Modelism - RHC Forum: Astro-Hog - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Astro-Hog un clasic de la SIG care a schimbat istoria RC-ului.

#91 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 14 October 2012 - 10:33 AM

Frumos mestere frumos
eu, reusesc sa fac cam 60 la suta din calitatea care o faceti dumneavoastra
Multe multe lucruri bune
cred ca micile cute de folie se vad inainte de panoul de foc in partea superioara zic si eu poate ma insel
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#92 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 14 October 2012 - 10:35 AM

iar FLYPOL 01 tare de tot am sa ma gandesc si eu la ceva asemanator pt modelele mele :ph34r: :yahoo: :excl: B)
bafta incontinuare :rolleyes:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#93 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 October 2012 - 03:05 AM

Mestere, iti multumesc pentru aprecieri.
Cutele care ma omoara sunt in partea din fata, exact in spetele elicii. Acolo fuselajul este precum un ou. Am fost sfasiat de dorinta de a face cateva crestaturi in folie, dar, este o zona in care va fi mult ulei. Am ales protectia lemnului in detrimentul esteticului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1622.jpg

0

#94 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 October 2012 - 03:13 AM

Am acoperit rudder-ul. Am masurat de o sute de ori si m-am mosmondit mult pentru a face ceva, cat de cat, drept. In locasurile balamalei, acolo unde nu am folie, bineinteles ca nu in zona unde va fi adezivul, am pus balsarite. Asa balsa va fi protejata.
Dupa o verificare atenta am insurubat si parghia de comanda. Ca substanta de blocare a suruburilor am folosi acelasi adeziv poliuretanic cu care voi lipi si balamalele.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1598.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1600.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1606.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1612.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 October 2012 - 03:13 AM

0

#95 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 October 2012 - 03:20 AM

Am facut o proba cu rudder-ul.
Inainte de a-l lipi definitiv mai am de inchis fata prin care am introdus elevatorul.
Sunt multumit de cum se misca acesta (elevatorul). Cu un spatiu de 0.5mm intre elevator si ampenajul orizontal am o cursa cu 50% mai mare decat nesarul. In plus cade, fara nici o ezitare, sub propria greutate. A trecut cu succes proba casei.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1617.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 October 2012 - 03:22 AM

0

#96 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2106
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 15 October 2012 - 06:27 AM

Foarte frumos si foarte dichisit lucrat. Intru si eu in randul celor care va felicita.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#97 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 October 2012 - 05:40 AM

Multumesc frumos, mestere.
Ce-am mai mosmondit: am lipit rudder-ul. A trecut proba casei. Pot zice ca sunt multumit. Am atasat tijele de comanda. Aici, daca nu va supar prea mult, m-as lauda un pic. M-am mosmondit atat de mult sa pun tuburile de ghidaj drepte, incat, elevatorul cade sub greutatea lui, fara nici cea mai mica ezitare, cu tot cu tija de comanda atasata. Sunt, cu adevarat, multumit. Chiar si rudder-ul este, gata-gata, sa faca acelasi lucru.
Multumit si mandru de mine, lucru deplasat pre cum se va vedea, m-am apucat sa instalez servo-urile. Aici paranoia are camp vast de desfasurare. Scopul este sa fac zero-urile si capetele de cursa mecanic, fara sa ating trimurile. Prima halta a fost ca unul din servo-uri avea cursa infima. Probabil ca m-am jucat cu el si l-am programat gresit. Am profitat de acest lucru pentru a aduce tehnica noua alaturi de modelul din 1957. Imi place mult sa vad ca in modelul acelor vremi voi avea tot ceea ce pot pune, fara sa-mi vand un rinichi, mai bun. Motorul cel mai nou, 4T, de la OS, servo-uri digitale, telemetrie, baterie LiFe, etc.
Socul a venit cand am vrut sa fixez servo-urile. Pentru a nu fi greu de coada, cosmarul meu, am pus servo-urile cat mai in fata. Toate bune si frumoase, doar ca, dupa ce am facut suporturile si am probat cum vin, am adaugat suportul bordului de atac al aripii. Acum mi-a fost imposibil sa indurubez suruburile din fata. Nervi, palpitatii, tensiune crescuta, vot de blam, tot tacamul. Am fost, cat pe aci, de a face doua gauri in suportul cu pricina. In final am rezolvat problema dupa ce am stricat doua seturi de inbusuri si mi-am facut unul ciudat, dar care mi-a permis sa strang suruburile. Un omagiu lui Du-Bro pentru suruburile geniale. Pentru cele Philips trebuia sa dau gauri.
In final rudder-ul este full functional.
Multa, multa bafta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1636.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1638.jpg
  • Imagine atasata: TR016.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 October 2012 - 05:42 AM

0

#98 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 21 October 2012 - 09:46 AM

Ca de obicei arata impecabil . Te-as ruga , pt.deliciul nostru , ca pt.acest model sa "realizezi" mai multe filmulete. Modelele tale sunt atat de impecabil executate incat e pacat ca nu se regasesc in numar mai mare printre video-urile tale ....
0

#99 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 October 2012 - 11:27 PM

Multumesc frumos. Sa stii ca am ezitat mult daca sa indraznesc sa te rog sa ma ajuti la realizarea emblemei, deoarece simtul meu artistic tinde spre zero. In final m-am hotarat sa nu te necajesc. Cat de jalnica o fi inscriptionarea mea, macar, pot s-o semnez.
Am terminat partea din spate. Va rog sa observati ca piticul responsabil cu roata din spate nu m-a lasat sa utilizez collars. Cica sunt prea grosolane. Totodata, va rog, sa observati, in prima fotografie, gaurica din ampenajul orizontal. Este destinata egalizarii presiunii din interior in timpul infoliatului si al zilelor de iarna sau vara torida.
Ezit daca sa mai pun un suport, sau nu, la tuburile pentru tijele de comanda. Mai este timp pentru asta.
Deoarece cel caruia ii este dedicat modelul are o afinitate pentru secretarele exotice, i-am gasit si un pilot pe masura.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1645.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1653.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1654.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1664.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 October 2012 - 11:31 PM

0

#100 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 22 October 2012 - 06:44 AM

Felicitari!
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#101 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 22 October 2012 - 06:41 PM

Dan o sugestie daca nu e cu banat :
Imagine atasata: Dan 1.png
In rest bravo.
Da parca Flypol nu a tras chiar atata aer in piept, ca sa nu mai zic de plete .... <_<
Numai bine
0

#102 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 October 2012 - 02:36 AM

Multumesc frumos. Exact la acel suport faceam referire. Cred ca, pana la urma, am sa-l fac.
Multa, multa bafta.
0

#103 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 October 2012 - 04:22 AM

Am facut si gazul. Am ales, as zice, o solutie indrazneata. Am pus servo-ul langa motor. Initial am vrut sa-l pun direct pe batiu. In acest fel motorul, batiul si servo-ul ar fi fost un singur subansamblu. Ar fi fost usor accesibil: cele patru suruburi din panoul de foc ar fi eliberat subansamblul care, ar fi devenit, in acel moment, usor de reglat. Dar Marinaru m-a convins ca ar fi bine sa nu supun servo-ul la vibratii execesive. De aceea l-am fixat pe fuselaj. In final a fost mai usor decat m-am asteptat sa fac reglajele.
Multa, multa bafta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1676.jpg

0

#104 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 29 October 2012 - 11:56 AM

Vezi postareadan_mitea, la 29 October 2012 - 04:22 AM, a spus:

Am facut si gazul. Am ales, as zice, o solutie indrazneata. Am pus servo-ul langa motor. Initial am vrut sa-l pun direct pe batiu. In acest fel motorul, batiul si servo-ul ar fi fost un singur subansamblu. Ar fi fost usor accesibil: cele patru suruburi din panoul de foc ar fi eliberat subansamblul care, ar fi devenit, in acel moment, usor de reglat. Dar Marinaru m-a convins ca ar fi bine sa nu supun servo-ul la vibratii execesive. De aceea l-am fixat pe fuselaj. In final a fost mai usor decat m-am asteptat sa fac reglajele.
Multa, multa bafta.


Buna
Poti sa stai linistit ca solutia este viabila.
Mai mult la vremea respectiva am folosit intentionat servo de slaba calitate cu dantura de plastic .
Asta are 2 ani de utilizare intensa si e inca ok (SG90):
Imagine atasata: Servo acc.jpg
Asta cu un servo de 4g : functioneaza ok deasemenea :
Imagine atasata: P1.jpg
Sau un HK metal de 16g:

Imagine atasata: P1.jpg
Succes in continuare

Aceasta postare a fost editata de Horja: 29 October 2012 - 11:57 AM

0

#105 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2012 - 12:13 PM

Foarte buna ideea, dar cum rezolvati problema "mizeriei" depusa pe servo? La mine se umple de ulei... o fi bine, o fi rau?!?
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#106 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 29 October 2012 - 12:33 PM

Vezi postareaRower, la 29 October 2012 - 12:13 PM, a spus:

Foarte buna ideea, dar cum rezolvati problema "mizeriei" depusa pe servo? La mine se umple de ulei... o fi bine, o fi rau?!?

Rau nu are ce sa-i faca, il unge :blush:
Normal in interiorul capotei ar trebui sa fie uscat.
Prezenta uleiului acolo inseamna altceva rau:
daca este curat inseamna amestec prea bogat si pierderi pe la carburator sau furtune;
daca este colorat pierderi pe la racordul tobei deci etansare.
Scuze pentru offtopic
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 29 October 2012 - 12:35 PM

0

#107 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 November 2012 - 10:17 PM

As zice ca este gata de zbor. Ar mai fi de indoit, un pic, trenul de aterizare si de instalat parbrizul.
Centrul de greutate este unde trebuie, fara sa fie nevoie de plumb, iar greutatea este, exact in mijlocul intervalului de 7-7 1/2 livre. Cantarul da 7 1/4 livre.
Am adugat suportul pentru sustinerea tuburilor ce gazduiesc tijele de comanda. Sa fi uitat ceva? Daca stiti, ar fi bine sa-mi spuneti acum.
Am cumparat combustibil proaspat si astept o zi buna pentru primul zbor.
Multa, multa bafta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1690.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1703.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1704.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1705.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1707.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1710.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1718.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 November 2012 - 10:17 PM

0

#108 Useril este offline   ACHIMOTO 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-ROMANIA
  • Interests:All technical devices.
    Club: C.S.T.A. Bucuresti

Postat 04 November 2012 - 10:30 PM

B) Maestre sa-l pilotati sanatos, foarte placute si stabile in zbor aceste modele de la SIG. Nu m-am putut abtine si am copiat si eu pozele :good: Cat despre "Centrul de greutate este unde trebuie, fara sa fie nevoie de plumb" asa e si al meu Four Star, sunt modele nascute bine.

Felicitari pentru model si munca depusa :drinks:

Aceasta postare a fost editata de ACHIMOTO: 04 November 2012 - 10:31 PM

I-a lucrurile asa cum vin, pentru ca te conduc exact acolo unde trebuie sa ajungi....
0

#109 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 05 November 2012 - 05:25 PM

Danut a iesit super si pe partea de cablaraie daca tot iti place sa le bibilesti iti mai dau si o alta sugestie mai usor de realizat si mai la indemana in caz de umblatura :
Imagine atasata: DSC04117.JPG
Zboruri placute si numai bine
0

#110 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 November 2012 - 06:59 PM

domnu dan asteptam filmuletul cu maidenul si iti urez multa multa bafta
iti tin pumnii :good: :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#111 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 November 2012 - 07:09 PM

Va multumesc frumos. Sper sa nu ma fac de ras la primul zbor...iar daca va fi sa fie...face parte din joc.
Multa, multa bafta.
0

#112 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 November 2012 - 06:37 AM

Iata ce mi-a scris un membru de la club:
''This is my Astro Hog from 1965 in London Ontario. That is my son who was 2 or 3 years old, and now is 45 years old. That was the first pattern plane to win the US Nats, in the early 60 it was a very popular plane, which we flew with Reeds. I had a 10 Channel F&M Reed Radio. you had trim only on elevator. Two servos and two channels for elevator. the two servos were next to each other with a bar that went across from each one. The push rod was attache to the bar. one servos always came back to neutral, and othe trim servos stayed where you put it. that way the bar moved which created the trim movement. The servos were linear. no trim on ailorons or rudder. lots of fun.''
Ce faceam noi in 1965?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: img105.jpg

0

#113 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 November 2012 - 07:39 AM

Vezi postareadan_mitea, la 04 November 2012 - 10:17 PM, a spus:

Sa fi uitat ceva? Daca stiti, ar fi bine sa-mi spuneti acum.

Felicitari Dane, a iesit piesa!De uitat sigur nu ai uitat tu nimic ca esti meticulos. De unghiuri la motor nu ai zis nimic, probabil sunt date panou direct din montura, daca nu, fa-i din saibe. Referitor la servo de gaz, si eu fac acelasi lucru deoarece mi-e sila de sarme lungi si strambe pana`n fuselaj. Nu sunt de speriat vibratiile nici pt un servo cu nylon macar. In legatura cu pierderi de zeama/gaze condensate sub capota nu e cazul; poate mici urme de condens de ulei stranse in zona de strangere a esapamentului dar dupa mai multe ore de functionare care in nici un caz nu vor ajunge la servo. La inceput, daca-i dai prea inecat, o sa vaporizeze din carburator in timpul reprizelor bruste cativa stropi care o sa ti-i arunce elicea, in partea de sus a panoului,in rest sunt curate motoarele.

PS. Sa nu pui alta coloana sonora pe maiden. ;)
0

#114 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 November 2012 - 03:39 AM

Multumesc frumos, mestere.
Original, Astro-Hog, are unghiuri zero. Le-am scris celor de la SIG...am postat pe aici, pe undeva, raspunsul...si concluzia a fost ca, pentru motoare mici nu-i nevoie de unghiuri, dar pentru motoare mai maricele ar fi bune. Asa incat le-am facut din panoul de foc. Vom vedea, daca voi apuca sa studiez, daca sunt bine alese. Totodata au agreeat ideea de a muta trenul de aterizare pe fuselaj si a reduce unghiul diedru la jumatate.
Multa, multa bafta.

PS. Nu am coloana sonora la nici un video. Nu-i gasesc rostul.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 November 2012 - 03:40 AM

0

#115 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 November 2012 - 06:24 AM

Azi am avut curiozitatea sa ma uit la numarul de inregistrare MAAC al celor de la club. Ca referinta, al meu este, 77 xxx. Cel care ne-a arata Astro-Hog-ul sau din 1965 are numarul 4 xxx. Cel mai vechi membru, nascut in 1933, ca mama mea, are numarul 1 xx. Cel mai nou membru are numarul 999 9xx. Adica, acum, in Canada, au fost mai mult de 1 000 000 de persoane care, de-a lungul timpului, au platit asigurarea de zbor. Cum nu toti se inscriu intr-un club si platesc asigurarea, inseamna ca sunt ceva zburatori. Este, zic eu, un lucru imbucurator.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 November 2012 - 06:27 AM

0

#116 Userul este online   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 08 November 2012 - 09:48 PM

Sunt surprins ce mult dureaza constructia unui aeromodel de cutie (in care majoritatea pieselor sunt semifabricate) inceput la 13 June 2011 - 03:40 AM ,cred ca de atunci se putea face si un 747 scara 1-1 de vreo 3-4 amatori.
Domnilor terminati-l odata si la zbor cu el, lasati povestile lucrati in 2 saptamani putea fi gata lejer 1-2 ore de lucru pe zi.Eu am inceput marti constructia unui semiacrobat proiectat si executat integral si la pariu ca marti zboara (intre timp mai am de facut o gramada de piese pt ultrausoare)si la constructie nu poate baga nimeni de vina

Ciao Sorin
0

#117 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 November 2012 - 10:19 PM

Ia fa poze sa postezi aici, sa vezi ce mult ia :pardon:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#118 Userul este online   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 08 November 2012 - 10:32 PM

Nu am luat in considerare acest aspect, da poate ia mult timp sa faci poze, mai mult decat sa faci modelul, imi cer scuze pentru scapare.Da oricum raman la parerea mea 747... .

Ciao Sorin
0

#119 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 08 November 2012 - 10:57 PM

Am inteles, tie iti place sa faci avioane repede, dar nu-ti place sa pui poze ca sa se inspire si altii. Atunci ce cauti pe forum?
0

#120 Userul este online   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 08 November 2012 - 11:19 PM

Nu,Dragos nu ai inteles intre a face un aeromodel (de cutie) in 1-2 saptmani si a intinde o constructie pe un an si jumatate e o difernta.Pai nu prea inteleg ce ar trebui sa vada altii, ce construim noi acuma (aeromodele) se construiesc de mult, NIMIC nu mai e nou vorbesc de aeromodele uzuale ,99% dintre noi asta facem nu facem nimic senzational.
E foarte usor sa pui poze din care oricum nu se vede prea mult, da sa faci un model intr-un timp rezonabil e mult mai important decat sa astepti sa te linga unii care probabil nu sunt capabili de nimic.
Poti sa te lauzi cu ceva care e facut repede si bine nu cu ceva care poate sa-l faca oricine in de 10 ori mai mult timp.
Pai daca omenirea progresa asa cum progreseaza Astro Hog eram si acum in epoca de piatra si nu faceam aeromodele
Daca vrei poze iti trimit pot pune si pe forum dar nu sunt relevante,oricum am vazut pe forum multe care ar trebui sa fie ascunse de rusine (nu faceti ca ei) si culmea ca unii se mai lauda cu ele da problema e ca nimeni nu le spune ma i... , nu e bine asa.sau poate asta e nivelul aeromodelistilor?

Ciao Sorin
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro