Modelism - RHC Forum: se poate zbura un elicopter electric la 0 grade C ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

se poate zbura un elicopter electric la 0 grade C ? conditii extreme de zbor

#1 Useril este offline   keeker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 01-November 07

Postat 06 October 2010 - 07:14 PM

Am zburat elicopterul numai vara, dar ma simt in mana si asi vrea sa continui. Din exp[erienta voastra, care ar fi conditiile limita de zbor: temperatura, ploaie ninsoare? Care ar fimasurile de luatpentru ca capacitatea bateriilor se reduce, plasticaraia devine mai casanta, uleiurile devin mai vascoase. Elicopterul meu e o clona de align, bateriile de 2450 cu 25C. Ce proleme ati depistat si in ce conditii?
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8276
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 05:49 AM

Iti ingheata mainile si fundul. Cam astea ar fi principalele probleme, restul sunt secundara. Zboara foarte bine iarna. Cu apa nu se impaca indiferent de anotimp.
0

#3 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 07 October 2010 - 06:56 AM

Sunt carburanti cu ulei sintetic, ricinul 'brinzeste'. Atentie la baterii, si daca nu le scade capacitatea, le poate scadea tensiunea la borne. Atentie la plastice, nylon-urile devin casante. Cauciucurile se intaresc (damperi, curele)

Mie, la -16, mi s-a dezintegrat pinionul principal de la un termic in zbor.

In rest e superb. Atmosfera e mai curata, back-ground-ul schimbat, si parca relaxarea mai buna. Eu ma simt mult mai bine in zilele urmatoare dupa o zi de iarna pe cimp, decit dupa o zi torida.
0

#4 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 October 2010 - 07:54 AM

Imi amintesc de primul meu hover neasistat cu Minititanul, la inceputurile lui 2008. Ce zi superba...
Singur, pe Clinceni, -9 grade, zapada de 10cm, totul alb in jur.

Tin minte ca dupa primul pack imi tremurau picioarele de nu mai puteam, si nu de frig.

Amintiri de la urmatoarea iesire :) :

http://img196.imageshack.us/img196/5363/picture002wz.th.jpghttp://img214.imageshack.us/img214/7241/picture049cb.th.jpghttp://img814.imageshack.us/img814/6543/picture062zd.th.jpg

E drept ca dupa circa 5 minute nu prea iti mai simti varfurile degetelor, si trebuie sa tii packurile in masina, dar mie imi place foarte mult.
Ma imbrac bine si dau cateva zboruri.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 October 2010 - 08:00 AM

0

#5 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2010 - 07:42 PM

vezi ca exista o chestie ca o husa pentru statie in care poti baga si mainile si sa butonezi de la caldura. e mai mult pentru avioane ca acolo stai mai relaxat dar poate merge si la heli
* Logo 400 V-Bar
0

#6 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 October 2010 - 07:45 PM

Am vazut la Decathlon o pereche de manusi pentru cei care fac catarari, dintr-un material foarte moale, care cica tin foarte bine caldura.
Pretul insa era unul pe masura.
0

#7 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 October 2010 - 09:32 PM

singura atentionare la minus mullte grade ...atentie cu servourile mg si condensul au neplacutul obicei sa se blocheze
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#8 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 01 March 2011 - 12:09 PM

Vezi postareakeeker, la 06 October 2010 - 07:14 PM, a spus:

Am zburat elicopterul numai vara, dar ma simt in mana si asi vrea sa continui. Din exp[erienta voastra, care ar fi conditiile limita de zbor: temperatura, ploaie ninsoare? Care ar fimasurile de luatpentru ca capacitatea bateriilor se reduce, plasticaraia devine mai casanta, uleiurile devin mai vascoase. Elicopterul meu e o clona de align, bateriile de 2450 cu 25C. Ce proleme ati depistat si in ce conditii?


La exact zero grade nu am zburat dar, la minus sapte grade e aici un filmulet cu noi pe la 60% din film e un Walkera CB 180Q, oricum e de vazut tot filmuletul, e filmat cu un CANON foto apoi convertit din HD in standard sa il poata viziona toata lumea (fiul meu a filmat, unu cumsecade a monatat <_< )


Aceasta postare a fost editata de OldDan: 01 March 2011 - 12:09 PM

CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#9 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 14 June 2011 - 10:08 PM

Am cautat si eu mult timp raspuns la intrebarea asta si am aflat pana la urma din experienta...
Capacitatea bateriilor scade drastic la frig. Daca ESC-ul tau are o protectie buna la scaderea tensiunii nu-i bai dar trebuie sa stii ca vei zbura mai putin. Daca te bazezi doar pe timer e nasol pentru ca aproape sigur o sa descarci bateriile prea tare si asta le scade radical capacitatea si durata de viata. In rest trebuie intr-adevar sa tii cont de formarea condensului atunci cand reintrii cu el la caldura. Nu prea stiu cum poti preveni fenomenul asta. W40 probabil sau alt produs similar.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#10 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8276
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2012 - 08:41 PM

Am dat peste acest topic vechi si vin cu 2 completari:

- la temperatura scazuta cureaua se slabeste rau, cu cat e mai lung boom-ul cu atat mai rau.

- linkurile se strang tare. Daca ai linkuri fixe la frig se strang atat de rau ca poate afecta zborul, heli se misca imprecis. Ideal linkurile trebuie sa se miste liber la caldura (fara joc) si cu rezistenta foarte usoara la frig.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro