Modelism - RHC Forum: Mig 29 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Mig 29 Foam

#31 Useril este offline   Rottyrc 

  • R/C PILOT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2641
  • Inregistrat: 06-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-Topoloveni

Postat 26 January 2011 - 03:59 PM

Mikiduta se ascunde in amanunte....Cand poti onora prima comanda ?
ADRIAN - Tel.0787 828 507
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
0

#32 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 26 January 2011 - 04:05 PM

Decat sa cumperi o gramada de EDF-uri, de ce nu lasi clientul sa specifice diametrul locasului EDF pe care il doreste? Banuiesc ca nu-i chiar asa mare problema sa modifici cercul respectiv.

Modelul arata f. bine, felicitari.
0

#33 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 26 January 2011 - 04:17 PM

Eu te felicit inca o data.
Acum , personal eu m-asi gandi la mini linia de productie (glumeam!) sau un soi de productie de serie mica pentru piata.
Kit-ul este OK, este flexibil (ca platforma) si asa cum ideile se pot asterne pe hartie tot asa se pot si pune in practica.
Eu m-as apuca sa-mi fac o mica retea de clienti, mi-asi face o baza de date din feed-back si asi continua sa mai "ajustez" functie de "vocea" clientului.
Din punctul meu de vedere, pentru ca nu am timp nu pentru ca nu stiu, cel mai mare ajutor pentru un modelist (fara prea mult timp la dispozitie) este sa aiba platforma gata facuta, practic o baza pe care sa poata broda cea vrea.
Succes in continuare!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#34 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 26 January 2011 - 04:55 PM

Salutare,

Multumesc pentru reply-uri.

Rottyrc:

Asa e, stam cu Miki in brate si pe masa de lucru. Dar pana la urma tot le rezolvam pe toate. Sper pe saptamana viitoare sa pot sa termin cu toate treburile. Fara sa-mi dau seama s-au adunat dintr-odata o gramada de amanunte ce trebuiesc rezolvate.

Bloodhound:

Ca si loc nu prea mai am unde sa ma joc fara sa-i modific aspectul. Pana in 60mm ar fi loc sa maresc gaura pentru EDF. Totusi peretii devin cam subtiri. Desi, daca tinem cont ca EDF-ul vine lipit pe peretii interiori, problema de rigiditate, cu subtierea peretului dispare. Totusi, problema e aceeasi, tot va trebui comandat EDF concret pentru dimensiune, si asa ajungem in acelasi loc. Marja de modificare pe care mi-o permit nu poate sa faca trecerea de la 55 la 64mm sa zicem. Deci chiar daca modific, tot in clasa de 55mm ramane. Si daca tot e sa cauti concret, atunci poate sa ramana 55mm.

Comnean:
- Stiu, stiu, stiu. Asa e cum zici, dar toate la timpul lor. Este primul kit, si stii cum e cand inventezi apa calda nu?
Inr-adevar, asta doresc sa ofer oamenilor acea "platforma" de care zici si tu.
Oricum multumesc pentru sfaturi.

Salutare si numai bine,
Mihai
0

#35 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 26 January 2011 - 11:27 PM

M-am referit la faptul ca EDF-urile de 55mm pot avea diferite diametre exterioare (asa cum ai spus si tu undeva intre 55-58mm), nu la re-echiparea modelului cu un EDF de diametru mai mare. Banuiesc ca te poti juca cu diametrul in plaja asta de valori, in functie de dimensiunile EDF-ului cumparatorului.
0

#36 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 26 January 2011 - 11:35 PM

EDF-urile de 55, de firma, care se respecta au 55. Chinezariile pot varia in dimensiuni.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#37 Useril este offline   Rottyrc 

  • R/C PILOT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2641
  • Inregistrat: 06-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-Topoloveni

Postat 28 January 2011 - 07:36 AM

Spor la treaba,eu doresc o bucata din seria 0...Astept un semn cand se poate livra.
ADRIAN - Tel.0787 828 507
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
0

#38 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 January 2011 - 08:36 AM

Si eu vreau 2 buc. ( unul pusher si unul EDF )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#39 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 30 January 2011 - 09:43 PM

Salutare tuturor,

Cateva informatii despre stadiul proiectului.
Sambata am terminat cu testele de zbor in ceea ce priveste MK1-le. Am notat toate modificarile care trebuiesc implementate in MK2. Acesta va deveni si produsul la vanzare propriu-zis.
Luni am sa ma apuc de modificarile in 3d. Nu stiu concret cat timp imi va lua toata treaba, dar promit sa ma grabesc.

Voi reveni cu detalii imediat ce imi sunt la indemana.

Stima si numai bine,
Mihai
0

#40 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 30 January 2011 - 10:21 PM

Am uitat,

Mai este un mic filmulet.
Din pacate mare lucru nu se prea vede din el, decat cateva low-pass-uri si aterizarea.
Si o poza cu our "test-pilot" danny_39

http://www.youtube.c...h?v=truMWSB9L8w

Numai bine,
Mihai

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 33.jpg

Aceasta postare a fost editata de pupetxls: 30 January 2011 - 10:22 PM

0

#41 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 31 January 2011 - 06:59 PM

Super ! Greu de filmat ! Dca dai zoom nu il mai poti urmarii, daca nu dai zoom si nici pilotul nu il tine aproape , admiram cerul senin de la Oradea !

P.S.

Low Pass ASA se face - rugam data viitoare sa " luati " masuri - deci priviti si luati aminte :
LOW - (extra low) PASS

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 31 January 2011 - 07:02 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#42 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 31 January 2011 - 11:05 PM

Salutare,

Tare low-pass-ul tau.
Desi nu e film, e poza, uite aici altul:

Numai bine,
Mihai

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 30..jpg

0

#43 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 February 2011 - 12:09 AM

Salutare tuturor,

Modificarile au durat putin mai mult decat m-am asteptat. S-a lasat pana la urma cu un proiect nou cap coada de la zero.
Am intampinat mai multe probleme pe parcurs.
Cea mai mare problema pe care am avut-o a fost legata de polistirenul extrudat din care sa fie taiat kit-ul. Din pacate, polistirenul care mi-e la indemana (OBI, METRO, Praktiker etc) nu se preteaza la asa ceva. Ori e densitatea prea slaba si poroasa, ori coala are densitati diferite, ori colile nu sunt taiate drept, ori are inauntru in material ici colo cate un graunte solid, ori are suprafetele presate in diferite forme pentru a adera la perete. Ma rog nu m-am impacat cu nici unul. Ca sa nu mai zic ca de 100mm nu foloseste nimeni.

Dupa ce am cautat peste tot, am gasit un polistiren foarte ok, la vecini in Ungaria. Din pacate si pretul este diferit.

Am sa insirez mai jos cateva dintre modificarile kitului:
- bot din polistiren nu din fibra de sticla. Nu sunt multumit de repetabilitatea procesului pentru un bot din fibra. Rezultatele cam lasa de dorit.
- reducerea nr. de sectiuni la fuselaj. Din 32 de sectiuni inainte, acum are doar 8 sectiuni. Asamblarea devine mult mai rapida. Mai putin adeziv de folosit, mai putine imbinari de finisat etc.
- conul pentru EDF. - e putin conic spre spate, de la 58.5mm la 55mm. Practic o turbina de 58.5mm se monteaza intr-un loc, iar daca e mai mica, se muta putin mai in spate.
- a primit suport pentru acumulatori
- i-am modificat structura interioara, pentru "friendly" servo mount pentru cei care doresc eleroane, flapsuri, etc.
- montajul cabinei s-a simplificat

In cateva cuvinte cam asta ar fi munca de vreo 3 saptamani incoace.

Au mai ramas de facut cutiile si manualul de asamblare. Momentan nu imi permit cutii, asa ca primele livrari vor fi in diverse cartoane etc. Ca si manual de asamblare, pentru inceput voi posta aici pe forum ce si cum, pentru a evita alte intarzieri.

De luni voi incepe livrarile. Cine este interesat, am sa va rog PM.

Multumesc pentru intelegere si rabdare,
Stima si numai bine,
Mihai

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2330.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2329.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2328.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2327.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2326.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2325.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2324.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2322.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2323.jpg
  • Imagine atasata: 37.jpg
  • Imagine atasata: 36.jpg
  • Imagine atasata: 35.jpg
  • Imagine atasata: 34.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2331.jpg
  • Imagine atasata: DSCF2332.jpg

0

#44 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 12 February 2011 - 08:05 AM

Arata foarte bine.Felicitari !!!...cat cantaresc componentele ?

Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 12 February 2011 - 08:05 AM

0

#45 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 February 2011 - 11:55 AM

Salutare,

Fara cabina kit-ul are 225gr.
Nu am cabine momentan.
Asta inseamna asa: Fuselaj, bot, aripi, intakes, exhausts, stab. verticale, profundoare, cozile, frana aero, fustele de exhaust.

Salutare,
Mihai
0

#46 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 February 2011 - 11:02 AM

Intrucat am primit mai multe telefoane despre acest kit ( nu stiu de ce pe mine m-au sunat - probabil unde am mai scris in acest topic ) bine ar fi inceperea unui kit review care sa tina si loc de manual asa cum sa promis si din care sa reiasa :

- materiale necesare asamblarii ( adezivi si tipul lor, tije-tevi carbon/lemn/aluminiu si ce diametre etc )
- etapele de asamblare cu explicarea a ceea ce implica - eventuale taieturi, frezari , presari etc.
- modul de fixare a electronicii si locul unde acestea vin, pe unde este accesul la servouri, la pack , receptor caci din pozele de pana acum nu se vede nici cum se umbla la pack pentru al inlocui dupa ce se descarca.
Eventuale recomandari pentru motorizare si servouri dupa care fiecare face cum crede mai bine.
- nu ar strica nici finisarea modelului prin vopsire sau alta metoda pentru a face " pofta " celor doritori si pentru a arata ca se poate scoate o fata
comerciala in final.
- pregatire de maiden - curse suprafete, expo , pozitionare C.G. etc.

Functie de toate acestea fiecare va porni la drum mai usor plus ca va avea posibilitatea sa isi faca o estimare a costurilor finale stiind ce va trebui sa mai cumpere.

Cred eu ca asta va raspunde multor intrebari si va demara si dorinta de a intra in posesia unui astfel de model - pana atunci insa sunt mai multe
semne de intrebare care duc la o usoara retinere in a porni la drum.

P.S.

Nu am gasit lungimea totala a modelului ( sau trebuie calculata functie de anvergura ?) Nu de alta .. dar fiind nedemontabil fiecare isi calculeaza unde il va pune in casa sau "hangar".

Toate cele bune !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 February 2011 - 11:04 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#47 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 16 February 2011 - 12:00 PM

Salutare tuturor,

Multumesc pentru mesaj.

Intr-adevar RealDesign are dreptate.
Momentan ma ocup cu tutorialul, sper sa il termin pe sfarsitul saptamanii cel tarziu, si va fi postat.

Cat despre un kit review, nu cred ca mi s-ar potrivi mie sa-l fac, nu ar fi obiectiv.

Salutare si numai bine,
Mihai
0

#48 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 February 2011 - 12:18 PM

Poate nu trebuie denumit kit review .... nu asta este important ci trebuie facut ceva ( sa spunem tutorial ) din care cine vede sa inteleaga ce il asteapta ( si ca munca dar si ca materiale si accesorii ) si ce trebuie facut pas cu pas ca sa nu lipeasca o piesa inaintea alteia si sa dea rateu total ca de deslipit e mai greu ( sa constate ca nu mai are pe unde baga servourile, ESC-urile, motoarele etc ).

P.S.

Plus ca tine si de marketing ... Sebart ai vazut ... nici nu a scos productia de MIG 29 dar el are deja un prototip pe care il foloseste sa faca demonstratii si sa vezi ce topice incinse au aparut deja in afara .... nu cred ca o sa aiba suficiente modele in prima faza de livrare - e pe principiu pofta vine mancand .. in cazul nostru vazand.

Spor la treaba.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 February 2011 - 12:20 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#49 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 16 February 2011 - 12:38 PM

Salutare RD,

Ti-am scris mai sus.
Toate cerintele tale, sunt in plan poate dinaintea inceperii kitului. Atat doar ca mai dureaza putin. Stii cum e, sunt ca si tiganul la mal. Am foarte mult de lucru si merge greu.

Ei, cum as putea sa ma compar eu cu Sebart?

Eu vand cartofi, ei vand caviar.

Numai bine,
Mihai
0

#50 Useril este offline   stunci 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 24-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Kecskemét (Hungaria)

Postat 21 February 2011 - 12:23 PM

Buna ziua sunt din ungaria si eu am un kit din asta acum e im montare :)
si am kiteva poze :)
http://stunci.rcmizse.hu/stuncimig/migs1.JPG
http://stunci.rcmizse.hu/stuncimig/migs2.JPG
eu am facut o usa pentru accessori ca si regulator si pentru telecomanda(nu stiu cum se zice in limba romana)
http://stunci.rcmizse.hu/stuncimig/migs4.JPG
http://stunci.rcmizse.hu/stuncimig/migs5.JPG
http://stunci.rcmizse.hu/stuncimig/migs6.JPG
http://stunci.rcmizse.hu/stuncimig/migs7.JPG
http://stunci.rcmizse.hu/stuncimig/migs8.JPG
http://stunci.rcmizse.hu/stuncimig/migs9.JPG
si ca no sa aiba roti pentru asta am pus pe el plasa de sticla
si acum are greutetea 300 gram :)
0

#51 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 21 February 2011 - 12:48 PM

Vezi postareastunci, la 21 February 2011 - 12:23 PM, a spus:

...eu am facut o usa pentru accessori ca si regulator si pentru telecomanda(nu stiu cum se zice in limba romana)...

...si acum are greutetea 300 gram :) ....

Cred ca de receptor e vorba.




300 grame nu e mult, suna bine.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#52 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 21 February 2011 - 01:58 PM

Salutare tuturor,

Ma bucur ca Stunci si-a facut prezenta pe la noi. In Ungaria e putin mai avansata treaba cu Mig 29-le.
Stunci e plecat dincolo de vreo 20 de ani, am sa va rog sa fiti ingaduitori cu el referitor la scris. Nu a mai vorbit romaneste de atunci.

Intre timp am sa postez cateva poze, care vor urma sa fie impachetate frumos intr-un build tutorial. Deocamdata, am decis sa merg asa, in cazul in care vor fi nedumeriri, sau pasi de discutat.

Incepem:
Imagine atasata: DSCF2338.jpg
Kitul se livreaza in blocul de polistiren. Am optat pentru aceasta varianta deoarece e mai in siguranta la transport. De asemenea tot kitul consista dintr-o cutie de 30/40/30cm
Imagine atasata: DSCF2340.jpg
Sectiunile se scot cu grija afara.
Imagine atasata: DSCF2342.jpg
Imagine atasata: DSCF2344.jpg
Adezivul pe care il folosesc. Se gaseste la OBI, 11 lei parca. Isi face foarte bine treaba, e mult, ieftin, merge repede 3min / lipire. Il recomand tuturor.
Imagine atasata: DSCF2345.jpg
Sectiunile se vor lipi incepand de la bot, si terminand cu coada. Se aliniaza manual, eventual cu o tija de carbon se verifica aliniamentul lor. Tijele de carbon (daca se doreste) vor fi inserate doar dupa lipirea tuturor sectiunilor din fuselaj. Sunt oblice pe ambele planuri, alta posibilitate nu este.
Imagine atasata: DSCF2356.jpg
Imagine atasata: DSCF2349.jpgImagine atasata: DSCF2350.jpg
Pentru cei care dores eleroane, aici se poate insera un suport pentru servo-uri.
Imagine atasata: DSCF2351.jpg
Inserarea EDF-urilor. Sectiunea nr. 8 - la un capat are diametrul de 58.5mm iar la celalalt 54mm. In functie de diametrul exterior al turbinei, aceasta va fi asezata mai in fata sau mai in spate. In cazul in care EDF-ul are un umar pe exterior, acesta se poate linistit presa in polistiren.
Imagine atasata: DSCF2352.jpgImagine atasata: DSCF2354.jpg Fuselajul asamblat, nefinisat.

Voi continua,
Multumesc pentru vizionare
Mihai
0

#53 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 21 February 2011 - 02:26 PM

Continuare

Imagine atasata: DSCF2359.jpgImagine atasata: DSCF2360.jpg
Fuselajul finisat. Folosesc smirghel de 180 montat pe o bucata de polistiren dreapta. Pentru partile curbate folosesc smirghel de 300.
Imagine atasata: DSCF2358.jpg
Piesele pentru intake-uri
Imagine atasata: DSCF2361.jpg
Partea de jos. Este inclinata putin. Varfurile trebuie sa arate inspre interiorul fuselajului
Imagine atasata: DSCF2362.jpgImagine atasata: DSCF2363.jpgImagine atasata: DSCF2364.jpg
Se marcheaza exterioarele doar. Cel mai bine este separarea in 2 seturi a intake-urilor pentru a nu se amesteca intre ele. 15mm de la varf "acolo". Se foloseste blocul de polistiren pentru marcare.
Imagine atasata: DSCF2366.jpgImagine atasata: DSCF2368.jpgImagine atasata: DSCF2371.jpg
Finisari
Imagine atasata: DSCF2372.jpg
Verificare
0

#54 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 February 2011 - 12:07 AM

Continuare cu poze
Imagine atasata: DSCF2373.jpgSe aplica adeziv doar pe partea marcata
Imagine atasata: DSCF2374.jpgSe lipeste partea de sus a intake-ului.
Imagine atasata: DSCF2375.jpgImagine atasata: DSCF2376.jpgSa fie in aliniament cu interiorul.(partea de jos ea sectiunii e plata pentru imbinarea cu blocul de polistiren.
Imagine atasata: DSCF2377.jpg In fata aproximativ 2mm sub marginea lateralelor
Imagine atasata: DSCF2380.jpgImagine atasata: DSCF2382.jpg Finisare
Imagine atasata: DSCF2383.jpg Cabina
Imagine atasata: DSCF2384.jpg Se taie 15mm din cocoasa
Imagine atasata: DSCF2387.jpg Se aseaza cabina si se lipeste. Epoxy
Imagine atasata: DSCF2393.jpg Se decupeaza roata, roata. Acces pentru baterie, etc
0

#55 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 February 2011 - 12:17 AM

Imagine atasata: DSCF2388.jpg Inelele pt. exhaust
Imagine atasata: DSCF2389.jpg Ordinea lor
Imagine atasata: DSCF2390.jpg Prima parte, e stanga si dreapta. Acestea 2 se finiseaza, restul raman nefinisate.
Imagine atasata: DSCF2391.jpg Asamblate
Imagine atasata: DSCF2395.jpg Botul
Imagine atasata: DSCF2396.jpgImagine atasata: DSCF2398.jpg 15mm respectiv 3mm. Se finiseaza
Imagine atasata: DSCF2400.jpg Suporturi pentru servo
Imagine atasata: DSCF2401.jpg Se taie locas pentru servo, si se lipeste suportul acestora
Imagine atasata: DSCF2404.jpg Se fixeaza servo-ul
Imagine atasata: DSCF2405.jpg Servo-urile fixate. Am ales aceasta varianta deoarece imi place sa fie toate inauntru. Nu imi plac tije de control, servo-uri etc in exterior, la vedere. Nu e cea mai simpla metoda, dar pentru mine e ok. Servo-urile se pot monta si pe exterior oriunde pe lateralul fuselajului, si legate direct la profundor.Imagine atasata: DSCF2402.jpg Cozile laterale
0

#56 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 February 2011 - 12:27 AM

Imagine atasata: DSCF2403.jpg Lipite. Locasul din mijloc, va fi suport pentru bucsa axului de la profundor.
Imagine atasata: DSCF2407.jpgImagine atasata: DSCF2408.jpg Aliniere. Atat conurile de exhaust, cat si cozile se vor lipi cu Epoxy, pentru o prindere mai rezistenta
Imagine atasata: DSCF2409.jpg
Imagine atasata: DSCF2406.jpg Frana aerodinamica
Imagine atasata: DSCF2411.jpg Verificare. Aceasta se va lipi mai tarziu.
Imagine atasata: DSCF2413.jpgImagine atasata: DSCF2414.jpg Imagine atasata: DSCF2415.jpgAmpenajele verticale sunt impreuna cu suportii de Chaff & Flair. (prelungirea din fata a ampenajului). Se aliniaza la capatul cozii, iar in fata, se marcheaza si se decupeaza.
Imagine atasata: DSCF2416.jpg Rotunijirea muchiilor, ampenajul vertical
Imagine atasata: DSCF2417.jpg Se slefuieste usor, lateralul fuselajului. Muchia de jos, a lateralului, va fi ghidajul pentru lipirea ampenajului vertical
Imagine atasata: DSCF2418.jpg Se marcheaza locasul din coada, pe ampenajul vertical. Dupa care, ampenajul poate fi lipit de fuselaj. Epoxy
0

#57 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 February 2011 - 12:44 AM

Imagine atasata: DSCF2419.jpg Se gaureste ampenajul vertical, in dreptul locasului din coada. Se continua cu gaura si prin exhaust, in ambele parti.
Imagine atasata: DSCF2420.jpg
Imagine atasata: DSCF2421.jpg Tije de carbon de 6mm. Prima este 50mm nu 40mm. Imi cer scuze. Cate 2 seturi. Acestea vor fi bucsele in care va culisa axul profundorului
Imagine atasata: DSCF2422.jpg Cele doua tije (bucse) pe o tija de 3mm de carbon
Imagine atasata: DSCF2424.jpg Pentru ca e foarte dificil gaurirea in plan orizontal perfect, si perpendicular fata de fuselaj, am facut gaurile putin mai mari in exhaust. Astfel incat bucsele sa aibe joc. Bucsa de 50mm intra dinspre exterior, traverseaza ampenajul vertical, coada si peretele dinspre exterior al exhaustului. In exteriorul fuselajului, se lasa afara cam 1mm din aceasta bucsa. Bucsa de 10mm, se insereaza in gaura din peretele interior al exhaust-ului. Se adauga Epoxy. Dupa care se centreaza axul. Mig-29-le real are un diedru de 2 la profundor. Cine doreste poate sa-i adauge acest unghi acum. Dupa uscarea Epoxy-ului, se mai adauga putin adeziv, pentru umplerea gaurii. Atentie, adezivul sa nu ajunga pe tija de 3mm, sau in interiorul bucselor.
Imagine atasata: DSCF2425.jpg Elevatorul. Se rigidizeaza cu tije de carbon de 6mm. Se mai poate rigidiza ulterior (daca e cazul) cu placaj de 1mm
Imagine atasata: DSCF2426.jpg Tija de 3mm, intra in rigidizarea de 6mm din elevator. Se lipeste cu SuperGlue
Imagine atasata: DSCF2427.jpgImagine atasata: DSCF2429.jpg
Imagine atasata: DSCF2430.jpg Tija de 3mm se taie in dreptul Exhaust-ului. Dupa care se finiseaza, rotund.
Imagine atasata: DSCF2431.jpg Fustele motoarelor. Sunt stanga / dreapta
Imagine atasata: DSCF2433.jpg Pe o parte se aplica scotch, sau orice altfel de folie adeziva, pentru prevenirea crapaturilor la indoirea polistirenului
0

#58 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 February 2011 - 01:04 AM

Imagine atasata: DSCF2432.jpg Se cresteaza partea interioara, si se taie colturile muchiilor
Imagine atasata: DSCF2435.jpg Indoire
Imagine atasata: DSCF2434.jpg Se indeparteaza scotch-ul
Imagine atasata: DSCF2437.jpg Lipirea
Imagine atasata: DSCF2436.jpg Pentru legarea servo-ului de profundor, si totodata pentru blocarea profundorului (sa nu iasa din fuselaj) am folosit aceasta piesa. Nu stiu concret cum se numeste, dar toate magazinele de modelism au asa ceva. E un brat de comanda, care se poate fixa pe o tija de 4mm. Are un surub in lateral cu cheie hexagonala. In partea de sus, iarasi e sistemul acela pentru fixare a tijelor de comanda (piano wire) care vin de la servo.
Imagine atasata: DSCF2440.jpg Se introduce tija de comanda in bratul servo-ului la un capat. La celalalt capat se introdce bratul care se fixeaza pe ax. (piesa de mai sus)
Imagine atasata: DSCF2442.jpgImagine atasata: DSCF2444.jpg Sper sa se inteleaga, e dificil sa descriu in cuvinte, fara sa scriu 5 pagini
Imagine atasata: DSCF2445.jpg Imagine atasata: DSCF2446.jpg Cu o cheie hexagonala, din lateral, se strange tija de control pe srama de otel. Dupa care, se strange "piesa" pe axul elevatorului, in capatul bucsei de 50mm lipite anterior. Astfel profundorul este fixat.

Se repeta procesul si pentru cealalta parte.
Urmeaza finisarea bordurilor de atac ale elevatoarelor.
Lipirea franei aerodinamice.

Pasii de mai sus se pot simplifica prin simpla mutare a servo-ului in lateralul fuselajului, si atunci devine o montare clasica. Ramane la latitudinea clientului

Aici este momentul in care trebuie sa luati o decizie legata de finisarea kitului. In cazul in care doriti sa il imbracati in fibra de sticla, puteti opta sa nu mai montati lonjeroanele din fuselaj. In cazul in care ramane, fara un invelis rigid, acestea trebuiesc introduse. Se ung tijele cu Epoxy, dupa care se introduc, prin partea din fata a fuselajului, printro miscare rotativa.

Dupa aceasta, se poate lipi botul. Epoxy.
Imagine atasata: DSCF2450.jpg Aripile. Si acestea necesita finisare
Imagine atasata: DSCF2452.jpg Se marcheaza pentru taierea locasului tijei de carbon. Nu este ceva fix, fiecare cum doreste. Sa fie identic pe ambele parti
0

#59 Useril este offline   pupetxls 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 109
  • Inregistrat: 14-February 03
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 February 2011 - 01:14 AM

Imagine atasata: DSCF2453.jpg Aripa incepe de la intersectia dintre sectiunile 4 si 5 ale fuselajului. Finisati atat fuselajul cat si aripa, pentru o imbinare cat mai buna
Imagine atasata: DSCF2455.jpg Gaurirea fuselajului in unghi, pt. rigidizarea din aripa
Imagine atasata: DSCF2456.jpg
Imagine atasata: DSCF2457.jpg Am folosit si aici aceeasi metoda. Am supradimensionat gaura. In momentul lipirii cu epoxy, voi putea face aliniamentul aripii.

Tija de carbon se lipeste in aripa, dupa care aceasta se lipeste de fuselaj. Ca si unghi de incidenta al aripii, ne vom ghida dupa muchia de jos a exteriorului fuselajului. Aceasta trebuie sa fie in plan cu partea de jos a aripii.

E tarziu, ma opresc aici, voi mai continua si maine.
Cateva poze inainte de finisare, vopsire etc
Imagine atasata: DSCF2458.jpgImagine atasata: DSCF2459.jpgImagine atasata: DSCF2461.jpgImagine atasata: DSCF2462.jpgImagine atasata: DSCF2465.jpg


Salutare tuturor,
Multumesc pentru vizionare,
Mihai
0

#60 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 24 February 2011 - 01:21 AM

Poate ne zici si ce contine kit-ul la vanzare, daca vine cu tijele de carbon sau nu, daca are carlinga, daca are tije de comanda, etc?

Nu de alta dar sa stie lumea ce cumpara si de ce mai are nevoie la montare sa se pregateasca din timp.

Stima
Aurel
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro