Modelism - RHC Forum: Sopwith Pup - Scara 1:4 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sopwith Pup - Scara 1:4

#91 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 13 December 2010 - 09:58 PM

Aici nu este vorba de a monta niste baghete si vezi mai incolo cum este cu motorul caci la un moment dar trebuie sa inchizi fuselajul si sa pui panoul de foc care va veni mai in fata sa mai in spate in functie de model, deci aveam nevoie de motor.
In alta ordine de idei, nu este nimeni vinovat ca eu am avut ghinion, anul asta a fost cu ghinion pentru mine in ceea ce privesc motoarele.
Am zis sa nu dau banii pe un OS MAX FS 200 ca este prea scump pentru o macheta, Laser 180 sau Laser 200 mai scump, SAITO al fel iar Lindi nu le vinde pentru ROMANIA (despre SAITO vorbesc) deci am zis sa merg pe varianta asta PH FS180AR.
De ce nu ne luam toti AUDI si alegem Opel sau Skoda sau alte marci net inferioare primei amintite? Din considerente de bani si poate unii vor spune ca "de ce sa dau o caruta de bani pe AUDI cand imi fac treaba si cu alt model, alta marca de masina", deci ..... eu cred ca si un astfel de motor mai clona sau copie iti poate duce o macheta la fel de bine ca un Laser sau OS, ce credeti ca alea mai scumpe nu se opresc in aer?
Am vorbit la firma si mi-au spus sa-l trimit inapoi, o sa vad daca pot da o diferenta sa iau un OS MAX FS 200, daca nu atunci asta este, il pun pe asta cu o pompa PERRY si voi vedea.

Numai bine la toata lumea si spor la construit machetele sau la zburat avioanele.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#92 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 15 December 2010 - 02:40 PM

Astazi a plecat motorul pentru a fi inlocuit cu unul la fel, o sa merg totusi pe mina lui PH FS180AR care este facut de Sanye si este acelasi lucru cu Magnum, ASP, SC.
La acest motor o sa-i pun si o pompa PERRY pentru a putea pune rezervorul exact acolo unde era si in avionul real.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#93 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 22 December 2010 - 10:33 PM

Astazi a sosit noul motor PH FS180AR care este OK.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#94 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 22 December 2010 - 11:21 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Dec 22 2010, 10:33 PM, a spus:

Astazi a sosit noul motor PH FS180AR care este OK.


Sa-ti traiasca! :rolleyes:
No brain, no headache.....
0

#95 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 December 2010 - 10:36 PM

Sa-ti roteasca!

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 December 2010 - 10:36 PM

0

#96 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 December 2010 - 08:00 AM

Ma bucur ca esti consecvent.Inca o data sustin ca motorul nu e rau deloc! Pe al meu ,dupa incident,l-am pornit si a raspuns la a 3-a pala.Rodeaza-l bine si zboara-l sanatos!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#97 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 27 December 2010 - 08:11 AM

M-am jucat putin cu pozitionarea lui si dca il pun cu bujia in jos, rezervorul de 700ml va trebui coborat spre burta machetei si se va vedea din cockpit dupa plansa de bord, daca pun motorul cu bujia in sus atunci pot urca rezervorul in plan vertical, se va vedea mai putin si va trebui sa pun la bujie o lulea din aceea cu fir si cu mufa si sa incalzesc bujia dintr-o laterala a machetei, toate astea pentru ca rezervorul trebuie sa fie la nivel cu High Needle Valve.
Oare nu merge sa pun rezervorul mai sus si sa folosesc o pompa PERRY?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#98 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 December 2010 - 10:40 AM

Daca pui Perry, poti pune rezervorul unde ai chef.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#99 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 27 December 2010 - 10:42 AM

Si la bujie poti folosi o aprindere electronica la care nu mai ai nevoie de incalzitor separat de bujie

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 27 December 2010 - 10:42 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#100 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 December 2010 - 12:07 PM

Ai oferte bune la alimentare combinata pana in 150-180 lei.Bine zice Florin!-de asta e el 100%.Eu am pe Hurricane un alimentator 8A(pentru Lipo de 2500 mAh)pentru Rx si 5A la 1,6-1,8V bujie(actionarea cu un push,temporizare cu oprire cam 35 sec.-nu a pornit motorul se reactioneaza butonul.E dotata cu pipa bujie si colier de masa motor(pol.-).Simplu si modern!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#101 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 27 December 2010 - 12:22 PM

Deci daca pun pompa PERRY nu conteaza inaltimea rezervorului?
Stiam ca daca pui pompa PERRY poti pune rezervorul mai departe dar nu stiam si ca il poti pune la alta inaltime, nu se inneaca motorul daca rezervorul este mai sus?

Care ar fi solutiile de aprindere electronica, ceva produse, concret .....?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#102 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 December 2010 - 01:02 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Dec 27 2010, 12:22 PM, a spus:

Deci daca pun pompa PERRY nu conteaza inaltimea rezervorului?
Stiam ca daca pui pompa PERRY poti pune rezervorul mai departe dar nu stiam si ca il poti pune la alta inaltime, nu se inneaca motorul daca rezervorul este mai sus?

Care ar fi solutiile de aprindere electronica, ceva produse, concret .....?


Cand intrii in posesia pompei faci urmatoarea proba :
1 - Rodezi pe bank motorul
2 - Dupa rodaj ii reglezi Hight si Low ca sa mearga corect
3 - Montezi pompa si :

3.a - pui rezervorul la nivel cu carburatorul si verifici daca totul merge O,K, sau trebuie sa faci ajustari si la regulatorul pompei - de obicei cu reglajul din fabrica pompa " baga " cam mult si motorul detoneaza cand accelerezi brusc.
3.b - dupa reglajul pompei si cand totul este din nou O.K. verifici functionarea ansamblului motor pompa in cele doua variante dorite de tine :
cu rezervorul mult mai sus decat nivelul carburatorului si invers - cul el mult mai jos .



Nu cred ca cineva a facut astfel de teste, nu cred nici ca cineva a desfacut in bucati o pompa pentru a vedea cum functioneaza ( sau poate ca da ) dar mai mult ca 80 % raspunsurile la intrebare nu vor fi decat pur teoretice posibil foarte corecte , dar pana nu ne convingem noi , mai ales ca nu este nici un capat de tara.

Referitor la incalzirea bujiei ai doua variante in afara celei propuse de tine :

a ) cea amintita de FlyPol - dar acel regulator de tensiune numit si 2 in 1 si care este folosit des la heli va avea nevoie ca tot pe exteriorul modelului sa montezi " panoul " de comanda cu acel buton pe care va trebui sa apesi ca sa se activeze , sau macar doar acel buton , sau sa il pui in spatele fuselajului si eventual sa il actionezi cu un servo a carui echie sa apese pe acel buton - actionare pe un switch cu revenire ca sa nu ramana apasat butonul in caz ca uiti.

b ) sau dispozitivul de la Microsens ( Glow Plug On Bord ) care se activeaza din statie ( se pune cu un cablu "Y" pe canalul de thr. si este o procedura de reglare si activare a lui. Necesita insa sursa de tensiune separata - una bucata celula LiPo de 500 - 800 mAh.

P.S.

Baga mare la construit ca pana la rezervor cred ca mai este cale lungaaaaa !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#103 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 December 2010 - 01:09 PM

1 - Regulator 2 in 1 Cutiuta mai mica reprezinta panoul de comanda care trebuie montat la un loc cu acces . Are si rol de regulator tensiune pentru alimentare servouri deci nu mai ai nevoie de alt regulator .

2 - Glow Plug On Bord Incalzeste doar bujia de la o celula de LiPo suplimentara sau 2 buc NiMh inseriate.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 December 2010 - 01:12 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#104 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 December 2010 - 02:04 PM

Da despre Pup cand mai vorbim?
Ca vad ca se discuta cu totul alte probleme...
flying is my life...
0

#105 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 27 December 2010 - 11:33 PM

Pai despre Pup vorbesc, vreau sa stiu unde pun rezervorul ca sa fac suportul pentru rezervor si sa vad daca se va vedea sau nu, ce vreau sa stiu este: daca pun pompa PERRY pot pune rezervorul mai sus decat nivelul carburatorului fara a risca inundarea carburatorului?
Rezervorul de 700ml este dat in cartea motorului, mai am unul de 500ml dar este cam mic, parerea mea.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#106 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 December 2010 - 07:41 PM

Da-mi mesaj ce tip de pompa Perry ai,cu presiune din toba sau carter (albastra) sau prin vibratii.La ambele rezervorul se pune mai jos un pic decat linia jiglerului.Nu uita returul de la T-ul de linga carburator pina la T-ul de linga intrarea in rezervor.Alimentarea rezervorului e si aerisire!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#107 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 December 2010 - 08:18 PM

Vezi postareaflypol, la Dec 29 2010, 07:41 PM, a spus:

Da-mi mesaj ce tip de pompa Perry ai,cu presiune din toba sau carter (albastra) sau prin vibratii.La ambele rezervorul se pune mai jos un pic decat linia jiglerului.Nu uita returul de la T-ul de linga carburator pina la T-ul de linga intrarea in rezervor.Alimentarea rezervorului e si aerisire!


Eu am facut ventilatie separata caci tot aveam 3 gauri in dopul de la rezervor deja strapunse.
In interior rezervor alimentarea cu carburant duce pe fundul rezervorului langa dop pentru al putea goli mai usor la plecare.
Aerisirea am facut-o in sus ca sa nu stea in carburant.

P.S.

Vrem sa vedem lemne , baghete, balse , lipite, lipite !

" Toate materialele lemnoase sa apeleze la Teo ! Toate materialele lemnoase sa apeleze la Teo ! "
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#108 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 December 2010 - 08:52 PM

Mi-ar mai trebui si mie doua camioane de lemne(de foc,fag de padure deasa) ca se anunta februarie de groaza in secuime.Trebuie sa ajutam omul cu ceva ca inca n-a iesit din euforia motorului.Serios,cu ce te ajutam?
Drag tanar modelist! Modelismul se aseaza pe 3 anotimpuri: iarna ,vara si restul timpului.
Restul timpului e cel mai important deoarece atunci planifici,faci economii,investesti,proiectezi,cumperi,faci calcule,te informezi.Pentru ca viata ta sa nu devina cosmar
incearca sa limitezi acest rest al timpului la 1 ora pe zi;modelismul creeaza dependenta si viata trebuie traita in toata splendoarea ei; noteaza-ti intr-un jurnal ce faci in aceasta ora-modelismul are de castigat!
Iarna-e anotimpul pentru construit-vreme rea=realizari marete.
Vara-sa te prinda cu modelele pregatite.Pana in toamna zboara si bucura-te de natura ! Nu sta in atelier pentru ca e pacat!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#109 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 31 January 2011 - 08:58 PM

Dupa un drum cam lung si mai ales pe frigul asta, astazi a ajuns si pilotelul, este cam suparat caci nu a gasit macheta gata nici macar sa poata sta pe scaunel la mansa dar o sa-i treaca .....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#110 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 31 January 2011 - 09:18 PM

Ba , da asta e geaman cu al lui Tomy ma !!!! Sa fie intr-un ceas bun si sa piloteze bine !! :)
0

#111 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 31 January 2011 - 09:20 PM

Este geaman cu al lui TOMY dar al meu este pilot de CRIZA, a mancat mai putin ca al lui.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#112 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 24 February 2011 - 03:13 PM

Unde gasesc sa debitez CNC niste piesute pentru macheta, imi trebuie decupate in tabla de alama (0.4mm), materialul il am eu?
Astept oferte de pret pe PM.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro