Modelism - RHC Forum: FPV Elicopter - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

FPV Elicopter Sfaturi si experiente in FPV cu elicopterul

#1 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 30 July 2010 - 09:45 AM

Buna ziua,

N-am vazut un topic mai recent cu acest subiect si m-am gandit ca nu pot fi singurul care doreste sa zboare FPV cu elicopterul.
Sunt incepator in FPV. Mai exact n-am nici un zbor la activ. Doar ceva filmari din heli, dar nu FPV.

1. Cine a zburat FPV cu heli? Ce este de mentionat? Precautii? Indicatii?

2. Ce echipamente trebuie folosite? In cazul meu am un heli benzinar mare (1,8 m in rotor), cu autonomie decenta (30-40 min.) si duce multe kg.

3. Autopilot functioneaza si la heli? Stie de swashplate 90 si 120 grade?

Cam asta pentru inceput, dar sunt sigur multe alte intrebari.

Multumesc.
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#2 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 31 July 2010 - 11:55 PM

Salut, pregateste-te pentru crash-uri, mai ales la aterizare.
Si ai grija ca rotorul ala face quad damage!, iti recomand calduros sa iti gasesti un camp mareee...
Orice stabilizator de zbor de heli stie mixaj in 120 sau 90 grade dar nu te ajuta la nimic in fpv ci doar ca sa ti-l aduca la orizontala ...daca ai avea si un osd cu retur-to-home...ar fi ceva.
Gandeste-te cu mare atentie ce se intampla daca ai glitch-uri pe masura ce te departezi, ca dealtfel nu ai trece de 100m cu heli. Plus vibratiile motorului cu piston nu te avantajaza in filmari.