Modelism - RHC Forum: tipuri de lipici - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

tipuri de lipici

#1 Useril este offline   wizlan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 04-July 11

Postat 05 July 2011 - 05:56 PM

tipuri de lipici pentru nave din lemn
0

#2 Useril este offline   wizlan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 04-July 11

Postat 05 July 2011 - 06:01 PM

In primul rand vreau sa va spun ca sunt un modelis incepator care se ocupa numai cu navomodele statice din lemn . Deci am nevoie de ajutorul expertilor de pe acest forum sa ma aujute sa gasesc cel mai bun lipici de pe piata cu uscare rapida si preferail transparent.
p.s. ori ce alt sfat este bine venit.
0

#3 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 05 July 2011 - 07:59 PM

POATE SPUN PROSTI .....Epoxy 5 min? ajuta.....
ADOR VITEZA!!!
0

#4 Useril este offline   jeli 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 292
  • Inregistrat: 26-March 08
  • Gender:Male

Postat 05 July 2011 - 09:20 PM