Modelism - RHC Forum: carburator rc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

carburator rc cum se monteaza?

#1 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 October 2004 - 04:03 PM

am primit azi primul motor termik:magnum de 2,5cm3
problema este urmatoarea:a venit demontat bucati(motor,toba,carburator rc,garnituri de toba etc)
cu toba m-am lamurit
ce fac cu carburatorul rc?
doar il infig in motor? am impresia ca daca trage mai tare servo de tija el (carburatorul ) joaca in gaura aia de e infipt ...
in instructiuni in afara de prostiile de rigoare n-am gasit mai nimik despre acest prim montaj.
thx
silviu
flying is my life...
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 October 2004 - 06:32 PM

nimeni nimik??
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 20 October 2004 - 08:50 PM

vezi ca are un surub care trebui strans sub carburator, mai exact la Magnumul tau este un boltz filetat negru pe care se infileteaza o piulitza si strange carburatorul
0

#4 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 20 October 2004 - 08:56 PM

Nu inserca sa-l lipesti cu adezivi, in kit trebuie sa existe un surub pentru blocarea mecanica a carburatorului, fie cu un surub tip pana fie cu doua suruburi din lateral. Eu am inceput modelismul de la un motor care nu am reusit sa-l pornesc Dupa ce vei monta si roda cateva motoare vei vedea ca ele se monteaza si pornesc singure. Spor la mesterit Pune eventual ceva poze detaliate cu tote piesele care le ai pentru slaturi concrete
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#5 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 20 October 2004 - 09:45 PM

Si vezi ca posibil sa existe si o garnitura pe acolo. Nu-i musai dar e posibil...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#6 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 October 2004 - 02:55 AM

Iar la OS-ul meu spune sa nu punem ulei after run in carburator sa nu atace garnitura respectiva. Cauta surubul cu pricina.
0

#7 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 October 2004 - 07:14 AM

are si garnitura ,da tot nu vad ce surub se poate strange
uite poza

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1098335659.jpg

flying is my life...
0

#8 Useril este offline   Draku 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 07-April 03

Postat 21 October 2004 - 07:21 AM

in poza aia, pe "blocul motor" intre cilindru si carburator se observa o gaura transversala pe axul motorului si care are corespondenta in locul unde trebuie sa intre carburatorul. banuiesc ca acolo ar trebui sa intre un surub si sa fixeze carburatorul. iar acesta ar trebui sa aiba o degajare pe "gatul" care intra acolo
parere mea :)
www.bazar05.3x.ro
0

#9 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 October 2004 - 07:25 AM

ala e da
uite si pozna

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1098336359.jpg

flying is my life...
0

#10 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2004 - 08:01 AM

Acu vazushi si io subectu asta. Draku are dreptate. Carterul tau este de tip "carburator pt. captive - adica non RC". Nu te speria, nu e nimic rau in asta. La astea, carburatorul (care este de fapt doar o duza de admisie tip palnie) se intampla sa fie fixat de carter taman de ansamblul jigler.

La tine fixarea asta o va face un surub, care tre sa "imbuce" carburatorul in degajarea aia, daca o are. Daca nu o are, e ceva dubios. Daca nu ai nici surubul respectiv, e si mai dubios. Motorul e de la mama lui? Poti sa intrebi pe mama lui? Daca nu, dau si io o privire cand ne intalnim, sa vedem ce si cum, dar poate te lamuresti pana atunci.

Carburatorul tre sa stea absolut ferm fixat pe carter, nici vorba sa nu-l fixezi cu nimic!!! Cinematica actionarii accelerarii tre astfel realizata incat la capete de cursa, tija de la servou sa nu stea tensionata, daca tii la curentul din acumulatorii de receptie si la dantura rotilor servoului. Se ajusteaza din "End Point Adjustment" sau "Servo Travel" sau ...furci. Sau apuca-te de electrice, ca e mai simplu...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#11 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 October 2004 - 08:22 AM

Scrie in poza .

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1098339732.jpg

DT
0

#12 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 October 2004 - 08:55 AM

Valteras, la 21 Oct 2004, 08:01, a spus:

Motorul e de la mama lui? Poti sa intrebi pe mama lui?


Sau apuca-te de electrice, ca e mai simplu...

motoru e de la mama lui da nu pot sa o intreb ca m-am certat cu ea :D

de electrice o sa ma apuc ,da dupa traineru asta :)
flying is my life...
0

#13 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 October 2004 - 11:25 AM

si acu alta belea
unu din suruburile care prind toba are o defectiune-e aproape retezat la capatul cu floarea
asa ca nu poci sa-l montez :)

chiar se vede in poza de mai sus,dar nu mi-am dat seama ca era saiba grover peste defectiune.
e vorba de surubul de sus -se vede ca e stramb la capatul cu floarea

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 21 October 2004 - 11:27 AM

flying is my life...
0

#14 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2004 - 12:32 PM

SILVIU66, la 21 Oct 2004, 11:25, a spus:

si acu alta belea
unu din suruburile care prind toba are o defectiune...

Nene, ce sa zic? Belea de catastrofa maxima posibil!!!!

Nici ca se mai ezicsta shorube pe lumea asta!

Io cred ca ai pornit-o cu stangul si nu vaz nici o iesire la beleaua cu shorubu'!!

Sincere pareri de rau!!
Valterash

PS.

Auzi, daca tot te-ai tzepiut catastrofal cu jafu' asta de motor, nu mi-l vinzi mie! Iti dau maxim un sfert din pretul lui de nou! Sau la schimb cu un Spiiiid 400! Bonus: o elice Gunther!!

Ce mai vrei?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#15 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 October 2004 - 12:48 PM

SILVIU66, la 21 Oct 2004, 11:25, a spus:

si acu alta belea
unu din suruburile care prind toba are o defectiune-e aproape retezat la capatul cu floarea
asa ca nu poci sa-l montez :)

chiar se vede in poza de mai sus,dar nu mi-am dat seama ca era saiba grover peste defectiune.
e vorba de surubul de sus -se vede ca e stramb la capatul cu floarea

Merge si fara toba si fara carburator.
DT
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 October 2004 - 01:08 PM

Valteras, la 21 Oct 2004, 12:32, a spus:

si nu vaz nici o iesire la beleaua cu shorubu'!!


Auzi, daca tot te-ai tzepiut catastrofal cu jafu' asta de motor, nu mi-l vinzi mie! Iti dau maxim un sfert din pretul lui de nou! Sau la schimb cu un Spiiiid 400! Bonus: o elice Gunther!!

Ce mai vrei?

credeam ca ma scoti din belea,da vad ca de la o varsta nu prea mai sinapsezi :)

cat despre afacere ma mai gandesc da oricum elicee gunther vreau daia razuita si echilibrata de tine
ca altfel nu e buna.
flying is my life...
0

#17 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 21 October 2004 - 08:06 PM

Motor deala am si eu si merge destul de bine, acum daca ai gasit boltzul ala si ai reusit sa-tzi monezi carburatorul, cu surubul de toba e mai simplu, incearca sa gasesti altul, daca nu ma insel se potrivesc alea de la prize sau intrerupatoare, cele ingropate in perete. Sfatul meu sa nu incerci cu cel indoit intrucat risti sa-l rupi in motor si atunci devin mai triste lucrurile.
Inainte sa spui ca-i un motor prost afla ca stiu motoare deastea care au 60 ore pe putzin si pornesc la prima pala, compresie ca nou.
0

#18 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 October 2004 - 02:15 AM

Dar rapizi mai sunteti. Pana vine omul de la servici ati dat aproape toate raspunsurile. Ma grabesc sa ma bag si eu in seama. Daca este in toli ( imperial ) nu merg cele de la prizele europene. Fii atent la pasul filetului. Cauta ceva suruburi in aparatura de peste ocean : imprimante, casetofoane..... Sau incearca cu un tarod metric sa-i majorezi un pic filetul pentru a putea folosi un surub autohton. In cazul acesta va trebui sa maresti un pic si gaura din blocul motor. Nu uita sa-i astupi fereastra cu ceva sa nu intre span inauntru.
Dar cred ca poti gasi un surub pe la un centru de reparatii.
Sau taie-i capul si incearca sa-i faci un filet pentru o piulita de-a noastra.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 22 October 2004 - 02:29 AM

0

#19 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 22 October 2004 - 04:17 AM

mai nene ce taroade si alea alea?
surubul trece prin blocul motor si se infileteaza in toba.filetul este dat in toba.si n-am chef sa modific acolo nimik,ma mai trezesc ca arunca pe acolo negreala daca nu se strang bine garniturile.
daca schimb surubul tre sa schimb filetul din toba.
nu am cu ce sa masor surubul dar banuiesc ca e M 2,5x25.
e cumva facut din ceva material special??
flying is my life...
0

#20 Useril este offline   Draku 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 07-April 03

Postat 22 October 2004 - 06:54 AM

vezi ca suruburi cu filete d'astea mai "speciale" (gen 2,5....3,5) se gaseau prin aparatura electrica din comertul socialist. de ex. la intrerupatoarele si prizele alea comuniste, suruburile care stangeau cele 2 gheare de fixare in doza erau de 3,5
eu din astea am strans ceva suruburi de 3,5 si 2,5 si alte asemenea "ciudatenii"
numai bine
www.bazar05.3x.ro
0

#21 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 22 October 2004 - 05:00 PM

...orice-ar fi, se rezolva, dar...copilul cu doua moase ramane cu buricul netaiat!http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#22 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2004 - 05:34 PM

Am un surub de M2.5 lung de 22mm (partea de 2,5), dar cred ca-i cam scurt
Mai am unul mai aparte: parte nefiletata de 2,46mm diam si lungime 25,7mm urmat de o parte filetata dar cu un filet de 2,38mm diam si lungime de 9mm (pina la virf). Daca-ti ajung cei 25,7mm ti-i filetez eu cu M2,5 pe ultima treime din ei si tai partea filetata de 2.38mm.

Daca surubul tau e de M3 atunci no problem ca am orice-ti doreste inima.

Doar pune si tu un shubler pe ala al tau si zi-ne cit e: lungime si diametru exact ca poate ma prind daca e in tzoli (imperial cum zice Se poate si asa ?)

Daca n-ai de unde scoate unul masoara-l si tu macar cu o rigla, sau fai o poza macro linga o rigla.

M-am holbat la poza ta dar tot nu pot sa zic ce e ca mi-a iesit un 2,5mm http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif daca axul elicei e de 5mm sau 3mm daca axul e de 6.


0

#23 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 22 October 2004 - 05:41 PM

n-am schubler
o sa pun o poza langa o rigla .
flying is my life...
0

#24 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2004 - 06:21 PM

Pacat da asta-i.
Mai indraznesc sa-ti propun sa cauti un surub de M3 (e foarte utilizat in Romania, chiar la prinderea CD-urilor sau flopy-urilor in PC) si sa probezi daca se-nsurubeaza bine in toba.

Eventual la fel cu vr-un surub de prindere a mufelor de seriale, paralele, VGA, care sint in toli si de vreo 2,7mm diam dar cu pas mai rar si decit M3

Cu alea de M2,5 nu-mi vine acum o idee de unde sa-l scoti. Parca erau la dozele vechi, rotunde de telefon.


0

#25 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 October 2004 - 12:09 AM

Sincer ma indoiesc mult de tot ca surubul de la un motor american ( este american, nu ? ) sa fie metric. Problema nu-i in diametru diferit ci ca au alt pas si daca fortezi strici filetul din toba. Daca nu vrei " alea, alea ", cu toate ca nu vad ce mare greutate este sa refaci filetul din toba, atunci incearca pe la un centru de reparatii.....parerea mea.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 23 October 2004 - 12:10 AM

0

#26 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 23 October 2004 - 07:18 AM

Se poate si asa ?, la 23 Oct 2004, 01:09, a spus:

...de la un motor american ( este american, nu ? ) ...

Ba e facut de orezari! Taiwan sau China!!!..junghiuri...
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#27 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 October 2004 - 09:16 AM

Ce ar fi sa vorbesti cu Cornel sa il intrebi de ce e indoit surubul si daca are unul de schimb.
DT
0

#28 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2004 - 03:35 PM

Suruburi americane cu crestatura dreapta ? Noi trecem pe cap cruce si torx- ul americanilor si astia sa preia ce abandonam noi? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif

Daca era in toli cred ca s-ar cam fi vazut ceva filet chiar la rezolutia pozei asteia. Pare un M3 curat.

Aceasta postare a fost editata de navigator: 23 October 2004 - 03:37 PM



0

#29 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 October 2004 - 04:20 PM

Daca-i M3 ce tot batem apa-n piua de atata vreme ?
0

#30 Useril este offline   Draku 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 07-April 03

Postat 23 October 2004 - 05:37 PM

silviu, cred ca putem gasi ceva suruburi M2,5 prin cutiile mele, daca te (mai) intereseaza
(chiar M1,5, M2, M3,5 si ceva piulite, pentru cine are nevoie)
www.bazar05.3x.ro
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro