Modelism - RHC Forum: NAVOMODEL TERMIC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

NAVOMODEL TERMIC LA INCEPUT DE DRUM

#1 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

  Postat 23 November 2010 - 10:15 PM

Salut baieti, astazi am achizitionat si eu o barca de viteza CRED cu motor termic, pe el scrie ASP si atat, barca este noua nouta, am luato de la un coleg dupa forum, nu a vazut gram de combustibil, deci nu a fost pornita niciodata ,o sa adaug cateva poze sa va dati cu parerea,nu stiu ce combustibil trebuie, cum trebuie rodata si multe altele care cred ca trebuie sa le invat, tin sa anunt ca are servouri montate pe directie si pe acceleratie, i-am montat eu si receptorul teoretic ar mai trebui combustibil, insa aici apelez la cei cu termice daca ma pot ajuta cu ceva combustibil 500g-1000g contra cost pentru ca deocamdata nu mai am bani sa iau unul de 4 litri, stima la toti si sper sa-mi puteti da cateva sfaturi.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: SDC11708.JPG
  • Imagine atasata: SDC11709.JPG
  • Imagine atasata: SDC11710.JPG
  • Imagine atasata: SDC11711.JPG
  • Imagine atasata: SDC11712.JPG

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#2 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 23 November 2010 - 10:16 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la Nov 23 2010, 10:15 PM, a spus:

Salut baieti, astazi am achizitionat si eu o barca de viteza CRED cu motor termic, pe el scrie ASP si atat, barca este noua nouta, am luato de la un coleg dupa forum, nu a vazut gram de combustibil, deci nu a fost pornita niciodata ,o sa adaug cateva poze sa va dati cu parerea,nu stiu ce combustibil trebuie, cum trebuie rodata si multe altele care cred ca trebuie sa le invat, tin sa anunt ca are servouri montate pe directie si pe acceleratie, i-am montat eu si receptorul teoretic ar mai trebui combustibil, insa aici apelez la cei cu termice daca ma pot ajuta cu ceva combustibil 500g-1000g contra cost pentru ca deocamdata nu mai am bani sa iau unul de 4 litri, stima la toti si sper sa-mi puteti da cateva sfaturi.

Si inca 2 poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: SDC11714.JPG
  • Imagine atasata: SDC11715.JPG

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#3 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 23 November 2010 - 11:30 PM

Barca este varianta Blue Marine I, motorul navo ASP 2,5cc. Ar fi bine sa mai scurtezi putin furtunele(alimentarea si presiunea). Etansaza cu mastic rosu auto rezistent la temp inalte toba de esapament la fata cu carterul. Rezervorul sa fie etans. Daca e nou, rodeaza motorul afara din barca. Ai grija cu alinirea z-drive-ului ca poti sparge coca. Nu inteleg cum vireaza daca ai cuplaj fix in loc de cardan. Poate nu e fix; asa se vede in poza. Furtunul siliconic de esapare scoate-l in lateral, mai in scurt, ca la lungimea aia iti influenteaza in rau mersul motorului. Regleaza acceleratia a.i. sa poti da trotle cut din trimerul de acceleratie pt a putea opri motorul in regim de urgenta. Daca nu etansezi si carburatorul pe carter nu se va opri decat dupa muuuulte secunde chiar daca tu ai inchis complet clapeta de aer.Ai de rezolvat mai multe...

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 23 November 2010 - 11:41 PM

0

#4 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 24 November 2010 - 07:17 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Nov 23 2010, 11:30 PM, a spus:

Barca este varianta Blue Marine I, motorul navo ASP 2,5cc. Ar fi bine sa mai scurtezi putin furtunele(alimentarea si presiunea). Etansaza cu mastic rosu auto rezistent la temp inalte toba de esapament la fata cu carterul. Rezervorul sa fie etans. Daca e nou, rodeaza motorul afara din barca. Ai grija cu alinirea z-drive-ului ca poti sparge coca. Nu inteleg cum vireaza daca ai cuplaj fix in loc de cardan. Poate nu e fix; asa se vede in poza. Furtunul siliconic de esapare scoate-l in lateral, mai in scurt, ca la lungimea aia iti influenteaza in rau mersul motorului. Regleaza acceleratia a.i. sa poti da trotle cut din trimerul de acceleratie pt a putea opri motorul in regim de urgenta. Daca nu etansezi si carburatorul pe carter nu se va opri decat dupa muuuulte secunde chiar daca tu ai inchis complet clapeta de aer.Ai de rezolvat mai multe...

Gata am scurtat furtunele de alimentare, am mutat si evacuarea pe lateral, treaba cu atansarea nu prea am inteleso, acolo am impreasia ca are deja o garnitura, si am pus cateva poze cum vireaza, stima si multumesc de sfaturi.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: SDC11716.JPG
  • Imagine atasata: SDC11717.JPG
  • Imagine atasata: SDC11718.JPG
  • Imagine atasata: SDC11719.JPG

Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 24 November 2010 - 07:18 AM

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#5 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 24 November 2010 - 10:46 AM

Transmisia de pe barcuta nu mi se pare cea mai buna varianta. Pe motor ai un cuplaj fix iar in apa ai transmisie cardanica. In primul rand ca transmisiile cardanice, din punct de vedere al studiului mecanismelor se situeaza in diada RRR (rotatie, rotatie, rotatie). Din punct de vedere al transmiterii miscarii, se stie ca un arbore care are prevazut numai la un capat cuplaj cardanic nu va transmite aceeasi viteza unghiulara de la elementulul conducator spre cel condus.
Cuplajele cardanice pot transmite aceeasi viteza unghiulara numai in varianta arborilor care au la ambele capete prevazut acest mecanism si planurile de miscare al crucilor sa fie perfect paralele.

Mai mult de atat sistemul cardanic de pe barca nu e unul real, e o jumatate de cuplaj, ceea ce face ca transmiterea miscarii sa se faca prin rotatie si translatie in acelasi timp, cu depasirea prematura a punctului de obosire a materialului. Chiar daca pe portiunea unde se desfasoara miscarea in cuplaj materialele sunt tratate oboseala lor va fi prematura pentru ca nu vei avea viteza unghiulara constanta, aparand in zona de salt efort concentrat. Cu alte cuvinte vei avea frecare intre un plan si un cilindru (planul este compus din furca elementului conducator, iar cilindru sunt bolturile de pe sfera elementului condus)

Ca si concluzie, mecanism nefiabil cu uzura prematura.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 24 November 2010 - 10:49 AM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#6 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 24 November 2010 - 12:55 PM

Vezi postareaOldMann, la Nov 24 2010, 10:46 AM, a spus:

Transmisia de pe barcuta nu mi se pare cea mai buna varianta. Pe motor ai un cuplaj fix iar in apa ai transmisie cardanica. In primul rand ca transmisiile cardanice, din punct de vedere al studiului mecanismelor se situeaza in diada RRR (rotatie, rotatie, rotatie). Din punct de vedere al transmiterii miscarii, se stie ca un arbore care are prevazut numai la un capat cuplaj cardanic nu va transmite aceeasi viteza unghiulara de la elementulul conducator spre cel condus.
Cuplajele cardanice pot transmite aceeasi viteza unghiulara numai in varianta arborilor care au la ambele capete prevazut acest mecanism si planurile de miscare al crucilor sa fie perfect paralele.

Mai mult de atat sistemul cardanic de pe barca nu e unul real, e o jumatate de cuplaj, ceea ce face ca transmiterea miscarii sa se faca prin rotatie si translatie in acelasi timp, cu depasirea prematura a punctului de obosire a materialului. Chiar daca pe portiunea unde se desfasoara miscarea in cuplaj materialele sunt tratate oboseala lor va fi prematura pentru ca nu vei avea viteza unghiulara constanta, aparand in zona de salt efort concentrat. Cu alte cuvinte vei avea frecare intre un plan si un cilindru (planul este compus din furca elementului conducator, iar cilindru sunt bolturile de pe sfera elementului condus)

Ca si concluzie, mecanism nefiabil cu uzura prematura.

iti dau dreptate insa ea asa a venit echipata, nu am adaptat eu acest sistem
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#7 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 24 November 2010 - 02:37 PM

...ti se limba plimba-n gura de elocintiune la auzul unei diade care de fapt e tri toata ziua si toata noaptea constant ,perpetuum si incontinuum fara oprire la analiza sistemelor cardanoase de mai sus, mama lor de orezari !!! :D
...moderatoristule arde-mi o mustrare aspra sa ma pot trezi din hazard shock ,altfel voi crede ca visez !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#8 Useril este offline   vali tulcea 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 02-September 10
  • Gender:Male
  • Location:tulcea

Postat 24 November 2010 - 03:48 PM

uite si barca mea

Vezi postareavali tulcea, la Nov 24 2010, 04:47 PM, a spus:

uite si barca mea

tot barca mea

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 11072010238.jpg
  • Imagine atasata: 11072010241.jpg
  • Imagine atasata: 11072010240.jpg

0

#9 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 24 November 2010 - 07:10 PM

Vezi postareavali tulcea, la Nov 24 2010, 03:48 PM, a spus:

uite si barca mea


tot barca mea

dar ce motor are pe ea, pare destul de mare?
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 November 2010 - 07:50 PM

Ti-as sugera sa citesti un manual al unui motor bun, OS 18CV:
http://manuals.hobbi...-rmx-manual.pdf
Lamureste multe lucruri...parea mea.
0

#11 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 24 November 2010 - 09:30 PM

Vezi postareadan_mitea, la Nov 24 2010, 07:50 PM, a spus:

Ti-as sugera sa citesti un manual al unui motor bun, OS 18CV:
http://manuals.hobbi...-rmx-manual.pdf
Lamureste multe lucruri...parea mea.

asa am sa fac , multumesc
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#12 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 25 November 2010 - 06:55 AM

Duminica asta mai scoate cineva barcuta pe lacul moghioros?Binenteles daca timpul ne permite
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#13 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 25 November 2010 - 07:18 AM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la Nov 25 2010, 06:55 AM, a spus:

Duminica asta mai scoate cineva barcuta pe lacul moghioros?Binenteles daca timpul ne permite



Vezi ca in Moghioros nu mai este apa.



0

#14 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2010 - 08:06 AM

Citeaza

Daca e nou, rodeaza motorul afara din barca. (AG-74-Hess)

Banuiesc ca la rodaj, ar trebui sa raceasca cumva motorul ala si sa-i asigure o sarcina. Daca stie cineva cum se face sau a mai facut asa ceva, va rog sa-i spuneti. E pacat ca in graba lui de a scoate barca pe lac sa strice motorul.
In manualul de OS dat de Dan, nu cumva rodajul se face in barca, mergand pe apa?

p.s. Marius, ai grija cu UP-urile la cumpararea de combustibil ca daca mai abuzezi, o sa primesti si restrictie 15 zile, tocmai acum cand ti-ar prinde rau asta.

Aceasta postare a fost editata de navigator: 25 November 2010 - 08:09 AM



0

#15 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 25 November 2010 - 06:48 PM

Rodeaza-l pe stand cu elice 8x4 dar fara apa in chiulasa. Poti roda si fara elice, doar cu volanta aia, dar trebuie sa-i dai flux de apa. In rest, totul ca la orice motor abc. Daca ai posibilitatea, la pornirea la rece incalzeste cu ceva chiulasa. Va porni mai usor su nu mai faci joc prematur in biela.
Din multe motive, cel mai bine sa ti-l rodeze cineva care a mai facut asta. ATENTIE! Daca rodezi cu apa, trebuie sa ai flux continuu de la inceput, NU lasi fara apa iar dupa ce s-a incins motorul dai drumul la apa, ca poti spune adio.
P.S. Cand ti se ia de barca, poti pune acel motor si pe avion. Nu e gluma, nu e teorie.

Mai am o completare legata de barca: nu imi place cuplajul. Ca sa-ti dai seama ce zic, decupleaza motorul de la ax. Invarte cu degetele axul. Cu cealalta mana, in timp ce invarti, misca alternativ carma in stg si apoi dreapta maxim. Surpriza! Se intzepeneste sau merge f greu. Dar la 22 000rpm??? Las-o pe direct si pune alta carma folosindu-te de ce ai acum pe ea.
Si sa nu dai barca asa la apa. Sa asiguri etansarea capacului cu banda scoci de jur imprejur. La viraje intra apa in ea, iar la rasturnare e si mai belea.

Bafta multa.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 25 November 2010 - 07:00 PM

0

#16 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 25 November 2010 - 07:11 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Nov 25 2010, 06:48 PM, a spus:

Rodeaza-l pe stand cu elice 8x4 dar fara apa in chiulasa. Poti roda si fara elice, doar cu volanta aia, dar trebuie sa-i dai flux de apa. In rest, totul ca la orice motor abc. Daca ai posibilitatea, la pornirea la rece incalzeste cu ceva chiulasa. Va porni mai usor su nu mai faci joc prematur in biela.
Din multe motive, cel mai bine sa ti-l rodeze cineva care a mai facut asta. ATENTIE! Daca rodezi cu apa, trebuie sa ai flux continuu de la inceput, NU lasi fara apa iar dupa ce s-a incins motorul dai drumul la apa, ca poti spune adio.
P.S. Cand ti se ia de barca, poti pune acel motor si pe avion. Nu e gluma, nu e teorie.

Mai am o completare legata de barca: nu imi place cuplajul. Ca sa-ti dai seama ce zic, decupleaza motorul de la ax. Invarte cu degetele axul. Cu cealalta mana, in timp ce invarti, misca alternativ carma in stg si apoi dreapta maxim. Surpriza! Se intzepeneste sau merge f greu. Dar la 22 000rpm??? Las-o pe direct si pune alta carma folosindu-te de ce ai acum pe ea.
Si sa nu dai barca asa la apa. Sa asiguri etansarea capacului cu banda scoci de jur imprejur. La viraje intra apa in ea, iar la rasturnare e si mai belea.

Bafta multa.
pai si ce cuplaj ar merge in loc? sau ce-mi recomanzi-o poza ceva, stima
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#17 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 25 November 2010 - 07:32 PM

Pai deja am scris: pe direct, fara cuplaj. Doar trebuie sa modifici putin, sa scoti carma mai in spate.
0

#18 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 25 November 2010 - 08:11 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la Nov 25 2010, 07:11 PM, a spus:

pai si ce cuplaj ar merge in loc? sau ce-mi recomanzi-o poza ceva, stima


Salut Marius

Hess spunea sa renunti la cuplajul Z-drive. Duminica poti merge pe IOR... si gasesti acolo baietii de la viteza. O sa vezi cum sunt barcutele lor si o sa-ti mai dea si ei sfaturi cand vor vedea barca. Vorbeste cu CornelP daca vine... sau cu Dilly. Poate ajung si eu. Nu stiu exact ce Z-drive ai, dar nu se prea recomanda la turatii de peste 15.000... ca solicitarile sunt foarte mari. Acum... depinde si cum e montat Z-drive-ul. Presupun ca nu vei lua curbe bruste cu acceleratia in "blana"!

Vezi ca are Katran o carma care cred ca ti s-ar potrivi. Am discutat cu el sa o iau eu... o pun in vitrina deocamdata pana ma apuc de o navo de viteza... dar parca tie ti se potriveste mai bine. Mi-a facut un pret bun (corect) la ea si o voi lua eu daca nu o iei tu. Discuta cu el pe PM... sa vezi daca o mai are. Poate-ti face si adaptarea la ax/tub pentru elice... "fixa".

Spor!

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 25 November 2010 - 08:18 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#19 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 25 November 2010 - 08:19 PM

Vezi postareaAdistul, la Nov 25 2010, 08:11 PM, a spus:

Salut Marius

Hess spunea sa renunti la cuplajul Z-drive. Duminica poti merge pe IOR... si gasesti acolo baietii de la viteza. O sa vezi cum sunt barcutele lor si o sa-ti mai dea si ei sfaturi cand vor vedea barca. Vorbeste cu CornelP daca vine... sau cu Dilly. Poate ajung si eu. Nu stiu exact ce Z-drive ai, dar nu se prea recomanda la turatii de peste 15.000... ca solicitarile sunt foarte mari. Acum... depinde si cum e montat Z-drive-ul. Presupun ca nu vei lua curbe bruste cu acceleratia in "blana"!

Vezi ca are Katran o carma care cred ca ti s-ar potrivi. Am discutat cu el sa o iau eu... o pun in vitrina deocamdata pana ma apuc de o navo de viteza... dar parca tie ti se potriveste mai bine. Mi-a facut un pret bun (corect) la ea si o voi lua eu daca nu o iei tu. Discuta cu el pe PM... sa vezi daca o mai are.

Spor!

eu am inteles ce-mi spuneti amandoi, insa barca asa a fost echipata de fabrica cum s-ar spune insa daca voi spuneti ca nu-i bun am sa vad ce modificari pot face, problema este ca asi vrea sa ramana cat mai originala fara prea multe modificari, stima la toti care incearca sa ma ajute
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#20 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 25 November 2010 - 10:31 PM

Barca la fel a avut si Brusolo....o stiu foarte bine....am iesit cu el de mai multe ori in special cand eram la inceput.....pe lacul de la berceni....nu te astepta la prea mult de la ea...motorul ala cam face fitze, se cam opreste in mijlocul baltii sau nu porneste cand ti e lumea mai draga.....noi asta am patit cu el desi am facut rodajul si toate cele. Cat despre transmisie neaparat trebuie sa renunti la acel Z-drive, materialul nu e de calitate si o sa te lase repede, iti sugerez sa faci cum a zis Hes....nu mai zic de etanseitate...din cauza vibratiilor motorului se creaza joc la iesirea tubului port ax si pe acolo intra apa intr o veselie.....barca nu se scufunda prea usor ce i drept dar e deranjant.....

.....cel mai bine ia legatura cu Brusolo, el din cate stiu a vandut-o in cele din urma....dar daca asculti de sfaturile primite aici in acest topic o sa ti mearga binisor.....poti veni cu ea pe IOR , noi te ajutam cu placere.

Stima
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#21 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 26 November 2010 - 07:11 AM

Vezi postareadily, la Nov 25 2010, 10:31 PM, a spus:

Barca la fel a avut si Brusolo....o stiu foarte bine....am iesit cu el de mai multe ori in special cand eram la inceput.....pe lacul de la berceni....nu te astepta la prea mult de la ea...motorul ala cam face fitze, se cam opreste in mijlocul baltii sau nu porneste cand ti e lumea mai draga.....noi asta am patit cu el desi am facut rodajul si toate cele. Cat despre transmisie neaparat trebuie sa renunti la acel Z-drive, materialul nu e de calitate si o sa te lase repede, iti sugerez sa faci cum a zis Hes....nu mai zic de etanseitate...din cauza vibratiilor motorului se creaza joc la iesirea tubului port ax si pe acolo intra apa intr o veselie.....barca nu se scufunda prea usor ce i drept dar e deranjant.....

.....cel mai bine ia legatura cu Brusolo, el din cate stiu a vandut-o in cele din urma....dar daca asculti de sfaturile primite aici in acest topic o sa ti mearga binisor.....poti veni cu ea pe IOR , noi te ajutam cu placere.

Stima

veneam cu cea mai mare placere in acest wekend dar sotia mi-a programat dormitorul de dat cu lavabil, asa ca trebuie sa ma supun si in plus de asta abia am facut comanda de combustibil, daca ne mai lasa vremea saptamana viitoare sunt prezent cu ea, stima si multumesc mult
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#22 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

  Postat 29 November 2010 - 01:24 PM

Nu vreau sa se considere up sau altceva dar am ajuns la concluzia ca nu este pentru mine aceasta barca, ca sa nu mai deschid un alt topic tin sa precizez ca asi dao la schimb cu o barca viteza sau una de plantat, Stima
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#23 Useril este offline   george10 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1298
  • Inregistrat: 08-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Dambovita,Cornesti
  • Interests:Modelism
    Foto

Postat 30 November 2010 - 10:04 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la Nov 29 2010, 01:24 PM, a spus:

Nu vreau sa se considere up sau altceva dar am ajuns la concluzia ca nu este pentru mine aceasta barca, ca sa nu mai deschid un alt topic tin sa precizez ca asi dao la schimb cu o barca viteza sau una de plantat, Stima

De ce ai renunta?macar sa o vezi pornita!PERSEVEREAZA!!!! ^_^
Cu Stima George J.
tel.0724686263
0

#24 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 30 November 2010 - 10:09 PM

Vezi postareageorge10, la Nov 30 2010, 10:04 PM, a spus:

De ce ai renunta?macar sa o vezi pornita!PERSEVEREAZA!!!! ^_^

Am vazuto pornita cu ajutorul baietilor de pe ior care au si rodato cat a fost timp, si am vazuto si pe apa, imi place dar nu am rabdarea necesara pentru ea, atatea reglaje si multe altele.
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro