Modelism - RHC Forum: ASP 52/ 2 stroke - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ASP 52/ 2 stroke low speed needle -setarea de fabrica

#1 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2010 - 10:53 PM

ASP 52 /2 stroke ( seria S cred, dupa cum arata) e primul meu motor termic (pe care nu l-am luat de nou, deci nu am manual) si din dorinta de a-l intelege :-) am umblat si la low speed needle.
Stiti cumva care e setarea de fabrica pentru low speed needle?
Sau daca nu, exista vreo cale de a ajunge prin pasi marunti la setarea corecta?

PS> poate n-ar fi rau sa deschida cineva un topic cu detarile de fabrica pentru low speed needle.


0

#2 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 July 2010 - 04:29 PM

ASP si MAGNUM sunt motoare identice, din cate stiu eu sunt produse de aceeasi firma asa ca, poate, te ajuta manualul de MAGNUM 52 de aici.

Bafta
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#3 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 23 July 2010 - 08:40 PM

Vezi postareaANDUNG, la Jul 22 2010, 11:53 PM, a spus:

Sau daca nu, exista vreo cale de a ajunge prin pasi marunti la setarea corecta?


Nu setarile de fabrica iti trebuie si nici nu sunt batute in cuie. Chiar fabricantii spun ca sunt doar orientative.
Reglarea unui motor 2T metanol o gasesti descrisa ca pasi de urmat in toate (toate) manualele si pe multe din forumurile externe si chiar pe cele autohtone.
Citese cu atentie si daca respecti pasiii vei reusi incet sa capeti experienta necesara pentru a regla atat high needle cat si low needle.
Rabdarea si analiza sunt cheia.
Daca nu, te duci la camp gasesti pe cineva sa-l regleze si daca nu schimbi combustibilul va merge ok.
Numai bine
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif
0

#4 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 July 2010 - 09:48 AM

Vezi postareaANDUNG, la Jul 22 2010, 11:53 PM, a spus:

ASP 52 /2 stroke ( seria S cred, dupa cum arata) e primul meu motor termic (pe care nu l-am luat de nou, deci nu am manual) si din dorinta de a-l intelege :-) am umblat si la low speed needle.
Stiti cumva care e setarea de fabrica pentru low speed needle?
Sau daca nu, exista vreo cale de a ajunge prin pasi marunti la setarea corecta?

PS> poate n-ar fi rau sa deschida cineva un topic cu detarile de fabrica pentru low speed needle.


Nu conteaza setarile din fabrica. Probabil ca merge bine cu acele setari dar nu inseamna ca daca nu e fix acolo jiclorul nu merge.

Nu iti fa griji ca nu o sa mearga sau o sa se strice . E un post aici cum se regleaza motorul . Il rodezi si dupa, surubaresti pana merge cum vrei tu. eu personal n-am tinut niciodata cont de acele setari , mai ales ca in functie de conditiile atmosferice ca sa mearge perfect trebuie sa surubaresti din nou. Si in functie de metanolul pe care il pui si de elice..

Ca sa reiau un pic: jiclorul de low se reglaza la fel de simplu ca ala de high. Daca motorul moare la relanti il deschizi. Daca nu se accelereaza natural sau moare cand accelerezi brusc in inchizi. Asta se face in pasi (sfert de tura sau mai putin) mici pana cand reusesti.

Bafta.
DT
0

#5 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 July 2010 - 08:52 AM

Multumes mult pentru stafuri. O sa incep de la setarea de fabrica pentru MAGNUM. Am nevoie de un punct de referinta de la care sa incep, pentru ca fiind vorba de pasi asa de mici de deschidere/ inchidere a jiclorului ( 1/4 ture sau chiar mai mic) mi-ar fi aproape imposibil sa gasesc punctul de start.
Referitor la punctul de start, am trimis un mesaj catre un site care vinde ASP-uri si mi-au trimir urmatorul mesaj, pe care il postez aici, spre folosul celor care ar putea avea nevoie:

"To re-set your twin needle carb;
1. Main needle 2 turns open
2. close carb to 1/8 open (typical idle)
3. fuel tube in mouth - other end on carb inlet nipple
4. blow!!
5. Slowly back out idle needle until you can hear a 'hiss' of air coming through carb

That should be a decent starting position, return carb to engine, start engine and finish any fine tuning of main needle first – so that the engine will hold full rpm without coughing or hesitating. Then and only then, make any minor adjustments to bottom end/idle needle – tiny adjustments – such as one quarter turn at a time."


Deci sfatul lor ar fi sa deschid jiclorul de relanti pana la punctul in care lasa aerul sa treaca.

Mai am o nelamurire legata de modul in care fac acele mici ajustari ale jiclorului de relanti, in functie de cum merge motorul, si anume: are vreo importanta pozitia in care se afla carburatorul (inchis/ deschis) atunci cand rotesc jiclorul? Trebuie sa fie inchis/ deschis, deschis 1/8 ( "typical idle")?


0

#6 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 26 July 2010 - 10:32 AM

Revin cu sfatul de a citi posturile de la aceasta sectiune in legatura cu reglajale motoarelor 2T metanol.
Ca regula generala:
a. turatia de relanti se stabileste din statie cu inchiderea butoiasului/ clapetei de acceleratie
b. surubul de aer (air bleed )cel pe care trebuie sa il reglezi astfel incat doar sa fasaie o tzara aerul prin el se regleaza in functie de raspunsul motorului la aceelerare brusca. Daca gogalesti dupa manuale de Thunder tiger si OS 40-46 vei gasi destule metode de reglare
c. chiar daca influenta surub aer respectiv Low needle este intre 0 si 50% deschidere clapeta carburator reglajul il faci in final la relantiul de la punctul a.
d. reglajele sunt recursive. Intaii liglorul principal (high needle), turatie relanti , air bleed, verificare jiglor principal ...... si tot asa pana cand toate nu mai necesita reglaje si motorul raspunde.
0

#7 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 24 November 2010 - 07:30 PM

Salut,
1. deschizi jiglerul de High Speed 1,5-2 ture
2. Slabesti surubul de blocaj al cursei "butoiului"
2. reglezi deschiderea "butoiului" cam cat sa-ti permita introducerea unui ac de cusut normal
3. pastrand deschiderea de mai sus strangi surubul de blocaj al "butoiului"
4. verifici miscarea libera a butoiului intre deschiderea maxima si cea minima descrisa mai sus. Ai grija sa nu apara blocaje mecanice.
5. aduci "butoiul" la capat de cursa astfel incat sa nu ai decat deschiderea minima descrisa mai sus
6. inchizi jiglerul de IDLE, fara a forta, pana in momentul in care "simti" ca este inchis. Chestia asta poate fi un pic mai sensibila dar in traducere libera : inchizi jiglerul de IDLE pana cand constati ca nu se mai poate roti usor.
7. conectezi un furunas din cele pentru carburant la stutul de alimentare al carburatorului
8. sufli prin furtunas deschizand incet jiglerul de IDLE pina simti/ auzi ca aerul din plamanasii tai trece prin deschiderea dintre butoi si ajutajul prizei de aer
9. te opresti la primul fasait dupa care drept reglaj de baza pentru start mai deschizi 1/2-3/4 jiglerul de IDLE
Daca totul este OK motorul porneste sigur.
Inainte de a te apuca sa reglezi carburatorul verifica ca toate piesele sa fie curate, sa nu apara intepeniri la niscarea butoiului si "O" ringurile sa nu fie deteriorarate.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro