Modelism - RHC Forum: pozitie rezervor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

pozitie rezervor

#1 Useril este offline   leutu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 284
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Location:bucuresti

Postat 09 January 2011 - 01:28 PM

Va salut! Poate ma ajuta cineva cu pozitionarea rezervorului de combustibil pe model(modelul un PIPER cu anv 1550 mm fost electric constructie balsa).Am montat pe model un motor royal de 6,5 cm si am asezat rezervorul in carlinga pilotului astfel incit sa fie la mai la vedere.Problema este ca rezervorul se afla mai sus putin fata de motor.intrebarea mea este cum trebuie sa stea rezervorul fata de motor? mai sus? mai jos? sau in linie cu motorul?
0

#2 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 09 January 2011 - 07:18 PM

Ca in poza sau mai sus.
0

#3 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 January 2011 - 02:09 PM

Cum zice AG-74-HESS este perfect. Vreau sa accentuez un aspect: rezervorul trebuie sa fie cat mai aproape de motor. Deci varianta carlingii cade. Daca vrei si vrei, ai putea sa te complici cu o pompa Perry dar, afectiv, ar fi o sursa de necazuri care nu se justifica, parerea mea, in cazul tau.
Pentru ca sa compensezi lipsa de vizibilitate a rezervorului, sunt solutii. Daca esti interesat voi detaila.
Multa, multa bafta.
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 January 2011 - 02:14 PM

Eu la absolut nici un model nu am putut respecta amplasarea aceasta care este corecta ( motorul venea cu capul in jos iar platforma pe care se aseza rezervorul era mult ridicata - nu se puteau face modificari fara a strica major ceva . )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   leutu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 284
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Location:bucuresti

Postat 10 January 2011 - 03:49 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jan 10 2011, 02:14 PM, a spus:

Eu la absolut nici un model nu am putut respecta amplasarea aceasta care este corecta ( motorul venea cu capul in jos iar platforma pe care se aseza rezervorul era mult ridicata - nu se puteau face modificari fara a strica major ceva . )
Va multumesc tuturor pentru indrumari si sfaturi! S-auzim de bine!!
0

#6 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 06 April 2011 - 09:15 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 09 January 2011 - 07:18 PM, a spus:

Ca in poza sau mai sus.

Si daca motorul este inversat,ca in cazul meu pentru Me 109 cum ar trebui sa fie?Exista vreo regula?Nu ca as avea variante la dispozitie,deoarece motorul este clar doar inversat pozitionat,iar rezervorul la fel;deoarece trebuie sa vina cu dopul in jos (fata de linia mediana a rezervorului) pentru ca cu el in sus nu mai incape in gaura din panou.
Deci:trebuie sa imi fac probleme?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#7 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 April 2011 - 10:36 AM

Eact la fel, dar motorul inversat in jurul acelei axe. Nici mai sus, nici mai jos.
0

#8 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 06 April 2011 - 11:06 AM

Vezi postareavlad1, la 06 April 2011 - 10:36 AM, a spus:

Eact la fel, dar motorul inversat in jurul acelei axe. Nici mai sus, nici mai jos.

Deci cum fac in cazul asta?Dau gaura in fuselaj? :p :rofl: :pardon: :)

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#9 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 April 2011 - 12:08 PM

Il pui cit mai jos poti. OkiDoki?
0

#10 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 26 October 2011 - 07:57 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 09 January 2011 - 07:18 PM, a spus:

Ca in poza sau mai sus.

Dar daca motorul e pozitionat orizontal se mai tine cond de aceasta regula? sau cum se face in aceasta situatie?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 October 2011 - 09:31 AM

Nu conteaza pozitia motorului - capul in jos, in sus, in lateral , la 45 grade in jos , la 45 grade in sus , pe stanga sau pe dreapta .....

Teoretic conteaza ca nivelul carburatorului sa fie pe aceeasi linie cu dopul rezervorului deoarece ... exista riscul ca el fiind mai sus ( el dopul ) sa apara efectul de sifonare si sa se inece motorul .

Daca ati avut curiozitatea sa trageti vin sau tuica sau .... zeama de varza ... dintr-un butoi , damigeana sau canistra ati fi observat ca este suficient sa " sugi " putin din furtun dupa care daca vasul ce vrei sa il umpli este sub nivelul butoiului sau ... lichidul o sa curga singur fara " ajutor " ... eee la fel o sa curga tot singur si metanolul din rezervor catre carburator chiar daca nu mai baga prea multa presiune toba cand motorul este la ralantii pe o coborare sa spunem ....

Dupa cum am spus este cazul teoretic si ideal dar eu nu am reusit asta la nici un model, panourile pe care se aseaza rezervorul in fuselaj fiind in toate cazurile mai sus decat ar trebui ... si sincer nici prin cap nu imi trece sa le macelaresc ca sa ajung in pozitiia ideala ...

Asta a fost explicatia intuitiva a unui iubitor de butoaie si damigene ... cei cu licente in fizica pot explica mai stiintific eventual si cu ceva formule sau simulari in animatie 3D MAX Studio.


P.S.

Pentru cei ce nu doresc sa inventeza apa calda sau roata e suficient sa monteze motorul pe un stand de rodaj si sa se " joace " cu pozitia rezervorului ... Suuuuuus cu el , Jooooos cu el - si va vedea ce se intampla sau ce se aude .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 October 2011 - 09:35 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2011 - 05:01 PM

Treaba cu damigenele a fost foarte sugestiva (nu sugativa!), nu mai e nevoie de nicio formula sau simulare. La tras in sticle, domnilor!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro