Modelism - RHC Forum: HK600 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4

HK600 - clona la mai mare -

#91 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2015 - 04:59 PM

L-am scos din nou si a luat-o razna. Am auzit niste zgomote si l-am zburat fara canopie. Am pierdut brusc putere, control si se auzea un harait. Throtle hold si un semi-crash.

Daune:

- o pala de coada din plastic rupta.
- tren de aterizare rupt (doar cracii din plastic)
- un brat de servo rupt (plastic)

La analiza am descoperit ca heli era muci. Suruburi din coada desfacute/lipsa, alte suruburi slabite, si bratul lung din swash desfacut si filetul muci, etc.

Din lipsa de alt swash l-am pus inapoi cu epoxi.

Imagine atasata: IMG_2828.JPG

Eu zic ca o sa tina. Am luat la mana tot heli, l-am mai gresat, l-am mai carpit. Ar mai fi niste rulmenti dubiosi dar nimic grav. Urmeaza proba de zbor. Deh, e un heli batran.
0

#92 Useril este offline   daniel_ionut 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 573
  • Inregistrat: 08-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Helicopters

Postat 19 April 2015 - 07:10 PM

Stiam eu ca epoxi-u rezolva multe :)
Nu m-am prins totusi ce ai lipit la el, boltul ala de fixare?
0

#93 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 April 2015 - 07:17 PM

EXACT acelasi brat s-a desfacut si la mine la un swashplate de 550(care are capul identic cu 600). L-am innecat in locktite albastru(pana-mi iau epoxi sau threadlock rosu) ca la ultimul zbor se mai tina in 1-2 ture de filet.In 4 ani n-au inbunatatit nimic se pare.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 19 April 2015 - 07:20 PM

0

#94 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2015 - 07:34 PM

In swash sunt cele trei linkuri de care se prind servo. Cel lung sta in antirotation bracket.

Toate linkurile sunt insurubate in swash. Cel lung, din poza, era desurubat si filetul/gaura din swash era distrus/ovalizat. Puteam sa il insurubez la loc dar nu tinea, se invartea in gol. Am umplut gaura respectiva cu epoxi si l-am insurubat cu grija. Epoxi s-a intarit si pare ca sta tapan. Cred ca o sa mai aplic tehnica cu atat mai mult cu cat nu am nevoie sa demontez swas-ul niciodata.

Am fost sambata dimineata pe un vant turbat sa-l probez si merge perfect, parca mai bine ca niciodata.

Rulmentii de la axul de coada nu mai erau OK, am tot cautat prin casa si nu am gasit, am cautat la HK si nu am gasit si nu stiu cum am cautat pe net si la Protos. Protos are rulmenti identici in head. Bucurie mare, in cutia de Protos am gasit o pereche de rulmenti noi exact de dimensiunile astea.

A mai ramas un brat din cele doua de antirotatie de la head-ul RJX care agata. O sa cumpar o pereche de brate (care vin cu rulmentii gata pusi, nu am reusit sa-i scot).


Daca ai multe heli gasesti o gramada de rulmenti comuni (pe langa suruburi/piulite).


Vezi postareadaniel_ionut, la 19 April 2015 - 07:10 PM, a spus:

Stiam eu ca epoxi-u rezolva multe :)
Nu m-am prins totusi ce ai lipit la el, boltul ala de fixare?

0

#95 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 07:52 PM

Eu folosesc in asemenea situatii tread lock rosu extra hard de la HK, am observat ca este mai bun ca si epoxi este rezistent la vibratii, ceea ce epoxi nu prea este in timp cel putin.
0

#96 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2015 - 08:06 PM

Nu stiu daca mergea in cazul meu, era prea mult joc, treadlock lucreaza anaerobic si nu e de umplere. Nu stiu cum o sa tina epoxi, sunt si eu curios.



Vezi postareaAlin32, la 19 April 2015 - 07:52 PM, a spus:

Eu folosesc in asemenea situatii tread lock rosu extra hard de la HK, am observat ca este mai bun ca si epoxi este rezistent la vibratii, ceea ce epoxi nu prea este in timp cel putin.

0

#97 Useril este offline   Alin32 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 410
  • Inregistrat: 26-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 19 April 2015 - 08:39 PM

eu folosesc tredlokul rosu efectiv si la umplere si cand trebuie sa dau jos ce am umplut am pus-o doar incalzit si nu ma refer la suruburi :), acuma noh doamne ajuta :).
0

#98 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2015 - 09:20 PM

O sa ma documentez. Am si eu din asta rosu. L-am folosit la sliderul din coada lui 550-700 si pana acum a tinut.


Vezi postareaAlin32, la 19 April 2015 - 08:39 PM, a spus:

eu folosesc tredlokul rosu efectiv si la umplere si cand trebuie sa dau jos ce am umplut am pus-o doar incalzit si nu ma refer la suruburi :), acuma noh doamne ajuta :).

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 19 April 2015 - 10:00 PM

0

#99 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 22 September 2015 - 02:05 PM

Salutare tovarasi ...
Pun si eu o intrebare , poate s-a mai discutat, nu stiu dar sa nu sariti pe mine daca e o tampenie ce intreb :
Am un HK600 GT Cu FlyBar si am o unitate electronica FBL Align la dispozitie deci un corector pe trei axe parca ...
CE SE INTAMPLA DACA IL MONTEZ LA MINE PE HELI UNDE AM flybar-ul mecanic ?
Nu corecteaza totusi platoul ciclic si heli-ul va fi mai stabilizat ...macar in hover ?
Spuneti-mi doua cuvine despre functionalitatea exacta la modelele noastre a FLY BAR-ului - rolul lui exact - tehnic si stiintific ..Multumesc !
Stefan ..astept explicatia ta !

Aceasta postare a fost editata de marius11: 22 September 2015 - 02:05 PM

0

#100 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 September 2015 - 07:28 PM

Ma simt provocat. Nu stiu cum actioneaza flybar-ul, sunt destule explicatii pe net - in esenta e ca un stabilizator mecanic. O unitate FBL e la fel numai ca o face electronic. Un heli fara flybar e foarte instabil si nu zboara drept.

Intrebarea: ce se intampla daca pun o unitate FBL pe un cap cu flybar? s-a pus de multe ori. Producatorii zic ca e exclus si de aceea foarte putini au incercat varianta asta.

Am citit candva demult (parca) ca cineva a incercat si a fost OK. Dar nu mai tin minte nici un detaliu.

Da un search pe google, cel mai probabil temerarul a fost pe helifreak.
0

#101 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 23 September 2015 - 02:28 PM

Mersi ..Stefan !
O sa fac niste sapaturi atunci !

Noroc
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro