Modelism - RHC Forum: TREX 550 FBL - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

TREX 550 FBL Kit review

#1 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 February 2011 - 07:24 PM

La rugamintea lui Stefan o sa pun poze si sa mi spun parerea despre 550 fbl pe care l am primit de curind

Am avut de ales intre un logo 400 si trex 550 fbl ( am ales ce e mai mare si mai ieftin cu cam 20%)
Ce mi a placut nespus si m a uimit e husa pe care am primit o gratis e din pinza cauciucata si groasa , captusita in fine calitate align top ( m am rugat de ei sa nu mi trimita portocalie care nu mi placea) a.. sa nu uit inauntru are inca 3 huse mici ce se prind cu arici de interior pt scule, bat si Tx
Kitul este align in cutiutele obisnuite .
Unitatea fbl e versiunea 2.1 si vine cu capul fbl
Swash e de 600
Torq tubul vine cu un cilindru de plastic care te ajuta sa impingi perfect rulmentul pe interiorul tail boom ului
Motorul e nou
in rest ce sa zic mi se pare URIAS eu nu am zburat decit mcx si 450 HK( de astea am vro 5)
Canopia cunoscuta in fine ... greutate apc 2200 g parca

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0411.jpg
  • Imagine atasata: DSC_0421.jpg
  • Imagine atasata: DSC_0429.jpg
  • Imagine atasata: DSC_0442.jpg
  • Imagine atasata: DSC_0448.jpg
  • Imagine atasata: DSC_0463.jpg
  • Imagine atasata: DSC_0472.jpg
  • Imagine atasata: DSC_0475.jpg

Aceasta postare a fost editata de mihai3d: 02 February 2011 - 07:25 PM

0

#2 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 02 February 2011 - 08:09 PM

Felicitari Mihai, sper sa il vedem curand la Chitila.

Trebuie sa pun mana pe husa aia neaparat, inca de cand au aparut sunt in balanta sa iau sa nu iau, alternative nu prea sunt la banii astia. :blink:
Vreau sa "imbrac" toate modelele mele. Pacat ca Align nu a facut una si pentru 450 ( asta ma interesa cel mai tare as putea spune).
Sunt perfecte pentru carat sau de depozitat in masina.

Pana la urma cred ca o sa iau doua de 500 si doua de 600.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 02 February 2011 - 08:10 PM

0

#3 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 14 May 2011 - 05:52 PM

Postez aici un clip cu T-rex 550 -3G -a lui Max:

0

#4 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2011 - 06:45 PM

Am avut si eu ocazia sa ma dau de vreo doua ori cu un 550. E perfect pentru toate categoriile de piloti heli. Mai au probleme cu oneway-ul? Parca se mai bloca din cand in cand.

Parca totusi, gaui X5 are putin mai multa "snaka", adevarul e ca e si mai usor.

Zbor placut.
0

#5 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 May 2011 - 08:53 AM

sper sa ma apuc de el curind am o intrebare : e nevoie sa pun 2 rulmenti pe TT ? asa am citit pe forumuri afara ca au facut multi sunt cam indoit
0

#6 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 26 May 2011 - 10:13 AM

Vezi postareamihai3d, la 26 May 2011 - 08:53 AM, a spus:

sunt cam indoit

Indreapta-te, ca e de rau sa fii indoit.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 May 2011 - 10:23 AM

Foarte rar se intampla sa fie necesare imbunatatiri majore fata de planul initial de la producator. Tu nu o sa il duci la turatii extreme si nici nu o sa tragi de el excesiv. Cred ca sunt sanse mici sa ai nevoie de al doilea rulment.

Vezi postareamihai3d, la 26 May 2011 - 08:53 AM, a spus:

sper sa ma apuc de el curind am o intrebare : e nevoie sa pun 2 rulmenti pe TT ? asa am citit pe forumuri afara ca au facut multi sunt cam indoit

0

#8 Useril este offline   nacian 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 30-May 11

Postat 01 June 2011 - 04:10 PM

salut,

am un elicopter din gama 450 3d si sunt incepator in modelism insa ma atrage f f tare si as vrea sa stiu.. de ce atunci cand il pornesc si accelerez rotorul se indreapta catre partea stanga? cu alte cuvinte elicea principala se inclina pana cand ajunge ca elicopterul sa se aplece cu totul pe lateral stanga (daca continui sa accelerez - cu cat este turat mai tare cu atat se inclina mai tare)

am incercat o data sa l ridic si aproape ca era sa l lovesc.

am avut o data un crash si i am inlocuit palele axul principal axul-rotor si servo urile laterale. este o problema de piese sau este o situatie de reglaj?

