Puferele la motoare metanol sunt INUTILE ! Nu faci dacat sa se balangane si mai rau ! Nici la benzinare nu se pun , astea balangane si mai rau si obtii o bataie la ax de te doare capul !
Vrei meserie .... atunci pui un batiu hyde-mount si cu nose-ring si ai obtinut solutia ideala pentru metanol ( 2T sau 4T ) dar doar acolo unde se merita, la modele de precizie !
Ce se vede in a doua poza bagat pe flansa motorului pana la carburator este asa numitul nose-ring care se prinde de fuselaj sau chiar de batiu pentru a elimina balanganeala la axul motorului. Batiul hyde asigura o elaticitate mai mare pe axa longitudinala a motorului deci asigura atenuarea efortului gen cuplu motor nu sus/ jos sau stanga/dreapta !
Sunt nelipsite la modelele de F3A ! Exista si batiuri hyde mai rigide care nu mai necesita nose ring si scrie asta in prospectul lui !
P.S.
La electrice se prefera crucea pe motiv ca este mai usor sa pui suruburile prin fata decat sa te chinui sa le bagi prin interiorul fuselajului direct in gaurile de pe carcasa motorului.
De multe ori batiurile au deja montate piulitele captive sau daca nu le au te chinui putin sa dai 4 gauri si gata ! Da ma rog , depinde si ce fel de electrice are fiecare !
Si inca ceva care se pare ca nu se stie : Puferele NU au un surub care trece dintr-o parte in alta printr-un manson de cauciuc ( ala ar fi doar distantier ) ca sa atinga batiul CI este un bloc de cauciuc care are vulcanizate in cele doua capete cate doua suruburi
independente intre ele si unite doar de blocul de cauciuc - deci daca il tin in mana de cele doua suruburi daca am destula forta pot sa le flexez in 3 axe ca doar daia e pufer !!
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 15 July 2010 - 07:21 PM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !