Modelism - RHC Forum: Cate zboruri fara surubelnita? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Cate zboruri fara surubelnita?

#1 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 23 July 2010 - 09:55 PM

Observ ca la cca 6-8 zoboruri trebuie sa umblu la reglaje la elicopter.. de fiecare data parca apare altceva: suruburi desfacute, joc rulment, motor slabit, pale descentrate, coada instabila, etc.

Ma intreb.. si va intreb si pe voi ... e normal ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Or fi de vina chinezii? La un align la fel se intampla?


PS: am un hk450
0

#2 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 July 2010 - 07:59 AM

Nu, nu e normal.

Daca folosesti lock-tite, si heli-ul e reglat corect, fara vibratii, sau track-ing, nu ai ce insuruba numai la crash-uri sau sa schimbi piese uzate. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa-l verifici, cit mai riguros poti inainte de fiecare zi de abor.
0

#3 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8276
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 July 2010 - 08:04 AM

Uite o intrebare la care merita raspuns.

Dupa ce am reglat HK450 nu am mai umblat la el deloc, pana ce un servo s-a blocat si l-am busit s-au l-am busit pur si simplu. Mai nou s-au uzat head damperii (inelusele din cauciuc din head) si am fost nevoit sa le schimb. Dar, in acest timp nu am umblat la nimic altceva. Coada a scapat neatinsa si e prima, nu am schimbat nimic, are peste 100 de zboruri

La HK500, odata ce i-am dat de cap nu am mai umblat deloc. Am schimbat motorul acum 1 luna. Se poate zice ca HK500 merge fara surprize de mai mult de 100 zboruri.

Daca nu ai ghinion tin mult. Cei care au heli F3C (ca tot am venit de acolo) le tin cu anii. E important de zis ca pilotii care se antreneaza pentru F3C nu fac crashuri.

Cand esti incepator se combina mana neexperimentata la zbor cu cea neexperimentata la montare, e OK sa il surubaresti la 6-8 zboruri.
0

#4 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 26 July 2010 - 11:25 AM

Si eu am peste 50 zboruri 3D cu un 450 V2 . Doar de cateva zile a inceput sa vibreze la turatie maxima.De vina a fost rulmentul de la swash-plate.Este ceva normal ca dupa un anumit timp de zbor sa oboseasca materialele sau sa cedeze rulmentii.Dupa mine, ar trebui facuta o verificare periodica ptr. a evita daca se poate un eveniment nedorit.
0

#5 Useril este offline   keeker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 01-November 07

Postat 06 September 2010 - 07:22 PM

Cand va aud ca aveti si peste 100 de zboruri fara surubelnita, imi vine sa ma las de zbor. Eu il dau de pamant cam la 6 zboruri, din cauza lipsei de experienta si neindemanarii . Cheltuiesc o groaza de bani cu piesele de schimb. Nu ma pot controla sa nu supracomand in caz de dezechilibrare din cauza unei pale de vant. Ma gandesc sa reduc bratele servou-rilor (sa mut artculatia de pe brat mai aproape de ax), acum e la penultima gaura la aprox. 11 mm. Credeti ca ar avea un efect pozitiv? Am prelungit bratele stickurilor cu 25 mm, folosesc EPA la - 50 dar tot il scap la departare prea mare sau il supracomand. Pe simulator ma descurc bine, cu toate ca il scap si acolo pe la 50m si nu-l mai vad bine (E o clona de T-REX 450 SEV2)
Voi cam la ce distanta si inaltime lucrati ? Puteti sa-mi dati vre-un sfat? E cam off-topic ce va cer, dar va rog sa ma scuzati, sunt cam disperat. Statia e HITEC OPTIC 6, giroscopul Logictech 2100 cu servo-ul dedicat , simulatorul e %^&&^%#$%&^
0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8276
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2010 - 07:58 PM

In primul rand nu zbura cand bate vantul. Nu ai nevoie de un stres suplimentar la inceput.

- are greutatile pe flybar ? astea il domolesc bine - in rest lasa-l cum e. In meniul de swash poti reduce mult cursa la servo (la eleron si alevator)

- zboara in zona de confort. Alege un patrat imaginar cu latura de vreo 2 metrii si nu il ridica mai mult de 1 metru la distanta de 2-3 metrii de tine. Daca faci asta de multe ori zona de confort se mareste si incet poti sa il ridici mai mult si il poti plimba (cu coada la tine) intr-o zona din ce in ce mai mare. Cand pleaca din zona de confort mai bine il pui jos decat sa incerci sa il aduci inapoi supraactionand comenzile.

- orice zbor incepe si se termina cu un hover - trebuie sa stapanesti foarte bine asta. Dupa aceea o sa faci crash rar. Unde mai pui ca e o placere sa il auzi la 2 metrii de tine cum toarce.

Ai o statie buna, un gyro si servo de coada bune, astea te ajuta mult.
0

#7 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2010 - 10:23 PM

Vezi postareakeeker, la Sep 6 2010, 08:22 PM, a spus:

folosesc EPA la - 50 dar tot il scap la departare prea mare


Daca l-ai scapat la distanta mai mare decat cea la care ii poti percepe vizual orientarea, deja devine greu sa-l mai aduci la sol intreg. Ai nevoie de experienta, de stapanirea de sine care vine cu ea si de un dram de noroc ca sa-l mai pui intreg la sol.

Nu-l zbura la mai mult de 15 hai 20 de metri de tine la nicelul la care esti acum.
Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro