Modelism - RHC Forum: Record de distanta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Record de distanta FPV

#61 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2012 - 10:53 AM

nu vreau sa dau sperante false, dar daca locul pierderii e cel marcat de renatoa, e in zona adunatii copaceni, unde avem noi terenul de zbor. daca il gaseste vreun localnic, sigur ni-l aduce.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#62 Useril este offline   costi_n 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 30-November 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 05 March 2012 - 12:20 PM

Vezi postareahash84, la 05 March 2012 - 10:53 AM, a spus:

nu vreau sa dau sperante false, dar daca locul pierderii e cel marcat de renatoa, e in zona adunatii copaceni, unde avem noi terenul de zbor. daca il gaseste vreun localnic, sigur ni-l aduce.



Ar fi fost frumos sa aterizam pe terenul vostru :))
Data viitoare :pardon:
0

#63 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 March 2012 - 12:49 PM

Aia e ultima imagine, nu locul prabusirii... La 700m inaltime, pe un vant de peste 60km/h... ar fi o minune...
Poate sa fie chiar si in Bulgaria :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#64 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 05 March 2012 - 01:00 PM

Ma tot gandesc la cei 750 m altitudine, nu cred ca s-a oprit la Adunatii Copaceni. Nu stiu cum era trimul si daca avionul ar fi putut sa faca cercuri.
Am analizat video si harta si am comparat reperele. OMG, am mers o buna parte lateral spre stanga apoi chiar cu spatele, luat de vant, daca va vine sa credeti. Asa de tare m-a pacalit vantul incat eram cu botul aproape spre casa cand am ajuns la 12km :) . Daca urmariti de la minutul 3.30 pana pe la 6 si ceva o sa vedeti o padure spre care "zburam" chipurile dar nu am ajuns niciodata acolo desi de adunau kilometri. Ce sa zic, greseala mea... am avut cateva banuieli legate de orientare la un moment dat dar pana la 12km am fost convins ca merg unde trebuie si ca unele rataciri ale sagetii erau doar temporare (am mai patit din astea si alta data).
Cam atat despre "odiseea noastra" de acum doar vreo speranta ca cine va gasi modelul va avea ceva legaturi cu forumul asta. Oricum, imi fac planurile pentru un model similar. Ceea ce este misto este ca am vazut cat poate duce sistemul de 200mW. La 16 km chiar era frumos!:yahoo:

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 05 March 2012 - 01:03 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#65 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 March 2012 - 01:04 PM

Cred ca, pana la urma, sageata home nu a luat-o razna, ci a facut ce era presupus sa faca. Adica problema e tocmai un neajuns al principiului de functionare.


In primul rand, sistemul GPS nu poate sti incotro e orientat un punct. Poate sti doar pozitia lui si vectorul viteza facand diferenta dintre 2 pozitii pe un interval scurt de timp.
Pentru ca OSD-ul sa poate indica directia relativa catre casa, trebuie sa stie pozitia casei(o stie), pozitia actuala(o stie) insa si orientarea actuala (a avionului). In mod normal orientarea coincide cu directia de deplasare(care desigur se stie), ca doar avionul zboara in fata.
Problema este ca, atunci cand viteza vantului este comparabila (sau mai mare) decat cea a avionului, directia de deplasare (fata de pamant) nu mai coincide cu orientarea ! De aici rezulta ca e posibil ca sageata sa arate chiar invers, in regim de functionare corect! Faptul ca distanta de casa continua sa creasca si sageata e mereu orientata inapoi nu face decat sa confirme cele spuse.
It's difficult to make things simple!
0

#66 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 05 March 2012 - 01:09 PM

Da, sageata a luat-o razna doar din punctul meu de vedere, de pilot dezorientat la momentul respectiv. As fi fost curios un senzor magnetic daca mi-ar fi aratat corect directia. De mai multa vreme m-am gandit la un senzor magnetic pentru ca am mai avut de-a lungul timpului sitatii in care sageata arata altceva decat ma asteptam.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 05 March 2012 - 01:13 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#67 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 March 2012 - 04:10 PM

Imi pare rau pentru pierderea voastra...
Revin inca odata la ideea ca un tracker GPS capabil sa transmita coordonatele prin sms sau GPRS poate spori sansele de recuperare a unui aeromodel. Aceasta e concluzia mea la care am ajuns dupa ce am pierdut si eu in vazduh un EasyStar cu o camera pe el :(

O intrebare pe langa subiect: pe EZ* foloseai aripile originale sau altele?
0

#68 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 05 March 2012 - 05:34 PM

Originalele, imi plac lucrurile clasice iar ez-ul nou, nesifonat, cu toate elementele albe (fara argintiu) arata chiar sexy.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#69 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 March 2012 - 07:49 PM

Sigur ca un senzor magnetic ar rezolva problema, insa nu independent ci cuplat cu GPS, altfel trebuie sa retii headingul de plecare si sa nu te abati prea mult de la el, altfel ai drift si headingul opus nu te mai duce acasa. Oricum in cazul vostru saracul EZ nu cred ca se putea impotrivi vantului. Daca ar fi putut, avand in vedere ca v-ati invartit, macar un pic sageata trebuia sa se duca inainte.
It's difficult to make things simple!
0

#70 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 05 March 2012 - 08:18 PM

Aa, s-ar fi impotrivit dar sincer neavand incredere in sageata imi era ezitam sa ii dau throttle sanatos (in film se vede ca il gadilam pe la 5-7 amp) ptr ca imi era ca ma duceam in sens opus si mai rau. Recordul trecut a fost facut cu un EZ contra vantului 10 km. Si a mers dar cu baterie papata mai repede.

Mai zi-mi despre senzorul ala magnetic, zici ca daca un avion echipat cu asa ceva (cuplat cu GPS desigur si tot ce trebuie) ar fi rasucit de cateva ori sa zicem de vant sau din alte cauze, ar avea o viteza insuficienta ptr niste corectii pe baza de GPS, ar putea sa isi indrepte botul catre casa ghidat de senzorul magnetic? Adica senzorul asta banuiesc ca se bazeaza pe polii magnetici (punctele cardinale), nu? Exista si la senzorii astia "calcaiul lui Ahile"? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif Motorul in functiune, cumva, ii influenteaza?

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 05 March 2012 - 08:18 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#71 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 March 2012 - 08:57 PM

Nu cunosc detalii, vorbesc doar la modul teoretic. Ar trebui cuplat la OSD si implementat un algoritm corespunzator, nu prea complicat de altfel.

Partea de calculare a vectorului avion -> casa ramane aceeasi. Acest vector are directia relativa fata de sistemul de coordonate (longitudine, latitudine). Pentru a se putea indica corect sageata mai este necesara cunoasterea orientarii avionului fata de acelasi sistem de coordinate, problema echivalenta cu cunoasterea nordului. Asta o rezolva busola, senzorul magnetic. Totul independent de vant, cum spuneam vulnerabilitatea sistemului clasic consta in presupunerea ca Vvant << Vavion.

Magnetii motoarelor sunt totusi inchisi in rotorul/statorul de fier, ceea ce ecraneaza aproape toata influenta. Dar trebuie testat.

PS. are si asta o vulnerabilitate majora, schimbarea polilor Pamantului :good:

Aceasta postare a fost editata de Zen: 05 March 2012 - 08:58 PM

It's difficult to make things simple!
0

#72 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 05 March 2012 - 10:11 PM

O sa-i dau busolei enable pe quad-ul cel mic, unde am 4-5A / motor, caci pe cel mare, cu 40A / motor, un throttle-up o dadea peste cap.

Si am dezactivat-o, si asa a ramas...

Nu cred ca motoarele o deranjau, de la 60 cm distanta, ci harnasamentul de distributie a curentului.

Daca vreti pentru teste, am un magnetometru pe un breakout board, nefolosit inca.
0

#73 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 05 March 2012 - 10:14 PM

Momentan trebuie sa imi iau un OSd care sa suporte senzor din asta. Pe avionul pierdut aveam Remzibi facut de mine..un DOSD v2 nu prea mai este acelasi lucru sa il pot construi eu. Asa ca mai dureaza un pic pana intru in posesia lui.

Oricum, multumesc ptr informatii.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#74 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1170
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 16 April 2012 - 09:06 AM

Vezi postareaadioperator, la 05 March 2012 - 04:10 PM, a spus:

Imi pare rau pentru pierderea voastra...
Revin inca odata la ideea ca un tracker GPS capabil sa transmita coordonatele prin sms sau GPRS poate spori sansele de recuperare a unui aeromodel. Aceasta e concluzia mea la care am ajuns dupa ce am pierdut si eu in vazduh un EasyStar cu o camera pe el :)

O intrebare pe langa subiect: pe EZ* foloseai aripile originale sau altele?

salut adi tot adi sint
eu am un ez cu aripi de glider cu gps tracker , fy21 ap, ap117, receptor hitec 9 canale, flycamone hd..., o bat propulsie 4000 si una pt video, pilot receptie 1600. greutatea avion 1650 enorma. Din aceasta cauza nu prea aveam loc unde sa montez echipamentele si avionul arata cam asa:
o sa ateasez poze cu el (vb lui costin caramida zburatoare cu frina aerodinamica permanenta pe el)
dupa curatenia de iarna am ramas fara gps tracker o gramada de cabluri prelungitoare am renuntat la o baterie iar in loc de 4000 am un de 3200 si ez meu are acum 1200 g complet
zboara altfel sa stii
dar nu asta era subiectul gps trackerul care il am pe model l am setat sa dea sms cu pozitia la fiecare 3 min. am zburat in cerc intr o anumita zona 10 min, dupa care am analizat sms cu coordonatele gps . da o deviatie de 300 m-500m fata de zona unde am zburat. si asta cind era in aer. Am mai vb cu renato si are dreptate mai bine un recorder la sol si iei coordonatele gps care se afiseaza pe ochelari si te duci sa il cauti
am, ceva prob cu pozele o sa le atasez mai tirziu

Aceasta postare a fost editata de adi elicopter gl: 16 April 2012 - 09:07 AM

www.fotofilmaerian.ro
0

#75 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 01 May 2012 - 12:06 PM

Azi am avut zi de record, 12 km dus si 12 intors :D . Fara rataciri sau alte probleme. Costin are video si o sa il posteze curand. Acelasi setup: 200mw, 5.8ghz, EZ1, 1w boster pe RC cuFrsky.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#76 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 01 May 2012 - 05:51 PM

Solutia este o sageata inertiala corectata pentru "alunecare" cu GPS.

Nu mai umblati cu improvizatii :lol:

Serios, felicitari pentru zborurile de raza lunga!

MIG-29

Vezi postareaFlorinelu, la 01 May 2012 - 12:06 PM, a spus:

Azi am avut zi de record, 12 km dus si 12 intors :lol: . Fara rataciri sau alte probleme. Costin are video si o sa il posteze curand. Acelasi setup: 200mw, 5.8ghz, EZ1, 1w boster pe RC cuFrsky.

0

#77 Useril este offline   costi_n 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 30-November 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 01 May 2012 - 10:48 PM

si filmul facut astazi cu florinelu.


0

#78 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 03 May 2012 - 08:54 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 01 May 2012 - 12:06 PM, a spus:

Acelasi setup: 200mw, 5.8ghz, EZ1, 1w boster pe RC cuFrsky.

Am si eu pe drum un DIY de FrSky + o antena omnidirectionala de 7DB (toate de la HK) care vreau sa le pun pe un tgy9x. Dar nu stiu de unde sa cumpar acel booster de 1W. Poate ma ajuti si pe mine cu un link, etc?
Nu vreau sa sparg un record de distanta, dar un 3-4 KM pe FPV as vrea :drinks:
Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#79 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 May 2012 - 08:57 PM

3-4km ti-i asigura si numai patch-ul.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#80 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 03 May 2012 - 09:03 PM

Stiu ca e suficient sa ii pui doar antena aia de 7DB , dar nah, tot o sa ajung sa imi doresc si mai mult. Si daca tot imi modific statia vreau sa o fac cu totul din start. + ca e pentru siguranta mea mentala :drinks:

Aceasta postare a fost editata de costash: 03 May 2012 - 09:04 PM

Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#81 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 May 2012 - 09:19 PM

Nu cred ca este abordarea corecta.
Sa incepi sa zbori din prima cu booster nu e un factor de siguranta, mai curand de risc.
FPV-ul nu este o chestie care sa o incepi cu toti zurgalai montati, cand nici nu stii inca cum te vei adapta la pilotatul 1:1
Plus ca orice adaugi mareste complexitatea si introduce inca un factor de picare.
Chiar acel patch nu il consider potrivit pentru primele zboruri, o antena omni de 5dB ar fi fost mult mai buna, si stiu pe cineva care a realizat 8km cu una, e adevarat el fiind la inaltime, in zona muntoasa. Nu trebuie sa ai la primele iesiri si grija orientarii antenei, pe langa altele.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#82 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 03 May 2012 - 09:33 PM

O sa imi fac prinderea la antena de la modulul de FrSky in asa fel ca sa fie demontabila, sa pot schimba antena cu una "normala" oricand.
Stiu ca asta cu orientarea antenei catre model e destul de solicitanta cand o faci impreuna cu pilotatul aveonului. Momentan doream doar sa imi achizitionez si sa ma documentez din timp despre boosterul ala de 1W. Sa am idee cu ce se mananca si aia. De aia am cerut un link de la cineva care a facut asta deja.
Cu zborul pe FPV n-as avea probleme mari de acomodare, de mult timp imi doresc sa o fac.
Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#83 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 03 May 2012 - 09:50 PM

Boosterul este home made, Costi_n este fauritorul :drinks: . Nu stiu ce timp liber are dar pune-i o intrebare.Poti zbura 5 km destul de la limita cu un biquad. Al meu este home made.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 03 May 2012 - 09:52 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#84 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 May 2012 - 10:14 PM

Exact, si e facut cu cap, cele chinezesti de le incearca smecherii pe afara nu ai citit cum se ard ?
De asta ziceam ca e riscant sa zbori cu booster din prima...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#85 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 03 May 2012 - 11:29 PM

Voiam sa zic cu biquadul fara booster. Dar este cam la limita cel putin pentru Frsky. Dar nici nu am mai incercat si alte pozitionari ale antenelor pe avion. Posibil sa mai mearga un pic.:rolleyes:
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#86 Useril este offline   costi_n 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 30-November 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 04 May 2012 - 09:59 AM

Mare grija la vtx, daca o sa mergi pe 900mhz frsky e mort si cu mama boosterului. In 1,3G nu am incercat dar nici nu mai e cazul deoarece pentru zboruri de 10km, 5,8ghz isi face treaba bine.
0

#87 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 04 May 2012 - 10:25 AM

Da, eu am ramas fara control RC pe la vreo 350-400m folosind VTX in 1080Mhz si Turnigy 9x in 2,4G......
Totusi, auzeam pe la diverse persoane ca daca tii la vreo 40-50cm separate Vtx ul si RX ul RC, poti scapa de caderea semnalului...
0

#88 Useril este offline   costi_n 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 30-November 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 04 May 2012 - 10:47 AM

Vezi postareaSerjuRO, la 04 May 2012 - 10:25 AM, a spus:

Da, eu am ramas fara control RC pe la vreo 350-400m folosind VTX in 1080Mhz si Turnigy 9x in 2,4G......
Totusi, auzeam pe la diverse persoane ca daca tii la vreo 40-50cm separate Vtx ul si RX ul RC, poti scapa de caderea semnalului...



Daca le montezi la distanta unul fata de celalalt poate ca o sa se bruieze mai putin si o sa castigi ceva range in plus fata de cei 300m dar in nici un caz nu poate fi vorba de longrange cu setup-ul acesta.
0

#89 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 04 May 2012 - 12:14 PM

Eu de fapt am inceput cu RX rc in 40Mhz si Vtx in 1080Mhz.............dar vazand la un prieten (Miki de la Gherla) ca el zboara cam 1300m cu setup FRsky plus Vtx in 1280Mhz.............am cumparat la Rapa de la stii tu cine
un modul FRsky pt Futaba T9 si un receiver cu telemetrie ................
Partea nasoala e ca nu am un modul RTH.............si cand voi ramane iar fara semnal, iar voi pierde modelul..............care acum e un Multiplex Mentor................:clapping:
0

#90 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 04 May 2012 - 12:40 PM

Nu te baza prea mult pe RTH, nu este chiar ca in filme, iar daca bate vant ceva, e posibil sa nu mai nimereasca nicio casa. Sansele sunt foarte mari, desigur, sa vina acasa, dar totusi asigura-te ca ai link radio bun...si mai ales video, sa vezi ce se intampla.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 04 May 2012 - 12:40 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro