Modelism - RHC Forum: incepator de incepator vreau ajutor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

incepator de incepator vreau ajutor ajutor fratilor

#1 Useril este offline   mallone 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 28 January 2011 - 01:05 PM

buna ziua

sunt un modelist amator pana acum m-am axat pe modelism traditional transilvan adica machete de case mai vechi de 200 de ani din transilvania mai ales din mtii apuseni.
de cand bantuie pe piata fantoma de revista Mari Corabii toti pretenii mei sunt modelisti.
de cateva zile ma streseaza gandul de a face macheta unei corabii cu panze.
problema este ca io corabii am vazut in filme si in poze pentru mine marea ar fii o pedeapsa mai bine Sahara
am cautat pe net sunt o gramada de planuri rusesti dar detaliile sunt varza sau nu le inteleg eu
ma pierd in partea de coaste si la multitudinea de funii de pe catarge care unde merg si de unde vin.

as dori daca se poate sa imi dati si mie niste planuri explicate ca pentru prosti sa incerc sa imi omor stresul
nu sunt interesat de kit ca mie imi place sa imi tai eu toate componentele mai ales ca lemn de toate dimensiunile am. desi citeam ca este nevoie de lemn de balsa este obligatoriu sau de merge si alte esente

multam fain anticipat
0

#2 Useril este offline   tom cat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 828
  • Inregistrat: 01-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelismul

Postat 30 January 2011 - 02:56 PM

Daca te ajuta cu ceva , ti-am trimis un PM.
Imagine postata
......si poate totusi
0

#3 Useril este offline   ZOOBY 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 31-January 11

Postat 31 January 2011 - 04:38 PM

Vezi postareatom cat, la Jan 30 2011, 03:56 PM, a spus:

Daca te ajuta cu ceva , ti-am trimis un PM.

Salut,