Septembrie 2010
#2
Postat 04 September 2010 - 07:36 PM
#3
Postat 04 September 2010 - 07:38 PM
#4
Postat 04 September 2010 - 07:39 PM
#5
Postat 04 September 2010 - 07:42 PM
Aceasta postare a fost editata de adyc: 04 September 2010 - 07:44 PM
#7
Postat 04 September 2010 - 09:02 PM
#8
Postat 05 September 2010 - 12:14 AM
http://www.youtube.c...h?v=G2pF7JltIQ4
L-am recuperat cu ajutoru gps-ului de pe un acoperis cu tigla de beton a unei case in constructie in mijocul campului. A cazut pentru ca i s-a infasurat antena de receptie in jurul rotorului din coada in momentul coborarii. (se vede cum pierd semnalul pe rssi si tricopterul intra in autorotatie...sa-i zic asa)
Tricopterul era in teste cu o antena de receptie dublata ca dimensiuni.
Aceasta postare a fost editata de dramida: 05 September 2010 - 12:16 AM
#9
Postat 05 September 2010 - 07:18 AM
#10
Postat 05 September 2010 - 06:37 PM
cateva poze facute in graba cu tel.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#11
Postat 05 September 2010 - 07:29 PM
http://www.youtube.c...h?v=GyoB-Z6ik5o
#12
Postat 18 September 2010 - 08:31 PM
#14
Postat 19 September 2010 - 07:09 AM
Nu stiu cine m-a filmat pe mine dar mai trebuie sa lucreze la stabilitatea camerei. Morph a plecat repede caci un servo a stricat distractia cu 450PRO.
http://www.youtube.c...h?v=0rNoyPHG7Jw
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#15
Postat 19 September 2010 - 12:23 PM
http://www.youtube.c...h?v=HzpNXx2d_aY
un crash cu o cessnutza a ui valiman
Aceasta postare a fost editata de dramida: 19 September 2010 - 12:23 PM
#16
Postat 19 September 2010 - 01:23 PM
#17
Postat 19 September 2010 - 03:53 PM
dramida, la Sep 19 2010, 02:23 PM, a spus:
@valiman: Tu nu ai lucrat pe simulator deloc? Ca asa pare din cele doua filme. Din cate stiu, ordinea fireasca ar fi: intai simulatorul (mai mult sau mai putin, depinzand de abilitatile proprii) si apoi iesitul la camp, cu avionul setat bine (de tine sau altcineva). In plus, la inceput ai cam avea nevoie de o pista foooarte mare, pana inveti bine aterizarea, in nici un caz acel petic de pamant din Berceni. Si inca ceva, in cazul in care zbori direct un avion cu motor termic (sau ceva diferit de polistiren), ar fi utila legarea prin cablu trainer cu cineva care le stie bine...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#18
Postat 19 September 2010 - 05:32 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#19
Postat 20 September 2010 - 01:58 AM
http://www.youtube.c...h?v=bTEVCe-bIVI
#20
Postat 20 September 2010 - 06:51 AM
dramida, la Sep 20 2010, 02:58 AM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=bTEVCe-bIVI
placut surprins,observ ca batranul izicraft a reanviat
chiar imi era dor de el
sa il iubesti ca pe ochii din cap ca e fffffffoarte ascultator
uraaaaa
#22
Postat 20 September 2010 - 12:01 PM
dululutu, la Sep 20 2010, 07:51 AM, a spus:
chiar imi era dor de el
sa il iubesti ca pe ochii din cap ca e fffffffoarte ascultator
uraaaaa