Modelism - RHC Forum: Evolution 46 NX - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Evolution 46 NX De la Evolution

#1 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2010 - 08:21 PM

Acum doua zile am dat comanda pentru acest motor pe metanol si anume Evolution 46 NX, motorul o sa fie testat pe Piper-ul de la Hangar 9 pe care momentan am un OS 61 FX si despre care toti mi-au spus ca este prea mare pentru acest model asa ca am decis sa incerc sa pun pe acel model cam ce sugereaza producatorul si uite asa am optat pentru acest motor.
Parte tare la el este ca nu trebuie facut nici un set-up la el si nici break-in, asa scrie in manual, aceste operatii sunt facute din fabrica.
Arata foarte bine calitativ acum sa vedem si cum functioneaza, am vazut pe forumurile din America ca este foarte utilizat la ei si toti lauda firma asta.

Ce imi place este si faptul ca il pot monta pe batiul cu care a venit kit-ul (avionul) si asa imi va intra si toba in locasul special decupat pe burta avionului.

Si inca ceva ..... motorul a ajuns astazi, deci comandat pe 14 si venit pe 16, foarte tare, inca odata sunt placut impresionat de aceasta firma din Austria dar nu este cea pe care o stie majoritatea, este cea de la care am luat Showtime-ul si Piper-ul ambele facute de Hangar 9.

Citeva date tehnice si poze:

Overview

Evolution’s .46-size glow engine is a top-of-the-line 2-stroke, guaranteed to start quickly and easily. Not only that, but we also pitted it against some of the top sport engines in its class. And guess what? It matched or beat them all in power and performance, proving it’s the strongest engine you can put in your .40-size plane. It offers preset SetRight™ needle valves that take all the guesswork out of operation, as well as a canted glow plug that tilts the glow driver away from the plane’s propeller for safer operation and a ball bearing-supported crankshaft that provides greater power and longer engine life. And for ultimate power, the bore, stroke and timing are carefully engineered for both muffler and tuned pipe use.
Features

* Canted glow plug tilts glow driver away from propeller during starts for safer operation
* SetRight needle valves guarantee easy starting and great performance
* Rear needle valve provides safe, easy adjustments
* Dual ball bearing supported crankshaft extends engine life and improves reliability
* Includes muffler

Product Specifications

Type:2 stroke glow

Displacement:.47 cu in (7.65 cc)

Bore:.86 in

Stroke:.80 in

Cylinders:single

Total Weight:16.96 oz

Engine (Only) Weight:13.76 oz

Muffler Weight:3.20 oz

Crankshaft Threads:1/4 x 28

Benchmark Prop:11x6 @ 12,500 rpm

RPM Range:2000-12,500

Fuel:10% - 30% Nitro

Mounting Dimensions:44mm x 17.5 mm

Muffler Type:Cast

Cylinder Type:ABC

Carb Type:Barrel, with two needles

Crank Type:Ball Bearing

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 16 June 2010 - 08:23 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#2 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 16 June 2010 - 09:00 PM

Ai facut o alegere excelenta sunt motoare foarte bune.

Am avut unul de 7.5cc(46) iar acuma am unu de 6cc(36) pe un Tribute 36 care merge bestial.

Sa-l folosesti sanatos!
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#3 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2010 - 09:02 PM

Mercic djandrey pentru apreciere, deci sa inteleg ca daca am ceva nelamuriri cu motorul pot sa iti cer sfaturi?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#4 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 16 June 2010 - 10:34 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 16 2010, 09:21 PM, a spus:

Acum doua zile am dat comanda pentru acest motor pe metanol si anume Evolution 46 NX, motorul o sa fie testat pe Piper-ul de la Hangar 9 pe care momentan am un OS 61 FX si despre care toti mi-au spus ca este prea mare pentru acest model


Da, da, daca aveai un motor mai mic pe Piper sa vezi tu daca ti-l mai scotea ZOD din decolarea de maiden.
0

#5 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 June 2010 - 01:22 PM

Felicitari pentru achizitie. Si eu sunt curios cum merge. Te rog sa nu ne uiti cu amanuntele.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#6 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 17 June 2010 - 02:11 PM

Stiu ce zici TOMY si iti dau dreptate ca s-ar fi putut sa numai iasa din manevra aia la decolare (noroc ca a avut si mina buna ZOD) dar cred, repet, cred ca si datorita cuplului mare al motorului de 10cc avionul are comportamentul ala de balansare pe aripa la decolare adica se descentreaza si pleaca strimb, nu stiu exact, imi dau si eu cu parerea.
Asta este motorul maxim pe care il dau astia in manual, nu ramine decat sa vedem cum merge.
Oricum ai dreptate ca daca se angajeaza ai nevoie de motor sa-l scoti de acolo.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#7 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 17 June 2010 - 02:13 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 16 2010, 10:02 PM, a spus:

Mercic djandrey pentru apreciere, deci sa inteleg ca daca am ceva nelamuriri cu motorul pot sa iti cer sfaturi?



Achizitia este una buna, eu am avut un .36 si nu am avut probleme cu el, deci nici nelamuriri,mai ales ca este reglat din fabrica si are niste limitatoare care te lasa sa faci doar ajustari la reglaje functie de conditiile de zbor din ziua respectiva (zic ei in manual http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ).Practic eu doar l-am mai saracit pe masura ce s-a rodat.

Zboruri cat mai multe.

Bafta si CAVOK
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro