Modelism - RHC Forum: SANTA MARIA Kit vechi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

SANTA MARIA Kit vechi ajutor

#1 Useril este offline   BUGHY12 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Interests:sa lipesc carbon pe nave, eventual sa trag si o banda de izoler rosie, exact cum facea vecinul meu acum 20 de ani la dacie

Postat 04 October 2010 - 04:01 PM

Buna ziua, sunt un incepator si am pus mana pe un kit vechi de la Santa Maria, tin sa precizez ca nu se face din coaste ci se lipesc bucati de balsa si se slefuieste (corpul navei), daca a mai facut cineva asa ceva sper sa ma ajute. Am scanat si planurile la formatul nativ(format A3), eventual daca poate cineva sa le transforme in planuri noi as fi recunoscator
"cont de sters" deoarece sunt singurul fara licenta in modelism si fara master in pescuit.
0

#2 Useril este offline   BUGHY12 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Interests:sa lipesc carbon pe nave, eventual sa trag si o banda de izoler rosie, exact cum facea vecinul meu acum 20 de ani la dacie

Postat 04 October 2010 - 05:31 PM

Incarc si ceva poze, poate fac pe cineva curios :blink:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF9039.JPG
  • Imagine atasata: DSCF9040.JPG
  • Imagine atasata: DSCF9041.JPG
  • Imagine atasata: DSCF9042.JPG
  • Imagine atasata: DSCF9088.JPG

"cont de sters" deoarece sunt singurul fara licenta in modelism si fara master in pescuit.
0

#3 Useril este offline   BUGHY12 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Interests:sa lipesc carbon pe nave, eventual sa trag si o banda de izoler rosie, exact cum facea vecinul meu acum 20 de ani la dacie

Postat 04 October 2010 - 05:33 PM

Inca o poza sa vedeti cat e de debitat, intrebarea e: oare o sa iasa forma din slefuit?

Thumbnail atasat