Modelism - RHC Forum: Un proiect de incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Un proiect de incepator Critica e constructiva asa ca astept critici

#1 Useril este offline   teodorb 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 10-February 09

Postat 09 November 2010 - 11:51 AM

salut,

sunt incepator in tainele navomodelismului si am inceput acest proiect. va rog sa imi spuneti ce e bine si ce e gresit. astept parerile voastre.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 11.jpg
  • Imagine atasata: 22.jpg
  • Imagine atasata: 33.jpg

0

#2 Useril este offline   pic33 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 382
  • Inregistrat: 13-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Militari
  • Interests:navomodele civile

Postat 09 November 2010 - 05:10 PM

Salut!
Bine ai venit printre noi! Referitor la proiect, totul pare in regula pana acum. Poate ne poti spune si ce tip de navo este si ce material folosesti. Eventual ce dimensiuni are.
Catalin
0722634840
0

#3 Useril este offline   teodorb 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 10-February 09

Postat 11 November 2010 - 10:41 AM

este o barca simpla de pescuit 630mm x 210mm. am cumparat planurile de pe net. am folosit placaj mesteacan 2mm, baghete pin 4x6 si 6x6. vreau sa o imbrac cu lemn de balsa de 1mm. ce spuneti? e prea subtire? dupa aceea as vrea sa pun plasa de fibra de sticla cu rasina. este ok?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1367.jpg

0

#4 Useril este offline   Lego_Man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 24-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 November 2010 - 11:28 AM

Vezi postareateodorb, la Nov 11 2010, 10:41 AM, a spus: