Modelism - RHC Forum: Break in TRX 3.3 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Break in TRX 3.3 Nu vrea sa porneasca

#1 Useril este offline   dj_gonzy 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 14-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Aeromodelism

Postat 26 November 2011 - 11:43 PM

Salutere,

Am un TRX 3.3 pe un Revo, Motorul este NOU cumparat de mine.
Am incercat sa l pornesc, si nu vrea sa o ia, cel putin nu asa cum scrie in carte. Pui starterul dai si o ia.
Ce-i drept nici nu am fortat prea mult, pentru ca am vrut sa ma elucidez cu urmatoarea chestiune,

Daca rotesc cu mana axul motrului cand pistonul ajunge in partea de sus operatiunea devine dificila se simte o frecare puternica, dar pot sa i fac rotatie copleta cu mana.
Este normal sa fie atat de "strans" ?

Stiu ca cilindrul este mai ingust in parte de sus si ca de fapt acolo in zona de compreseie se face rodarea, dar cat de "strans" ati simtit voi ca ete un motor nou?


Multumesc,
Pheonix 2000
Zephi V70 - EDF
EasyStar -MPX (pensionat)
TURNIGY TX - ER9X
0

#2 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:BucureČ™ti, Romania

Postat 27 November 2011 - 12:23 AM

 dj_gonzy, la 26 November 2011 - 11:43 PM, a spus:

Salutere,

Am un TRX 3.3 pe un Revo, Motorul este NOU cumparat de mine.
Am incercat sa l pornesc, si nu vrea sa o ia, cel putin nu asa cum scrie in carte. Pui starterul dai si o ia.
Ce-i drept nici nu am fortat prea mult, pentru ca am vrut sa ma elucidez cu urmatoarea chestiune,

Daca rotesc cu mana axul motrului cand pistonul ajunge in partea de sus operatiunea devine dificila se simte o frecare puternica, dar pot sa i fac rotatie copleta cu mana.
Este normal sa fie atat de "strans" ?

Stiu ca cilindrul este mai ingust in parte de sus si ca de fapt acolo in zona de compreseie se face rodarea, dar cat de "strans" ati simtit voi ca ete un motor nou?


Multumesc,



Normal, un motor nerodat nu poti sa-l rotesti cu mana. Cat priveste pornirea, este mai dificila datorita temperaturii mai scazute. Mai seaca-l putin si incearca sa-l incalzesti inainte de a-l pornii. Pentru ca motorul sa se rodeze are nevoie de o temperatura de 100 de grade in functionare ceea ce e cam dificil de obtinut pe frigul asta. Succes!
0

#3 Useril este offline   dj_gonzy 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 14-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Aeromodelism

Postat 27 November 2011 - 07:42 PM

Salut,
Merci mult pentru raspuns,
Am rezolvat azi, chiar daca a fost frig, am pornit motorul incalzit putin inainte (in masina caldura la maxim).
La primul rezervor am infasurat niste hartie de copt pe motor ca sa tin temperatura in jur de 100, apoi nu a mai fost nevoie.
Am monitorizat permanent temperatura sa fie 200-215 F cum scrie in manual, si cred ca treaba a iesit minunata.



Multumesc.
Pheonix 2000
Zephi V70 - EDF
EasyStar -MPX (pensionat)
TURNIGY TX - ER9X
0

#4 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 02 December 2011 - 05:41 PM

 dj_gonzy, la 27 November 2011 - 07:42 PM, a spus:

Salut,
Merci mult pentru raspuns,
Am rezolvat azi, chiar daca a fost frig, am pornit motorul incalzit putin inainte (in masina caldura la maxim).
La primul rezervor am infasurat niste hartie de copt pe motor ca sa tin temperatura in jur de 100, apoi nu a mai fost nevoie.
Am monitorizat permanent temperatura sa fie 200-215 F cum scrie in manual, si cred ca treaba a iesit minunata.



Multumesc.

Mda, si eu infasuram partea de sus a motorului in scotch de hartie pana se incalzea :drinks:
Baftaa!
I reject your reality and substitute my own.
0

#5 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 02 December 2011 - 06:18 PM

aceasta frecare dintre cilindru si piston data de conicitatea primului,va dispare dupa aprox. 15-20 de rezervoare,doar motoarele de calitate mai buna o va pastra o perioada mai lunga de timp...
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro