Modelism - RHC Forum: Exista modele cu turbina care pot fi zburate pe Chitila - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Exista modele cu turbina care pot fi zburate pe Chitila adevarate bineinteles

#1 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2011 - 01:29 AM

Se pot zbura turbine si pe Chitila sau in Brasov sau la 3 drumuri.

Nu ai nevoie de pista betonata, nu ai nevoie de iarba tunsa. Turbina e adevarata si zbora super.

Pretul este de app. 6000 USD RTF nou. SH trebuie sa fie mai ieftin.

http://bergenrc.com/44Magnum.php - si e si frumos



inclusiv Trex 700 se converteste usor cat despre cele scale ce sa mai spun, posibilitatile sunt nesfrasite.
0

#2 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 12:40 PM

Nu ai nevoie de pista betonata, nu ai nevoie de iarba tunsa. Turbina e adevarata si zbora super.

Scuza-ma ca te intreb, personal a incercat vre-unul in aceste conditii? Macar in dubla sa vezi cume e?
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#3 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2011 - 03:40 PM

Nope, eu nu am si nu cunosc pe nimeni sa aibe inca in RO.

Ideea e ca e o placere sa ai o turbina dar nu poti sa o zbori oriunde daca ai jet. Daca turbina e pusa pe un heli (chiar si un heli banal) o poti zbura oriunde, la locul uzual de zbor. Cine stie, pana la pensie poate o sa-mi cumpar si eu una :D Mai repede gasesc banii de un heli cu turbina decat o pista asfaltata, cu acces usor in Bucuresti.

Cu acest post am vrut doar sa largesc putin aria turbinelor, sa nu uitati de cele de pe heli.



Vezi postareacomnean, la Jan 16 2011, 12:40 PM, a spus:

Nu ai nevoie de pista betonata, nu ai nevoie de iarba tunsa. Turbina e adevarata si zbora super.

Scuza-ma ca te intreb, personal a incercat vre-unul in aceste conditii? Macar in dubla sa vezi cume e?

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 16 January 2011 - 03:50 PM

0

#4 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 05:28 PM

In romanica, de-ai nostri sunt doi care zboara jet-uri . Unul este in bucuresti, un Mig 29, unul cred ca este fost pilot la baza de la Kogalniceanu si are un Mig 21. De primul sunt sigur, pentru al doilea nu bag mana in foc.
Una altul, actualmente tot in romanica, dar nu cetatean roman zboara deja vre-o trei si-l are pe al patrulea in constructie.
De la toamna cred ca ma alatur si eu comunitatii.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#5 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 06:18 PM

Aeroportul Intl. (!) Craiova, Iulie 2010.
http://exposureroom.com/members/renatoa/49...6b82bf236d5962/
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#6 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 06:22 PM

Vezi postareacomnean, la Jan 16 2011, 06:18 PM, a spus:

Aeroportul Intl. (!) Craiova, Iulie 2010.
http://exposureroom.com/members/renatoa/49...6b82bf236d5962/

Si aterizarea:
http://exposureroom.com/members/renatoa/a4...baef073c0a6598/
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#7 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 16 January 2011 - 07:02 PM

Vezi postareacomnean, la Jan 16 2011, 05:28 PM, a spus:

In romanica, de-ai nostri sunt doi care zboara jet-uri . Unul este in bucuresti, un Mig 29, unul cred ca este fost pilot la baza de la Kogalniceanu si are un Mig 21. De primul sunt sigur, pentru al doilea nu bag mana in foc.


Este trist ca in momentul de fata nu se cunoaste exact in "romanica" cine, ce si unde zboara in materie de jet-uri, insa afirmatiile sigure trebuiesc evitate. Exista multi modelisti in tara care din varii motive doresc sa ramana anonimi, fapt pe care nu avem decat sa acceptam si sa respectam. Acesti oamemi isi rup din putinul timp disponibil cate un pic pentru modelism sau zbor, asa ca nu au timp de polemici pe forum. Sunt sigur ca exista mai multi decat cei prezentati anterior prin simplul fapt ca as adauga si eu cativa la acest capitol. Nu uitati de F-16-le de la Alba, un heli cu turbina de la Brasov, care desi era/este proprietatea unui strain era zburat de catre un roman, o alta persoana de la Brasov care avea/are un trainer si un Albatros, cel putin doua fightere de la Bucuresti la care se mai adauga cel de la Kit review si nu as uita de nici cele doua turbine care asteapta sa fie "dotate cu modele", unul la Arad si unul tot la Brasov.

Nimeni nu poate fi informat 100% asa ca scuzati-mi interventia ca nu m-am putut abtine sa carcotesc un pic.
0

#8 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 07:05 PM

Voi aduaga : Cei pe care eu ii cunosc si i-am vazut cu cei patru ochi ai mei!
Multam Zozo!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#9 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 16 January 2011 - 07:07 PM

Mai sunt in Snagov la Victor jeturi,mai sunt in Ploiesti,etc.
flying is my life...
0

#10 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 16 January 2011 - 07:40 PM

Da mai Silviu, mea culpa... fighterele de la Bucuresti, la care m-am referit, sunt defapt la Snagov. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/unsure.gif
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 January 2011 - 07:49 PM

Vezi postareacomnean, la Jan 16 2011, 07:05 PM, a spus:

Voi aduaga : Cei pe care eu ii cunosc si i-am vazut cu cei patru ochi ai mei!
Multam Zozo!


De asta trebuia sa fi auzit deoarece a castigat Campinatele Nationale de Machete F4C sau cel putin a participat . La Nationalele din 2010 l-am vazut si eu, fiind prima oara and am vazut si mai ales am auzit live un jet !

Este vorba de modelul lui Vic de care a amintit Silviu66. Si nu este MIG !

P.S.

Pozele sunt de la Strejnic 2009 daca nu gresesc .

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  F.jpg (93.17K)
    Number of downloads: 65
  • Fisier atasat  F1.jpg (91.08K)
    Number of downloads: 60
  • Fisier atasat  F2.jpg (70.76K)
    Number of downloads: 61

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 January 2011 - 07:51 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 07:56 PM

Vorbim de lucruri diferite, nu am cunostinta despre cel din foto!
Imi pare rau dar nu-mi "iese" prea des sa confund un Mig 29 cu altceva!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 January 2011 - 08:13 PM

Vezi postareacomnean, la Jan 16 2011, 07:56 PM, a spus:

Vorbim de lucruri diferite, nu am cunostinta despre cel din foto!
Imi pare rau dar nu-mi "iese" prea des sa confund un Mig 29 cu altceva!


Sigur vorbim de lucruri diferite , dar ai spus in inventarierea Jet-urilor cu multa siguranta ca este " unul in Bucuresti cu un MIG 29 , si unul cu un MIG 21 " iar cel din poza zboara tot in Bucuresti ( este mai precis din Snagov - dar ce mi-e Snagov ce mi-e Bucuresti ) si nu este nici MIG 29 nici MIG 21 - doar atat !

Acest model care a fost prezentat si pe forum prin mai multe poze postate la rubrica " Intalniri, Cupe Concursuri " - nu avea cum sa scape unui membru al RHC.

Si daca te vei uita tot la rubica amintita vei mai vedea Jet-uri la diverse intalniri din diverse localitati ..

Daca afirmatia era de genul " Modele JET in " romanica " Eu am vazut la urmatoarele persoane sau in urmatoarele localitati " parca era mai O.K.

Asta este !

P.S.

Nu intotdeauna este suficient sa stai pe langa un posesor de JET--uri sau alta clasa de modele si sa te consideri deja in acea lume .
De aceea (poate am deranjat ) am intrebat daca la intrunirile din CZ mergi cu modelele din semnatura !
De aceea nu pot decat sa urez succes in demersul de a te alatura acestei comunitati exclusiviste - Zburatorii de Jet-uri !
O seara buna !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 January 2011 - 08:15 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 January 2011 - 08:38 PM

voua va place cearta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif)

SA nu uitam ca sunt si turbo -propeller care pusa pe un 3d ar putea zbura mai oriunde. am vazut unul live si m-a placut la nebunie suntul (diferit). deci ar fi posibil ca cineva din lumea 3d sa devina un hibrid (sa faca parte din doua gasti :lol: ), poate florin stiu eu.... filme pe youtube se gasesc o droie asa ca nu mai postez.
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#15 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 08:59 PM

Primo: Daca nu erai suficient de de grabit puteai sa citesti un pic mai sus o mica rectificare pe care am facut-o.
Secondo: Nu este unica preocupare a unui membru RHC sa urmareasca toate posturile, trebuie sa-si gaseasca niste timp ca sa-si produca si banii pentru gioarsele din semnatura.
Tertio: Sa ai o seara buna. Ne vedem la urmatoarea intalnire a Jet-istilor din Romania.
Numa' bine!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#16 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 January 2011 - 09:14 PM

eu cred ca daca voi doi la urmatoarea intalnire o sa va intalniti si o sa va imbatati cu siguranta veti deveni cei mai buni prieteni. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#17 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2011 - 09:20 PM

hehe, am lipsit 3 ore si s-a lungit topicul. Eu doream doar sa amintesc ca sunt turbine (turboprop mai corect) pe heli si ca sunt foarte comode si misto. Nu m-am gandit nici o clipa la cine ce are, oricum asa am aflat si eu ca e cineva misterios in Brasov care are un astfel de heli si altcineva, tot misterios, care il zboara.

Din tot ce mi-a trecut pe langa urechi am inteles ca un jet are nevoie de o pista cum trebuie si asta la noi este o problema majora.

Concret, maine primesc cadou un jet meserias, unde il zbor ?

Primesc cadou un heli cu turbina ? Maine sunt pe Chitila cu el, il zbor, mor de placere, ma intorc acasa, drum de 15 minute.
0

#18 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 January 2011 - 10:24 PM

Vezi postareacomnean, la Jan 16 2011, 08:59 PM, a spus:

Primo: Daca nu erai suficient de de grabit puteai sa citesti un pic mai sus o mica rectificare pe care am facut-o.
Secondo: Nu este unica preocupare a unui membru RHC sa urmareasca toate posturile, trebuie sa-si gaseasca niste timp ca sa-si produca si banii pentru gioarsele din semnatura.
Tertio: Sa ai o seara buna. Ne vedem la urmatoarea intalnire a Jet-istilor din Romania.
Numa' bine!

Nici o grija am citit !
Dar :
Cand esti fun jet ori esti fun ori nu mai esti ! Logic ! Nu ?
Si daca esti fun, stii ca un coleg a castigat Campinatul national ! Nu ? , ca ori esti fun ori nu ! Logic ! Nu ?
Si daca vrei sa iti iei jet trebuie sa ai gija unde si cum il zbori ca sa nu il JULESTI ! Doar e Logic !

P.S.

Ma "enervat " faptul (deja cunoscut dintr-o anumita zona a tarii ) ca prea ni se serveau reci si fara gust pe masa tot felul de chestii asa pe directe ca fiind certe, sigure si unice infomatii :

" vreti jet-uri ieftine ... ia d'aici ... si hop niste poze cu niste preturi ! " dupa care alte poze direct si la sigur ....... dar disparuse chilipirul ! cu replica de delear auto experimentat : se pot viziona, se face proba si instructaj pentru doritor, revizia la zi , istoric si pasportul completat de service ... de parca am fi cu scoala la circ pentru prima data i
si in final :
ca si cum ar fi venit de la fisic serviciul taxe si impozite : lista CERTA cu detinatorii care ...... nu "si-au platit" impozitul la Jet pe anul in curs !


Acu mi-a mai trecut ! Da mi-a trecut de tot !

Daca in semnatura pesonala a unui iubitor de Jet-uri scria :

Mig 29 1.9M CARF ACHTUNG
A-10 Tunderbolt 2650mm Super ARF Fly Eagle Jet
F-18F 1:7 Fly Eagle Jet 1870mm "Bounty Hunter"
F-15E 1:7 Fly Eagle Jet 1850mm "Special Blue"
Imi tineam respiratia sa nu pierd vre-un cuvant ... ce cuvant .... vre-o litera , si ma uitam in " gura " lui ca la a unui vrajitor !

P.S.

Mai scrieti si voi si date pur tehnice in topicurle astea de EDF si Jet ! Chiar ... nu a raspuns nimeni la chestiunea cu .. schema de principiu a cicuitelor de carburant si lectrice/electonice dintr-un jet - cu toate componentele intercalate pe trasee!
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#19 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 10:41 PM

Draga RD,
Incepi sa-mi devii din ce in ce mai simpatic!
Vorba ta : Prieten drag nu te voi uita!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 January 2011 - 10:49 PM

Vezi postareacomnean, la Jan 16 2011, 10:41 PM, a spus:

Draga RD,
Incepi sa-mi devii din ce in ce mai simpatic!
Vorba ta : Prieten drag nu te voi uita!


Multumesc ! E reciproc ! Pe bune !
Asa ne mai descretim si noi fruntile ( doar unii ) !

P.S.

Va rog eu .. bagati si voi ce trebuie la Jet afara de model si cum se leaga intre ele si cam ce face fiecare ca sa incepem sa " adunam " si sa vedem la cat ajungem !
AM vazut "placa" de la CARF New Rookie - noua este doar 780 Euro ! Si am vazut ce poate face - imi schimb parerea !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 January 2011 - 11:22 PM

Pai trebuie cam asta:
1. Coaja: Fie kit, fie ARF (depinde de producator - la unii ARF este o cojita doar grunduita la care muncesti de iti vine acru, la altii, in general cu ochii oblici este coaja supervopsita si decorata chiar custom)
SAU: Coaja de mai sus se inlocuieste cu coaja SH pe care poti gasi deja servo si retractul undeva pe la 500-600EUR
2. Turbina. Nu mai discutam preturile. Turbina noua, indiferent de producator vine precum kit complet: turbina+ pompa+ECU+valve alimentare (mecanica actionata de servo sau electromecanica)+ cablaje+interfata+ senzorul de temp + bride fixare turbina + cablu USB (optional). La SH foarte rar se vinde numai turbina separat, deci este OK. Turbinele pot avea sistem de pornire cu gaz propan (butelie externa) sau direct cu carburant.
3. Servo. Digitale. Cuplul functie de necesitati. Asta pentru suprafetele de comanda este o conditie importanta.
Pentru trapele de tren merg si analogice dar nu ieftinaturi ca doar nu vrei sa-l pui pe burta cand ti-e lumea mai draga.
4. Thrust pipe. Aici se poate discuta. Cred ca placa care "nu-ti place" nu are nevoie. Modelele sunt diferite si in general trebuie comandata. Cele cu dublu perete sunt cele mai indicate disparand posibilitatea de aparitie a back-fire-ului.
5. Retractul - optional. Acesta poate fi scale, sau pur si simplu un retract care sa-si faca functia. Exista si retracturi pentru terenuri nasoale dar nu si pentru terenuri imposibile. Sistemul este in general pneumatic, butelia este precum un tub de spray. Functie de capacitate poate asigura in jur de 3-4 cicluri. Trenul este obligatoriu dotat sistem de franare pe disc sau tambur actionat tot pneumatic. Butelia retractului poate asigura si rezerva de aer pentru frane sau se poate instala butelie separata. In cazul unui model mic cum este Viper-ul, pentru care cei de la Kolibri au facut turbina trenul de aterizare este simplu, fara frana si actionat electric.
Desigur sunt de adaugat si valvele de pe traseu. Nou , in general trenul se livreaza complet, nu intotdeauna cu roti. Complet inseamna : tren+butelie+furtune+sistemul de franare (la cele cu frana)+ roti(optional).
6. Acumulatori - comenzi si servo. Unul sau doi. Depinde daca se foloseste power Box cu sistem de siguranta redndant.
7. Acumulator gestiune turbina. Start, functii, cooling loop.La turbinele Kolibri nu exista electromotor de pornire.
8. Rezervoare de carburant inclusiv felt hooper tank pentru a evita aparitia bulelor de aer. La modelele ieftine de tip trainer dar si la unele de fite am vazut rezervoare facute din PET-uri sau sticle de plastic. Hooper-ul se cumpara separat.
9. "Furnituri" - racorduri Festo, T Festo, tub siliconic, elemente de asamblare.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#22 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 January 2011 - 09:14 AM

Citeaza

4. Thrust pipe. Aici se poate discuta. Cred ca placa care "nu-ti place" nu are nevoie. Modelele sunt diferite si in general trebuie comandata. Cele cu dublu perete sunt cele mai indicate disparand posibilitatea de aparitie a back-fire-ului.


despre backfire ce este defapt ? poate ma lamureste si pe mine cineva?
am urmatoarele explicatii pana acum ce le cunosc
1) apare cand compresia e mai mica decat presiunea la iesire impingand scurt aerul inapoi(spre fata) rezultand un bum frumos apare doar cand modelul este stationar si nu in aer(in general e o problema de setare a turbinei).
2) in aer apare cand dai de un gol de aer sau ceva perturbeaza intrarea aerului in turbina , compresorul intra scurt in stall , ecu incearca sa compenseze iar momentul urmatorul cand vine aerul are loc un bum
3) in momentul pornirii daca camera de ardere este umpluta cu prea mult gas, lipsa regulator, in momentul cand acesta "explodeaza" are loc un bum ,"am auzit live". adaug aici ca la pornire de turbine se foloseste in general un gaz . amestec 60% propan-40%butan pana la 80%propan-20%butan dar niciodata 100% propan, risc mare sa fac papa turbina.

4) unii mai ii zic backfire la turbinele fara starter si le supraalimenteaza cu gaz cand sunt pornite iar gazul arde la iesire facand flacara aia misto albastra

primele 2 sunt cele mai folosite si sunt folosite si in aviatia ca term de backfire
doar numarul 3 poate sa duca la damage turbina.

acum backfire din cauza thrust pipului e nou ptr mine . poti sa explici cum are loc ?

poate ar trebui creat un thread nou . cum functioneaza de ce ai nevoie ptr turbina etc
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#23 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 January 2011 - 09:24 AM

Fratilor, se pare ca nu am noroc deloc, am aruncat si eu un post legat de heli cu turbina, sunt o multime de reply-uri, din ce in ce mai ample si mai la obiect si nici macar unul nu are legatura cu ce am scris eu.

Macar acolo o faramitura, de genul, da mai fraierule, stim si noi de astea dar tot la jeturile noastre ne intoarcem, ce mai, ma intorc trist in vagauna de la heli :( ma simt de parca as fi din sticla.
0

#24 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 January 2011 - 09:26 AM

Si eu as vrea sa stiu pt. ca am intalnit acelas termen (backfire) pt doua chestii diferite. Backfire s-ar traduce ca rateu in romana dar am vazut ca in engleza e folosit atat ca rateu pe admisie cat si ca rateu pe evacuare. La turbine ar putea apare astfel: cand presiunea compresorului e mai mica decat presiunea din camera de ardere apare rateul pe admisie (bubuitul in turbina); cand amestecul din camera de ardere e bogat (mai mult combustibil decat aer in raport stoechiometric), ramane o parte nearsa de combustibil care se aprinde la iesirea din turbina prin combinare cu aerul atmosferic tras prin ejectie- rateu pe evacuare sau ardere in exteriorul turbinei. Nu cred ca tailpipe-ul influenteaza cumva back-fire-ul, poate daca e subdimensionat si opune o rezistenta semnificativa gazelor de evacuare.

PS: On topic ca s-a suparat stiganas: e misto un heli cu turbina, dar unul scale, nu cred ca merge pt. 3D. Poate te vedem cu unul in cativa ani, cine stie?

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 17 January 2011 - 09:29 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#25 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 January 2011 - 09:45 AM

turbinele pe heli nu merg pe 3d datorita timpului de raspuns lent, cred ca de acea le vedem in general numai pe scale. si la turboprop ce am vazut ca sa poata sa faca 3d turbina e tinuta in blana si se foloseste o elicie cu pitch variabil.

ce nu imi place mie e in general pretul la care ajunge o turbina de heli :(

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 17 January 2011 - 09:45 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#26 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 January 2011 - 09:51 AM

Salut,
Backfire si in romana si in engleza poate aparea in admisie su in evacuare in special la motoarele cu ardere interna. Asta se intampla in momentul in care arderea are de obicei loc in afara camerei de ardere.
In cazul tail -pipe -ului, daca acesta are peretii usor deformabili (cele fara perete dublu) la schimbarea brusca de presiune in interior poate apare o contractie care sa conduca la returul gazelor fierbinti (insotite de flacara) catre partea de intrare a confuzorului din capatul pipe-ului. Confuzorul nefiind "lipit" de ajutajul turbinei creeaza posibilitatea incendierii a tot ce este in amonte de turbina.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#27 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 January 2011 - 10:35 AM

ce noroc ca am reusit sa editez. eu mas scos :() )))) )))

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 17 January 2011 - 10:50 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#28 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 January 2011 - 10:38 AM

Vezi postareastiganas, la Jan 17 2011, 09:24 AM, a spus:

da mai fraierule, stim si noi de astea dar tot la jeturile noastre ne intoarcem

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#29 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 17 January 2011 - 10:51 AM

ce porcarie de subiect.
DT
0

#30 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 January 2011 - 11:17 AM

Si daca pe Chitila este ocupat ( de persoane ..... cu subiecte mai misto ) Stefane , mergem in Herastrau , sau pe garla la Cornetu sa nu deranjam :
JET / garla, lac, balta, piscina, .. lighean !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro