Modelism - RHC Forum: Stingray II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Stingray II Date despre kit

#1 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 January 2011 - 10:32 PM

Va salut,
Astazi am avut mai multa rabdare sa "controlez" cutia cu kit-ul si am ramas placut surprins.
Iata ce am gasit inauntru:
Fisier atasat  DSCF0048.JPG (19.49K)
Number of downloads: 134Fisier atasat  DSCF0049.JPG (12.17K)
Number of downloads: 136
Fisier atasat  DSCF0050.JPG (29.54K)
Number of downloads: 134Fisier atasat  DSCF0051.JPG (19.19K)
Number of downloads: 118
Fisier atasat  DSCF0052.JPG (19.49K)
Number of downloads: 103Fisier atasat  DSCF0052.JPG (19.49K)
Number of downloads: 101
Fisier atasat  DSCF0053.JPG (22.14K)
Number of downloads: 92Fisier atasat  DSCF0054.JPG (20.69K)
Number of downloads: 85
Fisier atasat  DSCF0055.JPG (20.78K)
Number of downloads: 80Fisier atasat  DSCF0056.JPG (21.02K)
Number of downloads: 71
Fisier atasat  DSCF0057.JPG (18.35K)
Number of downloads: 88Fisier atasat  DSCF0058.JPG (21.22K)
Number of downloads: 98
Fisier atasat  DSCF0059.JPG (23.08K)
Number of downloads: 140
Continutul kit-ului se gaseste aici (ca piese frezate) :
http://www.turbinen-...tingray-ii.html
si in plus mai sunt:
12 placi de balsa 5mm
26 placi de balsa 3mm,
10 baghete 10x10 balsa
1 bagheta frasin 10x5
1 bagheta frasin fi 10
1 bagheta frasin fi 6
stifturi, organe de asamblare, rulmenti echii, suruburi axe, teava patrata aluminiu, piulite prizoniere.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#2 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 January 2011 - 10:56 PM

Cateva date despre model.
Anvergura:1600mm
Lungime:2050mm
Sup: aprox:105dm2
Greutate echipat: aprox 8.5Kg
Greutate cu combustibil: aprox 9.5Kg adica cu aprox 1.4l kerosen
Incarcare: aprox 86g/dm2
Turbina: 60-120N
Comenzi:Eleroane, Profundor mixat cu Canard (Canard-ul nu este pivotant), Tren, Turbina
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#3 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 24 February 2011 - 10:29 AM

buna domnule . ai reusit sa lucrezi ceva la kit ? :pardon:
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#4 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 26 February 2011 - 12:45 PM

Salut,
Din nefericire am avut o perioada foarte agitata si abia am reusit sa termin proiectele incepute. Pe de alta parte am doi dracusori in preajma, unul este al meu si celalalt este prietenul meu cu jet-urile. Amandoi ma imping sa incep lucrul. Inca nu m-am hotarat la turbina. Despre asta pot discuta abia in aprilie sau mai. Nu sunt decis daca va fi una noua sau un SH. Daca va fi noua va fi sigur un HAMMER de 80N desi este cam scumpa. Am avut ocazia sa o vad functionand si am ramas surprins de viteza de raspuns la schimbarile de regim. Desi este cam scumpa, pentru mine va fi o achizitie pe termen lung.
In plus nu stiu cum este pe la Arad dar pe aici iarna parca nu se mai termina, nici macar nu am mai facut iesiri la camp cu restul gioarselor...
In alti ani eram deja satul de zburat in aceeasi perioada.
Cat despre kit, sigur voi face un review pe masura ce lucrarile avanseaza.
Felicitari pentru placa!

Aceasta postare a fost editata de comnean: 26 February 2011 - 12:46 PM

MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#5 Useril este offline   dirkcim 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 11-September 08

Postat 18 March 2011 - 11:52 AM

Hi Nae,
when we can see some progress pictures from this interesting project? :drinks:
0

#6 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 28 February 2012 - 09:04 PM

Cateva poze tin timpul constructiei si pagina producatorului :http://www.turbinen-flieger.de/html/stingray-ii.html

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#7 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 04 March 2012 - 10:43 PM

Detalii cu cilindrul pneumatic al trenului fata.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#8 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 05 March 2012 - 01:55 PM

mama , domnule da ai lucrat nu gluma iarna asta ....arata ff bine ...tineo tot asa

retractul daca nu ai facuto deja bagal intro galeata cu apa si dai presiune ...eu avut neplacerea sa imi scape un cilindru (evident mi-am dat seama dupa ce era montat totul) iar ca sa tina perfect pune un pic de CA inainte sa tragi furtunul pe el in asa fel nu va scapa (am invatat si eu de la altii :) )
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#9 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 05 March 2012 - 04:24 PM

Multumesc de aprecieri Iamzoli.
De lucrat, nu prea am lucrat, m-am apucat pe 27 dec si in Ianuarie nu prea am bagat gaz. mai mult noptile si in week enduri.
Multumesc mamei si nevestei pentru intelegere.
Cilindrii sunt de capatat, au functionat pe un alt model dar oricum voi face proba de etanseitate.
Jambele sunt un alt proiect separat, desenele de executie trebuie puse pe hartie. Toate wor fi cu after runner pentru atenuarea socurilor la aterizare.
Greutatea finala ma infioara. Cutia a avut 22 kg, pana acuma resturile cantaresc vre-o zece kile, nu stiu zau la cat o sa ajunga.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#10 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 06 March 2012 - 12:42 AM

Cateva intarituri la trenul de fata.
Dupa lipire totul se consolideaza cu vata + rasina si tocatura de fibra de sticla.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#11 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 12 March 2012 - 11:59 PM

Am inceput si realizarea capacelor care mi-a crescut un pic moralul pentru ca aeroplanul prinde contur.
Pana am realizat capacul care contine si cockpit-ul mi-a trecut. Pana la urma a iesit, sa-l vad finisat!
Ieri pe camp am urmarit dinamica la decolare pentru jamba de fata de la eurofighterul lui Dirk. In urma observatiilor am decis ca echia facuta de mine este o gluma asa ca o voi inlocui. Sistemul de directie va fi corp comun cu jamba iar echia cel putin din aluminiu. Cablurile de comanda sunt si ele prea groase asa ca le voi inlocui cu unele mai subtiri. Poate voi regandi si mecanismul de "culegere" a cablurilor dupa escamotare.
Nu cred ca pot scoate greutatea sub 10.5 Kg gol.
Deja ma gandesc la o turbina de 120N.
Ma gandesc serios si la adauga sistemul de franare pe care il am impreuna cu rotile.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#12 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 March 2012 - 10:10 AM

uite aici o idei care mia placut mult ptr "culegere" a cablurilor dupa escamotare
Fisier atasat  Bild1.jpg (89.42K)
Number of downloads: 118Fisier atasat  P1040209.jpg (70.29K)
Number of downloads: 115

daca ajungi cu el la 10.5 gol trebe sa te orientez clar spre 120N , depinde la ce te referi gol (fara turbina , fara combustibil)

cat despre frane din experienta mea (fara frane pana acum) sunt un must , gandestete daca pierzi controlul pe pista din oarecare motiv franele il va opri repede inainte sa iasa in decor sau sa loveasca pe cineva sau daca aterizezi lung din greseala si se termina pista ...sunt multe avantaje si eu caut acum o pereche de roti + frane de aprox 70-75mm dar nu prea gasesc decat noi :)...daca are cineva si vrea sa vanda ....let me know

la jambe iti recomand sa nu fi zgarcit si sa cumperi ceva de firma ca isi merita totzi bani mai ales ca noi zburam si de pe iarba
spor in continuare
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#13 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 13 March 2012 - 02:59 PM

Iamzoli,
10.5kg maxim va fi fara combustibil (sper!). Cu combustibil se va apropia de 13.
Foarte misto solutia de retrapare a cablurilor am vazut-o si mesterita si din anvelopa auto. Problema mea este ca nu pot sa utilizez solutia cu arhitectura pe care o am din doua ratiuni : pozitia rezervoarelor in zona in care asi putea sa montez elbow-ul si cadrul principal care suporta trenul care nu este U ci T cu latura mica in jos. oricum mai ma gandesc.
Alegerea turbinei de 120N o fac mai mult si pentru constructiile viitoare. Daca ai lua una de 90N care duce, mai batraneste dar duce, 13kg pe viitor trebuie sa ma orientez la jeturi pe la aceeasi greutate. In schimb una de 120N duce si 13 si 15kg.
Jambele trenului vor fi 100% custom made din dural de aviatie. Am mai testat un set complet pe care l-am conceput cu Dirk pentru eurofighter-ul lui si a fost super OK. Se gasesc si arcuri iar tot ce inseamna prelucrari mecanice putem rezolva. De cedat a cedat structura din jurul trenului si nu trenul.
Oricum va fi de tipul afteruner pentru a atenua socurile de pe terenul de pe care zburam 99% din timp. Pentru acel 1% care inseamna asfalt sau beton va fi super OK.
Cat despre frane mai mult ca sigur ca le voi adauga. Poate nu chiar de la primul zbor dar sigur va fi.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#14 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 March 2012 - 11:32 PM

Alta etapa de capaceala care m-a cam plictisit.
capacul compartimentului turbinei este fixat pe interior cu o tija culisanta facuta dintr-o bagheta rotunda de fag de 6mm.
Pentru ca ma apropii de sfarsit cu constructia propriu-zisa ma gandesc la materialul pe care sa-l folosesc la acoperire.
Hartie de 30-40g/mp ar fi o solutie dar cere mult efort. Avantajul este ca adezivul este 60-70% apa.
O alta varianta ar fi fibra la 18-20g/mp dar rasina nu contine apa deci va apare un plus de greutate.
Din spusele altor modelisti minimul obtinut pentru avionul gol , nevopsit a fost 4.2 kg iar maximul 4.9kg.
Din pacate nu gasesc in tara tesatura poliesterica termoadeziva.
Ceva sugestii?

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#15 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 March 2012 - 09:15 PM

daca acoperi cu fibra de sticla , trebe neaparat epoxy , cu care e dificil de lucrat , apoi slefiut etc, cu wbpu nu merge deformeaza balsa (am luat eu tzeapa anu trecut), in momentul cand apa se evapora care patrunde in balsa el se strange un pic si deformeaza tot, la fibra iti sugerez 25-35gr (18 deja e prea rara si "creaza pinholes")

cel mai bine cu folie parerea mea :)
5k e ok, baga mare sa il vedem la high fly
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#16 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 March 2012 - 11:31 PM

Iamzoli,
M-am gandit si la folie, chiar la Oracover, dezavantajul este ca pe la colturi se cam dezlipeste in timp si nu pot sa-l fac camo cum doresc.
Ramane de vazut, oricum astazi m-am apucat de laterale, sper ca intr-o saptamana sa termin fuselajul.
M-a macinat atat de tare greutatea incat am luat din nou la puricat factura pe DHL si am cantarit resturile. Se pare ca m-am inselat , coletul a avut sub 10 Kg si resturile au cam 6300g , deci este OK.
Multumesc de sfaturi oricum.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#17 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 March 2012 - 11:25 PM

Am inceput sa montez lateralele posterioare. Inca nu am gasit solutia de acoperire.
Am discutat cu un prieten navomodelist din UK, o idee ar fi dresuri de dama de 8-10DIN si rasina poliesterica dar creste greutatea.
Tipul este membru al echipei nationale de barci de viteza si i-am explicat ca avionul meu trebuie sa zboare nu sa pluteasca. A ras si el.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#18 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 March 2012 - 11:43 PM

cateva imagini dupa inchiderea lateralelor posterioare.
Astazi am constatat ca lonjeronul central, respectiv teava patrata de aluminiu intra extrem de dificil cu toate ca in toate fazele constructiei am verificat in permanenta culisarea acesteia. E drept ca am facut-o iarna cand era mai frig, acu poate ca s-a mai dilatat nitel.... Cert este ca e nevoie de niste vasilina siliconica pentru a o introduce.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#19 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 29 March 2012 - 10:45 PM

Cu toate ca am pastrat acelasi ritm de lucru constructia avanseaza din ce in ce mai greu.
Mi-a luat foarte mult sa aliniez canard-ul pentru ca piesel din kit nu prea erau explicit pozitionate iar bagheta de 5x5 pe portiunea din fata a disparut dupa indelungi "studii" ale manualului. Se pare ca partea din fata a fuselajului trebuie placata, in vecinatatea canard-ului cu balsa de 5 si nu de 3. Nu stiu clar pana unde dar sectiunile asa indica. In plus am ramas si fara material chiar daca am optimizat taieturile cat am putut.
La prima versiune si bordul de atac al canard-ului trebuia placat cu balsa de 5 si astfel a aparut confuzia.
Sper ca in week end sa inchid fuselajul complet.
Am mai realizat si suportul rezervorului de aer pentru tren.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#20 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 03 April 2012 - 10:46 PM

Desi in week end mi-am propus sa inchid fuselajul nu am reusit decat in proportie de 95%.
Pozitionarea canard-ului mi-a dat de furca, lateralele sistemul de prindere al lonjeroanelor canard-ului si lipsa a 30 cm de balsa de 5. Culmea e ca am o cutie plina cu foi de 1, , 3, 4 si 6 dar nu de 5.
Oricum filarea placarii de la 5 la 3 aparea inestetic la alti constructori si am hotarat ca trecerea sa o fac de la 5 la 3 trecand printr-o portiune de 4.
Cred ca tipul a pus drin greseala o placa de 3 in loc de 5 pentru ca mi-a ramas mai mult de o placa de 3 dar nici o bucata consistenta de 5.
In acelasi timp am constatat ca partea din fata este extrem de fragila si am decis sa adaug un cadru si o nervura.
Am reusit sa acopar si ampenajul orizontal. Stiu ca o sa fiu criticat pentru aspectul de arici dar nu cunosc o alta solutie mai buna pentru fixarea placilor de inchidere.
Am pus fuselajul pe cantar si are fix 3000 g cu un servo la interior, piulitesi rezervoare dar fara partea din fata.
In poze arata mi slabut decat in realitate, chiar a inceput sa-mi placa dar inca ma mai gandesc la solutia de acoperire. Cred ca fundul va fi acoperit c GF de 40g/m2, lateralele si partea de sus a fuselajului vor fi grunduite si vopsite, aripile acoperite cu folie. Infoliate vor fi si celelalte suprafete, stabilizatoarele si suprafetele de comanda. In punga de maruntisuri nu prea gasesc ce asi fi vrut asa ca am folosit suruburi si piulite din stocul propriu.
Solutia propusa era de a fixa lonjeroanele doar prin filetare dar eu am adaugat si piulite cu blocare in lemn pentru ca grosimea lonjeroanelor este doar de 1,5mm si filetul nu va rezista mult timp.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#21 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 08 April 2012 - 10:04 PM

Azi am reusit sa termin stabilizatoarele orizontale. Le-am profilat urmand recomandarile de pe site-ul frate german.
Totodata am profilat si cele doua "excrescente" ale fuselajului.
Inca nu sunt decis cu ce sa acoper fuselajul. Pentru intrados am decis sa folosesc fibra de 50g/m2 dar pentru extrados nu m-am hotarat inca. In original recomandarea este cu hartie iar ca adeziv 50/50 aracet si adeziv de tapet.
Am facut teste si cu DUROLAC de la Koeber. Este un lac de tip 2K pe care si manualul il da ca alternativa. Cu 30ml am spoit o suprafata de 0.25m2 (la interior in zona din spate si la exterior in zona cockpit-ului) , se usuca repede dar trebuie slefuit si acoperit cu cel putin inca 3 straturi. Am facut si un test cu acrilic peste si pare OK.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#22 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 April 2012 - 07:51 PM

Pentru ca este a doua zi de Pasti am hotarat sa nu ucid familia cu rumegus de balsa si doar sa-mi iau o pauza... de gandire. Astfel am decis sa desenez componentele jambelor trenului de aterizare pentru a ma apuca sa le prelucrez.
Atasez schitele celor doua piese la scara 2:1. materialul va fi aliaj de Al, de fapt ce gasesc prin atelier.
Arcurile utilizate sunt doua arcuri de brat de stergator de FORD Focus model mai vechi. Spira este de 2mm iar distanta intre punctele de acrosare de 60mm. Arcul are 13 spire si un diametru exterior de 11mm. In pozele atasate se poate vedea o jamba de tip afteruner care a fost testata cu succes pe un model de 17kg. Cele pe care le-am desenat sunt un pic mai slim dar OK pentru 10-14kg.
Schitele sunt doar pentru trenul principal. Jamba de fata va face obiectul altui studiu si voi atasa schitele si pentru aceasta atunci cand va fi gata, poate cineva vrea sa se inspire.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#23 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 April 2012 - 10:15 PM

La capatul a aproape 350 de ore de munca rezultatul este aproape multumitor. La constructia propriu-zisa mai am de profilat stabilizatoarele verticale, eleroanele si sa chituiesc si sa finisez fuselajul. Ar mai fi de construit un soi de gondola care mascheaza trenul din fata.
Urmeaza infolierea si echiparea.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#24 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 18 April 2012 - 06:30 PM

foarte bine arata ...FElicitari..urmarim cu interes
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#25 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 19 April 2012 - 10:25 AM

Iamzoli,
Multumesc.
Sper ca saptamana care vine sa vina si "purcelusul" adica turbina. M-am hotarat la un 120N acu sa vedem ce o iesi.
Mai am de luat doar servourile de pe ampenajul orizontal si gata cu investitiile mari.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#26 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 May 2012 - 09:24 AM

http://www.frankturb...urbinen/ft-180/
In final m-am decis la la un FRANK Raptor de 180N+. Stiu ca este cam mare pentru ce imi trebuie mie dar tractiunea se poate reduce dupa pofta inimii intre 90 si 185N. De potrivit se potriveste. Voi pune si poze.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#27 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 02 May 2012 - 10:57 PM

Progresul marunt realizat in ultima saptamana si RAPTOR-ul indesat in compartimentul sau.

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#28 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 03 May 2012 - 09:31 AM

fain arata ...cam suparat cu motivul foliei (marea britanie--WTF)...numa incet cu acceleratia pe turbina aia (sa nu depasesti migurile noastre de pe cer ...ca se vor supara aia...)
PS: cate ore de functionare are deja turbina? ce versiune ? pare a fi hornet 2 sau ? detalii detalii
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#29 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 03 May 2012 - 09:50 AM

Iamzoli,
Cu steagul, vorba aia ...n-am gasit alta rima. Am vrut ca modelul sa fie vizibil si chiar sunt un fan al combinatiei de alb cu rosu si albastru. Initial am vrut sa-l fac precum T33 Skyblazers dar se adauga si argintiul. Folia argintie ori arata ca aluminiul ori nu exista. Ce am gasit la Oracover nu mi-a placut asa ca a iesit ce a iesit.
Pe burtica va fi Solartex texturat rosu mat cu un mare Delta alb precum la RA.
Turbina este SH, a avut revizia facuta la FRANK dupa care s-au adaugat maximum 1.5 ore de functionare. ECU Hornet II. Turbina a zburat pe Phantom II al prietenului meu, stiu cand a fost luata de el si stiu toate zborurile modelului. Nu a avut nici un incident. In linie dreapta am "vanat" cu radarul modelul cu doar 413km/h in blana.
Turbina merge impecabil, imi fac probleme doar cu limitarea turatiei. Voi decide pe parcurs.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#30 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 03 May 2012 - 11:04 AM

oriscum arata bine aripile...m-am speriat ca vrei sa faci ceva de genu
cat despre turbina sa ai noroc cu ea o turbina buna mai ales daca ai luato si de la un cunoscut...
avand in vedere ca turbina e asa mare ....decat L te-ai gandit sa pui rezervorul

crezi ca poti veni la HF sa vedem si noi ceva frumos (chiar daca nu e gata)....
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro