Modelism - RHC Forum: reconditionare masa CNC 2 axe centru de prelucrare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

reconditionare masa CNC 2 axe centru de prelucrare CNC Nuova PRC.150 FILI Modena, am nevoie de parerea voastra

#1 Useril este offline   ncm77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 28-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto/Navo

Postat 19 January 2012 - 12:47 AM

Salut tuturor. Sunt incepator in ale CNC-urilor si de aceea am nevoie de ajutorul celor care se pricep.

Am achizitionat o masa in cruce CNC ( 2 axe ) provenita de la o masina ciudata italieneasca din anii 80, un fel de centru de prelucrare cu un cap care se invartea la 60 000 rot/minut !!!, cu greutate de peste 4 tone, cu foarte multe curse ( vedeti pozele).

Masina era facuta de FILLI MATTIOLI Modena, tipul NUOVA PRS. 150 CNC ( digital automatic CNC ). Am sa pun poze.
Nu am decat aceasta masa de la masina si din pacate ii lipseste unul dintre motoare, desi trenul de roti dintate de la servo exista.
Am mai multe intrebari pe care am sa incerc sa le sistematizez. Multumesc anticipat pentru membrii care au amabilitatea sa imi raspunda!

Am desfacut motorul de la cealalta axa, V ca sa se poata vedea, pt ca eticheta este complet stearsa ( suportul si rotile dintate sunt identice cu axa U unde lipseste motorul) Ce tip de motor este? Cam de ce putere? Mai gasesc ceva compatibil?