Modelism - RHC Forum: Conectare ax motor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Conectare ax motor

#1 Useril este offline   Rinzler 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 27-February 11

Postat 28 February 2011 - 02:58 PM

Buna ziua. Sunt un student si in cadrul unui proiectel am primit acest motoras (fara controller) in jurul caruia sa construiesc o masinuta autonoma. Problema e ca axul motorasului e de doar 1.8 mm si oricat am cautat pe net nu am gasit vreo rotita dintata pt acel diametru.

Ajutati-ma va rog sa gasesc o metota de transfer a puterii motorului mai departe.
0

#2 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 28 February 2011 - 04:01 PM

Cauta un strungar sa-ti faca o piesa intermediara, care sa intre bine pe arborele motorului si de care sa te poti cupla usor cu ce roata dintata iti convine.
Cred ca e imposibil sa nu gasesti un pinion cu gaura de 1,8, sau 1,6 si sa largesti la 1,8mm. Daca asta e o problema, nu stiu cum o sa treci de celelalte. Mai bine cauta un kit cu motorizarea pe pozitie si mergi in continuare de acolo.
M-am uitat in poza cu motorul, si nu pricep un lucru: de ce are 3 fire? Doua sunt pentru alimentare, dar al treilea pentru ce este? Are encoder sau frana?

Aceasta postare a fost editata de bitex: 28 February 2011 - 04:03 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#3 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2011 - 05:30 PM

Vezi postareabitex, la 28 February 2011 - 04:01 PM, a spus:

M-am uitat in poza cu motorul, si nu pricep un lucru: de ce are 3 fire? Doua sunt pentru alimentare, dar al treilea pentru ce este? Are encoder sau frana?