Modelism - RHC Forum: Motoare mintor 55CC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Motoare mintor 55CC

#1 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 08 February 2011 - 12:19 PM

Asa cum stiti o parte din voi, anul trecut s-au adus in Ro cateva motoare de la Mintor.

unul de 55CC a ajuns la mine.

toate bune si frumoase... arata demential, dar.... sa incepem cu inceputul:

rodaj ca in manual, amestec ca in manual... etc, etc. eram entuziasmat rau cand l-am pornit prima data... suna intr-un mare fel.


ehee... apoi l-am pus pe model.


tragea bine namila de aproape 9kg.

dar, dupa ceva vreme... a inceput nebunia. la zbor pe spate incepea sa balbaie... sau si mai rau, se oprea. si uite asa am rupt un model din aceasta cauza. la o prima inspectie, se parea ca pistonul sau camasa se duse-se dracului. apoi mai avea si un cloncanit.


eh, dupa cateva mail-uri cu cei de la Mintor, am convenit impreuna cu AdyC, sa trimitem motoarele la garantie in It. cu aceasta ocazie, am facut si upgrade, de la V1 la V2.

cam asa arata V2:
Fisier atasat  mintor_02.jpg (47.36K)
Number of downloads: 160Fisier atasat  mintor_03.jpg (44.24K)
Number of downloads: 155
Fisier atasat  mintor_04.jpg (44.42K)
Number of downloads: 156

ca si modificari: au pus carburatorul in spate si i-au atasat si trompeta de aer. carburatorul este de tip nou si el. la fel si aprinderea. desi eu nu le-am trimis aprinderea, ei mi-au trimis o aprindere nou, care are incorporat si tahometru (sau mufa pentru tahometru... tre sa ma mai documentez). la fel, mi-au trimis bujie noua (marca HONDA), plus un set de rezerva flansa si suruburi prindere elice.

cum o merge acum motorul nu pot sa va spun. o sa va tin la curent. pana acum, din cei care au mai facut upgrade sau au luat V2, nu prea am auzit plangeri (ma refer la cei de afara). ramane de vazut in acest sezon sa trag o concluzie.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 08 February 2011 - 12:19 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#2 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 12 February 2011 - 05:16 PM

Arata super jucaria,sa il folosesti sanatos!!!
Tare mi-ar place si mie sa imi bag gherutele in el si sa vad ce poate,crap de invidie... :rolleyes:
Cind vei avea timp sa il pornesti din nou,sa ne spui si noua ce poate cu elice de 22x10 sau cu elice de 23x8.Subsemnatul multumeste anticipat.
Doamne-ajuta si mult noroc!!!!
0

#3 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 03 April 2011 - 04:13 PM

ieri am scos sukhoiul la aer, cu ocazia asta am vazut si cum merge motorul. prima pornire a fost mai dificila, pana s-a amorsat, etc, etc. apoi, toate pornirile, la a doua sau a treia pala.
la sol merge bine, in schimb, in aer suna de parca merge inecat. am incercat timp de 1 ora si ceva toata plaja de reglaje L + H, dar nu i-am dat de cap.

la sfaturile colegilor, si, dupa o oarecare documentare pe net (mai exact la 3w pe site si pe FG), am trecut la urmatoarele modificari:

bricolat un stutz si fixat peste gaura de suprapresiune e membranei carburatorului si tras un furtun pana in fuselaj, pentru a evita diferentele de presiune din capota.
Fisier atasat  IMAG0096.jpg (62.66K)
Number of downloads: 81
lipit peste galeria de aer un cot indreptat spre spate, din aceleasi considerente.
Fisier atasat  IMAG0095.jpg (88.34K)
Number of downloads: 80

Fisier atasat  IMAG0097.jpg (102.34K)
Number of downloads: 89

vedem WE viitor cum se comporta.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#4 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 03 April 2011 - 05:12 PM

iata si cum suna un motor bine reglat:

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#5 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 03 April 2011 - 05:24 PM

Ba da frumos mai zbori.Bravo !
0

#6 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 03 April 2011 - 05:37 PM

nu-s eu bre... ce ai? mai am cale luuuuunnnnggggaaaaa pana sa zbor eu asa cum vreau, sau ca in film.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#7 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 April 2011 - 09:17 PM

Ahahahhaaa...daca taceam filozof ramaneam.Acum am vazut. :rolleyes:))
0

#8 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 17 April 2011 - 08:48 PM

gata, dupa 3 sapt de bijbaiala, l-am dovedit. singura solutie de al regla a fost sa-l pun cu trenul in sus, bine tinut si inceput reglajul cum scrie la carte. reglat High pana la un rezultat optim (turatie maxima in full), dupa care scazut aceleratia de la jumatate in jos, progresiv, si reglat Low-ul, pana nu a mai balbait deloc. din cauza pozitionarii cuielor de reglaj, am adoptat masura care se vede in imagini pentru a face reglajele de rigoare.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 17 April 2011 - 08:48 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#9 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 03 July 2011 - 10:27 PM

ca sa nu se raceasca de tot topicul...

am facut si la mintor fix ce am facut si la GF26i
( http://www.rhcforum....post__p__495239 )

avansul reglat fix la 28 grade.

porneste la a doua pala, suna f bine si tine relantiul constant. asa ca va sfatuiesc si pe voi care averi motoare pe benzina, urmati exemplul dat pe YouTube si nu o sa va para rau. va va merge motorul brici.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#10 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 December 2011 - 09:32 PM

Salutare,

si pentru ca sezonul e gata poate aflam ceva noutati despre cum merge motorul in varianta V2.

Multumiri anticipate!

Sarbatori fericite si LA MULTI ANI!

Mugurel
0

#11 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 30 December 2011 - 08:37 AM

din cauza lipsei de timp (ceva schimbari cu jobul) nu prea am mai scris pe aici.
ce sa zic, GF26I V2 este un pic altceva fata de V1. se pare ca micile modificari aduse sunt de bun augur. reglat bine, motorul toarce. uneori nici nu zici ca e benzina, suna ca un metanol.
toata smecheria este sa reglezi avansul nu la 28 grade ci la 30. acolo se simte cel mai bine. si porneste la pala, dar trebuie amorsat inainte. citise-m pe GF cum e si cu amorsarea: 2 pale la rece fara soc, 2 cu soc, pornesti aprinderea inca 2 pale si apoi porneste fara probleme. cam asta pot sa spun acum.

hai, sa aveti cu toti sarbatori fericite si un an nou cu mult mai bun decat cel ce tocmai e pe terminate si nu in ultimul rand: aterizari line!

Allen

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 30 December 2011 - 08:40 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro