Modelism - RHC Forum: SETUP-uri EDF - Rotoare/Motoare - Clasificari - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SETUP-uri EDF - Rotoare/Motoare - Clasificari

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 January 2011 - 02:01 PM

Daca avem Topic despre clasificarea modelelor EDF aici as dori sa incercam clasificarea motorizarilor EDF necesare modelelor amintite.

Nu ma pricep si de aceea astept propunerile voastre - dar din ce am mai citit am vazut am auzit am inteles ca : sunt " turbine " cu mai multe sau mai putine pale, am vazut ca unele sunt din materiale plastice, altele de metal dar si din carbon.
Am mai " auzit " ca unele sunt pentru "putere" altele pentru viteza .
Am mai auzit ca unele sunt periculoase, altele proaste, exista si acceptabile, unele chiar bune iar altele sunt de top ( cu preturi pe masura fiecareia )

Ideea ar fi daca se poate face o astfel de clasificare, de unde se pot achizitiona, cum se echilibreaza static si dinamic ( colegul Iamzoli ne-a aratat deja ceva legat de echilibrare si asteptam de la el cat mai multe informatii ) cum se monteaza, trucuri de asigurare a rotorului pentru a nu se desface
etc.

Orice idee e bine venita mai ales ca la fel ca si cu elicea de termic nici cu astea am inteles ca nu este de joaca.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 10 January 2011 - 02:56 PM

Hmm nu stiu daca le putem clasifica asa de simplu ptr ca in general le alegem in functie de model.
1) tipul modelul e trainer ,sport jet, scale.
2) aerodinamica modelului
3) greutatea modelului
4) viteza cu care dorim sa zboare modelul

poate pot unii colegi sa posteze informatii despre turbine cu care au avut experiente proaste. dar nu stiu daca nu mai bine faci atunci un review despre ele ?

poate topicul acesta ar fi mai practic eventual numai notiuni si intrebari de genu "now how" sau intrebari celor care vor sa aleaga o turbina ptr modele lor si nu stiu exact ce. zic si eu

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 10 January 2011 - 02:57 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 January 2011 - 03:37 PM

Aici ma gandeam la altceva . Atunci cand pui ochii pe un model ( fie ca iti place, fie ca ti-a fost recomandat de un coleg etc ) producatorul iti recomanda pentru partea de putere ceva ( EDF + Motor ) iar in cazul multor modele gasesti deja in set turbina ( cele RTF au si motor si servo cam tot ).
Ideea era : daca ai gasit in set o turnina de 70 mm, sau 90 mm cu "X" pale dar pe care iti este teama sa o pastrezi, sa poti gasi o informatie
despre o turbina similara de la alt producator dar de care sa nu iti fie teama sa o pornesti, sau sa stii ca daca a ta a avut 7 pale ce se intampla daca pui una doar cu 3 pale (zic si eu , poate nici nu exista ,avand acelasi diametru ).

Pe urma upgrade-ul de la o anumita combinatie stas rotor/motor catre alta in vederea cresterii puterii sau a viitezei sa o poti intui singur stiind ca prin cresterea kv-ului la axul motor la acelasi rotor se poate sau nu , sau doar schimbarea rotorului cu alt tip la acelasi motor aduce sau nu ceva in plus.

Ideea e sa incepem cu ceva , chiar daca timid la inceput si poate asa mai virusam si pe altii care dupa ce vor " arunca" cu banii pe geam pe tot felul de prostii vom avea mai multe informatii si cazuri concrete.

P.S.

Turbinele din aluminiu si unele chiar eloxate in nuante metalizate te atrag rau de tot, .. dar or fi bune sau doar lucioase ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 10 January 2011 - 04:44 PM

ok inteleg dar oricum ptr asa ceva cineva trebuie sa puna intrebari ca sa putem discuta,adica sa ne certam, glumeam.

acum la ps tau

Citeaza

Turbinele din aluminiu si unele chiar eloxate in nuante metalizate te atrag rau de tot, .. dar or fi bune sau doar lucioase ?

au aparut de vreo 2 ani primele. In masa au fost cele rclander apoi au venit skyworld despre acestea 2 pot zice ca sunt inferioare lui wemo/het. nu stiu nimic despre cele care au aparut de la EPF ce se gasesc si la hk acum, tot ce stiu e ca acum 2 ani au iesit cu dsr retracts care multi le-au cumparat datorita faptului ca idea era buna dar produsul era bun de aruncat , a fost ceva scandal mai ales cand a aparut dsr 2 care avea cam toate probleme rezolvate dar nu le dadea nici un discout celor care aveau dsr 1 in vederea cumpararii dsr 2. si au ramas cu un produs care l-au aruncat la gunoi

cert ii :
cei care au folosit edf din aluminiu nu au folosit decat de la 90mm in sus deorece fiind din aluminiu sunt mai grele si pe modele mai mici fiecare gram conteaza.

cei care le-au folosit pe modele mari sunt foarte multumit de ele(in general au aruncat rotorul si au folosit doar carcasa) deorece racesc motorul foarte bine. mai excat se pune pasta termica pe motor(inrunner) se trage conul din alumniu peste (vezi poza 2) si caldura de la motor se transmite in carcasa care este racita pasiv de aerul care il impince rotorul , care dupa mine e un lucru foarte efficient alternativa ar fi sa pui un "heatsink" pe motor si sigur vei pierde ceva performanta.


PS doar carcasa e din alumniu NU STIIIIIUUU la epf ca din nou nu am pus mana dar la restul rotoarele sunt din plastic si AMA zice clar ca la edf nu e voie sa folosesti rotoare din metal => ca producatori ca sa nu piarda piatza din SUA se conformeaza
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#5 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 13 May 2011 - 12:31 PM

totusi high powered edf sunt periculoase, testand spre perfectiune (culmea acelasi motor il am si eu acasa dar vroiam sa il incerc cu un alt tip de rotor :clapping: ) turbina a explodat cu toate ca era balansata , bucatele din material au trecut prin ochelarii de protectie si sau oprit in ochi , au urmat mai multe operatii... acum poate sa vada dar inca nu poate sa distinga obiecte va dura pana se vindeca complet (daca se va vindeca complet) . mai multe aici

ce mi se pare mie din nou only in america, ca AMA s-a oferit sa plateasca 25000 $ din totalul de 52000$ cat a costat spitalizarea.

Fisier atasat  038.jpg (138.32K)
Number of downloads: 80

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 13 May 2011 - 12:35 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro