PROPUNERE CAMPIONAT 1/8 IC RALLY 2011! Variante privind regulamentul competitiei.
#1
Postat 15 November 2010 - 05:12 PM
Avand in vedere solicitarile venite din partea voastra cu privire la organizarea unui campionat rally in 2011 initiez acest topic pentru a identifica care este cea mai buna si corecta varianta de regulament.
Subliniez ca acest topic are ca scop realizarea unui regulament care sa convina tuturor si care sa permita realizarea unui concurs cat mai echilibrat.
Ca si varianta primara propun:
- campionat in 8 etape
- grupe de antrenamente/calificari de 10 piloti/10 minute
- primele 4 rezultate din calificari urca direct in finala mare
- semifinale din care urca primii 3 piloti
- caroserie impusa de organizator (nu stim inca ce tip)
- cauciucuri impuse, fiecare pilot primeste contra cost max 2 seturi/ etapa. Fiecare set se marcheaza.
- combo pack RB engine oferit de organizator la pret de achizitie cu posibilitatea achitarii in 8 rate. Pentru a beneficia de acest pret pilotii au obligatia de a participa la minim 6 etape. Avand in vedere ca pretul este subventionat de organizator, pilotii care nu participa la minim 6 etape se obliga sa achite motorul la pret normal de vanzare. (se cauta o varianata cat mai convenabila de la rb)
- taxa de participare 50 lei/etapa, transponder inclus in taxa
Asteptam comentarii!
#2
Postat 15 November 2010 - 06:22 PM
1. Ce se intampla in cazul in care are loc o deteriorare definitiva a rotilor?
Mai este posibila achizitionarea unui set suplimentar de roti (bineinteles, tot marcat, tot de la organizator)?
2. Impunearea unui motor poate fi o idee interesanta, dar totusi este vorba de un campionat in 8 etape. In fiecare etapa, motorul va rula cel putin 85 minute (fara antrenamente). Asta inseamna cel putin 680minute de functionare si aproximativ 12l de combustibil. In regim de competitie, ma indoiesc ca va fi suficient un singur motor pentru toate cele 8 etape. Se pastreaza aceleasi conditii de achizitionare si pentru al doi-lea motor?
Cam atat, deocamdata... :)
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#3
Postat 15 November 2010 - 06:23 PM
:)
#4
Postat 15 November 2010 - 06:44 PM
#5
Postat 15 November 2010 - 07:20 PM
Masinile vor fi modificate asa cum impune si regulamentul de la 1/8ic, se doreste asa ceva?
Nu se stie cati vor fi tentati dar putem face un sondaj( in acest topic sau in altul separat).
Cum ar suna regulamentul pentru aceasta clasa, ca poate vor fi si altii care vor renunta daca nu le convine ceva din regulament.
Intreb si eu nu dau cu parul :).
#6
Postat 15 November 2010 - 07:27 PM
ToX, la Nov 15 2010, 07:20 PM, a spus:
Masinile vor fi modificate asa cum impune si regulamentul de la 1/8ic, se doreste asa ceva?
Nu se stie cati vor fi tentati dar putem face un sondaj( in acest topic sau in altul separat).
Cum ar suna regulamentul pentru aceasta clasa, ca poate vor fi si altii care vor renunta daca nu le convine ceva din regulament.
Intreb si eu nu dau cu parul :).
Eu as veni cu touring-ul direct...cu caroserie de "rally"...din start nu cred ca ai sanse....nu tu, ci nimeni cu buggy cu roti de asfalt...
#8
Postat 15 November 2010 - 07:52 PM
Impunerea rotilor, relativ ok... Posibil ca la un moment dat, sa consider ca am o pierdere de performanta din cauza alegerii facute de organizator (atat duritatea aleasa cat si calitatea rotilor).
Impunerea unui model anume de caroserie nu mi se pare ok, atata timp cat participantii sunt acceptati doar cu caroserie rally.
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#9
Postat 15 November 2010 - 07:57 PM
porcofon, la Nov 15 2010, 07:52 PM, a spus:
Impunerea rotilor, relativ ok... Posibil ca la un moment dat, sa consider ca am o pierdere de performanta din cauza alegerii facute de organizator (atat duritatea aleasa cat si calitatea rotilor).
Impunerea unui model anume de caroserie nu mi se pare ok, atata timp cat participantii sunt acceptati doar cu caroserie rally.
Aceste conditii ar crea sansa egale pentru toti concurentii. Aceasi aerodinamica, aceasi putere a motorului si aceasi aderenta. Restul depinde de abilitatile fiecaruia de setare a modelului si de pilotoj...
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#10
Postat 15 November 2010 - 08:02 PM
ranet, la Nov 15 2010, 07:57 PM, a spus:
Am inteles unde bat aceste impuneri, insa alegerea rotilor si a caroseriei sunt parte din abilitatea pilotului de a-si pregati masina. Ma rog, mai mult a rotilor si mai putin a caroserie...
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#11
Postat 15 November 2010 - 08:05 PM
porcofon, la Nov 15 2010, 08:02 PM, a spus:
In plus, in felul acesta, fiecare va fi fortat sa descopere cu adevarat cum trebuie sa fie setat un model - amortizoare, diferentiale, unghiuri, pozitia eleronului etc...
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#12
Postat 15 November 2010 - 08:59 PM
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#13
Postat 15 November 2010 - 09:18 PM
E un motor foarte stabil, are cuplu si se duce si in ture. Nici pretu nu este fooooaaaaarte mare
Aceasta postare a fost editata de bolocang: 15 November 2010 - 09:18 PM
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#14
Postat 15 November 2010 - 10:04 PM
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 15 November 2010 - 10:09 PM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#15
Postat 15 November 2010 - 10:29 PM
- Sa se respecte regulamentul EFRA cu calificari, semifinale si finale
- Sa se impuna rotile si motorul
- Caroserie rally, nu neaparat aceeasi
#16
Postat 15 November 2010 - 10:46 PM
#17
Postat 15 November 2010 - 11:08 PM
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 15 November 2010 - 11:09 PM
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#18
Postat 16 November 2010 - 10:28 AM
Combustilbil - 1 bidon la doua etape.
Filtre de aer - 2 pe etapa
#19
Postat 16 November 2010 - 10:39 AM
cristake, la Nov 16 2010, 10:28 AM, a spus:
Combustilbil - 1 bidon la doua etape.
Filtre de aer - 2 pe etapa
ma da ce economie sti tu sa faci, dupa calculele costa cam 285 lei / etapa si asta daca mergi din saracie.
100 lei motor
60 lei roti
75 lei combustibil
50 lei inscriere
si daca o iei pe bune ai 2 seturi de roti 8 buc 350 lei 1 bidon combustibil 150 lei. Eu la ultimu am tocat un bidon de combustibil si 2 seturi de roti (8buc)
100 lei motor
350 lei roti
150 lei combustibil
50 lei inscriere
________________
650 lei /etapa
Aceasta postare a fost editata de bolocang: 16 November 2010 - 10:52 AM
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#20
Postat 16 November 2010 - 10:40 AM
#21
Postat 16 November 2010 - 10:42 AM
cristake, la Nov 16 2010, 10:28 AM, a spus:
Combustilbil - 1 bidon la doua etape.
Filtre de aer - 2 pe etapa
Am considerat un set = 2 roti. Daca e cald afara, niste roti soft sau medium sof nu cred sa duca nici macar o finala.
Oricum, eu voiam sa atrag atentia asupra faptului ca o data cu impunerile se va "bloca" accesul noilor veniti in competitie.
Cum spuneam, mie imi place ideea impuneri motorului. Oferta pe care o pune la dispozitie AutoRC este mai mult decat generoasa iar conditia pentru a beneficia de ea mi se pare absolut rezonabila.
Sustin si eu primele tale doua idei. Punctare F1 si regulament EFRA.
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#22
Postat 16 November 2010 - 02:38 PM
#23
Postat 16 November 2010 - 03:56 PM
cristake, la Nov 16 2010, 02:38 PM, a spus:
de acord , unde ma inscriu ?
#24
Postat 16 November 2010 - 04:45 PM
Oricum eu as vrea sa ramana tot open ca sa-mi folosesc motorul... e cam aceiasi situatie ca atunci cand s-a impus un carburant acum cateva concursuri, pareri pro si contra... la fel o sa fie si aici.
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#25
Postat 16 November 2010 - 05:52 PM
Argumente:8-la rally,1 offroad-nat.,1-3 touring nat.,1/10 ic,1-2 offroad-particulare,fara bulgari,fara ets si numai asa rezulta toate week-end-urile pe vreo 3-4 luni si de aici asa zisul scandal ca ce nu mai mergem si noi pe nicaieri de concursurile voastre!!!!
Nu stiu daca sunt singurul la care-i sare consoarta-n capdar zic eu ca sunt cam multicele 8 asta ar insemna 1/luna dinmartie pina-n octombrie.
De aici rezulta chestia aia cu minim 6 ,cu pretul etc,toti avem familii si cred ca muierea mai bine sta cu cracii la soare decit pe linga noi la concurs.
In rest ok eu sau noi am veni in fiecare wwek-end!!
#26
Postat 16 November 2010 - 06:29 PM
Faci exact ca in bancul cu iepurasul si ursu, cu caciulita.
Pana acum se punea problema ca nu avem concursuri, ca unu are motor mai tare ca al tau si din cauza asta nu poti sa il bati, etc..
Culmea ipocriziei este ca atunci cand participam la ETS nimeni nu mai comenteaza faptul ca se impun motorul, rotile si controllerul......si ca sunt 8 etape. Cand mergem in Bulgaria, la fel, nimeni nu comenteaza ca taxa este 30 de euro, ca se impune motor, variator si roti.
Chiar nu mai inteleg ce se doreste!?
#27
Postat 16 November 2010 - 06:37 PM
Aceasta postare a fost editata de bolocang: 16 November 2010 - 06:39 PM
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#28
Postat 16 November 2010 - 06:48 PM
Asta nu inseamna ca nu sunt binevenite cele 8 etape sau cite se voteaza ,sunt fericit ca niste oameni se implica in asa ceva -am adus in discutie o alta problema care se poate ivi.
Ce daca lipseste cineva oricare dintre noi ,nu cred ca se contramandeaza cursa.
@gabi-sunt de acord cu o taxa mai mare -se pot stinge niste bani care sa se utilizeze cu folos-stiu eu asta ramine la latitudinea organizatorului.
eu nu m-am plins niciodata ca am motoare mai slabe-ramin la afinitatea mea pentru mr.
Ase ca o sa votez cu cite etape vreti voi si o sa vin la cite pot iar daca va mai fi vreodata o situatie ca data trecuta la rally o sa du eu cu banul nu sa va las pe voi circotasii sa hotariti cine trage si cine nu.
#29
Postat 16 November 2010 - 11:04 PM
bolocang, la Nov 16 2010, 06:37 PM, a spus:
<_< :D :D
Si mie imi surade ideea, chiar ma gandeam cand s-a anuntat ultimul concurs de rally cum sufeream anii trecuti de lipsa acuta de competitii. Poate ca n-ar fi rau ca cele 8 etape de rally sa fie reduse la 6 si sa se introduca si 2 de buggy, impunindu-se doar rotile si motorul (acelasi de la rally) la aceasta clasa, caroseria nefiind asa de importanta. Astfel se "elibereaza" 2 week end-uri pe care le putem petrece stergind praful prin casa sau de pe modele.
#30
Postat 16 November 2010 - 11:25 PM
Gabi eventual daca pot sa te gandesti la un sezon competitional complet, in caz ca mai doresti sa organizezi si alte clase( offroad , touring) si poate iese ceva chiar mai bun decat campionatul national si cu mai multi participanti. Eventual poti sa acumulezi punctele adunate din clase si sa faci ceva de genu driver of the year . E doar o idee... vorba lu George ori suntem automodelisti ori nu mai suntem <_< .
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro