carburator rc cum se monteaza?
#1
Postat 20 October 2004 - 04:03 PM
problema este urmatoarea:a venit demontat bucati(motor,toba,carburator rc,garnituri de toba etc)
cu toba m-am lamurit
ce fac cu carburatorul rc?
doar il infig in motor? am impresia ca daca trage mai tare servo de tija el (carburatorul ) joaca in gaura aia de e infipt ...
in instructiuni in afara de prostiile de rigoare n-am gasit mai nimik despre acest prim montaj.
thx
silviu
#3
Postat 20 October 2004 - 08:50 PM
#4
Postat 20 October 2004 - 08:56 PM
#5
Postat 20 October 2004 - 09:45 PM
Telefon: 0721 385365
#6
Postat 21 October 2004 - 02:55 AM
#7
Postat 21 October 2004 - 07:14 AM
uite poza
Imagini atasate
#8
Postat 21 October 2004 - 07:21 AM
parere mea :)
#10
Postat 21 October 2004 - 08:01 AM
La tine fixarea asta o va face un surub, care tre sa "imbuce" carburatorul in degajarea aia, daca o are. Daca nu o are, e ceva dubios. Daca nu ai nici surubul respectiv, e si mai dubios. Motorul e de la mama lui? Poti sa intrebi pe mama lui? Daca nu, dau si io o privire cand ne intalnim, sa vedem ce si cum, dar poate te lamuresti pana atunci.
Carburatorul tre sa stea absolut ferm fixat pe carter, nici vorba sa nu-l fixezi cu nimic!!! Cinematica actionarii accelerarii tre astfel realizata incat la capete de cursa, tija de la servou sa nu stea tensionata, daca tii la curentul din acumulatorii de receptie si la dantura rotilor servoului. Se ajusteaza din "End Point Adjustment" sau "Servo Travel" sau ...furci. Sau apuca-te de electrice, ca e mai simplu...
#12
Postat 21 October 2004 - 08:55 AM
Valteras, la 21 Oct 2004, 08:01, a spus:
Sau apuca-te de electrice, ca e mai simplu...
motoru e de la mama lui da nu pot sa o intreb ca m-am certat cu ea :D
de electrice o sa ma apuc ,da dupa traineru asta :)
#13
Postat 21 October 2004 - 11:25 AM
unu din suruburile care prind toba are o defectiune-e aproape retezat la capatul cu floarea
asa ca nu poci sa-l montez :)
chiar se vede in poza de mai sus,dar nu mi-am dat seama ca era saiba grover peste defectiune.
e vorba de surubul de sus -se vede ca e stramb la capatul cu floarea
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 21 October 2004 - 11:27 AM
#14
Postat 21 October 2004 - 12:32 PM
SILVIU66, la 21 Oct 2004, 11:25, a spus:
unu din suruburile care prind toba are o defectiune...
Nene, ce sa zic? Belea de catastrofa maxima posibil!!!!
Nici ca se mai ezicsta shorube pe lumea asta!
Io cred ca ai pornit-o cu stangul si nu vaz nici o iesire la beleaua cu shorubu'!!
Sincere pareri de rau!!
Valterash
PS.
Auzi, daca tot te-ai tzepiut catastrofal cu jafu' asta de motor, nu mi-l vinzi mie! Iti dau maxim un sfert din pretul lui de nou! Sau la schimb cu un Spiiiid 400! Bonus: o elice Gunther!!
Ce mai vrei?
#15
Postat 21 October 2004 - 12:48 PM
SILVIU66, la 21 Oct 2004, 11:25, a spus:
unu din suruburile care prind toba are o defectiune-e aproape retezat la capatul cu floarea
asa ca nu poci sa-l montez :)
chiar se vede in poza de mai sus,dar nu mi-am dat seama ca era saiba grover peste defectiune.
e vorba de surubul de sus -se vede ca e stramb la capatul cu floarea
Merge si fara toba si fara carburator.
#16
Postat 21 October 2004 - 01:08 PM
Valteras, la 21 Oct 2004, 12:32, a spus:
Auzi, daca tot te-ai tzepiut catastrofal cu jafu' asta de motor, nu mi-l vinzi mie! Iti dau maxim un sfert din pretul lui de nou! Sau la schimb cu un Spiiiid 400! Bonus: o elice Gunther!!
Ce mai vrei?
credeam ca ma scoti din belea,da vad ca de la o varsta nu prea mai sinapsezi :)
cat despre afacere ma mai gandesc da oricum elicee gunther vreau daia razuita si echilibrata de tine
ca altfel nu e buna.
#17
Postat 21 October 2004 - 08:06 PM
Inainte sa spui ca-i un motor prost afla ca stiu motoare deastea care au 60 ore pe putzin si pornesc la prima pala, compresie ca nou.
#18
Postat 22 October 2004 - 02:15 AM
Dar cred ca poti gasi un surub pe la un centru de reparatii.
Sau taie-i capul si incearca sa-i faci un filet pentru o piulita de-a noastra.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 22 October 2004 - 02:29 AM
#19
Postat 22 October 2004 - 04:17 AM
surubul trece prin blocul motor si se infileteaza in toba.filetul este dat in toba.si n-am chef sa modific acolo nimik,ma mai trezesc ca arunca pe acolo negreala daca nu se strang bine garniturile.
daca schimb surubul tre sa schimb filetul din toba.
nu am cu ce sa masor surubul dar banuiesc ca e M 2,5x25.
e cumva facut din ceva material special??
#20
Postat 22 October 2004 - 06:54 AM
eu din astea am strans ceva suruburi de 3,5 si 2,5 si alte asemenea "ciudatenii"
numai bine
#21
Postat 22 October 2004 - 05:00 PM
Cu rabdare si ciocan.
#22
Postat 22 October 2004 - 05:34 PM
Mai am unul mai aparte: parte nefiletata de 2,46mm diam si lungime 25,7mm urmat de o parte filetata dar cu un filet de 2,38mm diam si lungime de 9mm (pina la virf). Daca-ti ajung cei 25,7mm ti-i filetez eu cu M2,5 pe ultima treime din ei si tai partea filetata de 2.38mm.
Daca surubul tau e de M3 atunci no problem ca am orice-ti doreste inima.
Doar pune si tu un shubler pe ala al tau si zi-ne cit e: lungime si diametru exact ca poate ma prind daca e in tzoli (imperial cum zice Se poate si asa ?)
Daca n-ai de unde scoate unul masoara-l si tu macar cu o rigla, sau fai o poza macro linga o rigla.
M-am holbat la poza ta dar tot nu pot sa zic ce e ca mi-a iesit un 2,5mm http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif daca axul elicei e de 5mm sau 3mm daca axul e de 6.
#23
Postat 22 October 2004 - 05:41 PM
o sa pun o poza langa o rigla .
#24
Postat 22 October 2004 - 06:21 PM
Mai indraznesc sa-ti propun sa cauti un surub de M3 (e foarte utilizat in Romania, chiar la prinderea CD-urilor sau flopy-urilor in PC) si sa probezi daca se-nsurubeaza bine in toba.
Eventual la fel cu vr-un surub de prindere a mufelor de seriale, paralele, VGA, care sint in toli si de vreo 2,7mm diam dar cu pas mai rar si decit M3
Cu alea de M2,5 nu-mi vine acum o idee de unde sa-l scoti. Parca erau la dozele vechi, rotunde de telefon.
#25
Postat 23 October 2004 - 12:09 AM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 23 October 2004 - 12:10 AM
#26
Postat 23 October 2004 - 07:18 AM
Se poate si asa ?, la 23 Oct 2004, 01:09, a spus:
Ba e facut de orezari! Taiwan sau China!!!..junghiuri...
Cu rabdare si ciocan.
#28
Postat 23 October 2004 - 03:35 PM
Daca era in toli cred ca s-ar cam fi vazut ceva filet chiar la rezolutia pozei asteia. Pare un M3 curat.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 23 October 2004 - 03:37 PM
#30
Postat 23 October 2004 - 05:37 PM
(chiar M1,5, M2, M3,5 si ceva piulite, pentru cine are nevoie)