Modelism - RHC Forum: Bomby strikes again!!! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bomby strikes again!!! Legenda calaretului singuratic

#31 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2004 - 11:25 AM

ReD, la 26 Oct 2004, 00:45, a spus:

hai marinare ca donam pentru ampenaje niste cioroplast din ala gros de 5 din care imi fac eu zburatoare cai solid si daca se implanta il poti folost pe post de cazma sa scoti motorul de pe partea ailalta de prin australia

Ptiu, drace, daca-i de plastic, nu-i spune lu marinelu, ca face alergie si ii ies besici ca la porc!
Oare nu stii, ReD-ule, ca orice e usor dar netraditional, nu da bine in balconu injinerului?!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#32 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2004 - 11:26 AM

Marinaru, la 26 Oct 2004, 08:18, a spus:

...ahaaa...da, astia e "prietenii" de care vorbeam!...da mai lipseste unu!!!

ie-te, ca m-am intors!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#33 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 28 March 2005 - 08:01 AM

SILVIU66, la 26 Mar 2005, 19:40, a spus:

astept sa-mi multumeasca si mie marinaru ca i-am incarcat packu de pe bombonel.... :D

Am ajuns si eu la camp la spartul targului, cu Bombonelul restaurat (din pacate nu a facut Silviu nici o poza ca-lumea, sa am amintire...acu e prea tarziu).
La primul zbor de verificare si trimaj, nenea Puiu a fost pilotul esseior. Modelul se comporta mult mai bine cu noul profil, aripa mai usoara si diedrul aproape inexistent.
Intre timp a aparut un front de furtuna care i-a gonit pe toti, dar eu am ramas...a durat cam trei sferturi de ora si cerul s-a limpezit, soare nu era ca sa am probleme iar vantul intrase in pamant...superb!
A doua decolare (au fost 6 zboruri per total), nenea Puiu imi pune statia in brate si am facut cele mai frumoase zboruri din viatza mea...am reusit primele tonouri , primul zbor pe spate, loopinguri corecte si chiar un opt cuban, dar cel mai imortant, prima mea aterizare adevarata!
Am stabilit ca e timpul sa schimb packul de receptie si da-i din nou zbor; de data asta, faceam treceri fara acrobatie cand deodata modelul a zvacnit violent intr-o traiectorie spiralata, pana in pamant iar motorul parca era turbat, ba se reducea, ba se tura...nu a durat mult! Cine mai tine minte povestea "Ridichea uriasa", isi poate imagina cum Marinaru si nenea Puiu trageau de model sa-l scoata din pamant!!!
La prima vedere se pare ca am ramas fara curent in packul de receptor si ca urmare, am umplut frigiderul cu carne lui Silviu (daca ai sughitzat Silviu, sa stii macar de ce). Am deconecat tijele de comanda contorsionate din resturile epavei, am pornit statia si...totul mergea ok! Receptorul PCM era al lui nenea Puiu si a scapat intreg!!! Din pacate aripa s-a rupt de la jumate, fuselajul e intreg de la nivelul pamantului in sus iar motorul e si el bucati (un vechi OS MAX H 50, cu un relanti de vis).
Am ajuns la atelier si am luat totul la puricat: acumulatorul era full, deci nu pot banui decat ca a fost un contact rece care a pierit odata cu crashul!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 28 March 2005 - 10:45 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#34 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 28 March 2005 - 12:10 PM

Intr-adevar niste clipe de cosmar aeromodelistic :D dar este inevitabil (din pacate) / doar pasarile stapanesc maiestria zborului...si basca ca se mai alimenteaza in zbor cu vreo alta zburatoare....
Oricum, daca oamenii pot sa zboare este din greseala....dar aici este deosebirea....
0

#35 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 28 March 2005 - 12:52 PM

Valteras, la 28 Mar 2005, 13:45, a spus:

Nu e bre, de coshmar! E de noroc si fericire! A dat Domnul si a repauzat si Bombonelul! Odihneasca-se in pace, ca zbuciumata existentza mai avu!

Noroc: adecatelea poate ca acu se apuca si Marinaru' sa-si faca aeromodel...

BAAAAAA! Tu ai vazut "Mumia"?...ei bine, in weekendul urmator o sa vezi "Mumia se intoarce"...Aripa este deja reparata si impanzita, mai trebuie sa o reornamentez, iar fuselajul e in cleme la uscat...mai e ceva de lucru la el! Motorul...va reveni Raduga 10cc, ca mai inainte!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#36 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2005 - 06:38 PM

Marinaru, la 28 Mar 2005, 13:52, a spus:

BAAAAAA! Tu ai vazut "Mumia"?...ei bine, in weekendul urmator o sa vezi "Mumia se intoarce"...Aripa este deja reparata si impanzita, mai trebuie sa o reornamentez, iar fuselajul e in cleme la uscat...mai e ceva de lucru la el! Motorul...va reveni Raduga 10cc, ca mai inainte!!!

calificativul nu e de "carpaci" cum ar spune altii...
HARBAR! e cuvantul potrivit. ...si ne zice noua sa ne apucam de aeromodelism... pai tu cand te lasi de arheologie?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#37 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 30 March 2005 - 09:52 PM

Marinare, mai era lume acolo cand ai zburat cu bombonelul? Ca-s doar curios...
"deci nu pot banui decat ca a fost un contact rece care a pierit odata cu crashul" Mare dreptate ai si incerc sa te cred. Data viitoare vezi si tu de contacte mai calde! Sigur erai singur pe camp?
N-ai hambât daca nu repari modelul. Macar pune un capat de bagheta din ala vechi sa fie de samânta, ca mult a mai trait. Bafta!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#38 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 30 March 2005 - 10:21 PM

Eu tot pe la ora aia am troznit modele. Cred ca vine de pe buda majurul ala de la statzia gonio si pana i se relaxeaza bucile baleiaza pe toate frecventzele.
In concluzie , este o ora critica, intre 5 si 7 PM. Ce aplicatzii or face aia atunci nu stiu.
Marinare am piese pentru motorul ala, spune-mi ce ai rupt ca sa-ti dau sa inlocuiesti.
Am si un Bombo reparabil care zace prin garaj, poate faci o clona!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#39 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 31 March 2005 - 07:39 AM

Dom*PROFESOR, la 30 Mar 2005, 23:21, a spus:

Eu tot pe la ora aia am troznit modele. Cred ca vine de pe buda majurul ala de la statzia gonio si pana i se relaxeaza bucile baleiaza pe toate frecventzele.
In concluzie , este o ora critica, intre 5 si 7 PM. Ce aplicatzii or face aia atunci nu stiu.
Marinare am piese pentru motorul ala, spune-mi ce ai rupt ca sa-ti dau sa inlocuiesti.
Am si un Bombo reparabil care zace prin garaj, poate faci o clona!

Pai imi lipseste ce imi spuneai odinioara ca iti lipseste si tie: carterul, care s-a rupt din mufarea carburatorului...si bineinteles, jiglerul!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 31 March 2005 - 07:43 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#40 Useril este offline   eleronu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 27-June 04

Postat 31 March 2005 - 09:10 PM

Nea` Marinare ..ce motor era ala ..?

Mai ai ..TOATE BUCATILE d la el ? Poate se poate repara. Am la munca si ARGON ..si prelucrari mecanice CNC.
COPIL CRETIN- PIERDUT BORCAN ZACUSCA !
0

#41 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 31 March 2005 - 09:32 PM

Daca-i carpiti si motorul cu suduri atunci sa stiti ca nu mai are voie la RR.O sa-l puna big sa semneze inca 40 de hartii cum ca Marinarul raspunde in mod direct de orice paguba provocata de diversele bucati desprinse in zbor (sau in picaj,dupa caz).

Daca-l carpiti insa ,si mai zboara cel putin 20 de minute atunci e cazul sa il scoata Marinaru la licitatie.In general curiozitatile se vind bine...
Homo Nauticus
0

#42 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 01 April 2005 - 10:34 AM

eleronu, la 31 Mar 2005, 22:10, a spus:

Nea` Marinare ..ce motor era ala ..?

Mai ai ..TOATE BUCATILE d la el ? Poate se poate repara. Am la munca si ARGON ..si prelucrari mecanice CNC.

Vorbim...poti sa-mi lasi nr. tau de tel pe MI?
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#43 Useril este offline   eleronu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 27-June 04

Postat 01 April 2005 - 10:19 PM

Daca-l carpiti insa ,si mai zboara cel putin 20 de minute atunci e cazul sa il scoata Marinaru la licitatie.In general curiozitatile se vind bine...


AM SI EU PARTE ??? :o
COPIL CRETIN- PIERDUT BORCAN ZACUSCA !
0

#44 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 02 April 2005 - 10:22 AM

bei ia nu va mai legati de bombonelu lu Marinaru ca am si io unu cu motor Moki de 10cc (are vreo 3.5 kile)si vedeti voi cum va fugarim avionasele alea din scartz de le ies toti amperii si din ele :D

Aceasta postare a fost editata de teo: 02 April 2005 - 10:24 AM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#45 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 06 April 2005 - 07:57 AM

Frati tzarani! Am gasit cauza-motivului pentru care s-a spart tzambalul!
Ieri am cumparat o pereche noua de quartzuri si in intentia de a le proba, am pornit statia si am vazut ca nu pedaleaza! Mi-am spus: bagamiash, am luat tzeapa cu noile cuartzuri dar...nici cu cele vechi nu mai voia!
Am pus emitatorul la incarcat pentru 5 minute si imediat a luat-o din loc si functioneaza perfect! Acumulatorii din Tx erau MORTI cu toate ca indicatorul soptea ca au 60%...tre sa vad acum cum se poate rezolva litigiul ca sa nu se mai repete figura!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#46 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 06 April 2005 - 03:53 PM

Marinaru, la 6 Apr 2005, 07:57, a spus:

Acumulatorii din Tx erau MORTI cu toate ca indicatorul soptea ca au 60%...

ioi, shet
si zici ca ti-ai luat statie ha? ;)
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#47 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 April 2005 - 04:18 PM

nu zbura mah cu aia noua ,stai linistit.

iar tu marinare sa tii minte bine:nici statia ,nici receptoru si nici servourile nu merg cu metanol... :(

chiar daca problema aia cu packu pe motor e de la pseudozbor. ;)
flying is my life...
0

#48 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 07 April 2005 - 08:30 AM

SILVIU66, la 6 Apr 2005, 17:18, a spus:

...iar tu marinare sa tii minte bine:nici statia ,nici receptoru si nici servourile nu merg cu metanol... :D

Cam tarziu ai aflat, dar tot progres se numeste! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Si ca sa nu fiu off topic, ete aici o poza cu Bombonelul in cauza in 1973...cel din dreapta, coltul de jos...il calareste profesorul meu, Voicu Onoriu!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 07 April 2005 - 09:56 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#49 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 07 April 2005 - 08:35 AM

In anul 1972, prin intermediul miscarii "Tarile Prietene", a venit din tara vecina, Ungaria, un domn numit Mohai, cu doua planuri de la doua aeromodele care se vindeau undeva in lume sub forma de kit: unul a fost Bombonel iar al doilea (cel cu aripa trapezoidala) se numea Kaos. Fiecare profesor care dorea sa invete arta pilotajului acrobatic a avut posibilitatea sa construiasca dupa planurile aduse un model la alegere (au fost 18 cursanti in total, din toata tara) iar Mohai (in grupul celor care stau in picioare, in spate, al doilea de la stanga la dreapta, persoana corpolenta cu chelie) i-a instruit in vara anului 1973, in tabara de antrenament din Saliste, Sibiu!
Asta e a doua poza, cea cu toti participantii, including regretatul Mohai.
Aceste doua fotografii le am din 1997 prin bunavointa profesorului Serban Ion, de la Palatul Copiilor-Bucuresti. De la el mai puteti afla si alte detalii, pentru doritorii care vor avea ocazia!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 07 April 2005 - 09:53 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#50 Useril este offline   mobi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 27-May 04

Postat 07 April 2005 - 08:41 AM

Ca si posesor de bombonel, nu ma pot abtine.
E un model prea reusit, cum putine sunt in ziua de azi.
il am de vreo saptamana, l-am zburat aproape in fiecare zi de atunci, este exceptional.
Al meu e construit tot in 1973, apare in poza de mai sus in dreapta sus, e construit de prof. tiberiu constantinescu.

Fisiere atasate


0

#51 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 07 April 2005 - 10:00 AM

teo, la 2 Apr 2005, 11:22, a spus:

...am si io unu cu motor Moki de 10cc (are vreo 3.5 kile)...

Si al lui Teo a fost inceput tot in 1972 de Stefan Petrescu, la clubul Faru-Constanta...l-am terminat eu in 1993 parca, impreuna cu Petre Iordache! L-a vandut P.Vasile unui flacau de la care se pare ca l-ai luat tu la randul tau.
Ar mai fi cineva posesor de Bombonel?...parca zicea si Domprofesor ca are unul...si poate mai vin la recensamant si altii!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#52 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 07 April 2005 - 09:05 PM

Poate nu sti Marinare si dragi prieteni istoria Bombonelului. planul original il am eu. Autor este regretatul Mohai Istvan din localitatea ungara Pecs unde chiar am fost si am vazut personal activitatea modelistica de acolo in 1993 la campionatul European de Aeromodele captive unde am obtinut locul 6 cu echipa romaniei de acrobatie.Domnul Mohai era bun prieten cu regretatul Ilies Cszaba omul care a impulsionat ani dearandul activitatea modelistica in DEJ.
Dar sa revenim la BOMBI.In 1973 tot mai multe semnale din tara veneau cum ca modele radiocomanda erau facute praf din motive de necunoastere a tehnicii. Dl Serban Ioan de la Palatul Copiilor impreuna cu dl Bobocel Ion pres federatiei au concis ca nu se mai poate asa, s-au importat statii RC Kraft, motoare MOKI, plan de acrobat Bombi de la Mohai, balsa, baghete etc si s-au facut cutii continand absolut tot ce este nevoie pentru constructia acestui aeromodel inclusiv clei, ace, hartie japoneza si s-au trimis in tara la toate cluburile. S-a stabilit ca intalnirea finala sa se faca la Saliste Sibiu cu toate antenele intinse. Marele sportiv si om Mohai Istvan a fost invitat de onoare pe toata perioada taberei unde se [poate spune ca s-a pus bazele zborului RC in Romania. Aici au invatzat abc-ul Craioveanu George, Moraru Silvestru, Serban Ioan.....Aici s-a nascut Bombonelul!In 1973.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  148.jpg (50.5K)
    Number of downloads: 132

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#53 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 April 2005 - 12:05 AM

Hehe interesanta istorie. De asemeni demna de admirat initiativa de a impulsiona zborul RC... pacat ca astazi nu mai exista interes si resurse financiare... altfel probabil ar fi existat Bombonel 2,3,4,5 etc. la cluburile din tara...

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 02 August 2005 - 01:53 AM

0

#54 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 April 2005 - 07:34 AM

Dom*PROFESOR, la 7 Apr 2005, 21:05, a spus:

... se poate spune ca s-a pus bazele zborului RC in Romania. Aici au invatzat abc-ul Craioveanu George, Moraru Silvestru, Serban Ioan.....Aici s-a nascut Bombonelul!In 1973.

Si pa vremea aia canci sinteza de frecventza, canci mixere si "diual reit" si "ecsponenshial"!

Si de fapt, nen'tu Puiu Craioveanu "radiocomanda mai de dinainte de Saliste '73. Poate aci s-a mai cizelat nitzel. Stiu io cand facea (un soi de) acrobatie RC cu statie tip-tip ("totul sau nimic"). Nu-mi imaginez cum! Patru canale (cel putin) tip-tip! Io abia ma descurcam cu un planor de 3m cu doua canale tip-tip (Pilot 4)... Da' io nu m-am nascut cu mansha in vene...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#55 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 08 April 2005 - 07:36 AM

Dom*PROFESOR, la 7 Apr 2005, 22:05, a spus:

Poate nu sti Marinare si dragi prieteni istoria Bombonelului.

Uf profesore!!...iar esti defazat cu pi patrat! Citeste si tu mesajele de dinainte, inainte sa te apuci sa scrii!!! Uite, pana si poza ai pus-o de pomana ca era pe pagina anterioara!
Si tot din surse confirmate: nu au fost kituri distribuite la cluburi, caci nu am vazut doua modele la fel. Unul avea fuselaj din balsa, altul din placaj finlandez, altul placaj rusesc...sau poate adevarul e la mijloc, or fi fost cateva kituri dar nu de ajuns..Nenea Puiu a zis ca el nu stie sa fi fost vre-un kit totusi!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 08 April 2005 - 07:51 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#56 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 April 2005 - 04:51 PM

Marinaru, la 7 Apr 2005, 09:30, a spus:

SILVIU66, la 6 Apr 2005, 17:18, a spus:

...iar tu marinare sa tii minte bine:nici statia ,nici receptoru si nici servourile nu merg cu metanol... :(

Cam tarziu ai aflat, dar tot progres se numeste! ;)
Si ca sa nu fiu off topic, ete aici o poza cu Bombonelul in cauza in 1973...cel din dreapta, coltul de jos...il calareste profesorul meu, Voicu Onoriu!

Silviule, orice ai face, nu-i bagi electronii in creier lu' marinaru nici cu presa de pus dopuri la sticle...

Bre, in poza aia (in centru-dreapta) e unu de seamana cu Gepetto al nostru, da nu prea cred ca l-ar fi lasat aia sa strice poza...

Si uite asa, cand credeam ca scapam de uratenia aia de bombi (Teo, jos laba de pe botoane, ca-ti inzecesc datoria!), tot apar piese de muzeu.
Pai cum sa nu fie tot felul de placaje in fuselajele acestor minunate bijuterii, daca de bune ce sunt (ele si ai de le tot piloteste) se tot rup de le repara fiecare cu ce are prin lada de gunoi?
Si last, but not least (traducerea se poate oferi gratuit doritorilor) de ce in poza aia erau toti cu antenele deschise? Intreb retoric, ca eu stiu de ce...
Cat despre Dom Profesor, e interesanta preocuparea lui de a strange (si inca posibilitatea de a-si reaminti) tot felul de date din istoria acestei boli (ca nu degeaba ne mai viziteaza uneori zargitii aia de la balamuc); de ce nu te apuci sa scrii (poate impreuna cu aia care mai stiu si ei tot atata istorie rc ca si tine) o carte de istoria rc, mai ales sub egida vreunui minister mancator de bani (ca pe bani privati nu pupi, din pacate); nu ca ar interesa pe multi, dar ar fi pacat sa se piarda toate datele astea. Daca va apucati, eu va fac corectura gramaticala MOKA (desi ar fi al dracu de multa munca, pot dovedi).
La paragraful precedent, a se intelege bine, e un pic de bascalie, dar partea serioasa e ca ar fi chiar interesant sa se consemneze toate povestile astea (inclusiv cu Valterashu pornind motoru' de la captivus in camera de hotel); asta doar pentru cei ce vor veni dupa noi si se vor minuna cat de tare a evoluat poporu roman, de la inventarea apei calde incoace.
Sau, la fel de instructiv ar fi sa se faca la sediul Palatului Pionierilor (cu tot cu instructorii lor, perpetuu la fel de pionieri) ar merita sa se faca un muzeu al aeromodelismului, unde sa-si puna lumea vechiturile, mai o telecomanda de aia cu infasurari in loc de grafit, mai un bombonel (poate isi ia si Marinaru un aeromodel de-adevaratelea...), mai diverse realizari, da' care sa fi zburat, nu ca alea de le fac copiii acolo ca sa-si piarda timpul. Iar la sfarsit (last but not least, azi imi place chestia asta), aripa lu' fratii Zozii, apoteoza, paranoia suprema. Sictir, ca ma fac al dracu si pun un motor de 8 pe a mea, sa vedem daca mai sunteti voi neascunsi pe camp cand ii dau drumu'
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#57 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 April 2005 - 09:00 PM

bombonelu ala al meu, terminat de marinero nu mai seamana cu ce a fost o data. e mai usor, si forme mai rotinjite+ una minicamera video cu amplificator , desi am ajuns la concluzia ca e mai comod si mai economic cu electrice pt distante relativ mici(in juru parcului,Palatului)
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#58 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 08 April 2005 - 11:04 PM

Recunosc ca am deschis cartea la pagina care nu trebuia. Am citit si eu pagina de dinainte.Daca vrei sa te contrazici cu mine Marinare nu ai decat. Eu am crescut ceva timp pe la Serban, pozele alea istorice le tot admir de fo 20 de ani iar cutiile cu materiale , motor si statii au fost trimise in tara asa cum am spus eu, il poti suna pe Serban sa te linistesti!
Valterash, si eu am auzit de acrobatia lui Craioveanu cu o statie TIP-TIP, un VarioFon sau VariTon de la Graupner parca.Mare minune mai ales ca prima mea statie am avut-o in 1982, un Pilot-4, tot un Tip_TIP.Fac un planor la 3 metrii, o bijuterie. Imi aduc aminte ca l-am vopsit in fabrica de avioane cu pistol, diluant si vopsea englezeasca la discretie.Hai sa va povestesc prima mea tentativa de RC:
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#59 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 08 April 2005 - 11:15 PM

In club exista o aripa veche cu Craioveanu, Pauca si Toto Mitache pe care eu in fiecare saptamana ii vedeam cum veneau de la Calugareni de la zbor la panta si o aripa noua cu maestrul Luca Octavian.Am frecat la rece toata iarna planorul, cumparam cate doua baterii patrate in fiecare saptamana doar ca sa misc comenzile. In primavara am fost pe un damb in Herastrau de unde am facut cateva tentative de lansare cu zbor planat cateva secunde. Prin aprilie s-a anuntzat marea zi de mers la Calugareni la panta cu Luca Octavian. El avea un planor mare, 5 metrii cu un Moki de 10 in bot, statie profi START dp5. Ajungem la calugareni cu masina sus pe panta, montam planoarele, teste, test de statie cu mers fo 2 km si vazut cat bate statia. Luca, "asul RC ", zice ca tre sa-l pilotez eu de la inceput.Asta a pus capac dar emotia primei iesiri la Rc m-a ambitionat. Ridic planorul deasupra capului alerg si lansez cu toata puterea. Planorul zboara 3 secunde, eu raman intzepenit cu mana pe mansa, mai trag de cateva ori de buton(ca mansa nu se putea chema) , limita si angajare puternica spre pamant si Crash! Trosc! surcele s-a facut! Asta a fost.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#60 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2005 - 07:55 AM

BogdanStancu, la 8 Apr 2005, 16:51, a spus:

...ar fi chiar interesant sa se consemneze toate povestile astea (inclusiv cu Valterashu pornind motoru' de la captivus in camera de hotel); asta doar pentru cei ce vor veni dupa noi si se vor minuna cat de tare a evoluat poporu roman, de la inventarea apei calde incoace....

Cine mai stie cum a fost cu pornitul motorului in camera de hotel, nene?... Cacam de fiecare data le faceam o ultima pornire / ultim reglaj prin camere...

Dar eu pot sa contribui cu relatarea unei intamplari futere de utere:
Eram la Dej, prin '91, '92, nu mai tin bine minte, la un CN de captive, cu Marinero, Mizzone, etc. Noi eram de la SS (Sportul Studentesc). Era si Dom'Profesor, CSTA. La noi la SS era misto, ca avem bani berechet pt. deplasare, stat la hotel, achizitii de materiale pe bon de decont... Ce vremuri...
Io la F2D Combat, aveam o problema: nu aveam prezervative (efectiv prezervative!), in care sa bag rezervoarele care erau facute din garou sau biberon. In rezervoarele astea, se baga combustibil cu presiune mare, pana se umflau ca un balon. Unele se mai spargeau si prezervativul impiedica scurgerea combustibilului prin tot modelul.
Bantuind noi (io, Marinero, Mizzone, etc.) prin oras, intram intr-o tutungerie/drogherie. Acolo, printre parfumuri, rujuri, lame de ras si creme de pantofi, vad pe un raft, mai dosit, PREZERVATIVEEEEEE!!! Ma apropiu de vanzatoare si-i zic, discret:
-Vreau prezervative.
Aia intreaba:
-Cate?
Io zic:
-Mie-mi trebe fo zece. Mizzone! Marinare! Voua cate va trebe?
-Pai tot fo zece, de caciula.
-OK, dati-ne treizeci, zic io.
Aia casca ochii mari. Si io mai zic:
-Puteti sa ne dati si bon de decont, va rog?
...............
Si, desi prezervativele erau materiale strict necesare participarii la competitie, nu am reusit sa le decontam, nici pana in ziua de astazi...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro