Modelism - RHC Forum: t-rex 600 nitro flybarless - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

t-rex 600 nitro flybarless descriere,setari,impresii

#1 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 16 December 2010 - 08:08 PM

Aceste este primul heli fbl:unitate Align 3G cu mecanica Align -culoare neagra.
L-am setat initial cu unghiurile pe colectiv si ciclic +12 -12 grade.
Gain-ul pe aileron si elevator va fii 40 -40
In functie de cum se va comporta, voi face si ajustarile - sper ca sambata daca ne va permite vremea.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1070242.JPG
  • Imagine atasata: P1070247.JPG
  • Imagine atasata: P1070249.JPG

0

#2 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 16 December 2010 - 08:16 PM

Acesta este swash-ul meu:http://grandrc.com/inc/sdetail/104381
Si acesta este swash-ul align :http://grandrc.com/inc/sdetail/106296
Se observa la primul ca are bilele mai lungi, pe langa la cel de Align sunt mai scurte.\
Daca ma ajutati careva care aveti cel de Align cu o masuratoare ca cel din imagine:la mine, distanta dintre bile este de 49.5 mm

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1070248.JPG

0

#3 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 16 December 2010 - 08:22 PM

Radule, mai tarziu cand adoarme micuta mea, il dau jos de pe dulap si masor eu.
Felicitari si spor la zbor.

Zi-ne ce banda ai folosit la senzor. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Primus: 16 December 2010 - 08:22 PM

0

#4 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 16 December 2010 - 08:31 PM

Vezi postareaPrimus, la Dec 16 2010, 08:22 PM, a spus:

Radule, mai tarziu cand adoarme micuta mea, il dau jos de pe dulap si masor eu.
Felicitari si spor la zbor.

Zi-ne ce banda ai folosit la senzor. :rolleyes:


Ce am avut si sub Spartan DS 760 care s-a comportat f. bine: 1 burete din kit + scai dublu .Am probat pe DS760 si varianta cu placuta de metal dar nu mi-a placut cum mergea.Acei perisori din scai,numa bun este ptr. atenuarea vibratiilor.Asa am montat pe toale zburatoarele mele.Bineinteles daca va fii necesar, voi incerca si alte variante.Asta la zbor.
0

#5 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 16 December 2010 - 08:37 PM

Poza:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1070251.JPG

0

#6 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 17 December 2010 - 12:52 PM

http://www.helifreak...ad.php?t=249378

ai aici topicul de pe heli freak despre optimizarea 3g-ului.

ar fi bine sa dai un ochi prin el chiar sa aplici smecheriile de acolo(mastic in unitate etc)
cu gain-ul la 40% va zbura mai bine ca un lama v4 dar nu cu mult.
trick-urile sunt mai nou cu initializare la 75% din statie si apoi micoserezi.

electricul meu cu pale de 3g align zboara excelent cu gain-ul la 75%.
cu pale normale pe la 68-70%.

la primele zboruri nu exagera cu expo maxim 15-20 pana te obisnuiesti cu fbl.


The flybarless control unit needs to know the maximum cyclic deflection available.
This is what the setup procedure is for.

See link: http://www.archeli.c....d.php?t=133423



cum ti-am zis si la telefon trebuie sa setezi unitatea cu pasul ciclic maxim de acolo micosrezi.


Asteptam impresii de dupa zbor
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2010 - 01:24 PM

Explica mai bine ce e cu acest trick, ca eu nu am inteles si sunt foarte interesat.

Vezi postareanen77, la Dec 17 2010, 12:52 PM, a spus:

trick-urile sunt mai nou cu initializare la 75% din statie si apoi micoserezi.

electricul meu cu pale de 3g align zboara excelent cu gain-ul la 75%.
cu pale normale pe la 68-70%.

0

#8 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 17 December 2010 - 01:53 PM

Vezi postareastiganas, la Dec 17 2010, 01:24 PM, a spus:

Explica mai bine ce e cu acest trick, ca eu nu am inteles si sunt foarte interesat.



trick... nu cred ca m-am exprimat cum trebuie...



era in link explicat de cineva care se exprima mai bine ca mine dar in engleza..


DIR mode cyclic values are to teach the 3G system it's limitations, not to set your desired cyclic pitch.
This is why part of the 3G setup is the aileron & elevator LIMIT. The 3G needs to know where to stop tilting the swash.
DIR mode disconnects the cyclic gyros so you can measure your cyclic pitch accurately.

Then there's the Limits: A.Lim & E.Lim to teach the 3G where to stop.
It's similar to a tail gyro limit setting. A tail gyro needs to know where to stop.
The 3G also needs to know where to stop, & it needs some room to play with.

When we setup a tail gyro, we allow full travel of the tail pitch slider with no binding.
We need to do the same with the swashplate for the 3G, up to a maximum of 14°. (I have found 12° is a nice value that won't bind the swash in the "corners" while allowing more than adequate swash travel)

I have my 3G set for 12° cyclic pitch in DIR mode (which is 75% swash mix with swash mix EXP enabled)
After I complete the 3G configuration & exit setup mode, I roll back my cyclic swash mixes to 60% for my desired roll rate. (I came up with this value by feel in flight, not by a measured pitch value, just like we do with tail gyro pirouette rates)

Ideally, after you exit DIR mode, you want to roll back your swash mix cyclics for a slower roll/flip rate.
What this does is leave the 3G some room to play.
If you like the roll rate of 12°, set the DIR values higher up to a max of 14°, once again, so the 3G has room to play.


eg: 12° in DIR mode, will give a very fast max roll rate, but the 3G knows it's limit is 12°, so if you are already at max roll rate, the 3G simply CANNOT command a higher roll rate if it needs to due to a gust of wind etc, so under this circumstance the 3G WILL NOT perform as intended.
Imagine if you only set your usual 7~9° on a windy day.


After exiting DIR mode, reducing the swash mix values reduces the roll rate to a more acceptable level, but the 3G knows it can tilt the swash more if it needs to, to keep the commanded roll rate consistent.



To conclude:

What you need to do is set 12° of cyclic pitch in DIR mode on the aileron, set elevator to the same value. (The 3G automatically calculates a cyclic ring so there's no need to measure the elevator cyclic pitch, just set it the same as the aileron)
Go through the A.Lim & E.Lim & correction directions with these values.
Do this regardless of how much cyclic pitch you usually run, you are teaching the 3G the MECHANICAL LIMIT, just like you do when setting up a tail gyro.
Then roll back your swash mixes to suit your flying style (keep ELEV the same as AIL) after you fully complete 3G setup mode & test fly the model.


I believe that the majority of 3G problems that I have read are caused by incorrect setup, &/or misunderstanding of the 3G's configuration parameters.
This is most likely the reason Align only released a simplified Plug & Play version for now so we can familiarise ourselves with FBL principles before giving us access to the advanced parameters.



Addendum

If you are running V2.1 & have the USB interface, I recommend leaving the cyclic swash mix at the same values in the Tx as you did in DIR mode, & adjusting the roll & flip rates via the software.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#9 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 17 December 2010 - 01:58 PM

in situatia mea:

am setat unitatea fbl cu mixul din statie la 60% ca sa zboare cum imi place mie a trebuit sa trec peste acest prag marind in statie la 68-70% ..de aci rezultand cateodata comportament ciudat al unitati .

refacand alt set-up cu limitele la 75% si de acolo scazand pana iti place cum zboara, comportamentul unitati e mai corect pt ca are limitele maxime...de fapt e acelasi lucru cu setarea limitelor servoului de coada, ii definesti cursa fizica pe care o vei folosii sau nu.



75% nu e o chestie fixa..efectiv la mecanica de t-rex 600 cu servourile si echiile cele mai folosite se ajunge la un pas care poate fi "definit ca maxim"
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#10 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 19 December 2010 - 03:50 PM

Astazi pe o vreme cu "Soare cu dinti" si cu vant de-ti taia toata pofta de zbor ,temp. undeva la -6 grade, nu m-am putut abtine fara sa inaugurez fbl-ul.Dupa o setare cum scrie la carte,in prima faza nici nu am putut decola.S-a comportat f. ciudat.Se inclina in toate partile numai cum voiam eu nu.Gainul pe aileron si elevator au fost pe 50% . Am redus la 40% (ora 10) si asa am decolat.Heli avea o dendinta s-o ia spre stanga.Ciudat.Am verificat de cateva ori planeitatea swash-ului.Dupa o discutie la telefon cu nen_77 ,m-a facut sa verific swash-ul.Surpriza.(subtrimurile toate sunt la zero)Exact servo de pe partea stg. avea o diferenta de 1,5 mm fata de planul orizontal.Am refacut din nou toate setarile.Mult mai bine dar mai trebuie lucrat la setari.Cand aterizam si se reducea turatia, trebuia sa am mare grija pana se oprea.Avea o oscilatie de necontrolat.Mentionez ca am pale ptr. flybar.Defapt la fel se comporta si inainte de decolare, pana lua turatie.Dupa aceea toate bune.Coada sta destul de bine.Mai "sapam"...
0

#11 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 19 December 2010 - 03:53 PM

Vezi postarearadulp, la Dec 16 2010, 08:16 PM, a spus:

Acesta este swash-ul meu:http://grandrc.com/inc/sdetail/104381
Si acesta este swash-ul align :http://grandrc.com/inc/sdetail/106296
Se observa la primul ca are bilele mai lungi, pe langa la cel de Align sunt mai scurte.\
Daca ma ajutati careva care aveti cel de Align cu o masuratoare ca cel din imagine:la mine, distanta dintre bile este de 49.5 mm

Ca norocul am bafta cu swash-ul.Cel de Align are bilele mai scurte.Iar cand se facea modificarea cu schimbatul celor doua bile, nu se modifica lungimea bilelor.Asa cu modificarea facuta , sunt in parametri.(combinatie de link intre jos si sus)
0

#12 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 22 December 2010 - 07:06 PM

Aztazi cu ajutorul a doi colegi (Sebastian si Vlad) am updatat si setat unitatea 3G cu noul software V2.1.Diferenta vizibila de comportament.Am activat functia exponentiala pe aileron si elevator cu procentajul de 4o%.Statea f. bine la punct fix.Avea un tremurici atat pe platou cat si pe coada.Banuiesc ca este de la amortizorul de sub senzor.Am sa incerc si varianta cu burete1,5mm+placuta metal+burete 3mm(de la spartan - buretii sunt f. moi).
0

#13 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 02 January 2011 - 08:31 PM

Am gasit pe anumite situri , ax rotor principal de fbl. http://www.readyheli...ft_p_37819.html
Este mai scurt cu 92mm fata de unul cu flybar.Eu am pe 600fbl, ax de flybar.
Are careva? Diferenta la comportament?
0

#14 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 02 January 2011 - 08:33 PM

Vezi postarearadulp, la Jan 2 2011, 08:31 PM, a spus:

Am gasit pe anumite situri , ax rotor principal de fbl. http://www.readyheli...ft_p_37819.html
Este mai scurt cu 92mm fata de unul cu flybar.Eu am pe 600fbl, ax de flybar.
Are careva? Diferenta la comportament?


Scuze. Am gresit cu virgula.Este mai scurt cu 9,2mm.
0

#15 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 January 2011 - 09:09 PM

Ai rezolvat temuriciul ?

E mai misto cu ax scurt, arata mai bine si ar trebui sa fie mai agil. Eu am pus capul RJX la HK500 pe cea mai de sus gaura, head-ul e jos si arata foarte bine, e foarte rapid in roll, acum astept niste servo mai iuti.

Eu in locul tau as astepta primul crash sau prima comanda mai consistenta, sa cumperi numai acel ax nu merita.

Vezi postarearadulp, la Jan 2 2011, 08:33 PM, a spus:

Scuze. Am gresit cu virgula.Este mai scurt cu 9,2mm.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 02 January 2011 - 09:10 PM

0

#16 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 02 January 2011 - 10:02 PM

Acel "tremurici" i-l are doar in Idle0 .Dupa ce trec in idle 1 si 2, dispare complet.Evident este turatia mai mare la pale.Astept o vreme mai buna sa "ne cunoastem mai bine". Pana acum am zburat la temperaturi negative. Intre timp am schimbat buretele de sub senzor.Acum am asa:burete1,5mm(spartan)+placuta metalica+burete3mm mai dur(HK).Este pilotabil dar voi mai incerca si alte variante.
0

#17 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 January 2011 - 09:57 PM

Radu, axul mai scurt este "dedicat" pentru head-urile care au swash driver incorporat.
O alta gaselnita a celor de la Align de a scoate bani de la noi.

Daca folosesti head-ul FBL actual ( cu swashdriver separat), la 0 grade Pitch, cele doua brate se aliniaza la orizontal ( ma rog daca il asezi unde trebuie).
Eh, la head-ul cu driver inclus, daca folosesti ax de FB, la 0 Pitch bratele alea nu or sa fie orizontale. De-aia au scos si alt ax.

Eu raman la head-ul "V1" ca am ax principal de schimb.

p.s. am sesizat si eu tremurici-ul acela la 3G in autorotatie, jos. Nu-i place turatia mica.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 05 January 2011 - 09:59 PM

0

#18 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 08 January 2011 - 02:52 PM

In sfarsit am putut zbura azi 600 fbl la temp. cu + .Am reusit tic-toc sustinut cam 1 minut.L-am aterizat de oboseala, cand i-mi zice Vlad_1"" ca parca am vazut ceva ca s-a desprins de la heli.Eu nu am vazut nimic."" Asa ca am decolat din nou, iar cand am fost cam pe la 7m , heli a inceput sa faca piruete de unul singur.Am ramas fara control pe coada.Deja i-l vazuzem bucati.Noroc cu putina mea experienta, am facut o autorotatie controlata si nu s-a soldat cu alte pierderi.S-a rupt bila de la butucul ce culiseaza pe axul de coada.Azi a fost D-zeu de partea mea.Aleluia!Voi comanda piesa din metal:
http://www.fast-lad....nt-p-10287.html
0

#19 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 08 January 2011 - 02:54 PM

Asa arata dupa aterizare:

Asa arata dupa aterizare:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1280386.JPG

0

#20 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 January 2011 - 03:05 PM

In concluzie cand pui unitatea 3g, coada cedeaza.

Nu e bafta, ai stiut sa aotorotesti. Zi si mie, s-a rupt bila, coada a inceput sa se invarta de nebuna. Cand ai dat throtle hold coada s-a linistit ? A urmat cuminte heli-ul in timpul autorotatiei ?
0

#21 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 08 January 2011 - 07:00 PM

Vezi postareastiganas, la Jan 8 2011, 03:05 PM, a spus:

In concluzie cand pui unitatea 3g, coada cedeaza.

Nu e bafta, ai stiut sa aotorotesti. Zi si mie, s-a rupt bila, coada a inceput sa se invarta de nebuna. Cand ai dat throtle hold coada s-a linistit ? A urmat cuminte heli-ul in timpul autorotatiei ?


Cand am constatat ca am ramas fara control pe coada, am incercat sa stabilizez heli in plan orizontal si am taiat motorul(throtle cut).In acel moment am inceput coborarea cu un usor drift pe coada dar controlabil.Cand a ajuns pe sol ,heli era orientat headul la ora 5 si coada la 11.Destul de nasol.Palele de coada a frecat putin solul si atat.Oricum nu as vrea sa mai repet figura.Mai ales cand te ia pe nepregatite.Daca mai faceam 1-2 tic-tocuri , nu cred ca-l mai scoteam din pozitia respectiva.Eu zic ca totusi a fost si noroc aici.
0

#22 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 09 February 2011 - 09:18 PM

Vezi postareastiganas, la Jan 8 2011, 03:05 PM, a spus:

In concluzie cand pui unitatea 3g, coada cedeaza.

Nu e bafta, ai stiut sa aotorotesti. Zi si mie, s-a rupt bila, coada a inceput sa se invarta de nebuna. Cand ai dat throtle hold coada s-a linistit ? A urmat cuminte heli-ul in timpul autorotatiei ?



Salut , te rog sa imi spui daca este compatibila statia spektrum dx6i cu receptor ar6200( 6 canale ) cu un t rex 600 nitro
Multumesc
0

#23 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 10 February 2011 - 08:46 AM

Vezi postareamarian.dumitru74, la Feb 9 2011, 09:18 PM, a spus:

Salut , te rog sa imi spui daca este compatibila statia spektrum dx6i cu receptor ar6200( 6 canale ) cu un t rex 600 nitro
Multumesc


Salut.Da, se poate zbura nitro si cu receptor 6 canale,numai nu vei avea governor.Dar se poate.
Bafta.
0

#24 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 27 April 2011 - 02:59 PM

Weekend-ul trecut am avut surpriza sa am drift atat pe coada cat si pe platou.In zbor normal si idle 1 era ok, iar cand treceam in idle2 (ptr. zbor 3D) baga drift.Dar se si auzea un zgomot ca de suierat subtire.Banuiesc rulmentii de la motor .Sau poate altii.Oricum nu mai am timp necesar sa-l fac pana la intalnirea de la RR, asa ca voi venii cu el in aceasta stare si dupa -am sa-l desfac bucati. Cu rulmenti m-am aprovizionat deja.Sa ne vedem sanatosi!
0

#25 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 24 August 2014 - 07:57 PM

Mi-am "tunat" si eu 600-le cu un motor OS55HZ . Dupa cateva reglaje si o resetare a elicopterului, incepe sa-mi placa cum merge. Motorul merge ireprosabil, desi i-am bagat unghi la colectiv de 14 grade .Dupa ce l-am tinut in tic-toc i-am facut verificarea temperaturii motorului:116 grade celsius.
Si un clip-scurt: https://www.youtube....eature=youtu.be
0

#26 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 24 August 2014 - 08:57 PM

Vezi postarearadulp, la 24 August 2014 - 07:57 PM, a spus:

Mi-am "tunat" si eu 600-le cu un motor OS55HZ . Dupa cateva reglaje si o resetare a elicopterului, incepe sa-mi placa cum merge. Motorul merge ireprosabil, desi i-am bagat unghi la colectiv de 14 grade .Dupa ce l-am tinut in tic-toc i-am facut verificarea temperaturii motorului:116 grade celsius.
Si un clip-scurt: https://www.youtube....eature=youtu.be


acesta este cel bun: https://www.youtube....QyTw2aH2thfHP-g
0

#27 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 24 August 2014 - 09:50 PM

Radule spunemi te rog cam ce reglaje au fort OK la tine....Maine imi iau si eu un 55HZ si as vrea sa stiu cam cate ture ai la aer si la gaz ca sa stiu de unde incep reglajele...si ce gaz folosesti.Bafta.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#28 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 25 August 2014 - 05:32 PM

Vezi postareafurios, la 24 August 2014 - 09:50 PM, a spus:

Radule spunemi te rog cam ce reglaje au fort OK la tine....Maine imi iau si eu un 55HZ si as vrea sa stiu cam cate ture ai la aer si la gaz ca sa stiu de unde incep reglajele...si ce gaz folosesti.Bafta.


Sal. Gabi. Rodajul sa-l faci la 2 ture deschis si high speed si medium speed -needle valve (jiglor).Dupa rodaj poti reduce amandoua la 1,5 ture si de aici mai finisezi.Foarte important cand faci reglaje de carburator sa ai si un termometru digital la tine .Se gauresc f. repede pistoanele.Altceva ce sa-ti mai zic? De consumat consuma mai mult ca un TT .53 , turatia maxima este mai mica ca la TT.53. Eu acum merg cu 100% governor (Align) si turatia este f. buna- desi nu am masurat-o. Am facut comparatie cu TT.53 ca asta l-am avut inainte. Ca si carburant, Tornado Heli15. Timp de zbor in 3D cu turatia la 100% , cam 7-8 minute. (fata de 9-10 minute cu TT.53 ) - dar macar simti ca zboara si poti face orice cu el.
Bafta cu noul motor.
0

#29 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 25 August 2014 - 07:49 PM

Mersi Radu,intradevar motorul depaseste asteptarile,finisajul este de exceptie,compresia puternica(se mai lasa) si sunt de aceasi parere ca tine...bate TT53 chiar cred ca e si peste varianta 56.
Vreau dupa 4 rezervoare de 15% sa iau 30%,totusi hai sa vedem ce scot cu 15%(poate e prea mult 30)
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#30 Useril este offline   apstudio 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 02-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Computers, 3d Graphica, Films, Bodybuilding, Helicopters, Aircrafts, Ships

Postat 03 October 2014 - 09:00 PM

furios a spus:

Mersi Radu,intradevar motorul depaseste asteptarile,finisajul este de exceptie,compresia puternica(se mai lasa) si sunt de aceasi parere ca tine...bate TT53 chiar cred ca e si peste varianta 56.
Vreau dupa 4 rezervoare de 15% sa iau 30%,totusi hai sa vedem ce scot cu 15%(poate e prea mult 30)


Motorul este foarte ok. 30% este ceea ce trebuie pentru motor, plus ca si ungerea este mai buna. Eu cred ca tot cam la 1.5 am ramas la ambele, dar in dependenta de temperatura de afara, mai maresc sau mai scad. La mine de exemplu governorul de la align este la 75% si imi este indeajuns. Sigur este peste TT53.

Aceasta postare a fost editata de apstudio: 03 October 2014 - 09:01 PM

The Truth Is Out There.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro