Modelism - RHC Forum: NEW WIND 50 Sebart - F3A - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

NEW WIND 50 Sebart - F3A

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 November 2010 - 01:47 PM

Am achizitionat un nou model ajutator pentru pregatire F3A ( sa spunem trainer ) asta pentru ca au decedat Pink Lady si Osmose 70 .

Modelul nu cred ca are nevoie de prezentari amanuntite - este un produs Sebart si asta spune zic eu tot !

Sar peste etapa cu uite cutia, ce frumos ambalat este etc caci nu cred ca este important - oricum ambalajele merg la gunoi.

Modelul este dedicat pentru echipare electrica , dar asa cum am intalnit si la alte produse ale aceluiasi producator exista si kit-ul pentru conversie termica ASA ca am luat si acest kit .

La prima vedere am crezut ca am facut o alegere proasta pentru echipare termica deoarece am un motor Yamada cu toba Hatory si ma cam obliga la efectuarea unui mic tunel pentru aceasta mica toba gen canistra .

Am stat in dubiu caci insemna macelarirea panoului de foc si a partii inferioare a fuselajului - asa ca am construit intai acest mic tunel din placaj de 0,4 mm pe niste " coaste " din placaj de 1 mm.

Tot acest ansamblu l-am integrat in partea de jos a fuselajului si a iesit zic eu destul de bine asa ca iata cateva poze :



...

...

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 November 2010 - 01:57 PM

Ca electronica am folosit :

1 buc DigiSwitch cu lipo de 1600 mAh
1 buc Servo Futaba S9451 pe directie cu cabluri Pull Pull
2 buc Servo Align DS 510 pe semiprofundoare
2 buc Servo HS 5245 MG pe eleroane

Am pus fisa la bujie pntru a nu decupa capota plus ca este si incomod punerea si scoaterea glow-ului in partea de jos a capotei.
Pe laterala fuselajului ( se vede in poza unde scrie Power Supply ) am montat o mufa mama cum este cea din statie pentru incarcarea pack-ului - am renuntat la acea terminatie sub forma de bujie caci nu sta bine glow-ul ( atarna , cade la vibratii deci intr-un cuvant nu face contact cand trebuie ).
Pentru asta am confectionat un cablu cu mufa Jack la un capat care intra in cea de pe fuselaj iar la capatul celalalt am pus acea terminatie in forma de bujie - pe ea atasez glow-ul care sta frumos culcat pe iarba fara sa mai "traga" de mufa.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#3 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 22 November 2010 - 02:29 PM

Nu era mai simplu sa folosesti un glowatart montat pe model si sa renunti la toate fisele ....etc?Nu cred ca greutatea de 30-40g e o problema si pe deasupra e foarte practic.
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 November 2010 - 02:59 PM

Vezi postareaRAPTOR, la Nov 22 2010, 02:29 PM, a spus:

Nu era mai simplu sa folosesti un glowatart montat pe model si sa renunti la toate fisele ....etc?Nu cred ca greutatea de 30-40g e o problema si pe deasupra e foarte practic.


Un 2 in 1 de Heli e mult mai mare si mai greu decat DigiSwitch-ul pus de mine plus ca era mai greu de fixat pe fuselaj panoul de control - ala cu butonasul pe care apesi sa activezi bujia ( la Heli se pune cu banda dubluadeziva pe frame ) aici nu merge .

Nici in varianta mea nu este nimic in plus :
- si la heli ai fisa de la bujie la sistemul 2 in 1 - si eu o am numai ca a mea nu duce la 2 in 1 ci la aceea mufa care are alimentare exterioara.
Nu am vrut nici sa consum din pack-ul de receptie , vroiam sa il pun cat mai mic 1300 mAh dar cu 1600 sa centrat perfect desi pus putin mai in spate .

Aveam si varianta Glow Ignition de la MicroSens dar insemna un pack 1 Cell LiPo pus pe model .
Asta este si mai smecher caci se porneste direct din statie ) l-am pus la vanzare caci nu imi trebuia la aceea vreme ).



Am uitat sa spun - modelul a iesit fix in 2920 grame ( cu rezervorul gol )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 November 2010 - 05:19 PM

Cam astea sunt " fisele " utilizate :
Glow-ul folosit de mine are si indicator care ajuta la semnalizarea lipsei contactului sau cel mai probabil al bujiei arse !



P.S.

Era un 2 in 1 la vanzare al lui Primus si m-am tot uitat la el dar apar dezavantajele amintite !

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 November 2010 - 05:22 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 22 January 2015 - 07:23 PM

Aduc acest topic la actualitate deoarece din decembrie detin si eu unul dar varianta electrica(doresc sa-l fac).Cei de la Sebart recomanda motorul HACKER A50 16S.Ptr. mine este cam mult.As dori ceva alternative.Am mai gasit acest motor:JOKER 5060-8 377 K/V de la Lindinger.Voi ce parere aveti? Alte alternative? Legat de acumulatori: sa merg pe 4000 sau 4500mA 6S si ce rata de descarcare minim sa aiba??Mentionez ca doresc sa-l alimentez prin bec separat (CC 10A )cu un acumulator 2S de 2200mA.
0

#7 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 January 2015 - 11:03 PM

Vezi postarearadulp, la 22 January 2015 - 07:23 PM, a spus:

Aduc acest topic la actualitate deoarece din decembrie detin si eu unul dar varianta electrica(doresc sa-l fac).Cei de la Sebart recomanda motorul HACKER A50 16S.Ptr. mine este cam mult.As dori ceva alternative.Am mai gasit acest motor:JOKER 5060-8 377 K/V de la Lindinger.Voi ce parere aveti? Alte alternative? Legat de acumulatori: sa merg pe 4000 sau 4500mA 6S si ce rata de descarcare minim sa aiba??Mentionez ca doresc sa-l alimentez prin bec separat (CC 10A )cu un acumulator 2S de 2200mA.



Un model similar ( Angel ) de la acelasi producator , model ce urmeaza a fi echipat TOT electric are TEO .
El deja a luat motorul si regulatorul dupa ce a studiat destul de mult problema .. il poti intreba
De asemenea .. am vazut modele de F3A din composit ( cele de 2m ) care pe partea de receptie aveau un DigiSwitch
cu pack nu mai mare de 1000 mAh - 1300 mAh .. nu are rost sa pui greutate in plus ( 2.200 mAh ) ...

Ca Pack de propulsie poti face astfel ..

1 - Echipezi complet modelul
2 - Functie de cati amperi iti zice ca va consuma motorul iti stabilesti cate C-uri sa ai la pack
3 - Vezi niste pack-uri care te avantajeaza ( pret, C-uri, brand etc ) de capacitati diferite si : ... le notezi dimensiunile ( lungime in special ) si
faci niste casete din balsa, carton .. ce poti .. la dimensiunile respective .. mai inalte putin ..

Le umplii cu nisip pana ajung la greutatea pack-urilor studiate, le pui pe pozitie in model, si vezi cum stai cu CG-ul si cum poti muta
" pack-ul " simulat in interior ( eventual sa ai si o mica rezerva in pozitionarrea lui ) .

Functie de ce iti iese te duci catre marimea de pack care iti asigura un CG corect si posibilitatea unor mici corecturi .... inerente dupa zborurile de trimaj .

Toate astea corelate si cu greutatea totala ... ( vezi ce zice si Sebart in manual ) .. el zice ceva si de marimea pack-urilor
parca 3.800 - 4.000 - 4.500


Bafta la asamblare
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#8 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 22 January 2015 - 11:22 PM

eu la Sebart-ul meu Angel S 50E am luat urmatoarele pentru motorizare:

- motor - JOKER 5060-8 377 K/V BL MOTOR
- regulator - PROFESSIONAL FUN 80A 6-12S OPTO BL REGLE

pentru baterie cred ca o sa merg pe varianta 6S 4000mAh ceva la 40C

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 22 January 2015 - 11:24 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#9 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 26 February 2015 - 06:47 PM

Am terminat de finalizat modelul: motor- turnigy SK3 5055-430kV
esc -80A -6s
bec - CC10A
si am facut urmatoarele teste: elice 17*8 = 52A -1125W
16*10=63A - 1346W
17*10=62A - 1323W
prima data voi folosi prima elice si dupa cateva zboruri ma voi putea pronunta daca este nevoie de mai mare.
zborul inaugural doresc sa-l fac la jumatatea lui martie.
0

#10 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 26 February 2015 - 08:41 PM

Din datele date de tine, eu cred ca bateria folosita nu prea face fata;
nu are toate C-urile acasa.
Ar trebui sa scoti puteri mai mari cu 6S si 4000.

Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 26 February 2015 - 08:42 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#11 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2015 - 08:44 PM

Vezi postarearadulp, la 26 February 2015 - 06:47 PM, a spus:

Am terminat de finalizat modelul: motor- turnigy SK3 5055-430kV
esc -80A -6s
bec - CC10A
si am facut urmatoarele teste: elice 17*8 = 52A -1125W
16*10=63A - 1346W
17*10=62A - 1323W
prima data voi folosi prima elice si dupa cateva zboruri ma voi putea pronunta daca este nevoie de mai mare.
zborul inaugural doresc sa-l fac la jumatatea lui martie.

cu ce ai masurat curentii ? am acelasi motor, cu baterie 6S, elice 16x10 si papa 80A. masurat cu un watmetru de la hobbyking si aurora9. ambele dau rezultate similiare.
ce elice ai ? eu am apc electric
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#12 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 26 February 2015 - 09:25 PM

Nu am gasit chiar componentele tale dar sunt destul de apropiate:

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#13 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 26 February 2015 - 09:27 PM

Am ales voltaj constant ca sa scot bateria din cauza.
Deci daca bateria e capabila atunci pe acolo ar trebui sa fie valorile.

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#14 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 27 February 2015 - 10:34 AM

Acumulatorii sunt de 3,6A pe 6s cu rata de descarcare de 40C. Masuratorile le-am facut cu un wattmetru tot de la HK, iar elicele sunt Turnigy din lemn.
0

#15 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2015 - 11:29 AM

Aha, e de la elice diferenta de consum :)
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro