Modelism - RHC Forum: YAK 54 QQ 102'' - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK 54 QQ 102'' brio design / 3G

#1 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 August 2010 - 04:19 AM

Are 260cm anv si ei zic ca ar avea 11.5Kg, nu am cautat, dar la cum arata ... e pai.
E din generatia a treia, brio design, schema mea de culori preferata :rolleyes:

are tren de fibra si tevi de carbon, e incredibil, l-am luat pt ca s-ar putea sa fie printre ultimele, eu sper sa nu, dar QQ s-a cam retras.

- motor 3W-110 iB2 CS (nu e luat inca), am renuntat la DLE111, am un DLE55 care e ok, dar 3W parca merge altfel.
- servourile sunt 10x7950TH(ca o paranteza, in europa te dau pe spate, dar le-am luat iarna trecuta la oferta de la TBM, cam 1000$ toate)
- PowerBox Competition
... si oi mai vedea

e proiect de iarna, deci la primavara va fi gata, scuze de calitatea pozelor, o sa revin cu unele mai bune.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 19 August 2010 - 04:32 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#2 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 August 2010 - 04:22 AM

...

...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#3 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 August 2010 - 04:22 AM

frumos dom'le! Sa inteleg ca tinzi spre a avea colectia de yak-uri de la QQ completa de la cel mai mic la cel mai mare?
voi urmari cu interes subiectul, din pacate doar atat pot face din lipsa de timp...

Numai bine,
Calin


0

#4 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 August 2010 - 04:27 AM

Vezi postareaCalin, la Aug 19 2010, 05:22 AM, a spus:

frumos dom'le! Sa inteleg ca tinzi spre a avea colectia de yak-uri de la QQ completa de la cel mai mic la cel mai mare?
voi urmari cu interes subiectul, din pacate doar atat pot face din lipsa de timp...

Numai bine,
Calin


Nici eu nu stau bine cu timpu :rolleyes: ... dar incerc sa lucrez la proiectele printre picaturi ...
Cel de 2.2m lipseste din hangar, cel de 3m probabil niciodata sau nici macar la anul.

Mersi
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#5 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 19 August 2010 - 06:08 AM

Sa-l stapanesti sanatos si vreau sa-ti spun ca ai reusit sa fi mai rapid decat mine :rolleyes: Yak-ul meu nu cred ca v-a ajunge mai devreme de 28-30 august...
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#6 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 19 August 2010 - 06:16 AM

Mamaaaa ce bine arata... Ai grija de el si numai aterizari frumoase sorine.
Deabia astept sa il vad zburad :rolleyes: .
Bafta la constructie!
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#7 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 19 August 2010 - 07:44 AM

Felicitari bah !!! super modelul, dar mai ales super motoru!!!
E ok cu 3w? ma refer la greutare? 3w e un pic mai greu decat majoritatea motoarelor. Din experienta mea cu 3w iti zic ca nu o sa fi dezamagit. Merge frumos, are power, numa ca e un pic mai greu, dar eu nu am avut asolut nici o problema cu al meu( 55 CS).
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#8 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2010 - 07:49 AM

Vezi postareatyper, la Aug 19 2010, 05:19 AM, a spus:

Are 260cm anv

cred ca tre sa schimbi masina :rolleyes:
sa-l stapanesti sanatos!
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#9 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 August 2010 - 09:14 AM

D-asta zic si eu, e altceva. Asa e e mai greutz, dar am vazut platforma de baterii care e cam la aceeiasi distanta de CG ca motorul(da spre spate) si daca motorul e mai greu cu 100-200 de grame pun baterii de 3000 in loc de 2200 sau ceva de genul. pun powerboxu pe spate care are cam 130g, adica am cu ce echilibra. Imi place motorul mult. Mai dificil era daca era greu de coada...

Multumesc frumos

@Hash-ule
cu masina e o o problema, nu am solutie inca :rolleyes:

Vezi postareaflorin100%, la Aug 19 2010, 08:44 AM, a spus:

Felicitari bah !!! super modelul, dar mai ales super motoru!!!
E ok cu 3w? ma refer la greutare? 3w e un pic mai greu decat majoritatea motoarelor. Din experienta mea cu 3w iti zic ca nu o sa fi dezamagit. Merge frumos, are power, numa ca e un pic mai greu, dar eu nu am avut asolut nici o problema cu al meu( 55 CS).

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#10 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 19 August 2010 - 09:44 AM

Si din partea mea FELICITARI !!!! Sa ai parte de zboruri TARI !!! Bigger is better !!!
0

#11 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2010 - 10:02 AM

avioanele, iti cam dau afara fetele din casa...:D) ca vad ca in sufragerie, nu prea mai e loc ;))
Sau poate e mai bine, inseamna ca le duci direct in dormitor!
Sa-l stapanesti serios :D

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 19 August 2010 - 10:02 AM

0

#12 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 August 2010 - 10:51 AM

Yeap bigger its better ;)
Mersii

@Alexvid, Im not the only one, yet :D
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#13 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 19 August 2010 - 01:09 PM

Baaaaaaaaa p-asta sa-l zbori numai cand sunt eu de fata ca daca doamne fereste patesti vreo boacana d-aia ca la rapa io TRE URGENTISIMO sa-l ating primu.Roger ? :D)


Sa-l stapanesti sanatos,e o bijuterie(mai mare).

Aceasta postare a fost editata de shogi: 19 August 2010 - 01:10 PM

0

#14 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 19 August 2010 - 05:33 PM

Vezi postareatyper, la Aug 19 2010, 11:51 AM, a spus:

Yeap bigger its better ;)
Mersii

@Alexvid, Im not the only one, yet ;)




Ba,'bigger its better' asta e cu dus si intors :) . Si eu am avion mai bigger asa, dar nu mereu asta bigger e mai better ca ala smaller :)
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#15 Useril este offline   Rhaoul 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 543
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Jocurile de noroc si alcoolul :)

Postat 19 August 2010 - 05:39 PM

Fiecare cu micile lui probleme sper sa zboare bine si sa il atinga numai Dl Shogy nu si Mr. Earth which is realy tuff pe alocuri:)

Bafta si misto achizitie,

Raul
Avioane

YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF

Heli

Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
0

#16 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 August 2010 - 07:47 PM

sper sa nu mai fie cazul sa-l alerge shogi :lol:

asa e, nu intotdeauna bigger its better, cateodata mi se pare ca cea mai fun categorie e 1.8m, da' in fine, fiecare cu ale lui.

merci Rhaoul.

Aceasta postare a fost editata de typer: 19 August 2010 - 07:47 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#17 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 01 November 2011 - 11:32 PM

In sfarsit m-am apucat de el, motorul pana la urma e un DA100L, canistre MTW si aici cred ca mi trimis gresit header-ele, am luat si standard si flexed, sau poate nu stiu eu sa le pun, le-am scris azi si sunt curios ce vor raspunde.

Se vede ca cel din stanga e mai scurt :clapping:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 01 November 2011 - 11:33 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#18 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 02 November 2011 - 07:17 PM

mi-au trimis raspuns:

Hello,

The header length is correct. They will have the same length. Please adjust the left Canister forward, so that the outlet is for the Firewall.
Mit freundlichen Grüßen / Best regards

MTW
Volker Weiershäuser
Email: info@mtw-daempfer.de
Website: www.mtw-daempfer.de


ce ma amuza e cum sa stau cu canistrele shift-ate? o sa o prelungesc pe una cu 3cm da' si asta imi mananca timp.
daca a avut cineva de pe la noi aceeiasi problema la motoarele boxer sa-mi spuna si mie.

au mai facut si altii pt acelasi avion aceleasi canistre si headere si acelasi motor:

http://www.flyinggia...35&d=1184119293

trebuia sa le trimit link-ul.

Aceasta postare a fost editata de typer: 02 November 2011 - 07:21 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#19 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 03 November 2011 - 12:04 AM

De obicei la boxer un cilindru e mai in fata decat celalalt. Depinde de la motor la motor care e diferenta dintre ele. Esti sigur ca headerele alea sunt exact pentru motorul tau? Mai trimitele alora un mail cu poze sa inteleaga ca se pare ca nu au inteles despre ce e vorba la cum ti-au raspuns.
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#20 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2011 - 12:14 AM

Mi se par fix pe dos. Logica imi spune ca teava mai lunga ar trebui la cilindrul mai departat de panoul de foc, respectiv cea scurta la cel apropiat de panoul de foc.. caz in care da cu virgula, ca din felul in care sunt indoite headerele nu pot fi puse decat intr-un singur mod. :huh:
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#21 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 03 November 2011 - 12:23 AM

Vezi postareaflorin100%, la 03 November 2011 - 12:04 AM, a spus:

De obicei la boxer un cilindru e mai in fata decat celalalt. Depinde de la motor la motor care e diferenta dintre ele. Esti sigur ca headerele alea sunt exact pentru motorul tau? Mai trimitele alora un mail cu poze sa inteleaga ca se pare ca nu au inteles despre ce e vorba la cum ti-au raspuns.


O sa pun maine mail-ul sa-l vezi. Am fost foarte clar si le-am zis ca nu sunt header-ele bune.
Le-am zis ca am nevoie de headere pt YAK 54 102 QQ Generatia 3, engine DA100L, mai clar de atat?

tu ai dreptate cu cilindrii, ca ma tot uitam si eu si daca rotesc cilindrii carburatorul va veni in partea de sus si atunci ambi cilindrii vor fi egal distantati de canistre(aici conteaza si unghiul motorului-de asta zic ca vor fi egali distantati de canistre). si hederele trimise de ei vor fi tocmai bune da nu pot face asta deoarece platformele de servo sunt calculate sa vina jos.
ei mi-au mentionat clar ca headerele sunt egale!!! ceea ce nu are cum. In fine, nu-mi mai bat capul cu ei.

in mail le-am atasat toate pozele care le-am si postat aici.

Aceasta postare a fost editata de typer: 03 November 2011 - 12:27 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#22 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 03 November 2011 - 04:36 PM

pana la urma cred ca aveau dreptate.

asa e cantecu :) , asa trebuie sa fie. inestetic dar coatele TREBUIE sa aiba lungimi egale, cele doua evacuarri trebuie sa aibe trasee identice.

M-a luminat si pe mine Sky ca orbit de estetica mi-a scapat functionalitatea.
M-am agitat degeaba.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro