Modelism - RHC Forum: Raduga 7 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Raduga 7 Putin ajutor pentru un incepator...

#31 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 02 June 2011 - 04:05 PM

Maxim 2 volti pe alimentare sau prajesti bujia...
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#32 Useril este offline   Al3xandrel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 07-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu jiu

Postat 02 June 2011 - 05:14 PM

Bine ca mi-ai spus ca o bagam si in priza daca nu pornea motorulhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif.
0

#33 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 June 2011 - 06:11 PM

Pe rand:
1. Cat de pur este alcoolul?
2. Care este procentul de ulei pe care l-ai folosit?
3. Bujia se alimenteaza la 1,5V. A ta mai este, inca, buna dupa ce ai alimentat-o la 9V?
0

#34 Useril este offline   Al3xandrel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 07-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu jiu

Postat 02 June 2011 - 06:19 PM

ALcoolul are o puritate de 90% ulei de ricin daca stiu eu bine procentul este de 20%.Nu stiu exact daca mai este buna bujia.Dar as vrea sa stiu si eu ce reglaje trebuie sa ii fac motorului si mai ales cum il pot demonta.Eu am desfacut partea din spate pentru a curata cat de cat motorul insa cred ca trebuie curatat tot.Cum scot bujia?
0

#35 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 June 2011 - 06:27 PM

90% alcool, inseamna 10% apa. In apa uleiul nu se dizolva. Alcoolul trebuie sa fie cat mai pur.
Motorul nu se demonteaza pentru nimic. De ce vrei sa-l demontezi? Il speli cu gaz. Demontezi toba si bujia si il speli pe acolo.
Pentru bujie este o chie speciala.
0

#36 Useril este offline   Al3xandrel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 07-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu jiu

Postat 02 June 2011 - 06:30 PM

Am inteles...sa vad de unde pot lua o cheie din aceea.Nu e buna una de la masina=))=)).Acum am fost si eu lamurit de-a binelea.
0

#37 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 June 2011 - 06:43 PM

Dragul meu, citeste, daca vrei, aici:
http://manuals.hobbi...65la-manual.pdf
Este similar cu ceea ce ai tu.
Iti explica cum se face rodajul, cum pornesti, cum opresti si cum il intretii.
Ai nevoie de combustibil adevarat si de bujie buna. Intrebarea este, daca bujiile normale, care au filet imperial, se potrivesc la motorul tau cu bujie in sistem metric. A incercat cineva?
0

#38 Useril este offline   Al3xandrel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 07-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu jiu

Postat 02 June 2011 - 06:54 PM

Motorul acela este mult mai complex.Al meu este mult mai simplu.Nu stiu ce sa spun in legatura cu bujia...Motorul meu nu are nici macar un carburatorhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/blush.gif.Ori eu nu imi permit sa cumpar unul.
0

#39 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 June 2011 - 07:00 PM

Sunt la fel. Cum adica nu are carburator? Chiar daca este pentru captiv, nu-i mare diferenta. Iti lipseste reglajul gazului in zbor.
0

#40 Useril este offline   nush 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 14-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Navo, Aero

Postat 29 June 2011 - 11:46 PM

Frate, pune niste poze sa te putem ajuta ca astfel e destul de greu, daca nu are carburator tu cum ai bagat benzina in el??? pe la evacuare??
0

#41 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2011 - 11:21 AM

Vezi postareanush, la 29 June 2011 - 11:46 PM, a spus:

Frate, pune niste poze sa te putem ajuta ca astfel e destul de greu, daca nu are carburator tu cum ai bagat benzina in el??? pe la evacuare??


Scuze ca ma bag in aero dar am folosit Raduga 7 asa chior fata carburator la auto. Merge cam ca tractorul dar are rezistenta unuia. A tocat cred ca 6 litri de metanol si porneste si azi fara probleme din 5 bucati cite am avut unul singur a avut joc cam mare intre camasa si bloc. Eu am folosit unul si copilu' a distrus doua. Invata mai greu e tinar. :rolleyes:
Aveti poza atasata.

Fisiere atasate


0

#42 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 30 June 2011 - 06:15 PM

La auto?? Sau la ``sobolan``? Motorul este o catastrofa la toate capitolele, chiar daca noi, generatia cu cheia de gat il veneram din cauza ca era singurul care se gasea la librarie desi avea pretul colosal de 900lei (7M)-adica 9 hartii albastre cu balcescu ;) . In zilele noastre e bun sectionat ca material didactic si atat. (costa mai mult un bidon de zeama decat motorul asta nou)
Referitor la rezistenta lui.... 0.3...0.5 aia se duc dracu repede ca e echilibrat ca un calorifer; incepe sa latre cam dupa o ora, daca nu mai repede. Ce sa o lungim, e cea mai petarda morisca existenta in zilele noastre.
PS. Pune un film cu auto ala cu raduga fara carburator de care spui, ca sunt o fire nostalgica....

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 30 June 2011 - 06:18 PM

0

#43 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 June 2011 - 06:31 PM

Dragii mei, m-ati omorat. Cum n-are carburator? Cel din fotografie cum se numeste? Nu are reglajul gazului, dar tot carburator se numeste.
Multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 June 2011 - 06:33 PM

0

#44 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2011 - 06:46 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 30 June 2011 - 06:15 PM, a spus:

La auto?? Sau la ``sobolan``? Motorul este o catastrofa la toate capitolele, chiar daca noi, generatia cu cheia de gat il veneram din cauza ca era singurul care se gasea la librarie desi avea pretul colosal de 900lei (7M)-adica 9 hartii albastre cu balcescu :good: . In zilele noastre e bun sectionat ca material didactic si atat. (costa mai mult un bidon de zeama decat motorul asta nou)
Referitor la rezistenta lui.... 0.3...0.5 aia se duc dracu repede ca e echilibrat ca un calorifer; incepe sa latre cam dupa o ora, daca nu mai repede. Ce sa o lungim, e cea mai petarda morisca existenta in zilele noastre.
PS. Pune un film cu auto ala cu raduga fara carburator de care spui, ca sunt o fire nostalgica....


Ai zis bine generatia cu cheia de git dar stiam sa facem treaba si cu lucruri ieftine fara performantele de acum. Filme cu ele mergind pot sa iti ofer doar daca le mai pornesc, ca atunci cind le foloseam un a cumpara video era era cum ai cumpara acum un Porsche. Am fost norocos eu le-am cumparat cu 600 lei (patru poze cu Balcescu) ;)
0

#45 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2011 - 10:50 PM

Alea C/L (adica fara carburator cum mai zic unii) erau 600 lei, aveau la magazinul Ciresarii.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#46 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 02 July 2011 - 07:51 PM

Dane,ce spui tu,era un fals denumit carburator.Practic era o duza de admisie cu posibilitatea reglajului de admisie.Eu am un motor cu carburator adevarat care se monteaza peste duza respectiva.Este pentru RC si mai este nou nout in cutie.Daca il doreste cineva ,tinem legatura.Eu nu le am cu termicele.
0

#47 Useril este offline   olimpiu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 87
  • Inregistrat: 30-September 11
  • Gender:Male

Postat 22 September 2013 - 06:05 PM

Vezi postareaMischu LTB, la 30 June 2011 - 11:21 AM, a spus:

Scuze ca ma bag in aero dar am folosit Raduga 7 asa chior fata carburator la auto. Merge cam ca tractorul dar are rezistenta unuia. A tocat cred ca 6 litri de metanol si porneste si azi fara probleme din 5 bucati cite am avut unul singur a avut joc cam mare intre camasa si bloc. Eu am folosit unul si copilu' a distrus doua. Invata mai greu e tinar. :rolleyes:
Aveti poza atasata.

Buna seara.
Am gasit si eu in boxa de la subsol un astfel de motor.L-am cumparat in 1991 pe 600 de lei, l-am pornit o data tot in acea perioada, acum l-am desfacut, l-am uns cu ulei de ricin, pistonul nu este blocat.Am o problema mare...nu am gasit elicea si conul, de aceea va rog sa-mi dati informatia de unde sa achizitionez o astfel de elice si conul aferente, o bujie de schimb, capacitatea rezervorului cam ce marime trebuie sa aiba (pentru rodaj)
Am intentia sa construiesc un trainer pentru copii. Rodajul il fac cu 3 rezervoare la ralanti si 2 la full? Am inteles ca trebuie sa folosesc un singur combustibil, daca il schimb trebuie facut din nou rodajul...si sa mai bag putin ulei...Tornado 10% nitrometan e bun?
Cam atat deocamdata.

Cu respect,
Olimpiu
0

#48 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 23 September 2013 - 06:52 AM

Bujiile de la Raduga , Meteor si Comet fabricate in URSS au filet metric , nu se potrivesc la ele bujiile de la celelalte motoare pentru ca la acestea ultimele filetul e in toli (inch).

Bujiile rusesti aveau filament gros cred ca le alimentam la 3 V dar nu mai stiu sigur.

Metanolul trebuie sa fie minim 96-97 % ca sa functioneze motorul .

Nu conteaza daca are carburator RC sau nu trebuie sa functioneze si cu celalalt carburator la care gazul nu e reglabil in zbor.

Ciao Sorin
0

#49 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 September 2013 - 09:06 AM

Vezi postareaolimpiu, la 22 September 2013 - 06:05 PM, a spus:

Buna seara.
Am gasit si eu in boxa de la subsol un astfel de motor.L-am cumparat in 1991 pe 600 de lei, l-am pornit o data tot in acea perioada, acum l-am desfacut, l-am uns cu ulei de ricin, pistonul nu este blocat.Am o problema mare...nu am gasit elicea si conul, de aceea va rog sa-mi dati informatia de unde sa achizitionez o astfel de elice si conul aferente, o bujie de schimb, capacitatea rezervorului cam ce marime trebuie sa aiba (pentru rodaj)
Am intentia sa construiesc un trainer pentru copii. Rodajul il fac cu 3 rezervoare la ralanti si 2 la full? Am inteles ca trebuie sa folosesc un singur combustibil, daca il schimb trebuie facut din nou rodajul...si sa mai bag putin ulei...Tornado 10% nitrometan e bun?
Cam atat deocamdata.

Cu respect,
Olimpiu


Sa ai in vedere ca acest motor nu are resurse prea mari, in prospect scrie doar "nu mai putin de 4 ore", deci nu-l roda prea mult. Nu are nici segmenti nici rulmenti. In plus vibreaza cam tare, deci sa izolezi ceva mai bine receptorul in bureti.


0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro