandata de 7,5cc si m-am confruntat cu o problema grava..centrajul cand l-am intors cu rotile in sus si am vazut cat plumb i-a trebuit sa-l aduc pe linia de plutire mi s-a ridicat parul pe spate..
ca sa-l aduc in pozitia care este in poza mi-a cam trebuit oleaca de plumb ..maine de curiozitate am sa desfac capota sa vad cat este pe acolo..(oricum pestesuta de grame..
2.Sfat ..pune un motor cu un pic mai mare decat cel recomandat..pierzi in detrimentul greutati dar nu ai sa fii nevoit sa atasezi ..pamblici de plumb ca mine (decizia e a ta)..
3.Motorul trebuie sa mearga ceas .daca ai ramas fara el in aer(oprit)..vine tare la aterizare si nu prea salta de bot.
4.La primul zbor sa cauti sa faci cursa de la profundor la max ..o sa ai nevoie mare ..
...bafta

Fisiere atasate


0

#18 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 24 July 2011 - 08:43 PM

O varianta de motorizare in 4 timpi ar fi asta, se poate comanda si la "pasarea" sau daca vrei un motor SUPER la bani buni uite aici.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 July 2011 - 08:45 PM

.... ala da ! E un fel de Rolls Royce ( daca am scris bine ) - si la banii aia este chiar sper !
De Laser zic !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 July 2011 - 08:48 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 July 2011 - 08:52 PM

Vezi postareaincepatoru, la 24 July 2011 - 08:38 PM, a spus:

1.Deci eu am varianta 1,4m anvergura cu motorizarea recomandata de 7,5cc si m-am confruntat cu o problema grava..centrajul cand l-am intors cu rotile in sus si am vazut cat plumb i-a trebuit sa-l aduc pe linia de plutire mi s-a ridicat parul pe spate..
ca sa-l aduc in pozitia care este in poza mi-a cam trebuit oleaca de plumb ..maine de curiozitate am sa desfac capota sa vad cat este pe acolo..(oricum pestesuta de grame..
2.Sfat ..pune un motor cu un pic mai mare decat cel recomandat..pierzi in detrimentul greutati dar nu ai sa fii nevoit sa atasezi ..pamblici de plumb ca mine (decizia e a ta)..
3.Motorul trebuie sa mearga ceas .daca ai ramas fara el in aer(oprit)..vine tare la aterizare si nu prea salta de bot.
4.La primul zbor sa cauti sa faci cursa de la profundor la max ..o sa ai nevoie mare ..
...bafta



Adica e cum a spus eu mai sus ... cine v-o pune sa luati asa parnai de modele - exista Funtana de la Hangar 9 , exista Sebart, exista Extreme Flight si mai sunt cateva.
DA .. sunt mai scumpe dar nu la fel de scumpe ca 2-3 d'astea - caci inca atatea trebuie pana te obisnuiesti cu ele dupa ce il rupi pe primul.

P.S.

E ca ala militar care a ajuns la vanzari !

P.S. la P.S.

Nu lua motorul inca.
Echipeaza modelul cu tot ce trebuie si care nu poate fi montat in alt loc in model.
Simuleaza un motor care iti place ca greutatea si incearca sa il echilibrezi si vezi ce iese dupa ce muti si pack-uri in el , UBEC-uri etc.
Nu iese simuleaza greutatea altui motor pe care pui ochii .
Asa poti evita sa iei un motor care nu iti va fi de folos si ajunge la vanzari la juma de pret daca s-o da si asa.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 July 2011 - 08:56 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 July 2011 - 11:03 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 24 July 2011 - 08:52 PM, a spus:

Adica e cum a spus eu mai sus ... cine v-o pune sa luati asa parnai de modele - exista Funtana de la Hangar 9 , exista Sebart, exista Extreme Flight si mai sunt cateva.
DA .. sunt mai scumpe dar nu la fel de scumpe ca 2-3 d'astea - caci inca atatea trebuie pana te obisnuiesti cu ele dupa ce il rupi pe primul.

P.S.

E ca ala militar care a ajuns la vanzari !
A ajuns la vanzari deoarece am nevoie de bani pentru cel nou.Si m-a mai enervat faptul ca nu aveam un glow ca lumea sa il pot zbura singur.Asta se intampla daca iei SH. :drinks:

P.S. la P.S.

Nu lua motorul inca.
Echipeaza modelul cu tot ce trebuie si care nu poate fi montat in alt loc in model.
Simuleaza un motor care iti place ca greutatea si incearca sa il echilibrezi si vezi ce iese dupa ce muti si pack-uri in el , UBEC-uri etc.
Nu iese simuleaza greutatea altui motor pe care pui ochii .
Asa poti evita sa iei un motor care nu iti va fi de folos si ajunge la vanzari la juma de pret daca s-o da si asa.

Ce negativist esti.Poate chiar zboara bine.De unde stii tu ca e petarda sau nu?Si poate lumea n u are atatia bani pentru un avion dar daca esti pasionat te poti descurca si cu astea,poate chiar inveti sa zbori mai bine,ca alea bine facute zboara singure!!Pai un Sebart la 1.8 m ar costa vreo 350euro iar asta e 170$,deci e o mica diferenta.Nu contest calitatea,am vazut de-a lungul timpului ce inseamna,dar se poate zbura si asa.Destul de bine. :yahoo:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#22 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 July 2011 - 07:16 AM

Nu sunt negativist - dar sunt unul care facea aceeleasi greseli ( nu din cauza banilor ci ma luam dupa cat de colorat erau )... eheeeee .... aveam de mult "piese" adevarate, nemaivorbind de " traumele " emotionale datorate esecurilor la aterizare sau ... in viraje... sau ..... !

Mai important era de retinut din link-ul pus ce motor ai avea nevoie si asta :

"Nu lua motorul inca.
Echipeaza modelul cu tot ce trebuie si care nu poate fi montat in alt loc in model.
Simuleaza un motor care iti place ca greutatea si incearca sa il echilibrezi si vezi ce iese dupa ce muti si pack-uri in el , UBEC-uri etc.
Nu iese simuleaza greutatea altui motor pe care pui ochii .
Asa poti evita sa iei un motor care nu iti va fi de folos si ajunge la vanzari la juma de pret daca s-o da si asa."




P.S.

Stii chestia .. atata dai atata face ! Eu a trebuit sa iau vre-o doua Pink Lady de la Jamara ( F3A ) pana sa imi dau seama ca un singur Wind 50 le bate de la distanta - si la cum arata dar in principal la cum zboara - in final banii tot aia erau .

De ce am luat doua ? .... pentru ca primul era varza ( descentrat ca la balamuc + nepriceperea mea ) si a fost nevoie de al doilea imediat dupa primul zbor - deh .. aveam motorul pentru el , servouri etc .... nici al doilea nu era mai breaz dar mai capatasem ceva indemanare si stiam si de bubele primului.


Ce pot sa zic ..... Bafta ...... dar nu ca la " vanatorul " ajuns la vanzari - totusi mai bine la vanzari decat la gunoi - pentru ca sunt modele care din prima ajung la gunoi garantat 100% - pentru asta au fost "gandite" !


Si nu vreau sa mai aud chestia cum ca pe modele proaste inveti sa zbori mai bine .... daca ar fi asa inseamna ca Rossi a invatat pe Mobra 50 pana sa ajunga in curse la Moto Gp ! - invata un copil sa manance cu polonicu de mic in ideea ca se va descurca mai bine cu tacamuri de argint la Balul de Cristal - iehhhh !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 July 2011 - 07:19 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#23 Useril este offline   Porumbeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 824
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aero, Auto

Postat 25 July 2011 - 09:16 AM

Cu parere de rau dar fuselajul este construit spre a fi folosit pur metanol ! Aia nu este constructie pentru un motor pe benzina si o sa ti se descompuna avionul din cauza vibratiilor.
0

#24 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 25 July 2011 - 09:38 AM

Vezi postareaPorumbeu, la 25 July 2011 - 09:16 AM, a spus:

Cu parere de rau dar fuselajul este construit spre a fi folosit pur metanol ! Aia nu este constructie pentru un motor pe benzina si o sa ti se descompuna avionul din cauza vibratiilor.

Radu, cand o sa vina o sa il aduc la camp sa vorbim direct despre el la fata locului.Cica ar avea fuselajul din fibra,iar pe net am vazut si motorizat cu benzina deci probabil ar merge,dar din ce citesc mai mult,benzinele sunt mai greu de reglat,etc,etc.Asa ca..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#25 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2854
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 25 July 2011 - 11:59 AM

....si la mine la fel a fost DRAGOSTE ..lasa-i...@oachidori..
0

#26 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 25 July 2011 - 12:28 PM

Gigi, hai nu fi rautacios. Ca sa fiu sincer, inainte sa-mi iau extra (nu regret nici o clipa), si mie mi-a facut cu ochiul Zlin-ul. dar a picat din start din 3 motive: 1. faza cu flapsurile (2 servo in plus) / 2. aripa joasa (ca si CAP-ul de l-am avut si care venea tare la aterizare) / 3. fuselajul mai scurt decat anvergura. altfel, zlin-ul este un acrobat bunicel, si daca il centrezi cum tre, zboara binisor.

http://www.emaxinc.c...fzl1207090.html daca e facut de astia, da este fibra. sa ai grija mare la ce greutate il scoti.



si un review interesant http://www.rcunivers...e_1/key_/tm.htm


sper sa te ajute.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#27 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 July 2011 - 12:45 PM

Vezi postareaoachidori, la 25 July 2011 - 11:46 AM, a spus:

dragoste la prima vedere!! :wacko: :wacko:

avionu e colorat bestial! o sa arate bine si pe sol in aer!
vad ca inca nu esti gata de investitii mai serioase. asa ca uita de motorul pe benzina. te poti chinui cu chinezisme, dar mie unul nu imi place sa vin la camp sa ma enervez ca nu porneste, sau galgaie in aer ca toate alea. rezist, 1 data, de doua ori, de trei ori , dar apoi.....(vezi ce am facut cu sukhoiu ala mic de la sebart).vin la camp sa ma relaxez, sa ma destresez etc. orienteaza-te catre un motor pe metanol in 4 timpi. acu OS-ul e obscen de scump. thunder tiger 130 ar trebui sa aibe o tractiune de minim 5.5 kg. os de 20 cc in 2 timpi consuma mult si nu prea e rentabil pe termen lung...sau motorul ala SH in 4 timpi de care a zis cineva mai sus.
ideea e urmatoarea. nu trebuie sa le iei pe toate o data. ia mai intai servourile, pt metanol poti merge linistit cu hitec 635hb, 105 ron bucata, (eu din astea am pe un sukhoi29), ia un ubec de la jeti de 10 amperi (100 ron).
real design are oarecum dreptate in legatura cu modelul, dar acum l-ai luat si nu mai ai ce face :). vorbesc din experienta proprie. extra 300 de la graupner, profil asemanator cu asta al tau. zbura mishto, se vedea frumos in aer, dar la aterizare era crima si pedeapsa. crede-ma te simti al dracului de prost cand zbori frumos, figuri etc, si apoi la aterizare il avariezi... in orice caz abia astept sa il vad pe cer ca imi place coloritul lui!
ps : cate kg are numai fuselajul?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#28 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 July 2011 - 01:09 PM

Vezi postareaALLEN, la 25 July 2011 - 12:28 PM, a spus:

Gigi, hai nu fi rautacios. Ca sa fiu sincer, inainte sa-mi iau extra (nu regret nici o clipa), si mie mi-a facut cu ochiul Zlin-ul. dar a picat din start din 3 motive: 1. faza cu flapsurile (2 servo in plus) / 2. aripa joasa (ca si CAP-ul de l-am avut si care venea tare la aterizare) / 3. fuselajul mai scurt decat anvergura. altfel, zlin-ul este un acrobat bunicel, si daca il centrezi cum tre, zboara binisor.

http://www.emaxinc.c...fzl1207090.html daca e facut de astia, da este fibra. sa ai grija mare la ce greutate il scoti.



si un review interesant http://www.rcunivers...e_1/key_/tm.htm


sper sa te ajute.


Nu sunt rautacios ... mai glumim si noi ca nu m-a crezut cand mesterea de zor la Messerschmitt Me-109 .25 si pana la urma i-a fost frica sa il mai zboare si l-a bagat la vanzare.

P.S.

Vezi ca link-ul cu review-ul nu e de la modelul in cauza ... e de la ala mai mic ca NU ARE PATRATELE PE COADA ( am invatat si eu cum sa le deosebesc ).

Eu nu as vrea sa il vad cat mai repede la camp cum vreti voi .... asa o sa il aiba mai mult timp ! :wacko:

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 July 2011 - 01:10 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 July 2011 - 01:58 PM

Gata ... m-am lamurit ... mii de scuze .... zboara super si se poate si cu pompa de fum la modelul mai mare .


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 July 2011 - 03:34 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 25 July 2011 - 01:58 PM, a spus:

Gata ... m-am lamurit ... mii de scuze .... zboara super si se poate si cu pompa de fum la modelul mai mare .

acu chiar esti rau :wacko: sau invidios ?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro