Modelism - RHC Forum: Placa zburatoare Super Falcon 120 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Placa zburatoare Super Falcon 120 transformare edf->turbina

#91 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 August 2011 - 08:08 PM

daca vreodata voi doi va intalniti la o bere :drinks: ...sa ma chemati si pe mine :pardon:

pacat ca soarta a facut sa nu ne intalnim anul acesta la nici un miting ....m-as fi bucurat sa ne intalnim sa stam la o poveste si sa va strang mana.

acu inapoi la subiect ... am fost la siria si am plecat cu 15 litri de motorina si m-am intors cu 1 l am dat 6 zboruri si am facut 6 aterizari :clapping: .... (pista e beton recent tunsa)
pentru mine a fost o zi magnifica... de mult nu am mai simtit atat satisfactie si fericire ...modelul sa il zbori e o adevarata placere si se zboara usor (efectiv te relaxezi zburandul) trebuia doar sa ai grija sa mentii viteza si sa acelerezi turbina cu vreo 2 secunde inainte de a intra in viraj si apoi zboara singur ...m-am indragostit :yahoo: .. acum e seara dar asa as mai da un zbor... :rolleyes:

aterizarile nu mai sunt o probleme deja ne cunoastem asa bine incat se opreste la vreo 2-3 metri de mine

la a treia aterizare am venit frumos jos si vazand ca il tin cu rotile la catva centimetri de iarba am decis sa il tin acolo pana intra in stall sa vad cum se comporta ....spre surpriza mea viteza de stall e MARE deci trebuie venit totusi HOT cu el la aterizare ....ma astemptam totusi la vreo 30-40 km/h dar sunt vreo 70-80 km/h la full flaps...urmatorul zbor leg gps si am sa stiu mai multe

sunt fericit ca totul tine turbina, electronica , servouri , rezevor etc si ca nu am avut vreun eveniment neplacut...daca se oprea turbina la primele zboruri ma cam panicam... :ph34r:

am facut si o prostie dupa a doua aterizare ...fiind in culmea fericiri am uitat o regula de baza ...intodeauna pornirea/oprirea turbinei se face contra vant ..eu cum eram fericit ca l-am aterizat , am dat direct stop si modelul cum a venit la mine se afla in vant din spate ... a iesit un fum urat din turbina ca si cum ai porni o dacie iarna ...n-am bagat prea mult de seama am zis "o fi de la ulei"...
cand sa o pornesc din nou ...dau start si nimic ... bag diagnostic scrie "ready"... dau start scrie FLAMEOUT la rpm 64200 cu toate idle inainte de oprire este 44300...mai incerc de 2 ori la fel (imi adusesem deja aminte de regula si ma gandeam "fain boule" te-ai scapat de vreo 300 de eur reparatie)...

tot am controbait pe acolo prin optiuni si am gasit un reset...am dat yes si acuma merge din nou ...a mai facut 4 zboruri si nu am observat vreo anomalia acu verific si daca e schimbat vantu inainte sa o opresc .... asa se invata din pacate din greseli

avand in vedere ca are ceva viteza la aterizare trenul e foarte solicitat cand loveste cate o groapa sau un smoc de iarba .. am observat ,cand am ajuns acasa , ca trenul din fata din nou da sa se desprinda(cu toate ca am pus kila de pu) am sa incerc sa pun peste niste epoxy danala magic cu care am prins si ramele in fuselaj sa vad cum o sa tina..daca trenu nu era trailing nu aveam nici o sansa ...acum il inteleg pe Luci de ce la F-16 lui la fiecare incercare trenul din fata is lua adio

pana weekendu urm nu mai zbor....trebuie acum sa imi fac si sotia fericita si plecam maine un pic prin tara la relaxare

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 12 August 2011 - 08:12 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#92 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 12 August 2011 - 08:15 PM

momentan zbor cu unghi de 5 grade jos dar nu e de ajuns mai cere ..dar nu vreau sa ii mai dau ca oricum la decolare e foarte tare deja botul impins in jos si in momentul cand trag de elevator se duce pe verticala modelul in sus si intra un pic in stall e naspa....da na m-am obisnuit + ca s-ar lungi distanta de decolare si viteza il las asa momentan
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#93 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 10 September 2011 - 10:39 PM

In Sfarsit nu am fost singur am fost cu vivi si cu marius si am avut cine sa imi filmeze un zbor
filmu e un pic cam lung
flapsul stang nu sa deschis complet si era enervant ca trebuia sa compensez

asa ca pe scurt highlights
la 1:10 decolare
la 4:30 o trecere max throtle la inaltime mica din pacate s-a prins doar jumatate din trecere
la 4:50 trecere ceva mai sus dar apoi urcare pe vertical + tonou + ranversare sau cum ii ziceti voi
la 5:40 pana la 6:00 clasical jet flying
la 6:15 am zburat cat am putut de incet ever
la 7:35 aterizarea care se adauga injuraturi nu de alta, da vedeam deja trenu rupt noroc ca modificarile la tren (kila de pu+epoxy) isi fac treaba...in doua saptamani pista de la siria sa deteriorat foarte mult nu stiu de ce da sunt cateva santuri adanci si eu le-am luat din plin, acu dousa saptamnai am luat alt sant si am rupt trenu din fata

folositi butonuk hd cu incredere
enjoy



Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 10 September 2011 - 10:39 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#94 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 11 September 2011 - 03:35 PM

Superb, maiestuos, elegant, frumos ... si nu stiu daca mai sunt in limba romana cuvinte sa descrie!
Aterizarea si ea, de-a dreptul eleganta, iar dupa parerea mea, nu cred ca trebuia sa-ti faci griji ca mai si "topaie" ...
Sa-l stapanesti sanatos, sa te bucuri de el, mii de zboruri! :clapping::clapping::clapping::clapping::clapping::clapping:
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#95 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 12 September 2011 - 07:12 PM

Bravo iamzoli!

felicitari! Aterizare perfecta! mi-a placut!!! Si tu ai aceasi problema ca si la mine la Brasov, terenul de cacat!!:good:) asta e! sa ne multumim ca avem si asta! pana la beton sau asfalt pentru jeturile noastre ........mai e de asteptat!! O sa postez si eu un video cu " micutza mea bestie" sapt asta! Sper sa ne vedem sa facem un tandem!!
ma bucur ca mai e inca un nebun de legat cu jeturi!!! sper ca si in Romania sa facem o echipa faina ca in celelalte tari! noi suntem pe nicaieri inca!! dar eu cred ca e un inceput bun!! Mai trebuie sa-l trezim si pe Victor sa facem o intalnire! ar fi supermisto!!

felicitari inca odata si sper ca nici tu sa nu te opresti aici!!! Stiu ca modelele cu turbina necesita un efort financiar considerabil dar si satisfactia e pe masura!!<_<)

Zoli
0

#96 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 12 September 2011 - 07:20 PM

Stai linistit Zoli ca si eu repar trenul frecvent!! Strungarul meu cand ma vede ma intreaba: iar ai intrat in vreo groapa?::good:)) Am teren destul de lung dar cum nu toate aterizarile ies unde vreau eu mai prelungesc cateodata pista!!:<_<))) Noroc ca am unde!!!!!! ::))))))))) am si eu deja 8 starturi cu Kithira!!! Sunt ff multumit! Inca mai am de lucru cu mine insumi dar sunt pe drumul cel bun!!!! ::))) Sunt prea multi bani sa ma risc in figuri pe care nu le stapanesc, ma mananca in fund dar ma abtin!:) Toate la vremea lor!!
0

#97 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 12 September 2011 - 07:54 PM

Vezi postareazoli_jet, la 12 September 2011 - 07:20 PM, a spus:

Stai linistit Zoli ca si eu repar trenul frecvent!! Strungarul meu cand ma vede ma intreaba: iar ai intrat in vreo groapa?:<_<)) Am teren destul de lung dar cum nu toate aterizarile ies unde vreau eu mai prelungesc cateodata pista!!::pardon:))) Noroc ca am unde!!!!!! ::good:)))))))) am si eu deja 8 starturi cu Kithira!!! Sunt ff multumit! Inca mai am de lucru cu mine insumi dar sunt pe drumul cel bun!!!! ::good:)) Sunt prea multi bani sa ma risc in figuri pe care nu le stapanesc, ma mananca in fund dar ma abtin!:) Toate la vremea lor!!

Fisiere atasate


0

#98 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 12 September 2011 - 08:42 PM

Vezi postareaIamzoli, la 10 September 2011 - 10:39 PM, a spus:

la 7:35 aterizarea care se adauga injuraturi nu de alta, da vedeam deja trenu rupt noroc ca modificarile la tren (kila de pu+epoxy) isi fac treaba...in doua saptamani pista de la siria sa deteriorat foarte mult nu stiu de ce da sunt cateva santuri adanci si eu le-am luat din plin, acu dousa saptamnai am luat alt sant si am rupt trenu din fata

La noi pista e ca in palma.... poate ai drum vreodata. :pardon: Mi-ar placea sa-l vad ``pe viu``; sunetul e bestial...
Felicitari la maxim! <_<

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 12 September 2011 - 08:44 PM

0

#99 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 September 2011 - 12:24 PM

Tren din asta va trebuie http://v.youku.com/v...gwNjkyMzE2.html :drinks:
It's difficult to make things simple!
0

#100 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 24 September 2011 - 08:16 PM

Frumos avion super motorul ... sa-l stapanesti sanatos !
0

#101 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 01 October 2011 - 03:47 PM

Vezi postareaIamzoli, la 10 September 2011 - 10:39 PM, a spus:

In Sfarsit nu am fost singur am fost cu vivi si cu marius si am avut cine sa imi filmeze un zbor
filmu e un pic cam lung
flapsul stang nu sa deschis complet si era enervant ca trebuia sa compensez

asa ca pe scurt highlights
la 1:10 decolare
la 4:30 o trecere max throtle la inaltime mica din pacate s-a prins doar jumatate din trecere
la 4:50 trecere ceva mai sus dar apoi urcare pe vertical + tonou + ranversare sau cum ii ziceti voi
la 5:40 pana la 6:00 clasical jet flying
la 6:15 am zburat cat am putut de incet ever
la 7:35 aterizarea care se adauga injuraturi nu de alta, da vedeam deja trenu rupt noroc ca modificarile la tren (kila de pu+epoxy) isi fac treaba...in doua saptamani pista de la siria sa deteriorat foarte mult nu stiu de ce da sunt cateva santuri adanci si eu le-am luat din plin, acu dousa saptamnai am luat alt sant si am rupt trenu din fata

folositi butonuk hd cu incredere
enjoy






Foarte frumos,modelul,zborul...cand il vedem si la Oradea,ca tot ai zis ca vii pe aici?

Trenul e tipul 7023?
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#102 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 01 October 2011 - 03:56 PM

Ooops,adica tipul 7075?

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 01 October 2011 - 03:56 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#103 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 02 October 2011 - 09:22 AM

ceau dany, pare rau ca nu ai reusit sa vi ieri in ungaria
da 7075 prolynx 14 kg ....nam cum sa il indoi /rup cu modelul acesta :)...la tren si partea de receptie nu m-am zgarcit am pus ce era mai bun


am sa postez ce patenii am avut cu falconul prin ungaria ieri... e cam mult de povestit si nu am timp acuma ...masa in familie....poate pun si ungurii un film cu patenia intre timp 8)

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 02 October 2011 - 09:23 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#104 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 02 October 2011 - 10:30 AM

Vezi postareaIamzoli, la 02 October 2011 - 09:22 AM, a spus:

am sa postez ce patenii am avut cu falconul prin ungaria ieri....poate pun si ungurii un film cu patenia intre timp 8)

Au dat-o deja si pe CNN... groaznic! terifiant! :)

Ma bucur ca ati ajuns pe-acolo si sper ca modelul nu a avut de suferit. Pofta mare, si asteptam naratiunea!
0

#105 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 03 October 2011 - 10:02 AM

na am sa incerc sa povestesc fara sa incerc sa nu par snob dar nu cred ca am sa reusesc...

am plecat dimineatza de tot din arad, initial nici nu am avut de gand sa luam modele cu noi...ptr ca am crezut ca vom merge mai multi ... dar tozti au avut o problema si doar NUSH sa inscris. atat eu cat si nush am avut o noapte grea inainte , cu ore putine dormite dar am luat totusimodele cu noi...
am ajuns pe acolo la ora 10 ora lor, destul de obositi (cu toate ca am topit 2L cola)...am fost foarte bine intampinati de organizatori ...nu

ne cunoastem pe nume dar dupa fete ne-am adus aminte repede unde ne-am mai vazut. Ne-am inregistrat , dupa care am despachetat si am montat

modele, nu aveam de gand sa zbor din 3 motive.
1) eram obositi si simteam ca aveam reflexese slabite
2) oricum jetul meu nu se putea compara cu tehnica pe care o au ungurii
3) simteam ca e o zi proasta toate au mers aiurea, am uitat si stingatorul
am adus doar modele ptr a fi reprezentanta intr-un fel si Romania si evident a avea acces la Gulas , defapt cred ca mai mult ptr Gulas ;)

in fine, am expus modele si ca deobicei nici o atentie frate, zici ca erau invisibile...putea sa vina macar unul dintre ei si sa zica, bah ai un gunoi de model dar bine ai venit in comunitatea jeturilor...dar nimica ...dadeau aia zbor dupa zbor, cu jeturile fara nici o jena...zic na asta eeee nai ce face... intre timp am ramas placut surprins de urmatoarele
1) elita jeturilor din ungaria nu era prezenta
2) modele lor zburau relativ incet
3) zburau in stratophera
4) aveau turbine negalagiose (adica de firma care trebuie sa fie in conformitate cu legile europene/ americane)

asa ca m-am uitat la NUSH si i-am zis "ai chef sa dai la manivela"(sa bage combustibil), strangand din dinti o zis "daca ii musai".
a mers apoi NUSH si o facut rost si de un stingator de la unul din domni cu jeturi...care a spus ceva de genu "da voi aveti jet" ????

DAAAAAHHHHH

asa ca cu ajutorul lui NUSH l-am pozitionat am luat toate acesorile si ne-am pus pe pista , asteptand randul de a zbura , tot nu a fost interes nici acuma....

in sfarsit decolarea , fara peripetii tur de pista si din prima "low fast pass", urcat pe verticala tonouri, raversare lasat sa pice pana la nivelul pistei si din "low fast pass",am zburat full acrobatic iar galagia si viteza deja starneau comentarii...am tot continuat doar cu low fast si low slow flying. NUSH tot imi zicea nu asa de aproape , mai departe de spectatori....am zburat iresponsabil si deabia ieri mi-am dat seama ce idiot am putut fi... nu am sa mai zbor in veci asa in fata multimi , daca imi cedea un servo sau ceva omoram pe putin 3 oameni...si ptr ce doar ptr show off...o prostie nu atceva..ce face cola din om...+ ca eram si obosit si imi tremurau mainile pe stick de la emotii , cel putin asa zicea NUSH....
Fisier atasat  112.jpg (67.5K)
Number of downloads: 121
pe cat de spectaculos zborul... pe atat de proasta aterizarea ...mandria e un viciu ...am venit frumos la aterzare aliniat bine ...dar am vrut sa il aterizez frumos in dreptul meu din nou show off, era un pic sus si am stiut ca va trece de mine asa ca l-am lasat sa coboare (din prostia mea+oboseala +cola) am lasat swicthurile pe fast flying (aia inseamna elevator negativ mult si atacuri mici), cum i-am dat drumu sancoboare cum o luata direct in jos degeaba am tras de elevator ca nu s-a mai ridicat la timp si a lovit agresiv pista. pilot error pe scurt...si m-am si facut de kkt... chiar ziceam la NUSH inainte de zbor daca e ceva ne bagam in masina si plecam nu ne cunoaste nimeni...
am mers si am luat modelul....damageul a fost destul de superficial ...suport fata si dreapta smuls...
Fisier atasat  111.jpg (165.94K)
Number of downloads: 130
am lasat modelul la masina si am mers impreuna cu nush sa luam de pe pista accesorile, erau cam la 50 de m de masina...pe cand ne-am intors zice NUSH "no uite pana acuma nici un interes si uitate acuma cat ii puhoiu la model"....bine majoritatea au venit sa vada damage-ul, dar baietii de la jeturi au vrut sa il vada de aproape si au inceput sa il ridice sa vada cat e de greu ce dotari are (un lucru care cred ca nimenui nu ii place sa se puna cineva si sa se joace cu modelul tau fara aprobarea ta)...am ajuns in final la masina , au urmat cateva intrebari dupa care fraza care m-a umflat ficatul spusa de catre Iuhasz "al dracului de rapid zboara" , iuhasz fiind unul dintre domni cu jeturi care e sa zic asa mai "dificil"....

Avand-ul pe NUSH langa mine, care e un modelist exceptional , ne-am apucat sa reparam modelul , reparatie care nu se putea face decat cu ajutorul unuia dintre domni cu jeturi care a fost intradevar un adevart domn , si ptr asta ii multumesc . ne-a pus la dizpozitie standul lui, pile smirghel , epoxy si tot ce am avut nevoie...ptr al face "airworthy again" nu am retinut numele dar NUSH il va completa sigur.....oricum

atentia sa schimbat cu 180 de grade acum...

am lucrat cu NUSH , defapt NUSH a lucrat, si dupa ce raparatia a fost finalizata am decis impreuna sa dezmembram modelul si sa il verificam dupa "hidden damage".... surpriza unul din boomuri(pe interior) era fisurat si nu de la crash .. de la stresul la care a fost expus modelul...inca cateva treceri si eram acu la politie probabil....

am facut reparatiile necesare ... si a urmat al doilea zbor (oboseala disparuse dar aparuse un vant mai puternic)...le-am explicat ca voi zbura usor cu el acuma ca imi era frica si de vant si sa nu fie o problema structurala cu modelul....

decolarea aproape catastrofoala.... in timpul decolari am pierdut directia pe trenul din fata ... daca tine-am cont de postul 62 lui REAL DESIGN evitam problema (asa e in fiecare zi inveti cate ceva)....modelul a inceput sa o ia direct catre f-16 model de vreo 9000 de eur... am reusit la vreo 2m de acesta sa decolez.....pfoi ce noroc....tozti au crezut ca a fost o decolare proasta...nu mi-am facut deocamdata probleme caci aveam sa ard combustibil acum sa il fac usor ptr aterizare...l-am rugat pe NUSH sa se uita la ceas si sa imi spuna cand trec 5 min...
am zburat incet si sus am testat airframul si nu m-am ingajat la figuri...
Fisier atasat  113.JPG (75.02K)
Number of downloads: 134

cam dupa 3 minute au inceput ungurii sa urle dupa treceri in viteza langa la nivelul pistei , chemare ce a trezit Hulkul din mine, sa dus dracului instant ratiunea... am inceput si am dato din nou pe treceri ...una dupa alta fast and low ...a si venit aterizarea....acu acu m-am ganditcum dracu o sa fac. l-am adus incet jos si m-am jucat cu trottle sa il ti la firu ierbi pana ce era drept spre mine....acuma nu stiu cum s-a intamplat sunt sigur ca a fost mana la dumnezeu care ma salvat...modelul dupa touch down a rulat pe pista drept dupa care singur a inceput sa fac dreapta si sa vina direct spre mine....din pacate a venit hot spre mine cu vreo 30-40 la ora. am bagat mana sa il opresc iar datorita faptului ca sa oprit brusc toata forta sa descarcat in roata din fata care a rupt din nou suportul tren fata (defapt sa desprins lipitura anterioara)....si acum nu imi vine sa cred ce noroc am avut ....daca o lua drapta mai repede sau mai tarziu cine stie in ce model se oprea....am lipit suportul relativ repede ....si NUSH a pus silicon pe furci...

zborul 3 nu avut loc deorece in timpul cand a inceput sa ruleze jetul am pierdut din nou directia , siliconul nu a tinut si am renuntat la alte zboruri...NUSH a si facut rost intre timp deja de o solutie ptr directie...si apropo NUSH A PROMIS CA IN IARNA ASTA IMPREUNA FACE UN SUPORT NOU PTR TREN FATA B) DIN CARBON....in care vom integra si sistemul de franare

am plecat printre ultimii de acolo si puteam sa fac o tragedia ... nu mai zbor modelul agresiv decat la siria si cand sunt cu echipa mea ...ca e intradevar periculos....daca aveam frane evitam problemele de la zborul 2....frane care le am acasa pe masa ...dar ptr ce sa le instalez sa imi dau peste cap cg :) sa fim seriosi :(

au filmat destui de multi zborurile daca vor posta pe undeva o sa poztez aici sau postati voi daca le gasiti

numai scriu ca ma dor degetele...
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#106 Useril este offline   nush 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 14-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Navo, Aero

Postat 04 October 2011 - 10:04 PM

Kiss Tibi a fost modelistul cu jetul cine ne-a ajutat muuuuult, de la el am primit totul inprumut, adica trebuie sa platesc totul inapoi de 1Mai la Oroshaza in bere dar asta este, trenul din fata o fi facut in asa fel incat daca se rupe se rupe 20-25 de cm din model asa ca sper ca nu vor mai fi probleme,
intalnirea a fost super, modele frumoase, si mult bulan pentru iamzoli cu decolarea si aterizarea la zborul 2

Aceasta postare a fost editata de nush: 04 October 2011 - 10:05 PM

0

#107 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 06 October 2011 - 06:28 PM

Ma bucur ca ati scapat (tu si modelul) fara evenimente "ireparabile". Daca tot vine vremea proasta si te apuci de bricolja, macar fa si tu niste intarituri profesionale ca deja ai bagat kilograme bune de epoxy in ea. Daca tot ti s-a oferit ajutorul din partea unor profesionisti in de-ale laminajului, poate gasiti niste solutii tehnice sa scapi de vesnica reparatie a trenului.

Cat despre partea cu securitatea, imi place ca ati ajuns la aceasta concluzie. :D
0

#108 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 08 October 2011 - 01:21 PM

Si mie imi pare rau ca nu am ajuns ,sa mai povestim cate ceva,nu au intrat zilele in sac.Bine ca nu s-a intamplat nimic,si ai adus modelul intreg acasa.

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 08 October 2011 - 01:21 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#109 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 07 July 2012 - 10:42 PM

Buna tutur astazi a zburat falconul din nou ...nu mai zburase din toamna
balsa de pe aripi a fost rupta jos , sa pus banda din carbon + epoxy +fibra praf (retata bunicii)
Fisier atasat  IMG171.jpg (134.01K)
Number of downloads: 104Fisier atasat  IMG172.jpg (160.7K)
Number of downloads: 107
gear doors + frane au fost adaugate

in fine am uitat camera , dar vivi a fost alaturi de mine si am decis sa filmam cu telefonu

am testat modelul acasa inafara e pompa caci nu aveam combustibil...pe pista am testat inainte pompa si surpriza cand trecea de vreo 70% se oprea si dadea overload...pot sa deduc ca cum a stat atata timp nemiscata sa depus ceva in ea...sau uat e blocat in fine am mai dat de cateva restarturi fortate la pompa pana si dat drumu...dar cand statea la 100% scadea din cand cand l 90% cea ce imi dadea dupa ce am pornit turbina rateuri urate la secunda 0:37 se poate vedea asta... in fine am decis impreuna cu vivi ca daca chiar se opreste pompa rezulta flameout se opreste si turbina si in urma crashului probabil turbina supravietuieste (fiind oprita)

am dat zborul.. in zbor a mai dat de cateva ori rateuri se mai vedeau dungi albe pe cer

aterizarea.... am reusit sa o fac ca la carte cand am venit jos am turat putin turbina sa vina perfect jos si sa intamplat ce sa intamplat....trenu de fata nu a intrat in lock...probabil ori cablu de otel este prea intins si nu a permis lockul sau sa agatat in geardoor---damage doar gear doorului si-au luat larevedere


o sa mai dau vreo cateva zboruri si sper ca isi va da drumu pompa


si sa nu it ce sa intamplat de la rateuri
Fisier atasat  IMG180.jpg (118.1K)
Number of downloads: 109

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 07 July 2012 - 10:44 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#110 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 12 November 2012 - 11:47 PM

Noua achizitie a lu Costin :ph34r:
http://img855.imageshack.us/img855/4445/img20121111175859.jpg
http://img607.imageshack.us/img607/6307/img20121111175916.jpg

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 12 November 2012 - 11:49 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#111 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2012 - 09:51 AM

Frumos .. cea mai misto schema ( dupa mine ) .

P.S.

Am vazut ca s-au ieftinit sub 200 Euro .. si mi-as lua si eu un model dar nu cu turbina ci cu motor nitro ..
Ce motoare se pun la pe ele ..?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#112 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 13 November 2012 - 10:32 AM

Iti trebuie asa ceva:

Fisiere atasate


Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#113 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2012 - 10:41 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la 13 November 2012 - 10:32 AM, a spus:

Iti trebuie asa ceva:



Ooooo ! Nu cu asa ceva .. cu elice pusher vreau ... sa fie un fel de trainer pentru un viitor jet ... acum nu am bani de turbina .. si nici nu stiu daca as fi in stare sa il .. aterizez asa ca trebuie un buget normal ... da sa bage goneta as vrea ... vajjjjjjjj !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#114 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 November 2012 - 10:47 AM

RD,
Era o turbina de pe la unul dintre cei doi Zoli si nu prea scumpa.
Pune pe hartie ce inseamna pusher si ai sa vezi cate complicatii apar iar cat priveste viteza va fi un vaaaj mai rasuflat.
Hai ca poti!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#115 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2012 - 10:54 AM

Eee .. glumeam si eu ca vajait-ul ..

Am vazut si eu pe undeva o turbina .. nu stiu ca marime era si daca ar fi buna pentru placa o sa studiez in " secret "
ca sa nu mai poluez topicul colegilor cu elicea mea pusher ca aici e vorba de jet-uri nu de jucarii ..

Oricum ieftina nu e fata de un nitro ( placa asta pentru nitro a fost conceputa si am gasit si niste reviw-uri cu ea si parca nu e asa chiar asa de greu de facut fata de varianta cu turbina ).. mai studiem ca iarna e lunga si cica grea ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#116 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 November 2012 - 11:31 AM

Zoli jet o da la 400 Eur pe-a lui de 8kg. (zice el ca-i ungureasca- sincer nu stiu sa faca ungurii asa ceva) si are pornire pe butan.
Asta nu-i o problema mai ales ca turbina este la vedere.
Pentru placuta zburatoare e numai buna.
Baga-te nu mai pregeta! ce-s 400 eur in ziua de azi?
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#117 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 November 2012 - 12:10 PM

nu va ma stresati turbina aia e un kj-66 si sa dat instant ... deja e un falcon 120 in constructie in oradea pe care va veni montata

La Anul vom zbura in formatie de placi :)))
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#118 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2012 - 12:15 PM

Vezi postareaIamzoli, la 13 November 2012 - 12:10 PM, a spus:

nu va ma stresati turbina aia e un kj-66 si sa dat instant ... deja e un falcon 120 in constructie in oradea pe care va veni montata

La Anul vom zbura in formatie de placi :)))


Dar de OS .91 cu turbina in cap cum a pus Teo Costin mai sus putin stii ceva ?

http://www.jetmodelp...com/dynamax.htm
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#119 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 November 2012 - 01:20 PM

nu nu stiu nimic , dar sunt cam batrane instalatile alea

sunt foarte multi care le convertesc la edf...dar daca mai pui un pic iei direct turbina second...tre sa iei doar inima in dinti

pusher nu stiu cum zboara dar am citi la un moment dat ca nu zboara asa stralucit


ptr restul exista deja versiunea 3 de falcon
http://www.modellbau...om/Tornado.html
http://www.modellbau.../#!online-store

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 13 November 2012 - 01:21 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#120 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 November 2012 - 02:13 PM

Mai RD cum dreaq sa zbori asa ceva care seamana cu un jet cu motor zweitackt?
Numa sunetul cat de ciudat este!
La 8-9 kg poti gasi SH in Germania la 800-1200Eur si vorba aia o data faci investitia!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro