Modelism - RHC Forum: Funtana X100 in porumb - Bucuresti - Poze - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Funtana X100 in porumb - Bucuresti - Poze

#1 Useril este offline   Semaka 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

  Postat 01 September 2010 - 12:11 AM

Intr-o zi calda de vara,
O Funtana zboara, zboara
Totul perfect parea,
Cand am clipit se prabusea.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_9421.JPG
  • Imagine atasata: IMG_9420.JPG
  • Imagine atasata: IMG_9423.JPG
  • Imagine atasata: IMG_9424.JPG
  • Imagine atasata: IMG_9425.JPG
  • Imagine atasata: IMG_9426.JPG

Let's fly high
0

#2 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 01 September 2010 - 08:31 AM

este usor de reparat modelul. multa rabdare si iese ca nou.

PS: nu cumva la ultima manevra, parca pe viraj, erai pe High-rate, iar virajul a fost aproape in cutit? ca interferente nu cred ca au fost.

spor la reparat.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#3 Useril este offline   Semaka 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 01 September 2010 - 09:21 AM

Vezi postareaALLEN, la Sep 1 2010, 09:31 AM, a spus:

este usor de reparat modelul. multa rabdare si iese ca nou.

PS: nu cumva la ultima manevra, parca pe viraj, erai pe High-rate, iar virajul a fost aproape in cutit? ca interferente nu cred ca au fost.

spor la reparat.




Dupa penultimul viraj motorul mergea aproape la relanti si nu raspundea la gaz mai mult. Nu vroiam sa aterizez dar am sesizat ca ceva nu e in regula asa ca am zis sa-l aduc. Cand am facut virajul sa-l aduc, s-a dus direct in porumb. Era pe low-rate si virajul initial era la unghi mic, pana cand s-a hotarat ca vrea sa aterizeze in coceni... :rolleyes: Cat despre reparat, probabil o sa fac si asta dar ma uit si la un un model mai bun :rolleyes:
Let's fly high
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 September 2010 - 02:42 PM

Vezi postareaSemaka, la Sep 1 2010, 10:21 AM, a spus:

Dupa penultimul viraj motorul mergea aproape la relanti si nu raspundea la gaz mai mult. Nu vroiam sa aterizez dar am sesizat ca ceva nu e in regula asa ca am zis sa-l aduc. Cand am facut virajul sa-l aduc, s-a dus direct in porumb. Era pe low-rate si virajul initial era la unghi mic, pana cand s-a hotarat ca vrea sa aterizeze in coceni... :unsure: Cat despre reparat, probabil o sa fac si asta dar ma uit si la un un model mai bun ;)



Un model " mai bun " desi sa stii ca si al tau este foarte bun ( cu o singura remarca - daca il mai iei sa pui niste hobane - tije de carbon - intre ampenajul spate si directie - deoarece
intra foarte repede in flutter - ma mira ca al tau nu a patit-o - poate unde nu ai zburat cu viteza prea mult ) este tot de la Hangar 9 - ShowTime sau mai mare Funtana 120 sau modele
de la Extreme Flight sau Sebart. Astea la modele similare cu ce ai avut ( clasa 50 - pana la 1,5 m anvergura).

Eu nu m-as apuca de reparat prea curand - poti gasi pe cineva care sa il faca contra cost - necesita mult timp si ceva cunostinte dupa care trebuie si infoliat si iar ...... se cere ceva rabdare si pricepere. Era cineva pe Chitila care repara foarte bine , trebuie mers acolo intr-un weekend si intrebat daca cumva este acolo .

P.S.

Eu am avut mult mai mult noroc - l-am aterizat in gard dar nu s-a smuls decat unul din semiprofundoare din balamale in rest nimic.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 01 September 2010 - 02:44 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   Semaka 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 01 September 2010 - 08:34 PM

Pai ma gandeam la Sundowner de la Hangar 9: http://www.hangar-9....?ProdID=HAN4500 / http://www.youtube.c...h?v=Pf8o1_tZG6I

Acum sa vedem si cu bugetul, ca sunt destul de multe de cumparat. Cat despre reparat, s-ar putea sa se incumete tata sa se ocupe de asta peste iarna.

Cel de la chitila de care spui este Mihai Manac, cel care m-a invatat tot ce stiu. Probabil o sa trec si pe acolo.

La mine papusoii au fost mai primitori decat gardul de fier...
Let's fly high
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 September 2010 - 12:42 PM

Vezi postareaSemaka, la Sep 1 2010, 09:34 PM, a spus:

Pai ma gandeam la Sundowner de la Hangar 9: http://www.hangar-9....?ProdID=HAN4500 / http://www.youtube.c...h?v=Pf8o1_tZG6I

Acum sa vedem si cu bugetul, ca sunt destul de multe de cumparat. Cat despre reparat, s-ar putea sa se incumete tata sa se ocupe de asta peste iarna.

Cel de la chitila de care spui este Mihai Manac, cel care m-a invatat tot ce stiu. Probabil o sa trec si pe acolo.

La mine papusoii au fost mai primitori decat gardul de fier...


SunDowner este un " racer " deci un model de viteza - viteza in aer - viteza la aterizare si o sa zboare mai mult ca un model scale ! Este de preferat un model de acrobatie din cele insirate de mine sau asemanatoare - eventual marime apropiata de Funtana ca sa poti pastra acelasi motor pe care il ai deja!
Am vazut ca zbori foarte bine in ceea ce priveste regimul de turatie ( majoritatea dupa o pauza de zbor cam trag la maxim de ele ). Este cel mai placut sa poti zbura cat mai incet ( aproape de limita ) si cat mai aproape de tine - ca sa poti admira modelul . Daca il duci pana se vede un punct nu mai are nici un farmec.
Si incet incet o sa vrei vie plata, ba un hover etc. SunDowner-ul nu te ajuta.

Sau daca vrei precizie ia un model de F3A ( nu neaparat de 2m ci unul mai mic - un trainer de F3A - cum este Angel de la Sebart sau Oxalis, Osmose etc care au cam 1,4 anvergura )

P.S.

Tot de Domnul Manac spuneam si eu dar nu aveam acordul dansului ca sa ii amintesc numele.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   Semaka 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 02 September 2010 - 10:55 PM

Pai mie cam asa imi place, sa zbor incet si aproape de mine ca sa-l admir. Desi cateodata vreau sa mai vad un tonou sau un luping :D

Sundowner vine si in varianta Sundowner 50 care are doar 1,6m anvergura. Din pacate mie imi place cel mai mare care e mai impresionant.

P.S. Mi-e dor de Funtana mea :(
Let's fly high
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro