Modelism - RHC Forum: kit arf piper cub 2300mm - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

kit arf piper cub 2300mm de la lindinger.at

#1 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 05:30 PM

o scurta prezentare a unuia dintre cele 2 modele care urmeaza sa fie echipate cu senzori de presiune piezoelectrici, senzor de masurare al tractiunii, autopilot ,gps, modem , sistem de supraeghere video cu tot tacamul.

din pacate nu am facut poze de la inceput , eram asa nerabdator sa il asablez ca am uitat de poze, dar voi prezenta mai pe larg cand o sa ma apuc de cel de-al doilea model.

aripile, fuselajul sunt gata invelite, ampenajele la fel, trebuie doar lipite de fuselaj

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 08:34 PM

0

#2 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 05:37 PM

e primul meu model cu anvergura de peste 2 m care va fi echipat cu un brushless de 1,2 cp . pana acuma modelele mele mai mari au fost un transaal electric de 1,8 ; si un bombonel tot de 1,8 cu motor termic dar care sta atarnat de perete la palat, nu merita osteneala sa ma complic cu termic.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  2.JPG (53.76K)
    Number of downloads: 280

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 08:35 PM

0

#3 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 05:44 PM

la un brushless serios, necesare si 2 pakuri de 4000 mAh 14v legate in paralel.
elici recomandate 16x8 17x8
cica tractiunea maxima ar fi de 4,5 kg

celelalte motorase par de jucarie pe langa el

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 05:45 PM

0

#4 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 05:55 PM

inca una, cu minibormasina de insurubat de care sunt f mandru. e f utila mai ales ca axul are o libertate de 90 grade, si iti permite accesul in unele locuri unde nu poti folosi o minibormasina normala.
nu am rezistat tentatiei sa o desfac..are 3 reductoare planetare, un motoras de dimensiunile unui speed 400, si 4 celule chinezesti Ni-Cd pe care scrie 1000 mAh. e o chinezarie Einhell ,(luata din Bricostore)
dar foarte utila.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  4.JPG (81K)
    Number of downloads: 266

0

#5 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 06:00 PM

batiul l-am facut din placaj de aviatie 4mm in forma de cruce si lipit cu monocomponent bison PU MAX
am prins motorul cu 2 suruburi lungi de M4 (UNU SE VEDE ,L-AM MARCAT CU O LINIE GALBENA), DE FIREWALL

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  batiu.JPG (81.79K)
    Number of downloads: 225

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 08:37 PM

0

#6 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 06:11 PM

gaurile pentru servourile de pe aripa nu prea erau la dimensiune, le-am rezolvat imdiat cu cutteru

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  aripi.JPG (28.8K)
    Number of downloads: 212

0

#7 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 06:13 PM

almost ready

Fisiere atasate


0

#8 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 06:21 PM

trenul de aterizare era mult prea rigid , i-am scos o tija (desenata cu galben), acuma este acceptabil, desi s-ar putea si mai bine.


masa modelului complet echipat ajunge cam la 4kg

asamblarea mi-a luat aprox 30 de ore, intr-o saptamana , lucrand lejer.
duminica sper sa fie vremea buna :)

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  5.JPG (81.23K)
    Number of downloads: 244

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 06:30 PM

0

#9 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 06:22 PM

am uitat..
nu va alarmati, nu am de gand sa il zbor in Politehnica..inca :o :D :) :D

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 06:26 PM

0

#10 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 March 2007 - 06:30 PM

speedy400, la 3 Mar 2007, 19:21, a spus:

masa modelului complet echipat ajunge cam la 4kg

ne spui si noua suprafata portanta sa stim si noi pe la ce incarcare alara ajunge?
4 kg cu toate device-urile pe el ? (alea de le-ai spus la inceput)
flying is my life...
0

#11 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 06:32 PM

fara gadget-uri, alea dupa ce trag cateva zboruri.
suprafata nu am masurat-o , dar e mareeeee :), cred ca are peste 1 metru patrat, ca o aripa era cam la fel de mare cat o placa de izofloor, care are 0,6 m2

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 06:36 PM

0

#12 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 03 March 2007 - 06:34 PM

speedy400, la 3 Mar 2007, 17:37, a spus:

e primul meu model cu anvergura de peste 2 m care va fi echipat cu un brushless de 1,2 cp .

Citeaza

batiul l-am facut din placaj de aviatie 4mm in forma de cruce si lipit cu monocomponent bison PU MAX
am prins motorul cu 2 suruburi lungi de M4


Nu ar trebuii totusi sa prinzi batiul cu niste suruburi de firewall? si motorul cu mai mult de 2 suruburi?
O fi bisonul ala rezistent da' nu te baza pe el...
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#13 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 06:37 PM

ESTE PRINS CU 2 SURUBURI M4 LUNGI DE 16cm DE FIREWALL!!!!
UITA-TE BINE LA POZA CU BATIUL, SE VEDE UN SURUB(linia galbena)

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 08:30 PM

0

#14 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 03 March 2007 - 06:37 PM

bine zice dex...e mare motoru pt 2 suruburi totusi..

si gadceturile sunt alea pt faza cu combat sau altele?

meserias modelu..cam la ce pret e rtf (fara rx si tx) ..nu ca m-ar bate gandu doar curiozitatea...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#15 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 March 2007 - 07:41 PM

speedy400, la 3 Mar 2007, 18:37, a spus:

e primul meu model cu anvergura de peste 2 m

modelele sunt cele de la INCAS?
din cate am inteles al doilea are motor de 20...
si sa ai grija la packuri ca motorul ala trage ceva curent...
flying is my life...
0

#16 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 03 March 2007 - 07:46 PM

SILVIU66, la 3 Mar 2007, 20:41, a spus:

speedy400, la 3 Mar 2007, 18:37, a spus:

e primul meu model cu anvergura de peste 2 m

modelele sunt cele de la INCAS?
din cate am inteles al doilea are motor de 20...
si sa ai grija la packuri ca motorul ala trage ceva curent...

Ba da, sunt cele de la INCAS, comandate de Pricop Victor, un baiat de aur, pasionat cu adevarat de aviatie si de aeromodele!...de curand l-a angajat pe Teo tehnician. Echipamentul ce urmeaza a fi pus pe modele are alt rol, nu cel de combat discutat odinioara pe aici pe forum...e in slujba incas-ului.
Chiar ma mir, ca astazi, cand am iesit la zbor cu Victor, el spunea ca pe al doilea il echipeaza termic....dar daca zice teo ca si astalalt e acum al lui si ii face poze in detaliu cand o sa-l construiasca...modelul insa e ARF si nu prea e mare lucru de pozat la el...cateva suruburi si echiparea pentru zbor doar!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 03 March 2007 - 07:49 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#17 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 03 March 2007 - 08:28 PM

destul de probabil ca si al doilea model il echipam tot u brushless, sau il tinem ca piese de schimb.
scopul avionului este de a testa un echipament care va fi pus pe un model mai sofisticat.
din pacate Victor e ingropat in alte proiecte si nu prea mai are timp de facut modele.

dar daca tot ies la zbor cu el, o sa testez si minicamerele wireless pentru combat. imaginea o vad pe un laptop cu placa captura

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 03 March 2007 - 08:33 PM

0

#18 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 March 2007 - 12:05 PM

e gata?
te-ai dat cu el? cum zboara?
flying is my life...
0

#19 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 06 March 2007 - 02:21 PM

Hai frate, ne mai tzii pe jar??? :D
No brain, no headache.....
0

#20 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 March 2007 - 05:45 PM

nenea speedy400 unde ai disparut ca eram si eu curios sa vad cum a mers dracovenia ca poate ma lipeam si eu de una mai mica :D .in orice caz daca apari pe aici sa bagi detalii multe si mai alez poze
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#21 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 13 March 2007 - 08:59 PM

din pacate nu l-am zburat. astept vreme mai buna. nu am chef sa-mi dardaie dejtele pe statie. plus ca e problema transportului. nu incape in tico-ul lu nea puiu :huh:
weekendul asta destul de sigur il scot la zbor

Aceasta postare a fost editata de speedy400: 13 March 2007 - 09:00 PM

0

#22 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 13 March 2007 - 09:04 PM

speedy400, la 13 Mar 2007, 21:59, a spus:

... nu incape in tico-ul lu nea puiu :huh:

Nu ti-ai luat tu destul avant cand ai incercat sa-l bagi!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#23 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 January 2011 - 08:27 PM

Mos Craciun a venit la mine cu un Piper Cub J-3 cu anvergura de 1720mm. Se pare ca este o domensiune "atipica" daca pot sa spun asa pentru ca celelelte dimensiuni de pe acest forum sunt diferite, poate si din cauza ca e facut de cei de la jamara...
In ceea ce priveste calitatea pot spune ca lasa de dorit, in ciuda celei reclamate de acest producator.

Din start modelul vine echipat cu batiu pentru motor termic dar intentia mea este sa-i pun unul electric. In acest sens am cateva intrebari:
- ce batiu ar fi mai potrivit pentru motorul electric? este exclus un motor mount datorita faptului ca nu se potriveste iar motorul se prinde de spate axul fiind in prelungirea motorului
- unghiul motor este dat din panel?
- o solutie pentru desfacerea suruburilor de prindere a batiului care sunt imobilizate cu adeziv, poate una termica?

Echiparea va fi:
- motor FC4250
Nr. celule: 3-5 LiPo; 10-15 NiCd/ NiMH
Curent nominal: 38 A
Curent maxim: 43 A (60 sec)
Turatie in gol: 710 rpm/ V
Elice: 14 x 8 inch
Putere maxima la ax: 840 W
Tractiune maxima: 3500 g
Masa: 193 g
Dimensiuni: D42.5 x L45 mm
Diametru ax: 5 mm

- elice APC 12x6
- acumulator 18.5 V/ 4200 mA/ 25C
- regulator 100A (max 120A)

Trenul de aterizare il voi schimba montand unul din carbon, cel original fiind format din 2 sarme de 5mm inestetice care nu sunt macar acoperite.

voi reveni cu imagini...

Aceasta postare a fost editata de jetix: 05 January 2011 - 08:39 PM

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#24 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 05 January 2011 - 08:52 PM

Salut si bafta la constructie! Uite cateva sfaturi:
-nu iti trebuie esc mai mare de 50-60A;
-lipo ala de 18.5 V/ 4200 mA/ 25C imi miroase a desire power, sfatul meu este sa nu iti cumperi acest lipo (am unul de 4s 4200mAh si s-a umflat foarte repede la un consum mediocru sub C-urile pretinse); ori turnigy, loongmax, zippy ori de alea adevarate (flightpower, kokam, ropower, poliquest);
-daca iti permite trenul de aterizare iti recomand sa folosesti apc 13x6,5 electro;
-un lipo de 4s 4000mAh ti-ar ajunge pentru un zbor scale ( a la piper) de fo 12-13 min;
-daca mai sapi prin pozele mele poti vedea cum am transformat un batiu de lucky star 40 pt motor electric.
Stima, Ady.
0

#25 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 January 2011 - 09:08 PM

multumesc silver pentru sfaturi

In ceea ce priveste batiul vei vedea din imagini ca nu pot adopta solutia ta pur si simplu pentru ca motorul nu incape intre cele doua brate ale batiului pentru termic.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  07.jpg (87.85K)
    Number of downloads: 26
  • Fisier atasat  08.jpg (87.43K)
    Number of downloads: 27
  • Fisier atasat  09.jpg (78.58K)
    Number of downloads: 21
  • Fisier atasat  06.jpg (93.07K)
    Number of downloads: 27

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#26 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 January 2011 - 09:10 PM

In ultima imagine se vede solutia adoptata la conectarea tijelor de comanda cu bratul servo-urilor. Este o solutie fiabila si corecta daca si la capetele celelalte ale tijelor se afla furci metalice cu filet pentru reglaj? Bineinteles ca orice surub va fi blocat cu adeziv!

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  01.jpg (99.58K)
    Number of downloads: 35
  • Fisier atasat  02.jpg (75.03K)
    Number of downloads: 31
  • Fisier atasat  04.jpg (68.57K)
    Number of downloads: 38
  • Fisier atasat  05.jpg (82.52K)
    Number of downloads: 38

Aceasta postare a fost editata de jetix: 05 January 2011 - 09:15 PM

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#27 Useril este offline   silver arrow 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 635
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male

Postat 05 January 2011 - 09:23 PM

Vezi postareajetix, la Jan 5 2011, 09:10 PM, a spus:

In ultima imagine se vede solutia adoptata la conectarea tijelor de comanda cu bratul servo-urilor. Este o solutie fiabila si corecta daca si la capetele celelalte ale tijelor se afla furci metalice cu filet pentru reglaj? Bineinteles ca orice surub va fi blocat cu adeziv!

Atata timp cat mai verifici din cand in cand surubelele si piulitele din conectorii reglabili solutia e perfecta. Eu m-am trezit ca un conector reglabil de pe echea de elevator nu mai avea piulita desi a fost lipita cu Ca (bine ca am vazut la timp). Frumos model si aterizari multe si line! ;)
0

#28 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 January 2011 - 09:54 PM

Multumesc.

Totusi, acumulatorul de 14,8V e suficient? Cel de 18,5V la care ma orientasem e 3D-TOP Energy de la Botosani...
E adevarat, motorul ales are la 14,8V tractiunea de 2600g care normal ar fi suficienta pentru acest trainer dar pe de alta parte un plus de putere nu cred ca strica.

Aceasta postare a fost editata de jetix: 05 January 2011 - 09:58 PM

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#29 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 05 January 2011 - 09:55 PM

Salut jetix, am avut modelul respectiv si te asigur ca zboara superb. Singurul lucru care mie nu mi-a placut a fost materialul capotei si culoarea acesteia, usor diferita de cea a foliei de impanzire.
Eu l-am motorizat termic cu un OS46 (cu toba standard) cu care s-a centrat perfect, asta ca sa stii cum stai dpdv al greutatii necesare in bot. Cu motorizarea asta modelul zbura extrem de scale si la 1/3 din gaz. Daca cresteam gazul peste 1/2 urca constant si trebuia compensat din profundor. Nu cred ca trecea ca si greutate de 2.6-2.7 kg, deci s-ar putea ca motorul ala sa fie un pic cam puternic. In orice caz un pack peste 4000 e posibil sa fie mult prea mare si vei creste nejustificat greutatea.
Cel mai bine cauta pe net un tip de motorizare (motor + esc + pack) pentru genul respectiv de model (trainer) si greutatea maxima estimata. Ca exemplu, gasesti asa ceva pe site-ul celor de la modell motors din cehia.
Batiu cred ca poti sa gasesti la dealer-ul din zona ta; daca nu iti poti construi unul din placaj, in forma unui trunchi de piramida asa cum au de obicei arf-urile electrice (am vazut modelul asta la cateva acrobate).
Suruburile de la batiu probabil le poti desface doar prin incalzire; eu le-am frezat capetele, am scos batiul si dupa aceea le-am scos prin interiorul panoului de foc impreuna cu piulitele captive in care erau infiletate.
Legat de trenul de aterizare: daca il construiesti asa cum arata producatorul va fi unul scale (sau aproape) in orice caz mult mai scale decat unul de carbon. Singura recomandare pe care ti-o fac este sa cositoresti cablurile de otel de clemele prin care se fixeaza de fuselaj.
Furci de cuplaj poti sa folosesti linistit si din plastic, cu conditia sa le asiguri dupa fixare cu furtun siliconic.
Cum am mai spus avionul zboara superb si extrem de scale. La aterizare fileaza si mai ales pune rotile cu bechia ridicata, exact ca si modelul real.
Succes la asamblare si la zbor!

Aceasta postare a fost editata de MADA: 05 January 2011 - 10:01 PM

0

#30 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 05 January 2011 - 10:16 PM

Multumesc MADA,

ma bucur sa am recomandari si de la cineva care a avut acest model. Oricum, un pack mai mare de 4000mA nu aveam de gand sa iau.
Intradevar, materialul de pe bot e putin mai inchis decat restul infolierii si eu care credeam ca la mine l-au facut din rebuturi... ;)
Ce vroiam sa aflu era daca l-ai dotat si cu motor electric pana la urma.

aa... si inca un lucru, ampenajul orizontal si cel vertical mai ales mi se par cam fragile, drept pentru care am intentia de a pune hobane intre ele din carbon de 1,5-2mm.

Aceasta postare a fost editata de jetix: 05 January 2011 - 10:19 PM

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro