Modelism - RHC Forum: Falcon 450 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Falcon 450 impresii,upgreaduri,probleme

#31 Useril este offline   R3dD3vil 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 1076
  • Inregistrat: 01-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Avioane, elicoptere si orice zboara

Postat 15 March 2013 - 11:16 PM

Vezi postareaemilemir, la 15 March 2013 - 10:54 PM, a spus:

totusi se putea mai mult decat aceasta poza...e incepator si nu asa se incurajeaza noii veniti. el vrea delatii tehnice dar daca unii vad doar culori e grav


art-tech nu prea dezvalui date tehnice, ideea e ca eu pe falcon am avut un motor turnigy typhoon 2218 si mergea brici, esc-ul am folosit de 40A art-tech.
MultiRotor: MultiWii Quad

---------------------------------

Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------



Tx: Turnigy 9X





----------------------------------------------
Imagine postata
0

#32 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 March 2013 - 08:07 PM

Vezi postareaemilemir, la 15 March 2013 - 10:54 PM, a spus:

totusi se putea mai mult decat aceasta poza...e incepator si nu asa se incurajeaza noii veniti. el vrea delatii tehnice dar daca unii vad doar culori e grav


Grav .. ce ? .. ca nu o fi incepator si ale lui goagale ?

Credeam ca il intereseaza codul produsului ca sa il poata cauta la vre-un magazin on line, altfel merge pus
orice motor valabil pentru un heli clasa 450 ...

Uite bre .. desi puteai sa ne scoti mata cu nasu din cartea de colorat poze daca tot vrei sa ajuti precum Maica Tereza :



SPECIFICATION
â– KV: 3500
â– Weight: 65 g (2.396oz)
â– Outside Diameter: 28 mm (1.102 in)
â– Shaft Diameter: 3.17 mm (0.125 in)
â– Body Length: 35.5 mm (1.398 in)
â– Shaft Length: 50.5mm (1.988 in)
â– Stator Diameter: 22.0 mm (0.866 in)
â– Stator Thickness: 15.0 mm (0.591in)
â– No-Load Current with fan/no fan (11.1V): 2.3A/1.8A
â– Max Continuous Current: 33 A
â– Max Continuous Power: 360 W
â– Max Efficiency: >90%


P.S.

Nu stiu daca ajuta si compozitia materialelor .. cat % aluiniu , staniu, cupru, grosime strat vopsea , mod de aplicare etc .. nu de alta dar nu le stiu ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#33 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 16 March 2013 - 10:34 PM

no vezi, ai dat si dumneta un raspuns bun, multumesc eu pentru efort dar totusi....un incepatoru nu stie sa caute. Multumesc eu mult.Scuze Real Design de atatc dar si cand am omorat eu acel motor mi-ai dat doar acid fara sa ma ajuti putin macar spiritual.Apropo motorul e functional doar cu o biela de OS schimbata. Sa fiti iubiti.Sa nu fie cu suparare dar aici pe forum discutam si ne...dar sper cand ne intalnim sa bem berea aaeea cuvenita doar in armonie

Aceasta postare a fost editata de emilemir: 16 March 2013 - 10:37 PM

0

#34 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 March 2013 - 10:59 PM

Forumul e forum .. viata reala e altceva si daca aci ne mai scapa la orice intrunire aero si nu numai e doar prietenie si voie buna !

P.S.

Iar daca nu stii sa cauti .. te apuci de altceva unde stii sa cauti .. vorba Decanului meu la sfarsit de facultate :

" Mai copii ! Acu ca ati terminat scoala sa nu credeti ca sunteti mult mai destepti decat oricare alt trecator de
pe strada .... voi aveti stiti in plus doar unde sa cautati ceea ce inca nu cunoasteti ... deabia de acum inainte
veti avea de invatat cu adevarat "
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#35 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 17 March 2013 - 01:23 AM

Decanul adevarat graia
0

#36 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 19 September 2013 - 02:30 AM

As ruga pe cineva sa ma ajute cu niste setari ptr DX6i si acest model "Falcon 450".
Nu doresc 3D.
TEL: 0786.607.466
0

#37 Useril este offline   turnu magurele 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 21-April 10
  • Location:bucuresti
  • Interests:ghicitul in ghioc

Postat 19 November 2013 - 06:05 PM

De cam 2 saptamani am intrat si eu in randul iubitorilor de ventilatoare , cu stangul e drept, si intr-un final am reusit sa pun cat de cat la punct un falcon 450 . Cand l-am luat avea feathering shaft si main shaft strambe(bineinteles ca nu am stiut), dar am primit cu el un rotor complet de hk450 si am reusit sa il schimb cu totul. Pun aici cateva poze cu modificarea (simpla zic eu) care m-a ajutat sa montez rotorul complet . Ceea ce a trebuit sa pastrez de la falcon a fost axul principal, pt ca are gaura de prindere pentru main gear un pic mai sus decat la hk 450 , dar cu o alta gaura se poate pastra fara probleme si axul de hk450.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20131119_173601.jpg
  • Imagine atasata: 20131119_173612.jpg

www.1events.ro
0

#38 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 19 November 2013 - 07:43 PM

Vezi postareaturnu magurele, la 19 November 2013 - 06:05 PM, a spus:

De cam 2 saptamani am intrat si eu in randul iubitorilor de ventilatoare , cu stangul e drept


Tare asta! De ce crezi asta?
In alta ordine de idei spor la hobby si zboruri cat mai placute.
P.S. Cred ca zboara mai multe falcon-uri decat orice alt heli pe meleagurile noastre..or mai fi multe? :)
0

#39 Useril este offline   turnu magurele 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 21-April 10
  • Location:bucuresti
  • Interests:ghicitul in ghioc

Postat 19 November 2013 - 11:51 PM

Cred sa am inceput cu stangul pt ca luat fiind de val ,am luat primul elicopter fara sa ma documentez de loc. Mai apoi pe ala l-am dat la schimb cu falconul, care avea cateva probleme de care nu prea am fost informat,asta ca sa o spun intr-un mod elegant.
www.1events.ro
0

#40 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 20 November 2013 - 10:07 AM

Si ai continuat sa nu te documentezi cand ai luat Falcon-ul...mai multa atentie la ce cumparati. Exista topice dedicate primului elicopter!
Acum, da-i bice...
0

#41 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 02 February 2014 - 12:00 PM

Nu va mai luati elicopterele astea, in cele din urma nu economisiti nimic, ajungeti sa bagati in ele banii care i-ati da pe un trex original. Pur si simplu se strica numai cat te uiti la ele, angrenajele la coada se mananca imediat mai ales daca zbori mai sportiv, axurile parca sunt facute din cauciuc,se indoaie numai cat te uiti un pic urat la ele, tubul de coada e facut dintr-o tabla ordinara, suruburi moi, rulmenti jenanti, servocomenzi care se strica peste noapte. Va spun toate astea din eperienta proprie. Am invatat sa zbor pe un Falcon 3d prima versiune aia cu mix mecanic si nu imi mai trebuie, mi-a mancat banii si a zburat bine mai putin de 10% din timpul pe care i l-am dedicat. Il am si acum dar nici nu il mai pornesc, mi-a irosit prea mult timp. Si pentru ca nu m-am invatat minte la prima, mi-am luat teapa si a doua oara cu un HK450... alte zdrente si astea, la un zbor ceda cate o piesa, nu am putut sa zbor linistit pana nu am schimbat aproape tot de pe el cu originale si am cheltuit bani cu care imi luam un Trex Pro second hand perfect fbl cu electronica de top. Acum imi zboara bine HK-ul dar e flybarless si are cam tot original pe el, deci nu prea mai e HK (si vorbesc de cheltuieli de peste 200 de euro)
Invatati di greselile altora, nu mai dati bani pe chinezarii chiar daca vi se pare pretul tentant. Ca sa nu va mai zic ca daca va rtiscati sa mai luati si sh vanzatorul va mai da si teapa, va zice ca e bun, gata de zbor, iar cand il primiti are toate strambe pe el (ax, spindle, tail shaft).

Aceasta postare a fost editata de optyqus: 02 February 2014 - 12:01 PM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#42 Useril este offline   turnu magurele 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 21-April 10
  • Location:bucuresti
  • Interests:ghicitul in ghioc

Postat 11 February 2014 - 09:27 PM

In cazul meu a fost de vina in cea mai mare masura ,entuziasmul. Si in plus cand dai banii pe bucati,parca nu ti se par prea multi.
www.1events.ro
0

#43 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 27 February 2014 - 07:40 AM

Salut,
sunt nou ajuns in aceasta comunitate RC si m_am pricopsit si eu cu un falcon 450 :), evident dupa primul crash am bagat vreo 450 ron in piese noi si asi mai avea nevoie de main gear (nu gasesc ln Ro), intrebarea mea este:
Pot adapta de la Trex 450 tot ansamblul main and auxiliar gear? falconul este132 sau 133t, sau exista altceva compatibi in Ro ?

Va multumesc anticipat pentru ajutor,
Cu respect!
0

#44 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 27 February 2014 - 12:06 PM

Cu baii aia iti luai kit nou de pe hk care e mai bun decat falcon... Plus ca gasesti piese peste tot.
Cat despre adaptare, nu stiu...
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#45 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 27 February 2014 - 08:44 PM

It`s only one way to find out :))

Multumesc,
0

#46 Useril este offline   popdeidan99 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 24-June 15

Postat 30 August 2015 - 10:31 AM

salut, am si eu un falcon 450 si tatal meu sa jucat cu el in casa si la bagat in masa...drept urmare sau rupt palele , sa indoit axul din spate de la palele mici....stie cineva cum imi pot da seama daca e indoit axul principal?
culmea automodelismului: sa te joci cu o electrica si sa vina cineva sa te intrebe: pe banzina mege baiatu?
0

#47 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2015 - 04:59 PM

Din pacate axul e stramb mai mult ca sigur. Poti sa il verifici; il scoti si il plimbi pe o suprafata plata: geam - se vede imediat daca e indoit.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro