Modelism - RHC Forum: Batiu motor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Batiu motor ( ebay.de )

#1 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 10 July 2010 - 09:38 AM

interesant.....

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 July 2010 - 02:28 PM

e un batiu ordinar pus pe unul taiat in aluminiu prins de motorbox cu pufere... pare si gros aluminiul ala... deci cam impractica solutia. Si la un OS pe metanol? Motor ale carui vibratii sunt mult mai mici? Nimic interesant.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 10 July 2010 - 02:30 PM



0

#3 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 July 2010 - 08:41 AM

Nici eu nu inteleg, e o strutocamila inutila. Ori e batiu normal prins direct pe panoul de foc (solutie OK pentru metanoale) ori e ala din aluminiu pentru benzinare. Acu... sa le legi unul de altul... nu stiu, zau, poate ne lamureste cineva
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 July 2010 - 08:56 AM

La electrice de ce se foloseste crucea si nu se prinde motorul direct, doar are gauri filetate...
Poate ca puferele nu se asezau bine pe batiul de plastic... :rolleyes: plus ca daca ar fi prins batiul cu suruburi direct in panoul de foc, puferele erau inutile, vibratiile se transmiteau integral pentru ca suruburile atingeau batiul. Cand pui pufere ideea este sa ai o izolare completa intre cele doua sisteme. Cineva a pus 2 zip-tie la o montura elastica de camera filmat, sa fie acolo de siguranta, si a anulat toata amortizarea.
Mie mi se pare si ca accesul e mai usor asa, numai cu batiul ordinar ar fi fost mai grea prinderea.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 July 2010 - 08:59 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 15 July 2010 - 11:49 AM

Interesante sunt raspunsurile, nu intrebarea. Am cumparat mai demult un set de amortizoare si m-am lovit de aceeasi problema ca cel din fotografie. Suruburile amortizoarelor nu aveau decat 7mm si nu permiteau prinderea de un batiu gros, cum e cel din plastic de ex. In afara de asta, cu cat sunt mai departate intre ele cu atat rigiditatea motorului e mai mare, fara sa-si piarda proprietatile de amortizare.
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 July 2010 - 07:07 PM

Puferele la motoare metanol sunt INUTILE ! Nu faci dacat sa se balangane si mai rau ! Nici la benzinare nu se pun , astea balangane si mai rau si obtii o bataie la ax de te doare capul !
Vrei meserie .... atunci pui un batiu hyde-mount si cu nose-ring si ai obtinut solutia ideala pentru metanol ( 2T sau 4T ) dar doar acolo unde se merita, la modele de precizie !
Ce se vede in a doua poza bagat pe flansa motorului pana la carburator este asa numitul nose-ring care se prinde de fuselaj sau chiar de batiu pentru a elimina balanganeala la axul motorului. Batiul hyde asigura o elaticitate mai mare pe axa longitudinala a motorului deci asigura atenuarea efortului gen cuplu motor nu sus/ jos sau stanga/dreapta !
Sunt nelipsite la modelele de F3A ! Exista si batiuri hyde mai rigide care nu mai necesita nose ring si scrie asta in prospectul lui !


P.S.
La electrice se prefera crucea pe motiv ca este mai usor sa pui suruburile prin fata decat sa te chinui sa le bagi prin interiorul fuselajului direct in gaurile de pe carcasa motorului.
De multe ori batiurile au deja montate piulitele captive sau daca nu le au te chinui putin sa dai 4 gauri si gata ! Da ma rog , depinde si ce fel de electrice are fiecare !
Si inca ceva care se pare ca nu se stie : Puferele NU au un surub care trece dintr-o parte in alta printr-un manson de cauciuc ( ala ar fi doar distantier ) ca sa atinga batiul CI este un bloc de cauciuc care are vulcanizate in cele doua capete cate doua suruburi independente intre ele si unite doar de blocul de cauciuc - deci daca il tin in mana de cele doua suruburi daca am destula forta pot sa le flexez in 3 axe ca doar daia e pufer !!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 15 July 2010 - 07:21 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro