Modelism - RHC Forum: conversie metanol - benzina - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

conversie metanol - benzina se poate

#61 Useril este offline   daktary 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Gender:Male

Postat 21 December 2011 - 06:35 PM

Vezi postarearad_gaby, la 20 December 2011 - 10:21 PM, a spus:

Daktary, pierzi din vedere faptul ca din aprilie si pina acum, avionizarea nu s-a realizat, deci buggyzarea trebuie sa mai astepte. :drinks:

:) :)


Mie mi sar parea mult mai usor sa transform un motor de buggy sa mearga pe asa ceva decat unul de avion pentru ca , nu depinzi de factorul greutate ca la avion putand chiar sa adaugi cateva componente precum un microradiator pe apa cu o pompa electrica de apa si un micro alternator adaptat motorului ca sa produca energia necesara sa alimenteze tot sistemul .
:good:
Eu unul am de gand sa fac rost de un motor in 2t pe metanol indiferent de starea acestuia (biela stramba;piston spart; ambielaj strambat etc.)

si sa incerc sai fac conversia pe benzina DAR facandui unele modificari ca

-adaugarea unei aprinderi electronice
-carburator de drujba de 40-30 cmc ;find cam mare o sa-i modific parametrii de alimentare benzina/aer
-bujie tip scanteie
-s.a.

Cine are un motor stricat de dat astept un PM :D

Aceasta postare a fost editata de daktary: 21 December 2011 - 06:39 PM

0

#62 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 21 December 2011 - 08:31 PM

Vezi postareavlad1, la 21 December 2011 - 05:52 PM, a spus:


Avionizarea, elicoptizarea.... s-a facut de mult.



Pune si tu niste poze, filme, ceva... Sau nu.
0

#63 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 22 December 2011 - 08:31 AM

Pai nu va spusei ?
Si eu am citit de experientele altora (la noi si in lume). Explicatii si filme au pus ei, eu am incercat sa dau referinte, am fost repede sters (de parca erau blasfemii). Nu eu am inventat rezolvarea, nu eu sunt primul. Va rog folositi motoare de cautare sunt filme si explicatii chiar in romaneste. (in engleza este glow to gas conversion)
Eu am refacut experimentul altora, si am incercat sa-l detaliez, adica sa scriu cit ma pricep de exact ce si cum am facut, ce probleme am intimpinat. In primul rind pentru ca nu am gasit explicatii suficient de detaliate si aprofundate. Si apoi in speranta ca ar putea fi util altora. Reactia pe RHC insa m-a descumpanit.

Problema (rezolvarea) a fost sa fac motorul sa mearga foarte bine, pe benzina si fara nici o modificare/upgradare. Daca-l upgradam (carburator, aprindere, chiulasa) se obtine puterea si stabilitatea functionarii pe metanol, ramin insa probleme de anduranta, rezolvate la motoarele construite deliberat pentru benzina.

Nu e o rezolvare mai buna, in sensul ca nu se ating parametrii initiali de putere si anduranta ai motoarelor (pe metanol), DAR: e o rezolvare mai ieftina si legala.
0

#64 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 December 2011 - 12:54 PM

Vezi postareavlad1, la 22 December 2011 - 08:31 AM, a spus:

Pai nu va spusei ?
Si eu am citit de experientele altora (la noi si in lume). Explicatii si filme au pus ei, eu am incercat sa dau referinte, am fost repede sters (de parca erau blasfemii). Nu eu am inventat rezolvarea, nu eu sunt primul. Va rog folositi motoare de cautare sunt filme si explicatii chiar in romaneste. (in engleza este glow to gas conversion)
Eu am refacut experimentul altora, si am incercat sa-l detaliez, adica sa scriu cit ma pricep de exact ce si cum am facut, ce probleme am intimpinat. In primul rind pentru ca nu am gasit explicatii suficient de detaliate si aprofundate. Si apoi in speranta ca ar putea fi util altora. Reactia pe RHC insa m-a descumpanit.



Conspiratie!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#65 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 28 December 2011 - 10:13 AM

Ce trebuie eliminat si pus altceva la motorul pe metanol ca sa-l transformi pe benzina in afara de carburator ... Alt piston ... rulmenti... camasa de metal... Si o racire mai buna.
0

#66 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 07 July 2015 - 03:16 PM

Este gata si conversia mea. In acest moment motorul meu OS 50 Hyper merge pe benzina, si inca merge foarte bine :good: Am facut doar zboruri scurte si trebuie sa mai astept putin pana imi soseste termometrul infrarosu ca sa verific temperaturile mai precis, pentru ca senzorul de la telemetrie imi indica si 130 de grade (temperatura destul de realista pe benzina), plus ca trebuie sa il rodez ca sa se adapteze la noile temperaturi.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#67 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 07 July 2015 - 03:33 PM

Uite-l in actiune la primul litru de benzina+ 10% ulei Castrol Racing 2T:


Aceasta postare a fost editata de optyqus: 07 July 2015 - 03:34 PM

SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

#68 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3946
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 07 July 2015 - 03:48 PM

Indiferent de motiv, eu nu cred c-ar trebui sa stai atat de aproape de un heli cu motorul pornit. Chiar daca scoteai palele principale & coada, tot mai aveai flybarul.
Mare grija va rog, eu mi-am luat-o doar de la servouri de curand(pala pusa perpendicular pe feathering si lasata in jos, cand am alimentat servourile m-am trezit cu pala in fatza)
0

#69 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 07 July 2015 - 04:27 PM

Fii fara grija, stiu foarte bine cu ce am de-a face.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro