Modelism - RHC Forum: RC Bismarck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

RC Bismarck

#1 Useril este offline   andoman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 03-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 15 June 2011 - 10:02 PM

Salutare.
Sunt un incepator in ale modelismului si doresc sa achizitionez toate materialele necesare pentru ca nava mea sa fie navigabila. Nu ma pricep bine si as dori sfatul vostru.
Pentru telecomanda dupa mai multe cautari pe net si pareri am ramas sa aleg intre SpringRc si HobbyKing amandoua 2.4 Ghz cu 6 canale. Diferenta de pret ar fi de 100 lei intre cele doua (Spring mai scumpa). Iar pentru celelalte componente(elice, ax elice, tuburi, carma) chiar nu am nici o idee.
Daca ma ajutati v-as fi foarte recunoscator si poate ar ajuta si pe altii.
Va multumesc si astept parerile voastre.
0

#2 Useril este offline   andoman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 03-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 15 June 2011 - 11:09 PM

Astea sunt radiocomenzile.

http://www.himodel.c...Set_Mode_2.html

http://www.hobbyking...?idProduct=9042
0

#3 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 June 2011 - 11:55 PM

Vezi postareaandoman, la 15 June 2011 - 10:02 PM, a spus:

Salutare.
Sunt un incepator in ale modelismului si doresc sa achizitionez toate materialele necesare pentru ca nava mea sa fie navigabila. Nu ma pricep bine si as dori sfatul vostru.