multumesc anticipat
0

#9 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2011 - 05:16 PM

salut
cind porneste e normal sa o ia spre stinga sau dreapta nu mai stiu sigur da se coecteaza dupa aia imediat ce il desprinzi 1 cm.
vino la locurile de zbor sa te lamuresti live

vezi ca ar trebui sa scrii asta la Coltul incepatorului
0

#10 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 01 June 2011 - 06:05 PM

Eu zic ca este de la servouri,decupleaza motorul si vezi,cind dai de acceleratie in sus urca toate 3 servourile de o data in sus,sigur este de la servouri,daca nu urca toate in sus de o data, de acolo ii problema,sar putea cum ai schimbat servourile,sa trebuiasca ori sa schimbi servo din canalu 1,cu servo din canalu 6,sau sa dai revers din statie,pina iti urca toate 3 in sus,dupa ce ai rezolvat verifica si fata spate,si stinga drepta.
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#11 Useril este offline   nacian 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 30-May 11

Postat 02 June 2011 - 12:57 PM

salut,

iti multumesc pt ajutor.

uite.., iti pot arata aici un video facut aseara asa cum m a invatat un coleg de al vostru. l am filmat fara motor conectat si arat cum se misca servo urile. spune mi te rog evident daca doresti daca este ok sau ce a trebui sa fac in continuare.



multam inc o data
0

#12 Useril este offline   nacian 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 30-May 11

Postat 02 June 2011 - 12:59 PM

scuze,

chiar nu stiu sa ma orientez prea bine pe forum - sunt un novice si sincer creca ca s si cam tamp :lol:) - nu prea inteleg cm e treaba pe aici. sper sa nu dea cineva cu mine de pamant ca n am scris unde trebuia..
0

#13 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2011 - 08:38 PM

cred ca cel mai bine vii cu el la cimp la zbor

asa mie imi pare ok cum se vede din film

Aceasta postare a fost editata de mihai3d: 02 June 2011 - 08:40 PM

0

#14 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 02 June 2011 - 10:07 PM

nivelul swashului cum e? ramane orizontal in toate etapele ridicarii lui?
0

#15 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 15 August 2011 - 12:56 AM

@mihai3d - Ceva noutati? L-ai zburat, si daca da, ai avut ceva vibratii in coada?

Aceasta postare a fost editata de Ice9: 15 August 2011 - 12:56 AM

0

#16 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 September 2011 - 02:12 AM

Vezi postareaIce9, la 15 August 2011 - 12:56 AM, a spus:

@mihai3d - Ceva noutati? L-ai zburat, si daca da, ai avut ceva vibratii in coada?



nu nu l amm zburat nici nu am baterii, acumm am inceput montarea unui t rex 500 e
cu curea si cap fbl ii pun unitatea 3g pe el
0

#17 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 04 September 2011 - 08:18 PM

Am sa-l fac si pe al meu fbl, dar cu BeastX...sa vedem ce o sa iasa. Am in plan sa-i schimb si swash-ul cu ocazia asta. :rolleyes:
0

#18 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 10 September 2011 - 08:05 AM

DAAAA!! Zboara superb, nu mai are nici o vibratie. :drinks: Multumesc (inca o data) lui morph pentru ajutor. :rolleyes:
Configuratia finala este:
- unitate FBL Beastx cu head Align
- swash Quick UK
- tail grip Quick UK + pale Edge
- Futaba BLS 251 pe coada
- vertical fin de 700
- tail pushrod de carbon (ama inlocuit sarma originala)
- boom de carbon - asta de design, pentru ca am schimbat si torque tube-ul :) si i-am mutat rulmentul conform ultimului update de repere.
0

#19 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 10 September 2011 - 08:30 AM

Uitasem poza...:rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG00302-20110910-0909.jpg

0

#20 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2013 - 10:50 PM

Si am pus si eu mana pe un Trex 550 FBL.

L-am luat de la un amic din Bucuresti cu bani putini (mult mai putin dacat cer unii pe clone obosite cu flybar).

Este versiunea I cu servo 510/520, motor M600 (motorul vechi, nu MX), regulator 70A, pale SAB, canopie bestiala.

Pretul pe care l-am platit acopera in principiu electronica, palele si canopia, kitul e cam bonus.

Elicopterul a avut un numar de aventuri lasate cu semicrashuri. In urma acestor aventuri frameul de carbon e muci.

Am studiat la greu pe net si in final am decis sa cumpar ce e mai ieftin si anume un frame de 30 USD de la hobbyking.

Partea frumoasa e ca Align a vandut acest kit in multe combinatii/variante, cea mai noua este DFC si practic poti sa combini piesele din diferite variante cum doresti.

Acum heliul este un morman de piesulici, o sa revin cu poze.
0

#21 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2013 - 11:02 PM

Pentru amatorii de 550E fac un mic sumar al variantelor asa cum au fost de-a lungul timpului.

- Varianta I - frame de 1.6mm, motor M600, ESC 70A, head clasic cu brate integrate si swash folower separat. Gear de 170T cu pinion de 16T, comun cu Trex 600ESP

- Varianta II - frame de 1.6mm, motor MX700, ESC 70A, head clasic, head block cu swash folower integrat, gear elicoidal de 188T (dinti marunti), rulmentul one way comun cu varianta anteriara, comun cu 600ESP.

- Varianta III - frame de 2mm cu alte decupari dar aceasi pozitionare a componentelor (mai putin bateria care e putin coborata), head DFC cu gripuri separate de brate, gear elicoidal M1 de 112T (comun cu Trex 700 si 600 EFL) si pinion de 11T, rulmentul one way este diferit pentru a se potrivi cu gearul nou. De asemenea si raportul cozii e modificat, 3.85, comun cu 600EFL/DFC. Regulatorul din kiturile noi este CC Talon 90A si servourile noi. In principiu ultima varianta are tot headul si gearurile comune cu 600DFC, singura diferenta fata de 600DFC e frame-ul.

In functie de crashuri/dorinte se poate upgrada oricare parte la ultima variata.
0

#22 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2013 - 12:10 PM

Probleme cu elicopterul. Perechea motor/ESC face figuri.

La pornire se invarte putin dupa care haraie urat si nu se invarte. Fara pale la prima pornire pot sa-l duc la maxim (dupa care haraie cum se vede in film), cu pale se opreste repede, nu ajunge la maxim



orice sfat e binevenit
0

#23 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2013 - 02:07 PM

Am schimbat regulatorul (ce bine e sa ai mai multe) si nu mai face (cel putin nu in casa). Asadar pare sa fie regulatorul.
0

#24 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2013 - 08:48 PM

Nu mai stiu daca esc-ul align are timming setabil, dar de acolo pare sa fie. Ori magnetii de pe motor, ori timmingul de pe esc era setat aiurea. Am mai vazut chestii de genul la motoare HK si nu era de la esc.

Aceasta postare a fost editata de morph: 09 April 2013 - 08:49 PM

0

#25 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2013 - 11:16 PM

O sa rulez regulatorul si cu alte motoare. Asta e regulatorul ars de Serban, trimis de Dragos in garantie si intosrs inapoi presupus sanatos.

Dragos l-a pus pe heli dar nu a mai zburat, a ajuns asa la mine. Este vorba de Align 70A, acum Align pune pe Trex 550 CC Talon 90A.
0

#26 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 10 April 2013 - 09:03 AM

Bine ar fi sa duci heli-ul asta pe la biserica mai intai...:) Poate-i trec dracii. :)
0

#27 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2013 - 05:07 PM

As zice ca ai dreptate, da trebuie o biserica buna cu rezultate garantate. Azi l-am ridicat in aer cu noul regulator si se aude un scartait de rulmet de iti tiuie urechile. Evident nu stiu care rulment este. Da e unul care conteaza caci coada avea un usor tremurat care parea ca are legatura cu rulmentul tiuit.

Vezi postareaIce9, la 10 April 2013 - 09:03 AM, a spus:

Bine ar fi sa duci heli-ul asta pe la biserica mai intai...:) Poate-i trec dracii. :)

0

#28 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 10 April 2013 - 09:45 PM

De cand a "prins viata" a avut draci in el si si-a necajit stapanii...:) Sa nu fie unisensul...mai are obiceiul prost sa se si blocheze.
0

#29 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2013 - 10:34 PM

Pana la unisens mai e cale lunga.

Deocamdata motorul e dus. E vorba de "celebrul" 600M.

Ajuns acasa l-am turat fara pale, naspa - vibratii si coada pulsa.

Am scos coada, tot naspa.

Am scos maingear - tot naspa si vibra tot frame-ul - deci motorul vibra puternic.

Am scos motorul si am reusit sa-l desfac relativ usor, axul era presat pe clopot, surubul de fixare nu fixa nimic, se misca liber.

Inauntru un rulment minuscul, 5x9x3, dus.

Un rulmet indentic se gaseste pe coada de 500 asa ca l-am schimbat.

Am refacut motorul si vibreaza mult mai urat, nici nu pot sa-l duc pana la turatia maxima, de aruncat la gunoi. Clopotul e stramb si descentrat.

Asadar trebuie alt motor.

Vezi postareaIce9, la 10 April 2013 - 09:45 PM, a spus:

De cand a "prins viata" a avut draci in el si si-a necajit stapanii...:) Sa nu fie unisensul...mai are obiceiul prost sa se si blocheze.

0

#30 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2013 - 06:03 PM

A venit motorul MX600 din USA (luat second). Motorul e bun, am scos heli la un test scurt si aparent merge bine. Nu perfect, bine. Nu imi e clar daca la coada mai e de lucru sau era vantul prea tare.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro