Tobele Pitts comparativ cu cele standard
#1
Postat 16 January 2011 - 01:18 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#3
Postat 16 January 2011 - 07:35 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#5
Postat 16 January 2011 - 11:10 PM
Am la REVOLVER toba pitts si nu m-a dezamagit . Motorul este un OS55 AX ( ma pot declara fan la aceste motoare). La Giles 202 am montat un OS160 FX tot cu toba pitts.Logic ar fi trebuit sa montez o pompa Perry ,dar ducand rezervorul mult in fata ( la maxim) si furtunele pt alimentare fiind mai scurte nu voi avea probleme ( idem REVOLVER).
Recomandarea mea este un rezervor minim de 350-400 pt un motor echipat cu toba pitts .
#6
Postat 16 January 2011 - 11:44 PM
TUROK, la Jan 16 2011, 11:10 PM, a spus:
Cam care ar fi legatura intre capacitatea rezervorului si toba Pitts? Poate ma luminezi si pe mine, ca-n debilitatea mea nu ma prind....
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#8
Postat 17 January 2011 - 05:31 AM
PS. Privind la filmul lui Turok, mi-a venit o idee. Oare pozitia tevilor tobei Pitts conteza? In filmul lui erau orientate inspre fata, deci curentul de aer mareste presiunea din toba...nu stiu daca semnificativ.
La mine sunt orientate inspre spate, deci presiunea este redusa de curentul de aer.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 January 2011 - 05:42 AM
#9
Postat 17 January 2011 - 08:43 AM
TUROK, la Jan 16 2011, 11:50 PM, a spus:
Si cam ce legatura are presiunea, cu cantitatea de combustibil din rezervor? Si care presiune: a combustibilului, atmosferica, a gazelor de suprapresiune, a matului?
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 17 January 2011 - 08:45 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#10
Postat 17 January 2011 - 12:21 PM
dan_mitea, la Jan 17 2011, 05:31 AM, a spus:
Am redus si eu preventiv sectiunile dar nu am ajuns la suprafata de iesire a tobei originale. Si am masurat sectiunea de la conul intern, care e mai mica decat cea de la iesire (am scris mai sus in primul post cum am socotit), am gresit ?
Aceasta postare a fost editata de misumat: 17 January 2011 - 12:23 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#11
Postat 17 January 2011 - 12:46 PM
Mai nou la toate motoarele ( fie 2T fie 4T ) am montat pompa Pery pentru ca am rezervoarele mult in spate !.
#13
Postat 17 January 2011 - 01:59 PM
misumat, la Jan 17 2011, 01:21 PM, a spus:
Cred ca vorbim de modele diferite. Eu am:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LX8680&P=V
Nu-i, decat, o cutie cu doua tevi.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 January 2011 - 02:01 PM
#14
Postat 17 January 2011 - 05:56 PM
dan_mitea, la Jan 17 2011, 01:59 PM, a spus:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LX8680&P=V
Nu-i, decat, o cutie cu doua tevi.
Multa, multa bafta.
Exact asa e si toba mea Pitts. Cred ca nu m-am exprimat prea clar mai sus, conul din mijloc era cel al tobei standard, cu care vine motorul de la magazin, toba pe care o comparam cu cea Pitts.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#15
Postat 17 January 2011 - 06:25 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#16
Postat 17 January 2011 - 07:47 PM
misumat, la Jan 17 2011, 05:56 PM, a spus:
Am inteles, scuze, sunt mai incet...sclerozia.
Acum, ca spui, inclin sa-ti dau dreptate, nu ma gandisem. Eu am calculat referitor la diametrul de iesire. O fi bine, o fi rau, nu stiu. Dar acum, merg la fel.
MLGore, la Jan 17 2011, 06:25 PM, a spus:
Ma intrebam daca se schimba ceva cand fluxul de aer al elicii intra direct, sau suge din toba, dupa cum tevile sunt inspre fata sau inspre spate...
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 January 2011 - 07:50 PM
#17
Postat 18 January 2011 - 08:14 AM
dan_mitea, la Jan 17 2011, 07:47 PM, a spus:
Cred ca nesemnificativ.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#18
Postat 10 July 2011 - 06:41 PM
#19
Postat 12 July 2011 - 05:50 PM
Teo-Costin, la 10 July 2011 - 06:41 PM, a spus:
Nu stie nimeni ? ... sau e vacanta si nu merge net'u in Caraibe sau Dominicane ( in a doua locatie merg non stop " pisicutele " .... de citit carduri )!
#20
Postat 20 June 2013 - 06:01 PM
Poate ma poate lamuri si pe mine cineva.
Am un motor DLA56, rodat de catre mine cu 5 litri combustibil (suficient dupa cum m-am documentat) cu un amestec de 25:1, iar acum functioneaza motorul cu un amestec de 35:1, dar pe turometru nu am vazut nici o diferenta.
In fine, i-am luat motorului o toba Pitts si aici a intervenit diferenta. Randamentul i-a scazut. Inainte cu toba lui originala obtineam o turatie de 7050 rot/min cu o elice Pelikan 23*8, iar cu toba Pitts 6600 rot/min cu aceeasi elice, acceasi combustibil/amestec, aceeasi reglaje de carburator. Rog daca ma poate cineva ilumina, cum pot sa obtin acelasi randament si cu toba Pitts, ca sa nu tai capota pentru toba originala.
Cu respect Robert.
#21
Postat 20 June 2013 - 11:53 PM
NU POTI :pardon:
Tine de modul de functionare al motoarelor in 2 timpi.
Numai bine