Vine ambalat frumos, in cutiute, semiasamblat, cum e obiceiul. L-am montat foarte incet dar acum e gata asa ca pun niste poze si niste impresii.
- canopia este un plastic de 2 bani, are fereastra, poti sa vezi bateria. In poze si de departe arata bine, de aproape arata rau. Cel putin nu e grea.
- carbonul e taiat bne, se imbina cum trebuie dar nu e in nici un fel finisat, e asa cum a iesit din ce o fi iesit (ca nu ma pricep)
- headul si coada erau intepenite rau.
La coada a trebuit sa muncesc mult. Avea niste distantieri pusi aiurea, altfel deca lla Align si nu avea distantierii care sunt la Align. Pana la urma nu am mai pus nici un fel de distantieri. Ochiul meu de inginer a decis ca nu erau necesari. Am muncit mult pana sa se miste liber. Cada de HK450 ne se compara, se misca perfect din fabrica si nu are pic de joc.
Head-ul era la randul lui intepenit din multe motive.
- prea tare strans
- prea mult loktite
- distantieri prea grosi in gripuri. Pe celelalte le-am rezolvat, la distantieri am apelat la morph care avea ramasi de la cele cateva shafturi schimbate (Align le vinde cu tot cu distantieri) - odata pusi cei de la Align a mers bine.
Dupa bibileli si head-ul si coada se misca acceptabil dar nu la fel de frumos ca HK450. E adevar ca head-ul nu are pic de joc.
- palele sunt de carbon si frumoase.
- axul principal avea gaura de fixate a maingear-ului prea sus cam 0.5mm in plus. La HK450 nu e problema ca ai un colier glisant de fixare. La 450Pro e mare problema ca ai o buza pe main shaft care e fixa. Am pilit de mi-au sarit ochii si am reusit sa montez si mainshaft-ul. Singura chestie care ma nemultumeste e gaura care a devenit prea mare si surubul de fixare are loc de joc cam 5 grade.
- maingear este oval, astfel incat distanta la pinion este inegala. Cu greu am gasit o pozitie de compromis in care pare ca merge bine.
- suruburile sunt bune, cu cap de 2mm majoritatea, nu am avut nici un fel de probleme. Piesele se aliniaza bine, iarasi nici un fel de probleme.
- Am folosit niste servo de la HK- MG933 care sunt mai adanci decat cele Align. Si ESC-ul folosit (ramas de la Minititan) e o idee mai lung. Aceste 2 chestii au facut un chin montarea piesei din fata pe care sta baterie. Distanta intre fire si pinion este de cam 1mm.
Tot montajul a fost destul de chinuit datorita spatiului ingust - asta e proiectul Align. Pe de alta parte e un proiect destept si cu componentele de marime corespunzatoare e o placere chair si rutarea firelor.
Pe coada am pus Spartan si Futaba 9257.
Si cuplarea bateriei la ESC e un chin.
Am facut un test mic in spatele blocului si merge foarte frumos - fara vibratii, fara zgomote dubioase. Dupa ce-l mai zbor mai scriu. In concluzie asta e cel mai scump kit de clona si cel care a avut cele mai multe probleme (la mine) - piese cu probleme, distantieri aiurea, chestii din astea. Am reusit sa il montez fara sa dau nici un ban in plus dar cred ca in mod normal fara 2-3 plicuri de Align nu scapi.
Merita ? In mod normal nu. Daca cumperi si electronica buna, separat, sigur nu merita. Daca o ai de la alte heli mai merge.
Fata de HK 450 merita ? Nu cred. HK450 e mult mai ieftin are probleme putine si bine documentate.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 07 October 2010 - 05:33 PM